ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Ο Φλαμανδός ζωγράφος Jan Mabuse, (1478 - 1532)

The Mlvagna (1513-15)
Λίγα είναι γνωστά για τα πρώτα χρόνια της ζωής του Γιαν Μαμπούζε, που το πραγματικό του όνομα ήταν Jan Gossaert. Ένας από τους πρώτους βιογράφους του, ο Κάρελ φαν Μάντελ, αναγράφει ότι γεννήθηκε σε ένα μικρό χωριό της Κομητείας του Αινώ (Hainaut) (σήμερα στο Βέλγιο) που ονομαζόταν Μωμπέζ ή Μαουμπούζε (Maubeuge ή Maubuse) και από αυτό έλαβε και το όνομα με το οποίο έγινε γνωστός.

Άλλοι ερευνητές διατείνονται ότι ήταν γιος βιβλιοδέτη και μορφώθηκε στο Αβαείο του Μαουμπούζε, ενώ το RKD (Ολλανδικό Ίδρυμα Ιστορίας της Τέχνης) αναφέρει ότι υπάρχουν μαρτυρίες για να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό ότι γεννήθηκε στο Κάστρο του Ντουουρστέντε (Duurstede). Το 1503 εγγράφεται στη συντεχνία του Αγίου Λουκά της Αμβέρσας. Κατά την περίοδο 1508 - 09 επισκέπτεται τη Ρώμη και από το 1509 ως το 1517 εγκαθίσταται στο Μίντελμπουργκ (Middelburg). Σύμφωνα με τον Μάντελ, ήταν ένας από τους πρώτους Φλαμανδούς καλλιτέχνες, ο οποίος επανέφερε την ιταλική τεχνοτροπία στη φλαμανδική ζωγραφική, εισάγοντας και το γυμνό στις ιστορικές του αλληγορίες. Από το 1517 ως το 1524 εγκαθίσταται στο Κάστρο Ντουουρστέντε, όπου, σύμφωνα με το RKD, είχε ως μαθητή τον Γιαν φαν Σκόρελ (Jan van Scorel). Το 1524 επιστρέφει στο Μίντελμπουργκ ως ζωγράφος της αυλής του Αδόλφου της Βουργουνδίας.


 αυτοπροσωπογραφία (1515-20)



  

 Η προσκύνηση των βασιλέων (1500-15)


  



Λεπτομέρεια





 Λεπτομέρεια






Jean Carondelet (1503-08)





 Μαρία Μαγδαληνή (1506-08)





 Παναγία βρεφοκρατούσα με μουσική αγγέλων (1510)






Αγία οικογένεια (1510)






 Αδάμ και Εύα (1510)






 The Doria - Ο Αντόνιο Σισιλιάνο και ο Άγιος Αντώνιος (1510-15)
Μέρος δίπτυχου





The Mlvagna (1513-15)
Τέμπλο
  




 Λεπτομέρεια





 Λεπτομέρεια













Αδάμ και Εύα (1513-15)
Φύλα εξωτερικού τέμπλου





 O Άγιος Λουκάς σχεδιάζοντας την Παναγία (1515)






 Λεπτομέρεια



  


Λεπτομέρεια






 Ποσειδώνας και Αμφιτρίτη (1516)






 Πορτρέτο του Ερρίκου ΙΙΙ (1516-17)




  

 Δίπτυχο (1517)



  


 Λεπτομέρεια







 Πίσω πλευρά δίπτυχου (1517)







 Ηρακλής και Δηιάνειρα (1517)



  


 Ερμαφρόδιτος και νύμφη Σαλμακίς (1517)



  



 Αδάμ και Εύα (1520)


  



 Πορτρέτο άνδρα (1520)
  





Παναγία βρεφοκρατούσα με πέπλο (1520)


  


Αποκαθήλωση (1520)






 Floris van Egmond (1520)




  

 Ο Άγιος Λουκάς ζωγραφίζοντας την Παναγία (1520-22)




  


Λεπτομέρεια







Λεπτομέρεια



  


Ο Χριστός μεταφέροντας το σταυρό (1520-25)







 Πορτρέτο άνδρα (1520-25)







 Πορτρέτο γυναίκας (1520-25)



  



 Πορτρέτο άνδρα (1520-25)








 Δύο μέρη τρίπτυχου - Εσωτερικό  (1521)



  



 Δύο μέρη τρίπτυχου - Εξωτερικό  (1521)



Για περισσότερα έργα του Μαμπούζε επισκεφτείτε τον ιστότοπο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...