ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 5 Μαΐου 2015

Από τό Άξιον εστί είς τό (Αν)άξιοι εσμέν

άρθρο ανωνύμου Έλληνος,
αναγνώστη του ιστολογίου

Υπήρχαν κάποτε, αγαπητοί μου συν- Έλληνες, κάποιοι ανώτατοι Άρχοντες στα ύπατα αξιώματα με κύρος, ευπρέπεια καί ακτινοβολία. Η εικόνα τους καί μόνον, ήταν εικόνα λάμψης καί μεγαλείου, πού ενέπνεε ένα σέβας καί δέος χρήσιμο καί πρέπον καί μιά κάποια σιγουριά καί εμπιστοσύνη. Υπήρχαν Άρχοντες προικισμένοι καί τρανταχτοί μέ τό δικό τους φωτοστέφανο, ορμώμενοι κατά κανόνα από τήν κορυφή τού πολιτικού, τού στρατιωτικού ή καί τού πνευματικού μας χώρου. Είχαν ακτινοβολία από τήν Εθνική, Πατριωτική ή Πνευματική τους δράση, τέτοια, ώστε παρά τίς όποιες τυχόν προσωπικές αντιρρήσεις, αμφισβητήσεις ή καί προτιμήσεις μας, νά βρίσκουμε ότι ήσαν στά καθήκοντά τους, σεβαστοί καί καταξιωμένοι. 

Είχαμε, εμείς οι Έλληνες, ευεργέτες, αγωνιστές, ονόματα δικαιωμένα καί καταχωρισμένα στήν Ιστορία μας. Είχαμε Εθνάρχες (έστω καί αυτόκλητους), Ιεράρχες, Ηγέτες καί μεγάλα πνεύματα τών Τεχνών καί τών Επιστημών. Δήλα δή Ηγέτες Σύμβολα! Είχαμε όμως καί κάτι άλλο, που στις μέρες μας, μάλλον σπανίζει. Είχαμε Ήρωες! Δεν είναι αρεστός σήμερα ο όρος, ίσως, αλλά τί νά κάνουμε, μας «προέκυψαν» καί τούς είχαμε, καί θά τούς έχουμε εις πείσμα άλλων πού αλλότρια επιθυμούσι.

Εάν διευρύνουμε λίγο την οπτική μας - πίσω στό Χρόνο- θά δούμε ότι στίς θέσεις τών επισήμων μας κάθισαν κάποτε ο Θησέας, ο Περικλής, ο Μιλτιάδης, ο Θεμιστοκλής, ο Αλέξανδρος, ο Ευριπίδης, ο Σοφοκλής, ο Πίνδαρος, ο Σόλωνας, ο Λυκούργος, ο Κολοκοτρώνης, ο Παλαμάς, ο Σεφέρης, ο Σικελιανός και… πάρα-πάρα πολλοί άλλοι. Τέτοιους Ηγέτες καί Επιστήμονες, καί άλλους πολλούς ακόμα, είχαμε αξιωθεί μέχρι πρό τινος. Τούς βλέπαμε σέ δοξολογίες, σέ καταθέσεις στεφανιών ή καί σέ απονομές. Τούς είδαμε σέ μέγαρα, σέ πλατείες, σέ στάδια, σέ θέατρα, σέ τελετές. Τούς είδαμε ευπρεπείς! Εκεί πού ο Λαός, τόν οποίον εκπροσωπούσαν, έκρινε ότι έπρεπε, έστω τυπικώς καί τελετουργικώς κατά τό πρωτόκολλον, νά στέκονται γιά νά διακρίνονται άξιοι καί τιμημένοι! Εκεί, στίς θέσεις τών Επισήμων.

Βέβαια, κάποια στιγμή «ζητήσαμε» εμείς οι ίδιοι (;) μία κοινωνική ανακατάταξη, μία αλλαγή τέλος πάντων. Αυτό, όμως, πού προέκυψε από τήν ανάγκη αυτή, τής «αλλαγής», μόνον σκεπτικισμό καί ελαφρύ μειδίαμα προκαλεί! Οι «μεγάλοι» πλέον, νά μοιάζουν αστείοι καί ξένοι πρός τόν τίτλο, πού μέ τεχνάσματα καί δόλους παρέλαβαν καί κουβαλάνε. Καθημερινά νά προκαλούν τήν ευθυμία, τόν γέλωτα, τόν χλευασμό, τήν ειρωνεία! Αδέξιοι, άμουσοι, γλωσσοπένητες, άρπαγες, ασελγομανείς, φαύλοι, δημαγωγοί, πλέρια ανυπότακτοι, αστράτευτοι, καταχραστές, φοροφυγάδες, φοροκλέπτες, βλάσφημοι, πόρνοι, μοιχοί, τυχοδιώκτες, έγκριτοι παμφάγοι γουρουνοειδείς, γελοίοι, φιλοτομαριστές, αξιολύπητοι πού μερικές φορές δέν μπόρεσαν νά πείσουν, ούτε καί τούς εαυτούς τους ωσάν κουστουμαρισμένα μορμωλύκια (κουρκουλούκια καί σκιάχτρα) τών μποστανιών, σκύβαλα τών (σ)αλωνιών, ξεχειλισμένοι κάδοι απορριμμάτων εορταστικού τριημέρου, οχετοί βοθρολυμάτων, πρότυπα συμπεριφορών, αρχιερείς και αρχιτραπεζάρχες τού κρατικού κορβανά, οι πρώτοι διδάξαντες!

