ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Δευτέρα, 6 Οκτωβρίου 2014

Ο ζωγράφος Γεράσιμος Γ. Γερολυμάτος

Βιογραφικό

Ο Γεράσιμος Γ. Γερολυμάτος γεννήθηκε στο Αιγάλεω, έχοντας οικογενειακή καταγωγή από την Επτανησιακή Κεφαλλονιά, την οποία αγαπά και πάντα νοσταλγεί. Από μικρή ηλικία εκδήλωσε ιδιαίτερη έφεση προς την ζωγραφική, που αργότερα σπούδασε, πρώτα στην Accademia Nazionale di San Luca της Ρώμης, με εξειδίκευση στο σχέδιο και κατόπιν στην Accademia di Belle Arti της Φλωρεντίας, με εξειδίκευση στο χρώμα. Πάντα πίστευε και συνεχίζει να υποστηρίζει πως η ζωγραφική είναι άσκηση ζωής και δυνατότητα να γνωρίσει κανείς βαθύτερα την πραγματικότητα.

    Επιστρέφοντας μετά τις σπουδές του στην Ελλάδα, ταξίδεψε και γνώρισε πολλές περιοχές της που τον ενέπνευσαν μέσα από το φως τους, χρωματικά και σχεδιαστικά, σε μια σειρά από τοπία που ζωγράφισε και τα οποία συνεχίζει, με διαφορετικούς κάθε φορά τρόπους, να φιλοτεχνεί. Παράλληλα και περισσότερο κατά το διάστημα των τελευταίων είκοσι ετών, γνώρισε προσκυνηματικούς τόπους της Ορθόδοξης λατρείας, εστιάζοντας ιδιαίτερα το ενδιαφέρον του στην ανάδειξη των εκφραστικών εκείνων αποδόσεων, μέσω των οποίων η φύση, σαν αντανάκλαση μιας μεταφυσικής αλήθειας, συνδιαλέγεται με την ιερότητα του κάθε  μνημείου, αναδεικνύοντας χαρακτηριστικές όψεις από την πνευματικότητά του.


   Εκείνο που πρωτίστως τον ενδιαφέρει και το τονίζει πάντα και με κάθε τρόπο, (θέτοντάς το σαν απαρέγκλιτο  στόχο και βασικό κίνητρο για να δημιουργεί), είναι ότι το κάθε του έργο που ολοκληρώνει, οφείλει να λειτουργεί, εκτός από την αισθητική του διάσταση και σαν εργαλείο σκέψης, γύρω από σημασίες που αφορούν την φύση, την φανερή κι αθέατη ζωή, όπως και τον ρόλο που διαδραματίζει ο χρόνος.

- Στις δραστηριότητες του περιλαμβάνονται: φιλοτεχνήσεις αφισών, εντύπων και εξώφυλλων βιβλίων, ζωγραφική μεγάλων επιφανειών, καλλιτεχνικές αγγειογραφίες, σκηνικά (σχολή μελοδράματος του Εθνικού Ωδείου Αθηνών) και έχει συνεργαστεί στην αγιογράφηση ναών στην Κύπρο. Έργα του έχουν αποσπάσει τιμητική διάκριση σε δυο πανελλήνιες εκθέσεις ζωγραφικής το 1996 & 1997, ενώ το 1981 πήρε το 1ο βραβείο πανελλήνιου διαγωνισμού διηγήματος. Έργα του υπάρχουν σε δημόσιους χώρους όπως: η Πινακοθήκη Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης Καλαμάτας, Πινακοθήκη Πεσσάδας Κεφαλονιά, Δημοτική Βιβλιοθήκη Αιγάλεω, Εθνικό Κολυμβητήριο Αιγάλεω, και σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία, Σουηδία.

