ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 20 Αυγούστου 2020

Λαμπαδηδρομία προς Τόκιο- Κορυφαίοι Ιάπωνες καλλιτέχνες στην Αθήνα

Το Ιαπωνικό Πολιτιστικό Ινστιτούτο (Japan Foundation) και το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο παρουσιάζουν την έκθεση σύγχρονης ιαπωνικής τέχνης «Λαμπαδηδρομία προς Τόκιο- Κληρονομιά και αφομοίωση». Στη έκθεση συμμετέχουν έξι σύγχρονοι Ιάπωνες καλλιτέχνες  οι Yu Araki, Kei Imazu, Nobuaki Takekawa, Paramodel Hayashi Yashuhiko, Naoki Honjo και ο αρχιτέκτονας Kengo Kuma, οι οποίοι βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της σύγχρονης Ιαπωνικής καλλιτεχνικής παραγωγής.


Ναόκι Χόντζο, «Τα διοικητικά διαμερίσματα του Τόκιο: Σιντζούκου, Μινάτο, Νακάνο, Σεταγκάγια, Τσούο και Κότο», εκτύπωση με ψεκασμό μελάνης, 2009 / 2008 / 2009 / 2008 / 2010 / 2008

Τα έργα τους, που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δημιουργικών μέσων, όπως η ζωγραφική, η φωτογραφία, το βίντεο, οι εγκαταστάσεις και η αρχιτεκτονική, περιστρέφονται γύρω από δύο βασικούς θεματικούς άξονες που συνδέονται άρρηκτα με τις έννοιες της «Κληρονομιάς» και της «Αφομοίωσης»: το κορυφαίο αθλητικό γεγονός των Ολυμπιακών αγώνων και τη φιλοξενούσα πόλη του Τόκιο.

Σκοπός της έκθεσης είναι να παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό τη σύγχρονη ιαπωνική τέχνη μέσα από διαφορετικές δημιουργίες, που κύριο σημείο της μεταξύ τους διασύνδεσης είναι η επανάληψη στοιχείων του παρελθόντος. Οι πρωτοπόροι Ιάπωνες καλλιτέχνες, με λιτά εκφραστικά μέσα και σημειολογικές αναφορές σε αντικείμενα της παγκόσμιας ιστορικής και πολιτισμικής κληρονομιάς, ανιχνεύουν την επίδραση του παρελθόντος στο παρόν και το μέλλον μέσα από τη συνεχόμενη μεταβολή των ανθρώπινων βιωμάτων που σχετίζονται με την «κληρονομιά» και την «αφομοίωσή» της στο εκάστοτε παρόν.

Κέι Ιμάτζου, «Επαναπατρισμός», λάδι σε μουσαμά, 2015, Συλλογή του Τακαχάσι Ριουτάρο

Το άνοιγμα της έκθεσης είχε αρχικά προγραμματιστεί για το Μάρτιο του 2020 ενόψει της Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας του Τόκιο 2020, αλλά λόγω της παγκόσμιας πανδημίας έπρεπε αναγκαστικά να ανασταλεί. Μετά την επανέναρξη της λειτουργίας των μουσείων στη χώρα μας, το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο εγκαινιάζει τη νέα περιοδική έκθεση «Λαμπαδηδρομία προς Τόκιο – Κληρονομιά και αφομοίωση» με την ελπίδα ότι θα συμβάλλει στην κατανόηση και την εξοικείωση του ελληνικού κοινού με τη σύγχρονη ιαπωνική τέχνη αλλά και στην ενδυνάμωση των πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας.

Άποψη της περιοδικής έκθεσης όπου σε πρώτο πλάνο διακρίνεται το έργο «Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων για γάτες» του Νομπουάκι Τακεκάβα (2019), στον τοίχο το έργο «Επαναπατρισμός» του Κέι Ιμάτζου (2015) και στο βάθος η βιντεοεγκατάσταση «Αυθεντικότητα» του Γιου Αράκι (2016) με άμεση αναφορά στον Παρθενώνα

Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο,  Βασ. Σοφίας 22, 106 75 Αθήνα

Εγκαίνια: Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου,19.00

Διάρκεια έκθεσης: 15 Ιουλίου – 15 Σεπτεμβρίου 2020

Ώρες Λειτουργίας: Τρίτη 13.00 – 20.00, Τετάρτη έως Δευτέρα 08.00 – 20.00

Πληροφορίες: 213 213 9500, info@byzantinemuseum.gr  – Μετρό: Στάση Ευαγγελισμός

https://www.art22.gr/%ce%bb%ce%b1%ce%bc%cf%80%ce%b1%ce%b4%ce%b7%ce%b4%cf%81%ce%bf%ce%bc%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%cf%8c%ce%ba%ce%b9%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%85%cf%86%ce%b1%ce%af%ce%bf%ce%b9/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...