Πολλούς από αυτούς, τούς έπιασε ο φακός καί τό μάτι τού κόσμου, σέ κοινή θέα, «φτιαγμένους», μεθυσμένους, τρικλιζομένους, σέ πίστες καί σέ πόζες παράδοξου χυδαίου χορευτικού οίστρου, νά τά «σπάνε», πάνω σέ μία χωρίς προηγούμενο, έξαρση λαϊκίστικης κραιπάλης, στό όνομα τής «αλλαγής», τής μεταρρύθμισης, τής κάθαρσης, τής επανίδρυσης, τής κουμπαριάς τής διαπλοκής καί τών νταβατζήδων. Καί κατά τούς άρχοντες καί ο Λαός, σέ απόλυτη μίμηση, ταύτιση καί αντιγραφή. Καί τσούουουπ νάσου η κρίση, νά παρελαύνη, κουνιστή, λυγιστή καί καμαρωτή- χρόνια τώρα- ανενόχλητη πλέον μπροστά μας! Χειροκροτείστε την! Ακόμα πιό επικίνδυνο είναι, πώς αυτή η συμπεριφορά, αυτές «οι αξίες» αυτές οι σημαντότητες έγιναν τόσο κοινές στίς μέρες μας, ώστε ελάχιστα εκπλήσσουν καί πρό πάντων κανέναν απολύτως δέν προβληματίζουν.Τά πάντα «φαίνεται;» νά έχουν ανατραπεί, αντιστραφεί, διαστραφεί, απαξιωθεί, εκποιηθεί, καταστραφεί να έχουν ισοπεδωθεί!;;; Από τά πιό σπουδαία έως τά πιό απλά καί καθημερινά συμβαίνοντα. ΄Από τήν σημασία καί κυριολεξία τών όρων, έως τήν οποιαδήποτε πραγμάτωση, κι από τήν πρόκριση τών στόχων μας, έως τήν επιλογή τών ονείρων μας. Βρισκόμαστε σέ ένα «τέρμα πού δέν έχει παρακάτου», όπως λέει ο ποιητής.

Ακόμα κι αν δέν είναι «οι βάρβαροι πού ήρθαν» κανένας (;) δέν τό πρόσεξε! Συμβαίνουν πολλά, καί όλα τους δέν είναι παρά απλοποιημένες λεπτομέρειες πλέον καί συνήθειες, πού σάν τέτοιες κανενός τήν προσοχή δέν προκαλούν. Λεπτομέρειες, όμως, πού κρίνουν τά μελλούμενα, ωσάν κι αυτή όπου ό εκφωνητής μέ το μαρκούτσι στό χέρι – πιστός (κ)οπαδός - καί φορέας τούτου τού όμορφου κόσμου τών ανάποδων καί αντιστρόφων αξιών, νά αναγγέλλη καί νά κράζη εν μέσω ζητωκραυγών καί χειροκροτημάτων, μέ στόμφο πολύ απλά καί φυσιολογικά από τά μεγάφωνά του: «καί στόν χώρο τών επισήμων κυρίες καί κύριοι, βλέπουμε ήδη νά έχουν πάρει τίς θέσεις τους, ο κύριος δολάριος, ο κύριος παρταόλας, ο νικητής τού γκρίκ άϊντολ, ο βραβευμένος μίστερ σέφ, η Τζούλια, ο Φώτης, η Ελένη, η Ευγενία μέ τόν Ηλία, τά δίδυμα ή τετράδυμα τών πρωϊνάδικων καί εμμετικών κατινάδικων, ο μπάμπης, ο πορτοσαλταρισμένος, ο εισαγγελάτος, η κεκεστρέμη, ο ντερμπεντέρης καί ο Σάκης ο επιδαύριος ο σάκης τού ανάξιος εστί. Η άμπζολουτ σελέμπριτις καί τό λάϊφ στάϊλ είναι όλοι τους εδώ - χωρίς αιδώ. Θά ακολουθήση μικρά δεξίωσις».


Και η Αρχαία φωνή εκ τού σύνεγγυς, με Ιωνική φρόνηση, χρόνια τώρα!!!!! προειδοποιεί: «Τά τών ιδιωτών αμαρτήματα ούκ είς τό πλήθος, είς δ’ αυτούς τάς βλάβας, τά δέ τών αρχόντων καί πολιτευομένων είς άπαντας αφικνείται», νεοελληνιστί: τά λάθη τών ιδιωτών δέν έχουν επιπτώσεις στούς Πολίτες, παρά μόνον σέ αυτόν πού τά διέπραξε. Ενώ τά λάθη τών αρχόντων καί όσων διοικούν, έχουν επιπτώσεις σε ΟΛΟΥΣ… (Δημοσθένης).

