ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Πέντε Έργα για το Θείο Πάθος...

Γερ. Γ. Γερολυμάτου: Η Σταύρωση

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

"Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ"
Μετά από το «Τετέλεσται», το σχέδιο της Σταύρωσης, οδηγεί με αυτό το έργο μου στην πράξη του τέλους..... ή της αρχής.
Λάδια σε καμβά, 60Χ80.

ν δ σε ρα κτη κα σκότος γένετο φ’ λην τν γν ως ρας νάτης, το λίου κλειπόντος, κα σχίσθη τ καταπέτασμα το ναο μέσον·
κα φωνήσας φων μεγάλ ησος επε·
Πάτερ, ες χεράς σου παρατίθεμαι τ πνεμά μου·
κα τατα επν ξέπνευσεν.

Εαγγέλιον Ζ'
κ το κατ τν Λουκν




"Ο ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΣ"

Μ. Πέμπτη.
Με το έργο αυτό, επιχείρησα κάποτε μια, ασυνήθιστη για τα δεδομένα της σχετικής θεματογραφίας, απεικόνιση της Σταύρωσης. Εστίασα στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού για να προβάλω το ατομικό στοιχείο του Πάθους, που συνήθως χάνεται μέσα στη στερεότυπη αναπαράσταση της γενικής άποψης του χώρου της Σταύρωσης.
Λάδια σε καμβά, 100Χ70.

Περ δ τν νάτην ραν νεβόησεν ησος φων μεγάλ λέγων·
λ λ, λιμ σαβαχθανί;
Τοτ’ στι Θεέ μου, Θεέ μου, νατί με γκατέλιπες;

Εαγγέλιον Ζ'
κ το κατ τν Ματθαον





"Η ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ"

 Χρόνος ηλεκτρισμένος. Άνεμος και σιωπή. Μια ανήσυχη ένταση διαπερνά τη φύση...
Λάδια σε καμβά, 100Χ70.

Τ καιρ κεν, λθν ωσφ π ριμαθαίας, εσχήμων βουλευτής, ς κα ατς ν προσδεχόμενος τν βασιλείαν το Θεο, τολμήσας εσλθε πρς Πιλτον κα τήσατο τ σμα το ησο.

δ Πιλτος θαύμασεν ε δη τέθνηκε, κα προσκαλεσάμενος τν κεντυρίωνα πηρώτησεν ατν ε πάλαι πέθανε·
κα γνος π το κεντυρίωνος δωρήσατο τ σμα τ ωσήφ.

Κα γοράσας σινδόνα κα καθελν ατν νείλησε τ σινδόνι κα κατέθηκεν ατν ν μνημείῳ ν λελατομημένον κ πέτρας, κα προσεκύλισε λίθον π τν θύραν το μνημείου.

δ Μαρία Μαγδαλην κα Μαρία ωσ θεώρουν πο τίθεται.

Εαγγέλιον Ι'
κ το κατ τν Μάρκον




"ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ"

Το νεκρό σώμα του Ιησού μεταφέρεται από τους μαθητές του. Όλα μοιάζουν να έχουν πια τελειώσει...
Λάδια σε ξύλο, 61Χ38

Τ καιρ κεν, λθν ωσφ π ριμαθαίας, εσχήμων βουλευτής, ς κα ατς ν προσδεχόμενος τν βασιλείαν το Θεο, τολμήσας εσλθε πρς Πιλτον κα τήσατο τ σμα το ησο.

Εαγγέλιον Ι'
κ το κατ τν Μάρκον













"Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ"

Το θείο δράμα ολοκληρώνεται με την ταφή του Χριστού. Η προσμονή της Ανάστασης, δεν είναι ακόμη κατανοητή σε εκείνους που θρηνούν.
Λάδια σε καμβά, 80Χ60

Τ καιρ κεν, ρώτησεν τν Πιλτον ωσφ π ριμαθαίας, ν μαθητς το ησο, κεκρυμμένος δ δι τν φόβον τν ουδαίων, να ρ τ σμα το ησο·
κα πέτρεψεν Πιλτος.

λθεν ον κα ρε τ σμα το ησο.

λθε δ κα Νικόδημος λθν πρς τν ησον νυκτς τ πρτον, φέρων μγμα σμύρνης κα λόης ς λίτρας κατόν.

λαβον ον τ σμα το ησο κα δησαν ατ ν θονίοις μετ τν ρωμάτων, καθς θος στ τος ουδαίοις νταφιάζειν.

ν δ ν τ τόπ που σταυρώθη κπος, κα ν τ κήπ μνημεον καινν, ν οδέπω οδες τέθη·
κε ον δι τν παρασκευν τν ουδαίων, τι γγς ν τ μνημεον, θηκαν τν ησον.

Εαγγέλιον ΙΑ'
κ το κατ τν ωάννην


Εύχομαι Καλή Ανάσταση σε όλες τις φίλες και τους φίλους αναγνώστες!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...