ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017

13 εντυπωσιακά γλυπτά που σηματοδοτούν 13 μεγάλες πόλεις του κόσμου

Bruno Catalano Μασσαλία «Les Voyageurs» (Οι ταξιδιώτες) από το Γάλλο καλλιτέχνη Bruno Catalano. Ένα γλυπτό με στόχο να προκαλέσει τις μνήμες και τα «κομμάτια» που ο κάθε ταξιδιώτης αφήνει αναπόφευκτα πίσω του όταν φεύγει από τον τόπο του για μια νέα ακτή.



Can Togayand Gyula Pauer Βουδαπέστη Η δημιουργία του Can Togayand Gyula Pauer «Τα Παπούτσια στην Όχθη του Δούναβη» σχεδιάστηκε στη μνήμη των εκατοντάδων Ούγγρων Εβραίων που αναγκάστηκαν να αφήσουν τα παπούτσια τους στην όχθη του ποταμού πριν εκτελεστούν κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος στην Ουγγαρία.


Magnús Tómasson Ρέικιαβικ, Ισλανδία «The Unknown Official» (Ο Άγνωστος Υπάλληλος). Φιλοτεχνήθηκε το 1993 από τον Magnús Tómasson. Φτιαγμένο από μπρούντζο και πέτρα, το έργο παρουσιάζει έναν ακαθόριστο γραφειοκράτη να περπατάει ανέμελα χωρίς ιδιαίτερη βιασύνη. Αυτό που κάνει πιο δραματικό το έργο είναι η τεράστια πέτρα που σκεπάζει το μισό σώμα του, απόδειξη ότι ούτε ο γραφειοκράτης γνωρίζει την επόμενη κίνηση, αλλά ούτε ο θεατής μπορεί να δει διακρίνει τα κίνητρα του.


Keith Jellum Πόρτλαντ, Όρεγκον «Υπερβατικότητα» από τον Keith Jellum. Αυτό το γλυπτό σολομού, είναι περίπου 3,5 μέτρα και είναι κατασκευασμένο στο χέρι από μπρούτζο. Βρίσκεται στη γωνία της οδού Σολομού και τμήματος της Park Aveneu.


Marco Cianfanelli Howick «Νέλσον Μαντέλα» από τον Marco Cianfanelli. Βρίσκεται στη Νότια Αφρική, και το γλυπτό ανατέθηκε από τους Πολιτιστικούς Μηχανικούς, μια ομάδα που χρηματοδοτεί πολιτιστικά προγράμματα για κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο. Το έργο του Cianfanelli είναι τοποθετημένο κατά μήκος του δρόμου R103 όπου ο Μαντέλα συνελήφθη από την αστυνομία του απαρτχάιντ το 1962. Μετά τη σύλληψή του, ο Μαντέλα πέρασε τα επόμενα 27 χρόνια στη φυλακή.


 Douglas Coupland. Βανκούβερ, Καναδάς «Ψηφιακή Όρκα» από τον Douglas Coupland. Τόσο όμορφο και παράξενο, αυτό το έργο ψηφιακής τέχνης, ανατέθηκε από την πόλη του Βανκούβερ για να «επιβλέπει» το λιμάνι και τα βουνά στο Επαρχιακό Πάρκο των Κυπαρισσιών. Αποτελείται από επαγωγικό χάλυβα με επένδυση αλουμινίου και μαύρους και άσπρους κύβους.


Chong Fah Cheong Σιγκαπούρη «Πρώτη Γενιά» από τον Chong Fah Cheong. Το εμπνευσμένο γλυπτό με τα παιδιά να βουτούν στον ποταμό της Σιγκαπούρης ανατέθηκε στο γλύπτη από το διοικητικό δυμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης.


Jeff Koons Νέα Υόρκη «Balloon Flower (Red)» από τον Jeff Koons. Αυτό το υπέροχο γλυπτό βρίσκεται στη σκιά του νέου Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου της αμερικάνικης μεγαλούπολης.


Robert Glen Las Colinas, Τέξας: «Μάστανγκ» από τον Robert Glen. Το εντυπωσιακό χάλκινο γλυπτό, το οποίο ανατέθηκε από την πόλη του Las Colinas στο Τέξας, απεικονίζει εννέα άγρια μάστανγκ να καλπάζουν μέσα σε ένα σιντριβάνι. 


Petrus Spronk, Μελβούρνη «The Architectural Fragment» (To Αρχιτεκτονικό Θραύσμα) από τον Petrus Spronk. Και αυτό το γλυπτό που είναι φαινομενικά υπόγειο, στέκεται μπροστά από την Κρατική Βιβλιοθήκη της Βικτώριας. Συμβολίζει την πτώση του πολιτισμού, και αναφέρεται στην παροδικότητα του παρόντος. Η πόλη ανέθεσε την εργασία ως μέρος ενός μεγαλύτερου έργου το 1992.


Carl Fredrik Reuterswärd Νέα Υόρκη: «The Knotted Arm» (Δεμένο με κόμπο όπλο)  του Carl Fredrik Reuterswärd, εύστοχα βρίσκεται δίπλα στα Ηνωμένα Έθνη στη Νέα Υόρκη. Το γλυπτό αντιπροσωπεύει την ελπίδα για ένα μη βίαιο μέλλον. Το έργο ανατέθηκε από το Λουξεμβούργο ως δώρο για τον ΟΗΕ και έχει αναφερθεί ως μία από τις εμπνεύσεις πίσω από το κίνημα όπλα-για-τέχνη. (arms-to-art) .


Anish Kapoor Millennium Park Σικάγο «Cloud Gate» (Πύλη Σύννεφο) από τον Anish Kapoor. Ελλειπτικό γλυπτό 110 τόνων (επίσης γνωστό ως φασόλι) βρίσκεται στο Millennium Park και αντανακλά το διάσημο ορίζοντα του Σικάγου καθώς και τα πρόσωπα των επισκεπτών καθώς περπατούν κάτω από το υψηλό τόξο. Εμπνευσμένο από υγρό υδράργυρο, το γλυπτό έχει 20 μέτρα μήκος και 10 μέτρα ύψος.


David Černý Σάρλοτ, Βόρεια Καρολίνα «Metalmorphosis» από τον David Černý. Έργο τέχνης 14 τόνων κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα σε επίπεδα που περιστρέφονται 360 μοίρες. Όταν ευθυγραμμίζονται περιστασιακά τα επίπεδα, δημιουργείται ένα τεράστιο κεφάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...