8 σχόλια:

  1. Η κρισιμότητα της εποχής (όχι οικονομική) δεν συγχωρεί εύκολα την τρικυμιώδη σκέψη εξ αιτίας μιας καλής πρόθεσης μόνον. Ή μάλλον, για να γίνει πιο σαφές και πιο προσωπικό, διαφωνώ ριζικά με την σκέψη, παρόλη την καλή πρόθεση να συγκριθούν οι εποχές.

    Δεν διαφέρουν οι εποχές στους ηγέτες. Αντίθετα, μοιάζουν. Όχι στα πρόσωπα, στον λόγο ύπαρξής τους. Ηγέτες που αναδεικνύονται από το κόμμα, από το παλάτι, από τα μέσα και επικυρώνονται από εκλογές, είναι εξ ορισμού επιζήμιοι. Η πορεία της χώρας είναι ίδια σ’ όλο τον 20ο αιώνα. Διαφέρουν οι επί μέρους στόχοι και οι δοσολογίες της παρακμής.

    Πολλά είναι τα προβλήματα της σκέψης του ανωνύμου (έτσι όπως το έγραψες κ. Γερολυμάτε, θυμίζει Ελληνική Νομαρχία. Τόσο το χειρότερο γι’ αυτόν, αφού κι εκείνο το έργο ήταν ο ορισμός του λαϊκσιμού και της δημοκρατίας). Δεν θέλω να τα απαριθμήσω. Το κείμενο επιβεβαιώνει ότι δεν ξέρουμε τι φταίει. Μπερδεύουμε το ουσιώδες με το δευτερεύον, παρασυρόμαστε από την (δημοκρατική) μάζα που παρασύρεται από τους δημαγωγούς και τα μέσα. Τελευταίο, αλλά όχι έσχατο, αγνοούμε πολλά σημαντικά σημεία, όπως το πώς λειτουργεί το δυτικό κράτος και ποια είναι η ευρωπαϊκή ιστορία.

    Ανώνυμος της ανθρώπινης νομαρχίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ φίλε καλησπέρα!

      Χαχαχα! Θυμίζει βέβαια Ελληνική Νομαρχία το του "ανωνύμου Έλληνος", που χρησιμοποίησα για τα δύο τελευταία άρθρα, αλλά προβάλλει και την ανάγκη χρήσης κάποιου ονόματος, ή έστω κάποιου νικ της αρεσκείας του, ώστε να είναι αναγνωρίσιμος και ως αρθρογράφος.
      Το "Ανώνυμος της ανθρώπινης νομαρχίας" δεν θα ήταν άσχημο, αν γράφτηκε ως πρόταση. Μένει λοιπόν να επιβεβαιωθεί.
      Κατά τα άλλα, είναι βέβαιο, πως η πορεία της χώρας βρίσκεται πάνω στις ίδιες "ράγες" που την τοποθέτησαν από τα 1831 και εφεξής. Φυσικά, ισχύουν και όλα τα άλλα περί επιμέρους στόχων και περί δοσολογίας της παρακμής.
      Συμφωνώ ως προς τις λάθος προτεραιότητες, αλλά διαφωνώ ως προς το ότι δεν γνωρίζουμε τι φταίει. Φταίει το κακό μας το κεφάλι για όλα αυτά που απαριθμείς, ως κριτήρια κακής πολιτικής σκέψης και εκλογής. Κατά τη γνώμη μου δεν ευθύνεται η "δημοκρατία", αλλά ο τρόπος που την αντιλαμβανόμαστε και που την κακοποιούμε, όντες ανάξιοι "θεράποντες" της.
      Όσο για την ευρωπαϊκή ιστορία, νομίζω ότι χονδρικά γνωρίζουν οι περισσότεροι την τραγωδία των αιμάτων, των από αιώνων πολέμων της και της ανθρώπινης εκμετάλλευσης, που την έχει καταστήσει πλέον οικονομική επιστήμη....

      Να είσαι καλά και χάρηκα για την επικοινωνία μας!

      Διαγραφή
  2. Το κείμενο εντοπίζει διαφορά μεταξύ των εποχών και την αποδίδει στα πρόσωπα και σε κάτι αόριστο. Εγώ εντοπίζω ομοιότητα μεταξύ των εποχών του 20ου αιώνα και οριστικοποιώ τον αίτιο: ο πάγιος ιδιοκτήτητης του κράτους που δρα από το παρασκήνιο με τα μέσα που διαθέτει: χρήμα, παραπληροφόρηση, εξαγορά, τρομοκρατία, δημοκρατία. Οι διαφορές δεν είναι ουσιαστικές, αντίθετα οι αλλαγές που συμβαίνουν συγκριτικά (σε κάθε περίοδο σε σχέση με την προηγούμενη) δείχνουν την ίδια τάση πολιτικών εξελίξεων.
    Την δημοκρατία δεν την βάζω σε εισαγωγικά, γιατί την θεωρώ μέσο. Η συνήθης παρανόηση λέει ότι η δημοκρατία είναι το καλύτερο ή το δικαιότερο πολίτευμα. Αυτό είναι από ελλιπές έως ψευδές. Η δημοκρατία είναι ένα πολίτευμα στο οποίο κυριαρχεί η ποσοτική διάσταση των απόψεων. Όταν κάποιος ελέγχει το χρήμα και την πληροφορία, τότε τι νόημα έχει η δημοκρατία;
    Να μπούμε στη συζήτηση περί αληθινής δημοκρατίας; Δεν είναι λάθος, όμως είναι δευτερεύον. Ο συντάκτης κατέχεται από νοσταλγία προς την περίοδο του Καραμανλή (Α' ή Β'). Ενδεχομένως θεωρεί και καλή την περίοδο του Παπαναστασίου ή του Βενιζέλου. Όλα αυτά είναι ψυχολογία άνευ σημασίας και πολιτικού νοήματος.
    Τελευταίο: ποια είναι η δική μας ευθύνη; Υπάρχει; Ναι, υπάρχει, αλλά πολιτικά και λογικά μετρούμενη, είναι ένα μικρό μέρος. Πόσο μικρό; Δεν θα τα χαλάσουμε, αλλά δεν θα πω και νούμερο %.