Από το εργαστήρι μου- Είσοδος με υαλογραφία
- Στα πλαίσια της ενασχόλησης με τον δημόσιο Πολιτισμό: Το 1992 οργάνωσε το πρώτο Εργαστήρι ζωγραφικής του Δήμου Αιγάλεω, όπου δίδαξε έως το 1996, όπως επίσης και σε δημοτικά σχολεία της Δ. Αθήνας. Από το 1999 εργάστηκε στον Α.Σ.Δ.Α (Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας), ως Υπεύθυνος Πολιτισμού με την αρμοδιότητα του συντονισμού και της διοργάνωσης των διαδημοτικών πολιτιστικών συνεργασιών των δέκα Δήμων της Δ. Αθήνας, με σκοπό την ευρύτερη πολιτιστική ανάπτυξη της περιοχής.

- Ήταν ο εισηγητής και υπεύθυνος διοργάνωσης του σημαντικού και επιτυχημένου Θεσμού των «ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Δ. ΑΘΗΝΑΣ» και του «ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΕΧΝΩΝ», ενώ διεύθυνε επί 8 χρόνια το διαδημοτικό πολιτιστικό περιοδικό «ΕΝΝΕΑΔΑ». Έχει διατελέσει επί σειρά θητειών μέλος του Δ.Σ του Δημοτικού Πολιτιστικού Οργανισμού Αιγάλεω, όπου με την αρμοδιότητα του τομέα των εικαστικών διοργάνωσε το 1992-1994 αρκετές ομαδικές εκθέσεις Αιγαλιωτών καλλιτεχνών.

Το εργαστήρι μου

- Παρουσίαση του έργου του έχει γίνει από τον ημερήσιο τύπο, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Έχει δημοσιεύσει διηγήματα, ποιητικές συλλογές και σειρά άρθρων και δοκιμίων για την Τέχνη και τον πολιτισμό, στον «καθ. Ευβοϊκό τύπο», και σε άλλες τοπικές εφημερίδες. Ακόμη στα περιοδικά «Νέα Εστία», «Προσανατολισμοί», «Ίαμβος», πολιτιστική «ΕΝΝΕΑΔΑ» κ.α. Τον Απρίλιο του 2005, παρουσίασε στο Π. Κ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ» υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγάλεω, μια θεατρική διασκευή της Αποκάλυψης σε έμμετρο λόγο, με τον τίτλο «ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ», δραματοποιημένο από την Θεατρική Ομάδα του Δήμου Αιγάλεω με τη συμμετοχή του ηθοποιού Γ. Σαλτόγλου και μουσική σύνθεση του Χρ. Γεωργακόπουλου.


- Είναι μέλος του ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ και το έργο του έχει συμπεριληφθεί στο τρίτομο «ΛΕΞΙΚΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ», (16ος-20ος αιώνας), Α΄ τόμος- Εκδ. Μέλισσα. Αναφέρεται επίσης στο διεθνές Λεξικό προσωπικοτήτων «WHO IS WHO», έκδοση 2010.

Το εργαστήρι μου

Για το έργο του έχει γράψει η Κριτικός και Ιστορικός Τέχνης κα Αθηνά Σχινά σε σημείωμα της στην εφημερίδα «Κυριακάτικη Δημοκρατία», 8-10-2017, με τον τίτλο:
"Σε τόνους Φθινοπώρου"

