ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Ποιος φοβάται τον Gibson και «Τα Πάθη του Χριστού» νο 2;


Άρθρο της Shira Feder
για την (Jewish Daily) Forward / ΚΟ
Ήταν ένα πολιτιστικό φαινόμενο που έφτασε στα 600 εκατομμύρια δολάρια στο box office και εξακολουθεί να είναι το υψηλότερο grossing R-rated φιλμ όλων των εποχών. Χρόνια αργότερα οι άνθρωποι εξακολουθούν να αμφισβητούν πόσο αντισημιτική ταινία ήταν τα Πάθη του Χριστού. Ο Μελ Γκίμπσον, το αστέρι που οδήγησε την ταινία στο αιματηρό, σαδομασοχιστικό του συμπέρασμα, αρνήθηκε να προσλάβει οποιονδήποτε Εβραίο σύμβουλο για να επιβλέπει την ταινία.

Οι Εβραίοι στα "Πάθη του Χριστού" απολαμβάνουν να είναι σκληροί, κλωτσούν τον Ιησού όταν είναι κάτω, ενώ οι Ρωμαίοι της ταινίας εμφανίζονται περιστασιακά να συμπεριφέρονται με συμπόνια προς τον Ιησού. Υπήρξε ανησυχία για το πώς αυτό θα επηρέαζε τις δια-θρησκειακές σχέσεις, και απογοήτευση ότι η ταινία θα διαιωνίσει την αντισημιτική ιδέα ότι οι Εβραίοι σκότωσαν τον Ιησού.

Τώρα, ο Mel Gibson σχεδιάζει να το κάνει ξανά. Ο Jim Caviezel, ο ηθοποιός που έπαιξε τον Ιησού στην πρώτη ταινία, επιβεβαίωσε στο USA Today ότι θα επαναλάβει το ρόλο του στη συνέχεια. "Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορώ να πω ότι θα σοκάρουν το κοινό", είπε. "Είναι υπέροχο. Μείνετε συντονισμένοι. "Σε μια συνέντευξη του Νοεμβρίου 2016 στο The Late Show με τον Stephen Colbert, ο Gibson ανέφερε ότι άρχισε ήδη να εργάζεται για την ταινία "Η Ανάσταση", όπως ονομάζει το sequel.


Ο Μελ Γκίμπσον δεν ήταν ποτέ ο μεγαλύτερος φαν του εβραϊκού λαού. "Οι Εβραίοι είναι υπεύθυνοι για όλους τους πολέμους στον κόσμο!", φώναξε κατά τη διάρκεια της σύλληψής του το 2006, καθώς οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ. Το 2011, δεν αμφισβήτησε τις κατηγορίες της φίλης του. Στην απολογία του στην τηλεόραση, ομολόγησε ότι «(η σύρραξη) Λίβανος - Ισραήλ ήταν εκείνη τη μέρα» και ότι «οι Εβραίοι δεν ήταν άμεμπτοι».

Ο πατέρας του Μελ Γκίμπσον, Χάτον Γκίμπσον, είναι ένας ειλικρινής αρνητής του Ολοκαυτώματος. Το 2003, δήλωσε στους New York Times «πηγαίνετε και ρωτήστε έναν εργολάβο κηδειών ή εκείνον που χειρίζεται το κρεματόριο, τι χρειάζεται για να απαλλαγεί από ένα νεκρό σώμα. Χρειάζεται ένα λίτρο βενζίνης και 20 λεπτά. Τώρα, 6 εκατομμύρια;" Ο Mel Gibson δεν κατήγγειλε ποτέ τα λόγια του πατέρα του.


Είναι ο κόσμος έτοιμος για μια συνέχεια των "Παθών του Χριστού"; Το πολωμένο πολιτικό τοπίο του 2018 είναι πολύ διαφορετικό από το περιβάλλον που δημιούργησε το blockbuster του 2004. Μπορεί μια τέτοια ταινία, που προωθείται από την δύναμη του star ενός ανθρώπου που είναι γνωστός για τις αντισημιτικές του απόψεις, να επιτύχει ποτέ το ίδιο επίπεδο παγκόσμιας αναγνώρισης της προκατόχου της;

"Δεν καταλαβαίνω γιατί μετά από 10 χρόνια αποτελεί ακόμα θέμα", παραπονέθηκε πρόσφατα ο Γκίμπσον στο Variety. "Είμαι στον χώρο αρκετό καιρό για να αναγνωρίσω ότι το Χόλιγουντ θα καλοδεχθεί όποιον μπορεί να φέρει ένα δολάριο", δήλωσε στο Post ο Joshua Malina, ηθοποιός της West Wing και ένας από τους πιο σκληρούς επικριτές του Gibson.

«Τα Πάθη του Χριστού» διαπίστωσε ότι υπήρχε μια αγορά, τόσο αμερικανική όσο και διεθνής, για θρησκευτικές ταινίες. Στην πραγματικότητα δημιούργησε αυτή την αγορά, όταν έλαβε μια σειρά από εγκρίσεις από γνωστούς Αμερικάνους Χριστιανούς, συμπεριλαμβανομένου ενός αμφισβητούμενου από το Βατικανό.

Ο Γκίμπσον προβάλλει τις ταινίες του σε ευαγγελικούς χριστιανούς, οι οποίοι έχουν πρόσφατα ενδυναμώσει την θέση τους λόγω Τραμπ και διατρέχουν τον κίνδυνο να αποξενώσουν πιο μετριοπαθείς και liberal θεατές; Και το πιο σημαντικό είναι ότι σε αυτή την εποχή αυξανόμενου αντισημιτισμού και εχθρότητας προς τους Εβραίους χρειάζεται ο κόσμος καθόλου την "Ανάσταση";

Διάβασε:

- Το Hollywood συγχώρεσε τον Μελ Γκίμπσον, αλλά με τι κόστος;
- Θέλουν να ξαναδικάσουν τον Mel Gibson για τα αντισημιτικά σχόλια που έκανε το 2006
 - Ποιοι προσπαθούν να τελειώσουν την καριέρα του Mel Gibson;
- Jim Caviezel: «Ο ρόλος του Χριστού κατέστρεψε την καριέρα μου. Το Χόλυγουντ μου έκλεισε την πόρτα»
- Σχετικά με την ταινία "Τα Πάθη του Χριστού"


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...