    Υγίαινε
    Ανώνυμος της ανθρώπινης νομαρχίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπληρώνω τα εξής κ. Γερολυμάτε.
      "Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα" μας είπε σήμερα ο πρωθυπουργός, ενώ ο Δραγασάκης μας είπε "δεν έχουμε εντολή για grexit". Αυτή η ψυχολογική διάσταση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ έχει μπεί τόσο βαθειά στο ασυνείδητο, αυτή η τεράστια προπαγάνδα του ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ υπέρ της είναι τόσο τεράστια, που δύσκολα κανείς μπορεί να πει ότι αυτό αποτελεί τον ορισμό του ΛΑΪΚΙΣΜΟΥ.
      Α. Η συγκεκριμένη δημοκρατία (με τους αφανείς να ορίζουν εξωθεσμικά και τον ανυποψίαστο λαό να επικυρώνει) δεν έχει αδιέξοδα, γιατί σχεδιάστηκε να αποτελεί η ίδια αδιέξοδο. Οι πολλαπλές "επιλογές ελεύθερης βούλησης" (κόμματα) είναι τεμαχισμένα κομμάτια της κοινωνίας που εξάπτουν την φαντασία και δημιουργούν εικονικές διαχωριστικές γραμμές ως πραγματικές μέσα στην ανθρώπινη σκέψη. Πρόκειται για μια προσχεδιασμένη εξαπάτηση, όπου ο ψηφοφόρος κολακεύεται να πιστεύει ότι κρατά τον έλεγχο ενός μηχανισμού, ενώ στην πραγματικότητα ο κατέχων χρήμα-τύπο-δικαιοσύνη του αφήνει περιθώρια επιλογής μεταξύ ομοειδών καταστάσεων.
      Β. Αυτό το παραμύθι της "λαϊκής εντολής" που γίνεται λάστιχο είναι τόσο τραγικό ζήτημα, που κανείς δεν αναρωτιέται γιατί στο πολίτευμα της δημοκρατίας δεν προβλέπεται αυτόματη έκπτωση της κυβέρνησης που υλοποιεί άλλα από αυτά που προεκλογικά υποσχέθηκε. Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ είναι συνώνυμος με την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ. Όπως η "Ελληνική Νομαρχία" προσπαθούσε να εξαπατήσει τους σκεπτόμενους (πόσοι είχαν πρόσβαση σε τέτοια κείμενα;) ότι οι νόμοι πρέπει να εξυπηρετούν τους "Έλληνες" που ορίζονται κατά το φραγκικό μοντέλο, έτσι και ο σύγχρονος κοινοβουλευτισμός σχεδιάστηκε για να κατακερματίζει την "ανθρώπινη νομαρχία" και ροκανίζοντάς την να την αποκόπτει από την "θεϊκή νομαρχία". Όσο ο ανθρώπινος νόμος διασπασμένος σε έθνη, κόμματα, κοινωνικές ομάδες, άτομα έρχεται σε αντίθεση με τον θεϊκό νόμο, τόσο θα ακούμε μωρίες και φληναφήματα της ανθρώπινης ματαιοδοξίας από τους πολιτικούς νάνους, δημιουργήματα της πραγματικής, πλην αφανούς, εξουσίας. Και πολιτικοί νάνοι του ελληνικού κοινοβουλευτισμού είναι όλοι όσοι δεν ήταν συνειδητοί προδότες σε όλο τον 20ο αιώνα –για να μη μιλήσουμε για παλιότερα.