"Οι Αίθουσες Τέχνης μόλις άρχισαν τα καινούρια τους προγράμματα, παρουσιάζοντας μέσα από ενδιαφέρουσες εικαστικές δημιουργίες, νέους καλλιτέχνες ή και ωριμότερους που έχουν, μέσα από την πολύτιμη εμπειρία τους, κάτι νέο να μεταφέρουν. Ο ζωγράφος  Γεράσιμος Γ. Γερολυμάτος εμπνέεται από το Φθινόπωρο – και όχι μόνον θα έλεγα – επιλέγοντας τα ανάλογα υλικά του, προκειμένου να εκφράσει τις αφορμές που του δίνει η ρεαλιστική εκδοχή κάποιας κάθε φορά διαφορετικής πραγματικότητας, τροφοδοτώντας από κει κι ύστερα τα βλαστήματα της φαντασίας του. Πότε με λάδι κι άλλοτε με ακουαρέλα ή με χρώματα ακρυλικά, εκφράζει ορισμένες συνισταμένες του κλίματος και της ατμόσφαιρας που βιώνουμε αυτές τις μέρες, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Θέλω να πω με αυτό, ότι το Φθινόπωρο λειτουργεί στα έργα του ως καταστατική και ψυχολογική συνθήκη, υποδεικνύοντας περισσότερο τις διαθέσεις μας και τους τρόπους που εσωτερικεύουμε τις πτυχές της εποχής, παρά τις όποιες αλήθειες της, που συνεχώς μεταλλάσσονται και τις αμφισβητούμε, όποτε χρειαστεί να τις ανακαλέσουμε. Τα χρώματα του Γερ. Γ. Γερολυμάτου ακολουθούν το νηφάλιο κι αρκετά μελετημένο του σχέδιο, που περιλαμβάνει κι αναδεικνύει λεπτεπίλεπτες ισορροπίες, ανάμεσα στην απόδοση του στιγμιαίου, του εφήμερου και μιας διάρκειας επιθυμητής, που διαστέλλει τον χώρο και τον χρόνο του πραγματικού, μεταφράζοντάς τον σε μνημικό γεγονός. Ένα γεγονός, που ανασύρεται από το υποσυνείδητο. Χρησιμοποιώντας ο καλλιτέχνης την παραστατικότητα, (συνήθως με υφέρποντες συμβολισμούς) και σε άλλα του έργα μέσα από μια εξπρεσσιονίζουσα αφαίρεση, αποκαλύπτει στις επιφάνειές του όψεις, όπως επίσης κι ελεγειακές θα λέγαμε συνόψεις της καθημερινότητας, σαν να τις αντλεί από το υπέδαφος της μνήμης, ανασυνθέτοντάς τις σε μια εικαστική αυλαία. Γι’ αυτό και τα χρώματά του λάμπουν, μέσα από μια βαθύτερη φωταύγεια, που τα κάνει να συγγενεύουν με τα σμάλτα ή με ορυκτά πετρώματα, προσδίδοντας πολυτιμότητα στα ταπεινά και στα αμελητέα των πραγμάτων, των συνομιλιών, των συναναστροφών μας, όπως επίσης της ζωής μας που απέλειπε και του αναγκαίου περιβάλλοντος που ψυχοδυναμικά και πολιτισμικά, την αντικατοπτρίζει."

- Στο έργο του έχει αναφερθεί επίσης η ποιήτρια Ελευθερία Αναγνωστάκη-Τζαβάρα -Πρόεδρος της Εταιρίας Ελλήνων Λογοτεχνών- που έγραψε μεταξύ άλλων:

