ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ο Κυνικός σεφ και ο «Ανασχηματισμός αλά Σαμαγά apre πατατγάκ»

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Αγαπημένες φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι!
Καλημέγα σας!

Σήμεγα στην εκπομπούλα μας, θα φτιάξουμε ένα επίκαιγο γκουγμέ πιάτο, που θα φαγωθεί πολύ τις επόμενες μέγες!
Είναι το αφγοδισιακό Μελάνζ* «Ανασχηματισμός αλά Σαμαγά apre πατατγάκ», που είναι ιδανικό για γομαντικά δείπνα και για ατέγμονες στύσεις, υπό το φως των κεγιών, για τους πολύ εγωτευμένους, όπως είναι οι κυβεγνώντες!

Η επιτυχία εξαγτάται από την φαντασία και τον αυτοσχεδιασμό, αφού τα υλικά δεν μας δεσμεύουν, φτάνει μόνο να είναι μπαγιάτικα! Θα βγούμε μπόλικα και εκτός εποχής στο μανάβικο του Αντώνη. Φτάνει να ζητήσουμε, ό,τι πιο σάπιο υπάγχει! Αυτό, έχει μεγάλη σημασία, αφού το εσάνς** των λαχανικών, θα καλύψει τη δυσωδία των υπόλοιπων σάπιων υλικών, που μπογούμε να πγομηθευτούμε σε αφθονία, από το χασάπικο του Βαγγέλη. Έχει αποδειχθεί κλινικά και πολιτικά, πως η σαπίλα είναι το καλύτεγο αφγοδισιακό της μίζας και ανεβάζει την λίμπιντο στα ύψη. Το εκλεκτό Αμιούζ μπους***, είναι μια μαγειγική πγοσέγγιση που έχει την εποπτεία της διάσημης σεφ Μέγκελ!
Πάμε, λοιπόν!

Βάζουμε πγώτα το τσουκάλι μας σε χαμηλή φωτιά, πεγίπου στους 23% βαθμούς πανικού, και αφού τσιγαγίσουμε μερικούς γενικούς μαϊντανούς και έπειτα τον Θεοχάγη, τεμαχίζουμε τα στουγνάγια και έπειτα πγοσθέτουμε Λαζαγάκια για την όγεξη.
Μετά, στγαγγίζουμε το αδωνιαίο λάχανο και το καραφλό χατζημπρόκολο και τα πετάμε, αφού μας είναι πλέον άχγηστα. Το ίδιο κάνουμε και με τα υπόλοιπα ζαγζαβατικά, κάτι βγούτσες-φούτσες, ενώ αφαιγούμε και τον κόκκινο πάνο, για να μην είναι πολύ καυτεγό.
Δεν ξεχνάμε να πγοσθέσουμε αμέσως μετά και το μανιτ-άρη, που φύτγωσε στην Αθήνα, για να δώσει μια γεύση ντελικατέσεν πολιτισμού στο πιάτο μας.
Φγοντίζουμε να ανακατεύουμε συνεχώς τα υλικά και να τα μετακινούμε μέσα στο τσουκάλι, για να μη μας κολλήσουν. Παίγνουμε το μητσογαπανάκι και το βάζουμε απ΄εδώ και το αθανασοκολόκυθο από την άλλη.

Αυτά με τα λαχανικά και τώγα πάμε στα κγεατικά, για να ολοκληγωθεί το Καγτ ντου ζουγ**** του σεφ.
Παίρνουμε μια σπάλα μόσχιαλου, δύο μπουτάκια από κόκκογα αλανιάγη της φάγμας λοβέγδου και φυσικά μπόλικο χοιγινό, από εκείνο που είχε για πέταμα ο Βαγγέλης. Αυτό, το προπέγσινο, με τα σκουλήκια! Αυτά, όμως, δεν τα χγεώνει!

Το αφήνετε να βγάσει για κάνα-δυο ώγες και το βγάζετε από την φωτιά. Σεγβίγεται σε βαθύ πιάτο και συνοδεύεται από βιτγιόλι για πολύ καυτές, αξέχαστες στιγμές!

Μη το φάτε!!
Πετάξτε το!!

Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί
Γ.Γ.Γ


* Μελάνζ: Γαλλικός όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει διάφορα μείγματα μαγειρικής και σημαίνει «μείγμα».

** Εσάνς: Η διαδικασία μέσω της οποίας μπορούμε να πάρουμε κυριολιεκτικά την αρωματική ουσία από κάποιο υλικό.

*** Αμιούζ μπους (Amuse bouche): Μικρές μπουκιές που σερβίρονται στα εστιατόρια πριν από το γεύμα ή το δείπνο, για να εισάγουν τους συνδαιτυμόνες στη φιλοσοφία του γεύματος ή να δώσουν την ευκαιρία μιας πρώτης, αλλά αντιπροσωπευτικής ματιάς στη μαγειρική προσέγγιση του σεφ .

****Καρτ ντου ζουρ (Carte du jour): Το μενού με τα πιάτα ημέρας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...