      Εννοείται, πως ο φαρισαϊσμός και η λύσσα των αντιπροσώπων της εξουσίας αυτής σπεύδουν σαν τα φίδια να περιθωριοποιήσουν, να ακυρώσουν, να διαστρεβλώσουν, να ενοχοποιήσουν τέτοιες θέσεις. Μοιράζουν τρόμο και κακία, αφορίζουν και δηλητηριάζουν, βάζουν εθνικιστικές και φασιστικές ταμπέλες στα λεγόμενα αυτά, προκειμένου να αποτρέψουν τις χειραγωγούμενες απ’ αυτούς μάζες να σκεφτούν ελεύθερα. Αντιστρέφουν με στρεψοδικία την αλήθεια, απευθυνόμενοι στα πιο σκοτεινά ανθρώπινα ένστικτα. Αλλά μήπως αυτή δεν είναι η πάγια τακτική της διαβολής και του σατανισμού; Δεν πρόκειται λοιπόν να διευκρινίσω κάτι άλλο, εκτός από ένα: η σκέψη που ανέπτυξα δεν προσπαθεί να δώσει λύση μέσα στο υπάρχον σύστημα με την αντιστροφή των πολιτικών. Το grexit (ωραίος τρομοκρατικός όρος), η δραχμή (ιδιωτικό νόμισμα), η διάλυση της Βουλής και οποιαδήποτε εκδοχή της μοναρχίας δεν θα δώσει αυτόματα την ανθρώπινη λύση, ειδικά μέσα στο υπάρχον σύστημα. Εκτός του ότι "λύση" θεωρούν πολλοί το να επανέλθουμε στο 2009 ή στο 1990, διευκρινίζω ότι λύση δεν είναι ούτε να επανέλθουμε στο 1970 ή στο 1940. Δεν προτείνω λύσεις, προτείνω τρόπο σκέψης, τρόπο φυγής από τον κοινωνικό κατακερματισμό, την πλάνη, την ματαιοδοξία που υπόσχεται λύσεις, διαψευδόμενη επ’ άπειρον. Τα υπόλοιπα, αποτελούν έργο της Θείας Πρόνοιας.

      Υγίαινε
      Ανώνυμος της ανθρώπινης νομαρχίας

      Διαγραφή
  3. -Aντί, άλλων, σχολιασμών μου καί επί τών ανωτέρω, αγαπητέ Γεράσιμε σού "στέλνω" κομματιασμένο τό παρακάτω γιά εξαγωγή συμπερασμάτων καί λοιπών σου ενεργειών. Σ΄ευχαριστώ.