- «Η ζωγραφική του Μάκη Γερολυμάτου δεν «ορίζεται» γιατί «ρέει», αφού κάθε δράση της του ανοίγει άλλα μονοπάτια έρευνας. …Αναδύονται από το υποσυνείδητο μνήμες μορφοποιημένες σε εικαστική δημιουργία. Ολόκληρο το έργο του Μάκη Γερολυμάτου το διατρέχει και το διαβρέχει ένα δυνατό ρεύμα εικαστικής ποιητικότητας. Οι πίνακες του δε λειτουργούν σαν πλάκα αποτύπωσης της πραγματικότητας ή της όποιας ωραιότητας. Η ζωγραφική του είναι η τέχνη του να παραθέτει τα χρώματα με τρόπο τέτοιο, ώστε η αντικειμενική τους όψη να εξαλείφεται και στη θέση της να εμφανίζεται μία εικόνα ποιητική. Αυτή η ποιητική εικόνα είναι η πραγματικότητα του ψυχικού σύμπαντος του πολύ ευαίσθητου καλλιτέχνη, περασμένη μέσα από το φίλτρο της όρασης και της ενόρασης… Ο Μάκης Γερολυμάτος ακολούθησε στην εικαστική του πορεία την σύνθεση της πραγματικότητας με τον υπερρεαλισμό και την αφαίρεση. Τα κλασικά υλικά της ζωγραφικής-λάδι, παστέλ, ακουαρέλα, τέμπερα, μελάνια-είναι τα μέσα που χειρίζεται ανάλογα με τον ενδότερο εικαστικό σκοπό του, έχοντας την ικανότητα να εκμαιεύσει από την ύλη τις ιδιαίτερες δυνατότητες και να την μεταμορφώσει σε έργο τέχνης. Ένας λυρικός χειρώναξ γίνεται ποιητής της εικόνας. Πλάθει τις μορφές του με μεγάλη ζωντάνια κι οριοθετεί την προοπτική και το φως με απαλές καμπύλες.
- Η αρχική σύνθεση του χώρου υποχωρεί στην πρωταρχικότητα της διαφάνειας. ..
- Ο Μάκης Γερολυμάτος δουλεύει με δύο εστίες φωτός που η μία εισχωρεί μέσα στην άλλη και διαθλάται. Έτσι η όραση μαγνητίζεται από τη φορά της ανταύγειας και την ακολουθεί στ΄ απύθμενα βάθη ξεχνώντας το φυσικό χώρο ενώ οι μνήμες, το όνειρο και το όραμα παρεμβάλλονται ανάμεσα στον θεατή και το τοπίο»


Επικοινωνία

Εργαστήριο: Υψηλάντου 4, Αιγάλεω, 
τ.κ 12243. Αθήνα, Ελλάδα
Τηλ : 2105986365 - 6972718624
e-mail: ger.gerolymatos@gmail.com
Ipsilantou 4 Egaleo, AthensHellas
Tel : +302105986365 - 6972718624


Εκθέσεις


Με μαθητές σε έκθεση του Εργαστηρίου Ζωγραφικής-1996










Με τον αείμνηστο ζωγράφο Κων/νο Γιαννακό σε ατομική έκθεση-1999







Έργα

«Στην άκρη του νησιού»
Λάδι σε ξύλο, 50Χ57,5 εκ.





«Παράθυρο στην Ύδρα»
Λάδι σε cardboard, 80 60 εκ.




«Από την αρχή..» 
Λάδι σε καμβά, 80 Χ 100 εκ.



«Ο Οδυσσέας στο νησί της Καλυψούς»
Λάδι σε καμβά, 80 Χ 60




«Ο τρυγητής Διόνυσος»
Λάδι σε καμβά, 100 Χ 70




«Η γέννηση της Νέας Εποχής»
Λάδι σε καμβά, 150Χ150






«Η Αιχμή του Χρόνου»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70





«Μεσημέρι στην Σαντορίνη»
Λάδι-μικτή τεχνική σε καμβά, 80Χ60





«Δειλινό στην Σίφνο»
Λάδι-μικτή τεχνική σε καμβά, 80Χ60




«Η Μεγάλη Χρονοπαγίδα»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70




«Η Γυναίκα του Ήλιου»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70




«Μνημείο Πολιτισμού»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70





«Coca Cola Freedom»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70






«Bar Code»
Λάδι σε καμβά, 90Χ120






«Μυστικός Βυθός»
Λάδι σε καμβά, 70Χ100





«Θαλάσσιος κόσμος»
Λάδι σε καμβά, 80Χ120





«Ο κόλπος της Σαλαμίνας από το Ποικίλο Όρος»
Λάδι σε καμβά, 40 Χ 50 εκ.




«Ο Άγιος Παντελεήμων στο Οίτυλο Μάνης»
Λάδι σε καμβά, 40 Χ 50 εκ.





