ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Η φωτογράφος Βίκυ Χερουβείμ












Γεννήθηκε στην Αθήνα, ζει και εργάζεται στο Περιστέρι. Την περίοδο 1992-2001 σπούδασε στο Τμήμα Φωτογραφίας, στη Σχολή Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών, ΤΕΙ Αθήνας. Την περίοδο 1992-1995 σπούδασε στη Σχολή Βιτρώ στα πλαίσια Προγράμματος Επαγγελματικής Αποκατάστασης στο Π.Κ. του Δήμου Νίκαιας. 


Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις όπως: «Ένα ανοιχτό εργοστάσιο» ΑΣΚΤ, Αθήνα 1996, «16 Νέοι Έλληνες Φωτογράφοι» 10η Φωτογραφική Συγκυρία Θεσ/νίκη 1998, «16 Νέοι Έλληνες Φωτογράφοι» 5ος Διεθνής Μήνας Φωτογραφίας γκαλερί ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ 1998, «3η Διαδημοτική Έκθεση Εικαστικών Τεχνών Δυτικής Αθήνας», ΑΣΔΑ, Αθήνα 2003. Έχει συμμετάσχει στην «Έκθεση του μήνα» στο δικτυακό τόπο Greek Photo Web (www.photography.gr/gallery/shiyard) Ιούνης 1999 και στο δικτυακό περιοδικό Foto Art Magazine (www.fotoartmagazine.gr)  τo 2001-2002.

Το Μάιο του 2001 συμμετείχε στο Γ΄ Διεθνές  Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Φωτογραφίας, που διοργάνωσε η Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία, όπου παρουσίασε την «Στερεοσκοπική φωτογραφία» και ειδικότερα την εισαγωγή στην τεχνική της στερεοσκοπικής φωτογραφίας και στερεοσκοπική προβολή διαφανειών. Δημοσίευσε άρθρο στο περιοδικό «Φωτογραφικό Είδωλο», τεύχος 17, Δεκέμβρης 2003 με θέμα την «Στερεοσκοπική Φωτογραφία». Ασχολείται επαγγελματικά με τη φωτογραφία και ειδικότερα με την στερεοσκοπική φωτογράφηση με την οποία μας δίνεται η δυνατότητα να πετύχουμε «πραγματική» τρισδιάστατη απεικόνιση των θεμάτων που φωτογραφίζουμε. Το τελικό αποτέλεσμα είναι δυνατόν να παρατηρηθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όπως με προβολή, στερεοσκόπιο ή ειδικά χρωματισμένα γυαλάκια και είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και εντυπωσιακό.

Για να δούμε στερεοσκοπικά (την παραπάνω εικόνα) ή (την εικόνα που ακολουθεί), χρειαζόμαστε έναν καθρέπτη σχετικά μικρού μεγέθους τον οποίο τοποθετούμε ανάμεσα στις δύο εικόνες, με την ανακλαστική του επιφάνεια προς τα αριστερά. Έχουμε τις δυο εικόνες επίπεδες  ακριβώς απέναντί μας και κοιτάζουμε τη δεξιά εικόνα με το δεξί μάτι μας, ενώ την αριστερή τη βλέπουμε μέσα από τον καθρέπτη. Θα χρειαστεί να μεταβάλλουμε την κλίση του καθρέπτη έτσι ώστε να βλέπουμε ολόκληρες και τις δυο εικόνες. Σε λίγα δευτερόλεπτα μπορούμε να παρατηρήσουμε το τοπίο με «όλες του» τις διαστάσεις.










Δυστυχώς η Βίκυ Χερουβείμ μαζί με τις δύο κόρες της και τη μητέρα της, υπήρξαν τραγικά θύματα της καταστροφικής πυρκαϊάς στο Μάτι της Αττικής, στις 23 Ιουλίου 2018. Την είχα γνωρίσει ως φωτογράφο, καθώς είχε λάβει μέρος δυο φορές στο μεγάλο Φεστιβάλ Τεχνών Δ. Αθήνας στο Περιστέρι, το οποίο είχα την τιμή να διοργανώνω κάθε χρόνο για λογαριασμό του ΑΣΔΑ. Θυμάμαι μια γελαστή και δραστήρια νέα γυναίκα, που ερχόταν με τα ντοσιέ της γεμάτη ζωντάνια και ενθουσιασμό. Το γεγονός της καταστροφής με λύπησε πολύ. Όμως, όταν συμβαίνει η καταστροφή αυτή να παίρνει και τη μορφή ενός γνωστού σου ανθρώπου, τότε η λύπη γίνεται ακόμα μεγαλύτερη. Στη μνήμη της αναδημοσιεύω ξανά το συγκεκριμένο αφιέρωμα-δημοσίευση, που είχα κάνει πριν από χρόνια για να παρουσιάσω το έργο της.
Ας είναι αιωνία η μνήμη εκείνης και της οικογένειας της......

Γερ. Γ. Γερολυμάτος



2 σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...