    Συνταγή Μιθριδάτη
    - Είναι γνωστό και στον τελευταίο σκεπτόμενο Πολίτη πλέον αυτού τού Ευλογημένου τόπου, στην αυγή του 21ου Αιώνα ακριβώς, ξεδιάντροπα και χωρίς ίχνος Αιδούς πλέον, πώς βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη τά αόρατα τεχνάσματα, αλλά ορατά τά αποτελέσματά τους, προκειμένου οι βέβηλοι επιτήδειοι που κατάφεραν, και εξακολουθούν να τά «καταφέρνουν», να μας επιβάλλουν απαλά, γλυκά, -σεμνά και ταπεινά κατά το γνωστό και «κλασσικό», την θέλησή τους, και εμείς να υποτασσόμαστε (;) άβουλοι και μοιραίοι στά κελεύσματα του κοινωνικού κανιβαλισμού τους, στις ορέξεις τους. Ορίστε πώς:
    1ον Με το τέχνασμα του να γνωρίζεις τα άτομα καλύτερα απ΄ όσο γνωρίζουν τα ίδια τον εαυτό τους. Στην διάρκεια των τελευταίων πενήντα ετών, η κατακλυσμιαία και αχαλίνωτη πρόοδος της «επιστήμης» και των τεχνοκρατών, άνοιξε βαθύ χάσμα ανάμεσα στις γνώσεις του ευρέως κοινού και στις γνώσεις που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι ιθύνουσες ελίτ. Χάρη στήν βιολογία, τη νευροβιολογία και την εφαρμοσμένη ψυχολογία, το «σύστημα» έφτασε σε μια εξελιγμένη γνώση του ανθρώπινου όντος, και από την άποψη τής φυσιολογίας και από τήν άποψη τής ψυχολογίας. Το σύστημα έφτασε να γνωρίζη τον μέσο άνθρωπο καλύτερα απ’ όσο γνωρίζει ο ίδιος τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει ότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το σύστημα ασκεί έναν πολύ πιο αυξημένο έλεγχο και επιβάλλεται με μια μεγαλύτερη ισχύ επάνω στα άτομα, απ’ όσο τα άτομα στον ίδιο τον εαυτό τους. Μας το κράζουν ακατάπαυστα οι ρεκλάμες πολλών εταιρειών κινητών τηλεφώνων εξάλλου, γιά παράδειγμα: Πώς αλλιώς εξηγείται το γεγονός πώς ακόμη και τά παιδάκια του Δημοτικού να είναι «κάτοχοι» κινητών τηλεφώνων!!! ή μία πενταμελής οικογένεια να έχει οκτώ και πλέον συσκευές κινητών τηλεφώνων εν χρήσει, και μεταξύ τους –τά μέλη –να μην ανταλλάσσουν ζωντανά πλέον, ούτε τήν στοιχειώδη ανθρώπινη Καλημέρα!!! Κοιτάξτε -τρρρρρράτζικ- τί τζίρος γίνεται κάθε μέρα με τις ουρές αφελών στα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας… και είστε μέσα!!! >>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. >>>>>>>>>>>>2ον . Με το τέχνασμα τής πρόκλησης τεχνικών μή αναγκαίων προβλημάτων, και φυσικά προκατασκευασμένων λύσεων. Αυτή η τεχνική ονομάζεται επίσης «πρόβλημα- αντίδραση - λύση». Πρώτα προκαλείται ένα πρόβλημα στο κοινό, μια «έκτακτη κατάσταση» εννοείται προβλέψιμη, ώστε το ίδιο να ζητήσει εκείνα τα μέτρα και να τά αποδεχτεί. Για παράδειγμα: κλιμάκωση τής αστικής βίας, αιματηρές συμπλοκές, ώστε το κοινό να ζητήσει τη λήψη μέτρων ασφαλείας που θα περιορίζουν τις ελευθερίες του. Ή, ακόμη: δημιουργία μίας οικονομικής κρίσης καί το κοινό θά δεχτή ως αναγκαίο κακό τον περιορισμό των κοινωνικών δικαιωμάτων και την αποδόμηση των δημοσίων υπηρεσιών και διάλυση όλων των κοινωνικών ιστών!!! Αρκεί για παράδειγμα, να θυμηθούμε για λίγο τις αλλεπάλληλες βιαιότητες και τούς βανδαλισμούς στην Αθήνα, τους λαθροεισβολείςς της «Υπατίας ή της κυρίας Τασίας», τήν αναβολή ή μάλλον τήν μή τέλεση της «σιδερόφρακτης» Παρέλασης την 28η Οκτωβρίου 2011 για την Εθνική μας επέτειο στην Θεσσαλονίκη, ή την αφύλακτη και «ελεύθερη» πλέον!!! παρέλαση με κίτσ φολκορικά χορευτικά, και υπό βροχήν, τήν 25η Μαρτίου στην Αθήνα μπροστά στον Άγνωστο Στρατιώτη κλπ, κλπ.
    3ον Το τέχνασμα της διασκέδασης και επιλεκτικής ενημέρωσης. Πρωταρχικό στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου, η τεχνική της διασκέδασης συνίσταται στη στροφή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και από τις μεταλλαγές που αποφασίστηκαν από τις πολιτικές και οικονομικές ελίτ, δι’ ενός αδιάκοπου καταιγισμού διασκεδαστικών και ασήμαντων λεπτομερειών. Η τεχνική της διασκέδασης είναι επίσης απαραίτητη για να αποτραπή το κοινό από το να ενδιαφερθή για ουσιαστικές πληροφορίες στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής. «Κρατήστε αποπροσανατολισμένη την προσοχή του κοινού, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμαλωτισμένη σε θέματα χωρίς καμιά πραγματική σημασία. Κρατήστε το κοινό απασχολημένο - απασχολημένο - απασχολημένο, χωρίς χρόνο για να σκέφτεται να επιστρέφει κανονικά στη φάρμα με τα άλλα ζώα». Απόσπασμα από το Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους. Σκεφτείτε