ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Ένα Θέατρο Σκιών η Βουλή

Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Ελληνική βουλή. Το απόλυτο θέατρο σκιών των κακών παραστάσεων και των άθλιων προσχημάτων. Οι χάρτινες φιγούρες υποδύονται τους ρόλους τους. Ο Δένδιας της ΝΔ, που πέρασε μπροστά από τον αγορητή Κασιδιάρη της Χ.Α, λες και δε μπορούσε να περιμένει, ή να περάσει από κάπου αλλού, και ο Κασιδιάρης, που δε μπορούσε να διαμαρτυρηθεί σαν πολιτισμένος άνθρωπος, αλλά έπρεπε να προκαλέσει πανδαιμόνιο με τη συμπεριφορά του. Από κοντά και η έκρυθμη κοινοβουλευτική ομάδα, αλλά και ο Λαγός με τα γνωστά κοσμητικά  ούγκα τούνγκα «θα σας..ρε» κλπ.

Από την άλλη, ο πασίγνωστος εισπράκτορας της 13ης σύνταξης Μπαλαούρας, να τσιρίζει υστερικά και μονότονα από το προεδρείο της βουλής, καλώντας την «Φρουρά!» που αργούσε, καθώς μάλλον έπινε καφέ και δεν ήταν φαίνεται «μυημένη» στο σενάριο που εξελισσόταν. Από κάτω, το γενικό σκηνικό πλαισιωνόταν από όλες τις δακρυρροούσες μαγδαληνές του συνταγματικού τόξου, που λίγο πριν ψηφίσουν την περαιτέρω απαλλοτρίωση της χώρας, φορώντας τα δημοκρατικά τους κομπινεζόν ολόλυζαν, σχίζοντας τα από αγανάκτηση απέναντι στους φασίστες.

Εκεί, λοιπόν, που η κάμερα έδειχνε ζουμ τον Κασιδιάρη να αγορεύει, τον Δένδια να περνάει από μπροστά και έπειτα να λογομαχούν, ξαφνικά η εικόνα χάθηκε, για να μάθουμε ότι εκείνη ακριβώς τη στιγμή χειροδίκησε λέει ο Βεληγκέκας πάνω στον Χατζατζάρη. Δεν θα δούμε ποτέ όμως την χειροδικία που ήταν λέει σπρώξιμο. Ο σκηνοθέτης, αντί να ρίξει κάρβουνο να φωτίσει τη σκηνή, την έκοψε πάνω στη δράση. Το δίχως λόγο ξεζουμάρισμα την επίμαχη στιγμή και στο πιο κρίσιμο σημείο, δείχνει εξόφθαλμη σκοπιμότητα. Λένε ότι ο σκηνοθέτης έχει οδηγίες να κόβει τα βουλευτικά ξεκατινιάσματα, στο όνομα των δημοκρατικών προσχημάτων και του πολιτικού πολιτισμού. Μα και αυτό σκοπιμότητα δεν είναι μιας δημοκρατικής επίφασης; Τώρα, όλοι ψάχνουν ένα βίντεο- απόδειξη της χειροδικίας, που ο σκηνοθέτης λέει ότι δεν έχει καταγραφεί, ενώ οι παρόντες ισχυρίζονται ότι όντως έγινε! Πείτε μου τώρα, αν η σκηνοθεσία δεν είναι για κλάματα! Το αποτέλεσμα ήταν πάντως να αποκλειστεί η ΧΑ από τις συνεδριάσεις της βουλής προς σωφρονισμό. Έτσι, θα λείψουν και οι αρνητικές ψήφοι της από την ψήφιση του 4ου μνημονίου. Αλλά δε νομίζω ότι ήταν αυτός ο λόγος της παράστασης. Γιατί, πότε αλήθεια ανησύχησε το σύστημα των μνημονίων από την αντιμνημονιακή δράση της ΧΑ, που δεν θέλει να βγούμε «ασύντακτα» από το ευρώ;;


Η σκηνοθεσία κατ' εμέ, αιτιάζεται στο εξής και δεν πρόκειται για πρώτη φορά. Πέρα από τον αποπροσανατολισμό των πολιτών, σίγουρα υπάρχουν δημοσκοπήσεις, που δείχνουν άνοδο της Χ.Α, πάνω από το όριο που εξαρχής την ήθελε το σύστημα να κατέχει και για αυτό τη δημιούργησε. Όποτε αυξηθεί λίγο φροντίζουν να τη μειώνουν. Είναι ένας «αντιδραστήρας» η ΧΑ και σαν τέτοιος πρέπει να κρατιέται στα κατάλληλα επίπεδα του 6-7%, όπως και ο άλλος «αντιδραστήρας», από την αντίθετη πλευρά. Μόλις ανέβει πάνω από το 10, πρέπει αμέσως να κατέβει για να μην διαταραχθεί η συστημική ισορροπία. Πώς; Μα με τον ίδιο τρόπο, που ρίχνει κάποιος μια πέτρα στο νερό πάνω σε ένα κοπάδι από αθερίνες. Έτσι συμβαίνει και με τους ψηφοφόρους.

