ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Οι 200 πρώτες αναρτήσεις του «Περί Τέχνης ο Λόγος»


Αγαπητές φίλες και φίλοι,

Με την χθεσινή ανάρτηση συμπληρώθηκε ο αριθμός των 200 πρώτων δημοσιευμένων άρθρων του ιστολογίου. Ταυτόχρονα, το «Περί Τέχνης ο Λόγος» διένυσε τους πρώτους έξι μήνες της διαδικτυακής του ζωής και λειτουργίας. Με αφορμή, λοιπόν, τη συμπλήρωση αυτού του μικρού κύκλου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους εσάς τους αναγνώστες, για τη σταθερή επισκεψιμότητα και παρουσία, όχι τόσο μέσω των σχολίων σας, αλλά κυρίως για την αναγνωσιμότητα των άρθρων. Γνωρίζω, πως το αντικείμενο του ιστολογίου και το περιεχόμενο των αναρτήσεων του, είναι έτσι και αλλιώς εξειδικευμένο και μακριά από την τρέχουσα συνθηματολογική ροή των μεγάλων ενημερωτικών ιστολογίων, καθώς απευθύνεται σε ένα μάλλον συγκεκριμένο κοινό καλλιεργημένων αναγνωστών, που αποζητούν την ποιότητα σε έναν κόσμο πνευματικών και καλλιτεχνικών ενδιαφερόντων.


Και μόνο για το λόγο αυτό, οι 14. 216 επισκέψεις σας σε μόνο 6 μήνες, έχουν ξεπεράσει κάθε μου προσδοκία και αποτελούν για μένα μια ενθάρρυνση πολύ σημαντική για τη συνέχιση αυτού του εγχειρήματος, που δεν έχει κανένα άλλο κίνητρο, πέρα από τη διάδοση των ιδεών και της γνώσης, τη γνωριμία με τον κόσμο της τέχνης και την κατανόηση του, αλλά ακόμη και για το μοίρασμα των απόψεων και την επικοινωνία με τους αναγνώστες, όταν και όποτε αυτό γίνεται εφικτό μέσα από το σχολιασμό,

Ένα λοιπόν μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας και κυρίως στους άγνωστους, αλλά για μένα πλέον οικείους και αγαπητούς φίλους αναγνώστες του απόδημου Ελληνισμού, από τις ΗΠΑ, το Βέλγιο, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία και από αλλού, που ζώντας στο εξωτερικό διψούν κυριολεκτικά για λίγη Ελλάδα. Αυτοί με συγκινούν ακόμη περισσότερο και για αυτό τους απευθύνω ιδιαίτερο χαιρετισμό.

Ήδη 200 αναρτήσεις, στην πλειονότητα τους γύρω από την Τέχνη, την Ιστορία και την επικαιρότητα, έχουν αποθηκευτεί  στις σελίδες μας. Επωφελούμαι της ευκαιρίας αυτής για να σας ενημερώσω σχετικά, ότι πέρα από τα δικά μου κείμενα, το 98% των άρθρων, μου έχουν δοθεί από τους συγγραφείς τους και είναι η πρώτη φορά που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο και άρα μπορείτε να τα βρείτε μόνο εδώ.

Κλείνω με τη διαβεβαίωση, ότι το «Περί Τέχνης ο Λόγος», θα συνεχίσει να δημοσιεύει τα άρθρα του με την ίδια πάντα υπευθυνότητα και με σεβασμό απέναντι στους αναγνώστες του.

Με εκτίμηση

Γεράσιμος Γ. Γερολυμάτος

2 σχόλια:

  1. Ο πολιτικός λόγος έχει αποστερηθεί την έννοια του πολιτισμού, ή -ακόμα χειρότερα- την έχει μετατρέψει στην απόλυτη προπαγάνδα (εμπορική ή μη). Η διείσδυση στον πολιτισμό μόνον οφέλη μπορεί να δώσει στον υπόδουλο "πολίτη" σήμερα.
    Καλή δύναμη για τη συνέχεια αγαπητέ Γεράσιμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Καραβάκι!
      Είναι μεγάλη αλήθεια αυτό που γράφεις.
      Και την ευχή σου την χρειάζομαι...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...