ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Η περιοδεία του κυνικού μας τσίρκου στην Ευρώπη


του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Το άκουσες Καραγκιόζη;; «Μένουμε Ευρώπη!»
Εσύ, δηλαδή, θα συνεχίσεις να μένεις στην παράγκα σου και εγώ στο σκυλόσπιτο μου, αλλά, πως να στο πω βρε αδελφέ, παραμείναμε εβροπέη! Λίγο το έχεις;
Όχι, δεν είναι η Τρόικα, είναι οι «θεσμοί» Καραγκιόζη μου!
Ούτε μνημόνιο είναι, αλλά «γέφυρα» και επέκταση κιγκλιδώματος!
Ούτε δανειστές και τοκογλύφοι είναι, αλλά εταίροι, καρντάσια, καμαράντ που λένε! Τους δίνεις το χέρι σου για χειραψία και σου το τρώνε μέχρι τον ώμο!

Κωλοτούμπα μόνο; «Σάλτο μορτάλε» ήταν! Τουλάχιστον ήταν θεαματική, χωρίς δίχτυ προστασίας. Άλλωστε, το μεγάλο μας τσίρκο έχει πολλούς ακροβάτες και ζογκλέρ στην ατραξιόν του και βρίσκεται ολόκληρο σε «περιοδεία» για ατομικές παραστάσεις στις Βρυξέλλες! Έκανε και αυτός μια κωλοτούμπα! Μην ξεχνάς, πως είναι η πρώτη φορά αριστερά Καραγκιόζη μου και θέλει ζυγοστάθμισμα το όχημα!
Αλλά με συγχωρείς, να «Μείνουν Ευρώπη» δεν ήθελαν;;;

Ορίστε λοιπόν! Τους εξασφάλισε το ευρώ, την Ευρώπη, ΦΠΑ 23% και τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ στον αιώνα τον άπαντα!

Καταλαβαίνω, βέβαια, τη δυσαρέσκεια εκείνων που τον ψήφισαν. Μα να επικρίνουν χαιρέκακα οι ευρωλάγνοι νεοφιλελέδες, που ήθελαν μιαν οποιαδήποτε συμφωνία και διαδήλωναν υπέρ αυτής και ταυτόχρονα να ζητωκραυγάζουν για την κωλοτούμπα, είναι κάτι που χρήζει ψυχιατρικής εξέτασης. Σα να μην πρόκειται και οι ίδιοι να κληθούν να πληρώσουν, αλλά μόνο οι άλλοι. Πέρα όμως από το μαζοχισμό του πράγματος, μου θυμίζει το να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, όπως ψόφησε και η δικιά τους. Γιατί δηλαδή, μόνο οι δικοί τους να είναι στα τέσσερα, ενώ αυτός όχι; Τελικά οι ευχές τους υπέρ των δανειστών «Βάστα γερά Σόϊμπλε, βάστα γερά Γερούν και ΔΝΤ», καθώς φαίνεται ευοδώθηκαν και η Ελλάδα γονάτισε.

Για αυτό σου λέω Καραγκιόζη μου!
Πιο πιθανό είναι, να βρεθεί κάποτε ένας από μηχανής θεός που θα μας σώσει από τα χρέη μας, παρά το να σωθούμε ποτέ εμείς οι ίδιοι, από τη μιζέρια μας και από τον κακό εαυτό μας....

Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί

Γ.Γ.Γ

2 σχόλια:

  1. Αμφί-βολες Αμφι-βολίες

    Κομπιουτεράς δεν είμαι, κι ούτε με βλέπω να γίνομαι. Μερικά πράγματα τα μαθαίνεις από μικρός, όπως το ποδήλατο. Εκείνο πάντως πού έμαθα αρκετά καλά, από ανάγκη, είναι να γράφω στην παλιά μου γραφομηχανή Όλυμπους abc310 με την αυτοδίδακτη μέθοδό μου. Νά γράφω τα κείμενά μου, τις επιστολές, τα γράμματά μου, να αλληλογραφώ. Είχε την γοητεία της, πώς να το κανουμε! καί σήμερα πλέον, έχει την γλυκιά της νοσταλγία! Τα καρμπόν, τη μελανοταινία, τα λάθη τα αδιόρθωτα, τα αμέτρητα δυνατά τακ – τακ, τα γκλίτσς… τίικ, τα αντικατέστησε, το σύγχρονο τώρα πια, πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου, με τα άψυχα απαλά του κλίκ, πού τον έχω μόνο για αυτό. Να γράφω, να σβήνω, να διορθώνω, να «αποθηκεύω» με περισσή ευκολία τά κείμενά μου. Τα υπόλοιπα, κάτι εγγλέζικες τεχνικές ορολογίες, τά άλαλα μπάμπαλα καί ιντερνέτια, ούτε πού τα κατάλαβα ποτέ μου, καί η αλήθεια είναι πώς δεν τα δίνω καί τόση σημασία. Το μόνο πού με ενδιαφέρει, είναι η «γραφομηχανή» του καί πιό σωστά το πληκτρολόγιό του, που είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό της παλιάς μου ‘Ολυμπους, εκτός από κάτι άλλα ασήμαντα για μένα σύμβολα, που με αφήνουν παγερά αδιάφορο, καί η οθόνη του φυσικά. Όλα όμως, από τον κατασκευαστή τους, θα πρέπει να έχουν τη σημασία τους! σκέφτηκα… πριν λίγο καιρό, όταν προσπάθησα να ερμηνεύσω ή μάλλον να αποκωδικοποιήσω κάποια από αυτά, σε ότι αφορά στο σχήμα τους περισσότερο, καί έπειτα στον συμβολισμό τους! Όλα μα όλα, έχουν καί όνομα καί την σημασία τους, καί κάποια πλήκτρα – σύμβολα - μάλιστα, χρησιμεύουν καί για πολλαπλές εφαρμογές, χρήσεις καί ενέργειες από τους επαΐοντες! Εκείνο, όμως, πού μού προξένησε περιέργεια, επειδή «φύσει ορέγομαι του ειδέναι», καί «αρχή σοφίας η των ονομάτων επίσκεψις» είναι το πλήκτρο πού φέρει ταυτόχρονα πάνω του, τον αριθμό 2 (δύο) καί το σύμβολο @, που παπάκι αποκαλείται! στη μαλιαρή κατά κόρον από τους σημερινούς νεοβάρβαρους. Ρώτησα καί συμβουλεύτηκα πολλούς ειδικούς για την «ονομασία» αυτή, γιατί να ονομάζεται ελληνιστί παπάκι! καί αγγλιστί at = ατ, μά δεν πήρα πειστική απάντηση. Έχει σχέση με το μέϊλ ( mail ) μού είπαν κάποιοι, με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κάποιοι άλλοι. Άρα υπάρχει αποστολέας καί φυσικά παραλήπτης, σκέφτηκα!… Δηλαδή, υπάρχουν τουλάχιστον δύο εμπλεκόμενοι ή καί περισσότεροι έως άπειροι, (αποστολείς - παραλήπτες). Κομβικό του (κομπιουτερικό καλύτερα) σημείο, λοιπόν, το ταχυδρομείο πού έχει σύμβολό του, τον αγγελιοφόρο τών «ανδρών τε θεών τε», την κεφάλα με τα φτερά του Ολύμπιου Ερμή. ’Ερμής = (δασ.) έρμα (φέρμα), επιτήδειος κλέφτης (φώρ), ο δοτήρ ευτυχίας (φέρω = δίνω), ψυχοπομπός (φέρω = άγω), θεός του εμπορίου (φορτηγός), άγγελος των θεών (φέρω είδηση) - έρμαιον, έρμαΐζω, Ερμαίος, ερμάριον, Ερμάων, Ερμέας, Ερμείας, ερμίδιον, Ερμείον, Ερμαφρόδιτος (Αφροδίτη), ερμαφροδισία, ερμηνεύω (νεύω), ερμηνεύς, διερμηνεύω, διερμηνεύς, ερμήνευσις, ερμήνευμα, ερμηνεία, ερμάριον, ερμητικός, ερμητισμός, ερμητικότης και άλλα πάρα πολλά!!! >>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. >>>>>>>>>>>>>Η διεύθυνση του αποστολέα σε περίπτωση αποστολής οποιουδήποτε μηνύματος σε οποιονδήποτε παραλήπτη, κάτοχο φυσικά ηλεκτρονικής διευθύνσεως, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με αυτά πού μου είπαν οι ειδικοί, ξεκινά πάντοτε από το e-mail. Δήλα δή e = ο φυσικός αριθμός 2,718281828459045…, (πού αποτελεί την βάση των φυσικών λογαρίθμων, έχει άπειρες εφαρμογές στην