«Στο λιμανάκι της Αμαρύνθου»
Λάδι σε καμβά, 50Χ60 





«Παναγίτσα-Παλιχώρια-Αμάρυνθος
Λάδι σε καμβά, 50Χ70





«Στον Περιστερώνα»
Λάδι-μικτή τεχνική σε ξύλο, 180Χ80





«Οι Λουόμενες»
Λάδι σε χαρτόνι, 70Χ50





«Νυχτερινή πόλη»
Λαδοπαστέλ σε χαρτόνι






«ΜΕΤΡΟ»
Λάδι σε καμβά, 50Χ60





"Δύση ηλίου στη Σαντορίνη"
Λάδι σε καμβά, 50Χ70





"Στο νησί των ονείρων μου"
Λάδι σε BDF, 68Χ87




«Δύση ηλίου με κυκλαδικό οικισμό»
Λάδι σε καμβά, 40Χ40




«Στην Βάθεια της Μάνης»
Λάδι σε καμβά, 40Χ40




«Τραίνα στο σταθμό»
Λάδι σε χαρτόνι, 50Χ70




Ιστορικά έργα



«Η καταστροφή της Σμύρνης»
Λάδι σε καμβά, 100Χ160





«Ο θάνατος του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου-1453»
Λάδι σε καμβά, 125Χ100





«Η Ελλάς ασθενούσα»
Λάδι σε καμβά, 90Χ120





«Η Πανωραία Χατζηκώστα στον έρανο για το Μεσολόγγι»
Λάδι σε καμβά, 100Χ120




«Η Θυσία του Εύζωνα Κωνσταντίνου Κουκίδη-1941»
Λάδι σε καμβά, 125Χ100



Θρησκευτικά έργα



«Η προδοσία του Ιούδα»
Λάδι σε καμβά, 70Χ50




«Τετέλεσται»
Λάδι σε καμβά, 60Χ80




«Η Αποκαθήλωση»
Λάδι σε καμβά, 100Χ70




«Ανάσταση»
Λάδι σε καμβά, 80Χ60





«Η Είσοδος του Ιησού Χριστού στα Ιεροσόλυμα»
Λάδι σε καμβά, 100 Χ 125






Ακουαρέλες




«PERUGIA-PIAZZA FONTANA E PALAZZO DEI PRIORI»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Στην όχθη του ποταμού Neckar»
Ακουαρέλα σε χαρτί





«Ο ποταμός Μανικιώτης-Ν. Εύβοια»
Ακουαρέλα σε χαρτί





«Ξεροπόταμος στην Χιλιαδού της Εύβοιας»
Ακουαρέλα σε χαρτί





«Σύρματα στον Μύτακα της Μήλου»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Φάρος Κόγχης-Σαλαμίνα»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Ομηρικό λιμανάκι»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Νεκρή φύση με κανάτα και καρπούζι»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Νεκρή φύση με κηπευτικά -πήλινα»
Ακουαρέλα σε χαρτί