απλούστατα για λίγο τά μεγαλοπρεπή σας τουρκικά σίριαλ, την γέννηση του διαδόχου τού βρετανικού θρόνου για μια ακόμη φορά! τά πρωϊνάδικα, βραδινάδικα, τά εμμετικά κατινάδικα, τα τηλεοπτικά σας μαγειρέματα σε περίοδο γενικευμένης ουράς συσσιτίων «αγάπης» πού κουκουλώνουν τήν κοινωνική αδικία και γιατροπορεύουν προσωρινά τά πράγματα της κοινωνικής αταξίας- τις δεκάδες χιλιάδων αυτοκτονίες- τις ζωντανές κληρώσεις των τηλεοπτικών σας τζογαδερί, τά ιλουστρασιόν πανάκριβα περιοδικά σας, ή τις μετεωρισμένες και λησμονημένες -οι περισσότερες- αφίσες πολιτιστικών τεκταινόμενων!!! τους επαίτες των πεζοδρομίων πού σάς εύχονται «καλή υγεία» νά΄χετε. Υπάρχει άραγε και κακή Υγεία;! >>>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. >>>>>>>>>>>>>4ον Το τέχνασμα της υποβάθμισης –υποτίμησης και εν τέλει εκποίησης και ευτελισμού. Για να κάνη κάποιος αποδεκτό ένα απαράδεκτο μέτρο, αρκεί να το εφαρμόση σταδιακά κατά «φθίνουσα κλίμακα» για μια διάρκεια 10 ετών. Μ’ αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν ριζικά νέες κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός) στις δεκαετίες του 1980 και 1990. Μαζικές ανεργίες, απεργίες, αβεβαιότητα, «ευελιξία», μετακινήσεις, μισθοί που δεν διασφαλίζουν πια ένα αξιοπρεπές εισόδημα τόσες αλλαγές, που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση, αν είχαν εφαρμοστεί αιφνιδίως και βίαια. Ποιός πλήρωσε αλήθεια τά έξοδα κατασκευής των πανό για πολλοστή φορά του τάδε συλλόγου; πού διαδήλωσε προχθές πρωτομαγιά ή τά έξοδα των μπαταριών του τηλεβόα του; μήπως ο μιζάνθρωπος κράχτης κολαούζος και χρόνιος αρχιτεμπελαράς (πές κομματόσκυλο της κλαδικής) βολεμένος εργατοπατέρας του κόμματος πού εξακολουθεί να παίρνη κρατική επιχορήγηση, κατά τό Νόμο; Ποιος διοργανώνει τις απεργίες χρόνια τώρα; Ποια τά αποτελέσματά τους επί της ουσίας; Πού είναι οι αγανακτισμένοι; το κίνημα της πατάτας ή του καρότου; ή καί εκείνου του δεν πληρώνω; Κι όμως πληρώνουμε οι χαρατσόπληκτοι μυγοχάφτες και την κυρία δ.ο.ύ μέ ρυθμίσεις! και του κηρίου ενφιάλτη τής κυρίας ΔΕΗθώμεν...καί μ΄ αυτήν ρυθμιζόμενοι!
    5ον Το τέχνασμα καί στρατηγική τής (μόνιμης) αναβολής. Ένας άλλος τρόπος για να γίνη αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι η παρουσίασή της ως «οδυνηρή αλλά αναγκαία», αποσπώντας την συναίνεση του κοινού στο παρόν, για την εφαρμογή της στο μέλλον. Ποιος δεν θυμάται εκείνη την «βραβευθείσα» -από το κοινοβούλιο! -μικρή πού τον Ιανουάριο τού 2010, έσπασε τον κουμπαρά της και πρόσφερε αυθορμήτως το περιεχόμενό του, στο ταμείο διάσωσης της Πατρίδας!!! ή την συνταξιούχο Σουηδέζα πού ζεί στην Ρόδο πού πρόσφερε την μία μηνιαία σύνταξή της για τον ίδιο σκοπό; Είναι πάντοτε πιο εύκολο να αποδεχτεί κάποιος αντί μίας άμεσης θυσίας, μια μελλοντική. Πρώτ’ απ’ όλα, επειδή η προσπάθεια δεν πρέπει να καταβληθή άμεσα. Στη συνέχεια, επειδή το κοινό πού έπαψε να είναι από Πολίτες αλλά (κ)οπαδοί και καταναλωτές μόνο, έχει πάντα την τάση να ελπίζη αφελώς ότι: «όλα θα πάνε καλύτερα αύριο» και ότι μπορεί, εντέλει, να αποφύγη τη θυσία που του ζήτησαν. Νάναι καλά οι κατά παραγγελίαν δημοσκοπήσεις !!!! Τέλος, μια τέτοια τεχνική αφήνει στο ήδη εκμαυλισμένο κοινό ένα κάποιο χρονικό διάστημα, ώστε να συνηθίση στην ιδέα της αλλαγής, και νά τήν αποδεχτή μοιρολατρικά, όταν κριθεί ότι έφθασε το πλήρωμα του χρόνου για την τέλεσή της.
    6ον Το τέχνασμα καί στρατηγική του να απευθύνεσαι στο κοινό σαν να είναι μωρά παιδιά. Η πλειονότητα των «άθλιων» διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν έναν αφηγηματικό λόγο, επιχειρήματα, πρόσωπα και έναν τόνο ιδιαιτέρως παιδικό, εξουθενωτικά παιδιάστικο, σαν να ήταν ο θεατής ένα πολύ μικρό παιδί ή σαν να ήταν διανοητικώς ανάπηρος. Όσο μεγαλύτερη προσπάθεια καταβάλλεται να εξαπατηθή ο θεατής, τόσο πιο παιδιάστικος τόνος υιοθετείται από τον διαφημιστή. Γιατί; «Αν (ο διαφημιστής) απευθυνθεί σε κάποιον σαν να ήταν παιδί δώδεκα ετών, τότε είναι πολύ πιθανόν να εισπράξη, εξαιτίας του έμμεσου και υπαινικτικού τόνου, μιαν απάντηση ή μια αντίδραση τόσο απογυμνωμένη από κριτική σκέψη, όσο η απάντηση ενός δωδεκάχρονου παιδιού». Αρκεί το παριζάκι σας να είναι ψοφαντής!!! και νικάς όταν τρώς ταριχευμένες πολτοποιημένες σάρκες Οι γκούντες σας να είναι μίλνερ, τα