επιστήμη της Φυσικής, της Γεωλογίας, της Βιολογίας, στο τραπεζικό σύστημα καί στην εγκληματολογία ακόμη) καί -mail, δήλα δή ελληνιστί μολγός = εκ του αμέρδω = α (επιτατ.) + μερίς + άγω (γ>δ) = αφαιρώ κάτι από κάποιον, αποστερώ κάτι από κάποιον, ζημιώνω κάποιον, όπως το δρέπω, αφαιρώ την λάμψη, αμαυρώνω, αμέργω, αμείρω (Πίνδαρος), αμέργω (δ>γ), αμέλγω (ρ>λ), αρμέγω (αντιμετάθεση εκ του αμέργω), άρμεγμα, αμολγαίος (ε>ο), αμολγεύς, αμολγή, αμόλγιον, μολγός, μόργος, αμορβός (γ>β), αμορβαίος, αμορβεύς, αμορβάς, αμορβεύω, μούργος, αμοργεύς, άμοργις, αμόργη, άμοργμα, αμοργός, μούργα, μοργεύω. Μολγός όμως σημαίνει: ο βόειος ασκός, ο δερμάτινος σάκος,(ο δερμάτινος ταχυδρομικός σάκος! πού πάντοτε περιέχει επιστολές προς διεκπεραίωση) ο ασκός, ο κλέπτης καί ακολουθεί το παπάκι, συγνώμη το @ αμφί. Με περισσότερη προσοχή καί παρατήρηση, όμως, καί λίγη άδολη φαντασία το σχήμα – σύμβολο αυτό, μάλλον θυμίζει αμφορέα καί όχι αόριστα κάποια πάπια ή παπάκι. Δήλα δή αμφί + φέρω, αμφί, αμφίς = κατ’ αμφότερα τα μέρη, εκατέρωθεν, μετά γενικής δηλώνει αιτία όπως το ένεκα, ένεκα κάποιου, χάριν κάποιου, περί κάποιου, εν συνθέσει, πέριξ, εκατέρωθεν, από την έννοια των δύο πλευρών ή μερών πηγάζει η έννοια της διαιρέσεως, χωρίς, δίχα, χωριστά, άμφω, αμφότερος, αμφοότερη, αμφοτεράκις, αμφοτερίζω, αμφοτέρως, Αμφίπολις (πού τόσος θόρυβος ξέσπασε από τον περασμένο Αύγουστο) αμπί (φ>π), αμπέχω (έχω), αμπίσχω (ίσχω), αμπεχόνη, αμπεχόνιον, αμπέχονον, αμπέτιξ, περιαμπέτιξ, αμπισχνούμαι (αμπίσχω), αμπισχούμαι, άμπυξ, αμπυκάζω, αμπυκτήρ, άμβικος, άμβιξ, άμβυξ, αμφιάς, αμφής. Έτσι λοιπόν χάριν παραδείγματος έχουμε: (e-mail: apostoleasparaliptis@yahoo.gr) μεταξύ, εκατέρωθεν, κι από ‘δώ κι από ‘κεί, του ονοματεπωνύμου καί το πού ανήκει (κατοικεί ηλεκτρονικώς) ο αποστολέας ή ο παραλήπτης, παρεμβάλλεται το αμφί = @. ‘Oμως η Ελληνίδα λέξις αμφί, εκτός του ότι είναι καί σημαίνει όλα τα παραπάνω καί πολλά άλλα μύρια συνώνυμα, παράγωγα κλπ, είναι καί κύρια πρόθεση (ενός από τα δέκα μέρη του Ελληνικού Λόγου) είναι όμως καί: Α Μ Φ Ι δηλαδή: Α =ο Άνθρωπος, ο άνω θρώσκων αρθρώνων ωπόπας (λόγους) καί αυτοπροστατεύεται ενστικτωδώς, Μ = η Μητρική αγκαλιά εκατέρωθεν προστατεύουσα τον νέον (νήπιον) άνθρωπον, Φ = η Φρούρηση, φύλαξη ημέρα καί νύχτα του εαυτού του μα καί της κοινότητας, Ι = ο Ίσιος, ο ευθύς δρόμος της Αρετής της προστασίας του ενάρετου ανθρώπου από τις όποιες κακοτοπιές.
    Αφού, λοιπόν, συντρέχουν όλοι οι παραπάνω λόγοι, γιατί εξακολουθείται να αποκαλείται άκομψα το σύμβολο τούτο @ «παπάκι» αντί του ορθού αμφί κατά την ταπεινή μου άποψη, ποιούμενοι την νήσσαν, δηλαδή κάνουμε το παπάκι; Και στο κάτω – κάτω, καλά ξεκίνησε να πάει στην ποταμιά… κατά το δημώδες άσμα, τι στην ευχή γλωσσοδένει καί το νούν μας εκτός από την γλώσσα μας;! Τι χρείαν άλλων καί αλλοτρίων μαρτυριών έχωμεν;. Κλίκ λοιπόν, @μφί καί παύλα.-

    υ.γ. Α Μ Φ Ι δηλαδή: Α =ο Άνθρωπος, ο άνω θρώσκων αρθρώνων ωπόπας (λόγους) καί αυτοπροστατεύεται ενστικτωδώς, Μ = η Μητρική αγκαλιά εκατέρωθεν προστατεύουσα τον νέον (νήπιον) άνθρωπον, Φ = η Φρούρηση, φύλαξη ημέρα καί νύχτα του εαυτού του μα καί της κοινότητας, Ι = ο Ίσιος, ο ευθύς δρόμος της Αρετής της προστασίας του ενάρετου Ελλογου Ελληνος ανθρώπου, πού καί πάλι θά δώση τήν δέουσα ΟΡΙΣΤΙΚΗ λύση στήν παραπαίουσα πάσχουσα Ανθρωπότητα, καί θά τήν απαλλάξη από τόν βάρβαρο έρποντα όφη όπως ...άλλοτε. Συν-ΕΛΛΗΝΕΣ γρηγορείτε, μήν ΑΜΦΙ-βάλλετε (ναί ή όχι) καί γιά τό δημοψήφισμά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...