«Νεκρή φύση με φρούτα και γουδί»
Ακουαρέλα σε χαρτί






Διάφορα σχέδια


«Στον κήπο του Uli Sanwald στο Gomaringen»,
Γραφίτης σε χαρτί


«Νεκρή φύση Ι»
Μελάνι σε χαρτί



«Νεκρή φύση ΙΙ»
Μελάνι σε χαρτί



«Νεκρή φύση ΙΙΙ»
Μελάνι σε χαρτί


«Barbara»
Μολύβι σε χαρτί



«Paola»
Μολύβι σε χαρτί, 100Χ70



«Saverio Ι»
Μολύβι σε χαρτί


«Saverio ΙΙ»
Μολύβι σε χαρτί


«Paolo»,
Γραφίτης σε χαρτί



«Ανδρικό γυμνό»,
Γραφίτης σε χαρτί



«Γυμνή φιγούρα Ι»
Μολύβι σε χαρτί



«Γυμνή φιγούρα ΙΙ»
Μολύβι σε χαρτί




«Γυμνή φιγούρα ΙΙΙ»
Μολύβι σε χαρτί



«Λία Ι»
Μολύβι σε χαρτί



«Λία ΙΙ»
Μολύβι σε χαρτί




«Κεφάλι αλόγου»
Κάρβουνο σε χαρτί




«Κεφάλι Κούρου»
Κάρβουνο σε χαρτί



«Κεφάλι Ιπποκράτη»
Κάρβουνο σε χαρτί



«Το Δίπυλο των Αθηνών», φανταστική απεικόνιση
Μελάνι-κάρβουνο σε χαρτί




«Αρχαία Ιερά Οδός», φανταστική απεικόνιση
Μελάνι-κάρβουνο σε χαρτί




«Παλαιά πόλη της Ρόδου Ι»
Κάρβουνο σε χαρτί



«Παλαιά πόλη της Ρόδου ΙΙ»
Κάρβουνο σε χαρτί


«Σπίτι στο Μελόι της Πάτμου»
Γραφίτης σε χαρτί


«Εξωκλήσι στο Μελόι της Πάτμου»
Γραφίτης σε χαρτί



«Ιερά Μονή Ξενοφώντος-Άγιον Όρος»
Μολύβι σε χαρτί



«Ιερά Μονή Γρηγορίου-Άγιον Όρος»
Μολύβι σε χαρτί


«Ιερά Μονή Σίμωνος Πέτρας-Άγιον Όρος»
Μολύβι σε χαρτί



«Ιερά Μονή Σταυρονικήτα-Άγιον Όρος»
Μολύβι σε χαρτί

Η σελίδα ενημερώνεται συνέχεια με νέα έργα....





















8 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά Γεράσιμε. Την δουλειά σου δεν μπορώ να την κρίνω ως ειδικός. Ως παρατηρητής να σου πω ότι μου αρέσει αρκετά και περισσότερο όσα χαρακτηρίζω ως "συμβολικά - υπερρεαλιστικά". Το μπλογκ σου είναι πολύ ενδιαφέρον με πάρα πολλά θέματα πολιτισμού. Από το όνομα και το παράνομα σου να υποθέσω ότι έχεις καταγωγή κεφαλλονίτικη. Αν και το "Αιγάλεω Σίτυ" με καλύπτει επίσης και μου θυμίζει τον μεγάλο συντοπίτη σου και συντοπίτη μας.
    Σου αφιερώνω "τα ξημερώματα" και εύχομαι Καλή Συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμε φίλε,

    Σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση και για τα καλά σου λόγια.
    Αν κατάλαβα είσαι από την περιοχή του "Αιγάλεω Σίτυ".
    Όσο για τους ειδικούς που λες, ας μην αφήνουμε την τέχνη στους λίγους. Δεν είναι αυτός ο σκοπός της. Στον καθένα λέει κάτι διαφορετικό, όπως και σε εσένα. Οπότε εκτιμώ την άποψη και των μη "ειδικών" όπως εσύ.

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ανακάλυψα μέσω των σχεδίων της Αμφιπόλεως και αμέσως το ιστολόγιό σας προστέθηκε σε αυτά που παρακολουθώ, όμως διακρίνω ταυτόχρονα και ένα πολύ όμορφο και αξιόλογο έργο που δημιουργείτε.

    Ήθελα να ρωτήσω, τα έργα που αφορούν την Αμάρυνθο, απεικονίζουν τα πραγματικά τοπία της Εύβοιας; Δηλαδή το Λιμανάκι, είναι το γνωστό που έχει και την ομώνυμη ψαροταβέρνα; Είναι πολύ οικείο το περιβάλλον.

    Ευάγγελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε φίλε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο.
      Σχετικά με τα έργα της Αμαρύνθου, ναι, απεικονίζουν τα αληθινά τοπία και το Λιμανάκι είναι αυτό όπου καμιά φορά τρώμε καμιά ψητή σαρδελίτσα, μιας και έχω σχέση (εξοχικό) με την Αμάρυνθο και πολλές φορές έχω ζωγραφίσει εκ του φυσικού τοπία της, με ιδιαίτερη προτίμηση θέματος το πανέμορφο εξωκκλήσι της Παναγίτσας που το έχω ζωγραφίσει αρκετές φορές.

