ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Τα ΜΜΕ της μαύρης προπαγάνδας και της υποτέλειας

Γερ. Γ. Γερολυμάτος, «Γραμμή Παραγωγής»,
 λάδι σε καμβά, 100Χ70 εκ.

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Ο λόγος για τα εγχώρια ΜΜΕ, διότι ελληνικά δεν τα λες, και τον αποδεδειγμένα πλέον σκοτεινό και υποχθόνιο ρόλο τους στην παράδοση της χώρας και στην κατατρομοκράτηση του λαού. Δεν πρόκειται για ένα σενάριο «συνωμοσίας», αλλά για σχέδιο που τώρα ξεδιπλώνεται φανερά μπροστά μας. Μην γελιέστε! Εξαρχής αυτός ήταν ο ρόλος τους. Απλά τώρα, φτάνοντας ο κόμπος στο χτένι της μεταπολίτευσης και της κρίσης, αναγκάστηκαν να βγάλουν πια τα προσωπεία της «δημοκρατικότητας» και της «έγκυρης» ενημέρωσης και έτσι να αποκαλυφθεί όλη η αποκρουστική ασχήμια τους. 

Διότι τώρα τα πράγματα έφτασαν σε μια κρίσιμη καμπή, όπου παίζεται το μέλλον και η εξουσία των ολιγαρχών ιδιοκτητών τους, αλλά και η κονόμα των πλαστικών σούπερ σταρ δημοσιοπλάνων και ειδησεοπωλητών. Αυτήν την ασχήμια που οι περισσότεροι δεν έβλεπαν, εθισμένοι στα ναρκωτικά του γκλάμορους και του λάιφ στάιλ, που χορηγούσαν στα πρωϊνάδικα τα «βαποράκια» του μιντιακού συστήματος με υπολογισμένες δόσεις στα εξαρτημένα θύματα τους. Τώρα δεν πρόκειται πια για το χρώμα του βρακιού της Ελένης και για το μαύρισμα της Σταματίνας, αλλά για την ίδια την ζωή, την επιβίωση στο μέλλον.

Είμαι από εκείνους, που ήταν από την αρχή επιφυλακτικοί έως αρνητικοί για το σκόπιμο ρόλο που ήρθαν να παίξουν τα ΜΜΕ στη διαμόρφωση της σημερινής ελληνικής κοινωνίας από το 1989 και μετά. Παλιοί φίλοι μου θα θυμούνται, πως ήδη από τότε κατέθετα στις συζητήσεις μας τη βεβαιότητα, πως τα νεοφανή τότε ιδιωτικά κανάλια, θα καταστρέψουν κάποτε την Ελλάδα και την ψυχή του λαού. Επειδή με αυτόν τον τρόπο αντιλαμβάνομαι τον ρόλο που πρέπει να έχει η τέχνη, το έργο μου αυτό διατηρεί μια διαχρονικότητα και εκφράζει μιαν ανησυχητική πραγματικότητα, που αποδεικνύεται κάθε ημέρα, μέσω της προπαγάνδας των παραπλανητικών ΜΜΕ, που παραμορφώνουν την αλήθεια. Που μεταβάλλουν τους ανθρώπους σε αναλώσιμα προϊόντα, μιας νοητής «Γραμμής παραγωγής», που εξουδετερώνει την ελεύθερη σκέψη τους, που αδρανοποιεί με τον φόβο το μυαλό τους και τελικά τους μετατρέπει από ανθρώπους σε πράγματα.

Δυστυχώς, οι προ 25 χρόνων ανησυχίες μου επαληθεύτηκαν. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς Αινστάιν για να καταλάβει (οι πιο παλιοί θα τα θυμάστε), ότι πίσω από το αρπακτικό και ανταγωνιστικό μένος για την νέα είδηση και μάλιστα «κατ΄αποκλειστικότητα» για να αυξηθεί η τηλεθέαση, κρυβόταν το αδηφάγο πνεύμα του πιο σκληρού νεοφιλελευθερισμού στην πιο άρρωστη μορφή του, σα μια χειρότερη απομίμηση του ήδη κακού αμερικανικού μοντέλου του. Τόσο πολύ πεινασμένου για τηλεθέαση και άρα για εξουσία, που καταπάτησε όλα τα δικαιώματα που αφορούν την ιδιωτική ζωή, που δε σεβάστηκε ούτε τους νεκρούς, ούτε τους συγγενείς τους στις κηδείες.