Έπειτα από την παράσταση αυτή, η ΧΑ έχασε μερικές χιλιάδες υποψήφιους ψηφοφόρους, που είναι απλοί πατριώτες και όχι φασίστες και δεν τους αρέσουν τα ούγκα τούνγκα. Θεωρώ, ότι ο Κασιδιάρης είναι αρκετά ευφυής για να καταλαβαίνει τη ζημιά που προκαλεί στο κόμμα του κι έτσι αποδεικνύεται ένας χρήσιμος ρυθμιστής. Οι άνθρωποι με τον τρόπο τους δείχνουν ότι δεν επιθυμούν περισσότερους ψηφοφόρους και έτσι τους διώχνουν όπως μπορούν, μπροστά στον κίνδυνο να κυβερνήσουν. Τουλάχιστον τον ρόλο που της ανέθεσαν η ΧΑ τον παίζει πολύ καλά. Την άφησαν να καπηλευθεί τον πατριωτισμό και να μονοπωλήσει την έκφραση του. Στην ουσία, αποδυναμώνοντας τον πατριωτισμό και δυσφημώντας τον στα μάτια των πολλών, με τη συχνή αρνητική προβολή βίαιων πράξεων και λεκτικών λαρυγγισμών.


Δεν είναι, όμως, αυτό το είδος του «πατριωτισμού» που χρειάζεται η χώρα και οι Έλληνες που είναι πατριώτες μεν, αλλά και δημοκράτες δε, όπως κι εγώ. Και τι θα γίνουμε όλοι εμείς, που ούτε ακροδεξιοί είμαστε, ούτε κομμουνιστές, αλλά βρισκόμαστε παγιδευμένοι ανάμεσα τους; Ποιος μπορεί να εκφράσει τον δικό μας αληθινό πατριωτισμό, που δεν απειλεί, δεν προκαλεί και δεν μισαλλοδοξεί, αλλά ενδιαφέρεται για την ελευθερία της χώρας; Κανείς. Εξαιτίας της Χ.Α ο διακομματικός πατριωτικός-δημοκρατικός χώρος, που είναι μεγαλύτερος από όσο πιστεύουν μερικοί, κατακερματίζεται ολοένα πιο πολύ σε μικρές ομάδες και οντότητες, και σε μια μάζα απογοητευμένων πατριωτών, που στερούνται πολιτικής έκφρασης, που προτιμούν να μην πάνε να ψηφίσουν και δεν είναι σε θέση να απειλήσουν το σύστημα. Και το θέατρο σκιών της βουλής συνεχίζεται με τον αποπροσανατολισμό από τα σημαντικά, ενώ τα μνημόνια τρέχουν και οι Έλληνες παρακολουθούν τον χαμό τους. Η παράσταση μπορεί να είναι αποτυχημένη, αλλά ο θιασάρχης συνεχίζει να πουλάει….

3 σχόλια:

  1. Μόνο οι ανόητοι δεν βλέπουν την πραγματικότητα: Η ΧΑ εξυπηρετεί τα σχέδιά τους (*) και την άφησαν να ανθήσει για να συνδέσουν τον πατριωτισμό με τον φασισμό και για να στιγματιστούν ως φασίστες/ναζιστές/ακροδεξιοί οι γνήσιοι πατριώτες. Αρκεί να σκεφτούμε από πότε και πώς πέρασε από την "ανυπαρξία" στο Κοινοβούλιο και έγινε "υπολογίσιμη" η δύναμή της. Δεν υπάρχει μόνο η "χρήσιμη αριστερά", υπάρχει και η "χρήσιμη ακροδεξιά".

    (*) Τα σχέδια που ύπουλα προωθούσαν επί πολλά χρόνια και που τώρα πλέον έχει αντιληφθεί ο κάθε πολίτης βλέποντας να υλοποιούνται χωρίς προσχήματα μετά την οικονομική καταστροφή που προκάλεσαν οι κυβερνήσεις ΠαΣοΚ και Νέας Δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...αλήθεια ποιός είναι ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ τού κόμματος τών ΧΡΥΣΏΝ ΑΥΓΩΝ;μήπως ο ίδιος τού άλλου μορφώματος τού καρκινικού κουκουέ; Δηλαδή ο ένας γενικός γραμματέας αόρίστου καί απροσδιορίστου τόπου - χρόνου. Δηλαδή ότι καί ο συμμορίτης γκάνστερ γενικός γραμματέας τού οηέ.Αυτά. Μήν τσιμπάτε συν-Ελληνες. Τρώνε τίς σάρκες τους οι πανούκλες...τελειώνουν οι σαύρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα Στρατηγοπούλου-Μ
    Ανώνυμος21 Μαΐου 2017

    Συμφωνώ και με τους δύο. Άλλωστε αυτό είναι και το πνεύμα του άρθρου μου. Πρόκειται για διακομματική συνεργασία από το κέντρο έως τα "άκρα" με σκοπό την συνεχή εξαπάτηση του λαού και την καταστολή του πατριωτισμού. Η ΧΑ πρόσφερε καλές υπηρεσίες με τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης κατά την ψήφιση του 4ου μνημονίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...