      Να είστε καλά και ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ για την απάντηση. Είμαι και εγώ αρκετά "δεμένος" με την περιοχή καθώς έχω περάσει τα παιδικά μου χρόνια εκεί και συνεχίζω να την επισκέπτομαι.

      Κάποια στιγμή στο μέλλον θα επισκεπτώ και το εργαστήριό σας. Έως τότε θα συνεχίσω να παρακολουθώ το ιστολόγιό σας.

      Καλή συνέχεια.

      Ευάγγελος

      Διαγραφή
  4. Καλησπερα σας κε Γερασιμε... Μπηκα τυχαια στο μπλοκ σας και εντυπωσιαστηκα... Ειμαι ενα νεο παιδι,ονομαζομαι Γιωργος και ειμαι μολις δεκαεξι χρονων και πολυ δεμενος με τις τεχνες καθως φοιτω στην Β' Λυκειου στο Μουσικο Σχοκειο Τρικαλων στην Θεσσαλια... Οπως καταλαβατε και απο το σχολειο και απο την καταγωγη μου οτι η μουσικη ειναι μια απο τις αγαπημενες μου ασχολειες... Παιζω πιανο και κλασσικη κιθαρα... Θα ηθελα να σας ρωτησω εσεις εμπνεεστε αν ακουτε κλασσικη μουσικη ή μια οποιαδηποτε αλλη μουσικη; Θα χαρω πολυ να μου απαντησετε στο email μου το οποιο ειναι michalistsiaglis80@gmail.com... Ευχαριστω πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. giorgoskomodies Καλημέρα Γιώργο!
      Κατά αρχήν ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης μου, αλλά μόλις πριν από λίγο είδα το σχόλιο σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη στο ιστολόγιο μου και για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι ιδιαίτερα που ένας νέος άνθρωπος όπως εσύ, έχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις τέχνες και τον πολιτισμό. Είναι κάτι που λείπει στις μέρες μας, δυστυχώς. Αναφορικά με το ερώτημα σου, θα απαντήσω δίχως δεύτερη σκέψη πως ναι. Όταν ζωγραφίζω ακούω πάντα μουσική και σε ένα βαθμό η μουσική μου γεννά όχι μόνο συναισθήματα, αλλά και εικόνες. Άλλωστε, πιστεύω ότι όλες οι τέχνες συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους μέσω του ρυθμού. Σε ότι αφορά το είδος της μουσικής, αν είναι κλασική ή οτιδήποτε άλλο, δεν είμαι δογματικός. Μπορεί να είναι κλασική (μου αρέσει ο Μότσαρτ, ο Μπαχ και ο Βέρντι)ή οποιαδήποτε άλλη μουσική αρκεί να διαθέτει ποιότητα. Ακούω και παραδοσιακή μουσική, ακόμα και βυζαντινή κάποιες φορές, ανάλογα με τη διάθεση. Πάντως μουσική και ζωγραφική πάνε αντάμα.
      Ελπίζω να σε κάλυψα με την απάντηση μου.
      Σε ευχαριστώ για την επικοινωνία και εύχομαι καλή συνέχεια και πρόοδο στις καλλιτεχνικές σπουδές σου.

      Γερ. Γ. Γερολυμάτος

      Διαγραφή
  5. Θαύμασα χθες τα εργα σου , σε ένα ξεχωριστό χώρο , ταιριαστό με το θέμα , ήταν ολα υπεροχα και άξια επαίνου , αλλά με κερδισε και η προσωπικότητα σου , ταπεινός , φιλικός , ανθρωπος που θα ήθελες να τον κάνεις φίλο. Ευγε και στην κυρία Αθηνά και στον κύριο Φρόνα. Ο "φίλος" σου Γιώργος Χονδρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...