τυριά σας και τα άλλα γράσσα με τρύπες και καρδούλες, τα γάλατά σας πουστλέ ή καρνέϊσιον με 0% λιπαρά και μεγάλης διαρκείας! στα τιτανοτεράστια ψυγεία των σούπερ μπακάλικων των άπληστων εισαγωγέων τροφονοθευτών Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους»>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>>>>>>>>>>>>>>>7ον Η τεχνική του να απευθύνεστε στο συναίσθημα μάλλον παρά στή λογική. Η επίκληση στο συναίσθημα είναι μια κλασική τεχνική για να βραχυκυκλωθή η ορθολογιστική ανάλυση, επομένως η κριτική αντίληψη τών ατόμων. Επιπλέον, η χρησιμοποίηση του φάσματος των αισθημάτων επιτρέπει να ανοίξη η θύρα του ασυνείδητου για εμφύτευση ιδεών, επιθυμιών, φόβων, τρόμου, παρορμήσεων ή συμπεριφορών. Κοιτάξτε, νά τι γίνεται Συρία, ή στο Νεπάλ και μας δείχνουν κάπου - κάπου εικόνες φρίκης και συμφορών ή φυσικών καταστροφών, (πλημύρες και σεισμοί στην Κίνα του ενός δίς και εξακοσίων εκατομμυρίων κατοίκων) και κραδαίνουν απειλητικά το χέρι.
    8ον Η τεχνική του να κρατάτε το κοινό σε άγνοια και ανοησία.
    Συνίσταται στο να κάνετε το κοινό να είναι ανίκανο να αντιληφθή τις τεχνολογίες και τις μεθοδολογίες που χρησιμοποιείτε για την υποδούλωσή του. «Η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι πιο φτωχή, ώστε η τάφρος της άγνοιας που χωρίζει τις κατώτερες τάξεις από τις ανώτερες τάξεις να μη γίνεται αντιληπτή από τις κατώτερες». Απόσπασμα από το «Όπλα με σιγαστήρα για ήσυχους πολέμους».
    9ον Η τεχνική του να ενθαρρύνης το κοινό να αρέσκεται στη μετριότητα.
    Συνίσταται στο να παρακινείς το κοινό να βρίσκει «κούλ» ό,τι είναι ανόητο, ηλίθιο, βλακώδες, φτηνιάρικο και ακαλλιέργητο. Καμαρώστε για λίγο τά καλλιτεχνικά αθύρματα πού κατακλύζουν Μύκονους το Θέρος, Αράχωβες τον Χειμώνα, αρένες , στάδια, εξέδρες, την ένδυση και υπόδηση ιδίως των νέων μας, τά ράκη πολυτελείας, τά σκουλαρίκια και τατουάζ σε γενικευμένη πλέον χρήση, τήν ομιλία τους. Δεν ομιλούν πλέον οι νέοι μας, αλλά χαχανίζουν κραυγάζουν ή παραμιλούν στα κινητά τους, ή κοάζουν συχνά βατραχόμυαλα κοάσματα όπως εκείνο το επαναλαμβανόμενο «ναι, καλά εντάξει, …΄ντάξει!!!» χαλλλλαρά στα κλάμπς, στα μπίτς μπάρς ή εκείνο το «μακάκα» πού ρυπαίνει και το πλέον αναίσθητο αυτί. Καμαρώστε ζωντανά την Ελένη, με τους ελένες της τον Τρύφωνα, τον Σάκη, τον Λάκη, τον Φώτη, τη Μαρία, την Φαίη, το γκάστρωμα της σκυλίτσας του κάθε επωνύμου φρόκαλου ή παρακολουθείστε ακόμη μία φορά το 2ο ντιβιντί της Τζούλιας!!!
    10ον Η τεχνική του να αντικαθιστάς την εξέγερση με την ενοχή.
    Συνίσταται στο να κάνεις ένα άτομο να πιστεύη ότι είναι το μόνο υπεύθυνο για την συμφορά του, εξαιτίας της διανοητικής ανεπάρκειάς του, της ανεπάρκειας των ικανοτήτων του ή των προσπαθειών του. Έτσι, αντί να εξεγείρεται εναντίον του οικονομικού συστήματος, απαξιώνει τον ίδιο τον εαυτό του και αυτοενοχοποιείται. Μία κατάσταση που περιέχει τα σπέρματα της νευρικής κατάπτωσης, η οποία έχει μεταξύ άλλων και το αποτέλεσμα της αποχής από οποιασδήποτε δράση. Και χωρίς την δράση, γλιτώνετε την επανάσταση! λέει.. Εντάξει, κύριε ακατανόμαστε μαζιταφάγατε!
    -Όλα, όμως, τά παραπάνω είναι διαπιστώσεις, σαν αυτές πού κάνουμε εδώ και λίγα χρόνια πάρα πολλοί συν-Ελληνες. Προτεινόμενη Λύση; Αυτογνωσία, επαναπροσδιορισμός συμπεριφοράς Ελληνικώ τώ τρόπω!!! Τό Δελφικό Παράγγελμα …«΄Ο Άναξ, ού τό Μαντείον έστί, τό έν Δελφοίς, ούτε λέγει, ούτε κρύπτει, αλλά σημαίνει». « Ό Άναξ, είς τόν όποίον ανήκει, τό είς τούς Δελφούς Μαντείον, ούτε αποκαλύπτει τά πράγματα, ούτε τά αποκρύπτει, αλλά μόνον δίδει σημάδια περί αυτών», ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ εδώ και χιλιάδες χρόνια, μας το βροντοφωνάζουν. Και πρώτα απ΄ όλα κοιταχτείτε στον επίπεδο καθρέφτη σας και γυρίστε την πλάτη στην τηλετύφλα σας- συγνώμη στην τηλεόρασή σας -ή μαυρίστε την, και πρό πάντων μακρυά από τον κάθε Πορτοσαλτραρισμένο Μπάμπη, Εισαγγελάτο, το τιτανοτεράστιο Μεγκαλίσιο και παύσατε να τρέμετε την κεκεδοτραυλή Στρέμη !!! τους βαρεμένους και αυτιάδες, τά λοιπά στρατευμένα θρασύδειλα δίδυμα, τρίδυμα ή τετράδυμα της πλέριας ενημέρωσής σας και ψυχαγωγίας σας. Νισάφι.
    Τά υπόλοιπα θα έρθουν, σύντομα… πολύ σύντομα.-

    υ.γ. το παραπάνω κείμενο στηρίζεται καί σε κείμενα του Noam Chomsky.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...