Θα ρωτήσει κάποιος, μα είσαι αντίθετος στην ελεύθερη έκφραση, στον ανεξάρτητο τύπο και στην πολυφωνία; Ναι είμαι, όταν όλα αυτά δεν υπάρχουν πάρα μόνο ως φαντασία, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων! Όταν πρόκειται μόνο για την ελεύθερη έκφραση του ψέματος, για τον εξαρτημένο από μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα τύπο και κατά συνέπεια των προηγούμενων, μια ανύπαρκτη, ή προσχηματική «πολυφωνία». Μόνο πολλά «στόματα» που φωνάζουν το ίδιο πράγμα «ΝΑΙ». Πολλοί κόρακες που φωνάζουν «ΚΡΑ». Όλα τα αρνητικά χαρακτηριστικά του ατομικισμού, του φιλοτομαρισμού, της καλοπέρασης, της κακώς εννοούμενης ευζωίας, της υποκουλτούρας, του κουτσομπολιού, της προώθησης και της ανάδειξης της φελοκρατίας και της αναξιοκρατίας των κακών και μετρίων σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής, μπορούν να υπερηφανεύονται τα ΜΜΕ, πως είναι αποκλειστικά δικά τους επιτεύγματα. Προσπάθησαν να διαλύσουν οτιδήποτε συνιστά την ελληνική ψυχή, αλλά μάλλον δεν τα κατάφεραν! Ζημιά μεγάλη μπορεί να έχουν κάνει, αλλά την ελληνική ψυχή δεν την αποσύνθεσαν πλήρως, όπως φάνηκε χθες και είμαι βέβαιος πως θα αποδειχθεί περίτρανα και αύριο.


Το σίγουρο είναι, πως τώρα πια δόθηκαν οι εύλογες αιτίες και έφτασε η ώρα για μια δημόσια σοβαρή συζήτηση, που θα βάλει επιτέλους σε μια τάξη και σε νόμιμα πλαίσια το ανεξέλεγκτο και υπονομευτικό σινάφι των ΜΜΕ στην Ελλάδα....

2 σχόλια:

  1. 1-Ούφ, έκαμα τό "χρέος μου" ο έρμος .. Αγαπητέ μου Γεράσιμε κάι στέλνω θερμούς χαιρετισμούς στόν κ.Επίτροπο δ. αβραμόπουλο, στούς ευρωβουλευτές μας..καί σέ όλους τούς εγχώριους υπόδικους ευρωληγούρηδες τρομοκράτες.
    2. Δυστυχώς η μαύρη γκεμπελική προπαγάνδα τους μέ τά αισχρότερα, τρομακτικότερα, πιστευτότερα ψέμματά τους γιά μιά ακόμη φορά σέ πλήρη στύση. Όμως νά ξέρουν οι εξωνημένοι υπόδικοι οτι,τά ψέμματά τους τελειώνουν. Διότι είναι γνωστό πώς τά φοβερότερα ψέμματα λέγονται καί εκπορεύονται α. οταν γίνεται πόλεμος όπως τώρα (μέ σιγανά αθόρυβα όπλα), β. μετά τό κυνήγι, γ. μετά τό ψάρεμα καί γ. μετά τό σέξ!!! Νά είσαι καλά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα!
      Καλημέρα ανώνυμε φίλε!
      Τους "πυροβόλησα" και εγώ και το ευχαριστήθηκα όσο τίποτα άλλο!!!
      Από αύριο, θα πρέπει να έρθει η ώρα για τους Μπάμπηδες και τους Πρετεντέρηδες!
      Αυτή θα είναι η νέα δοκιμασία του Πρωθυπουργού, ικανή να αλλάξει ακόμα και την γνώμη μου για το πρόσωπο του, αν η στάση του δεν θα είναι αυτή που αρμόζει απέναντι σε τέτοια υπό-κείμενα...

      Να είσαι και εσύ καλά!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...