ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Tο πρώτο Ελληνικό αεροσκάφος (ΑΡΧΩΝ 1) «ARCHON SF 1»

Tο πρώτο Ελληνικό αεροσκάφος  «ARCHON SF 1»
Tο πρώτο ελληνικό αεροσκάφος συγκεκριμένου τύπου, που κατασκευάζεται στην Φλώρινα

του Γερ. Γ. Γερολυμάτου

Είναι η δεύτερη φορά που ανεβάζω στο ιστολόγιο μια δημοσίευση τεχνολογικού ενδιαφέροντος, αφού το ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ έχει μια διαφορετική θεματολογία. Ο λόγος είναι, ο ενθουσιασμός που μου προκάλεσε αυτή η είδηση, αλλά και οι σκέψεις που μου δημιούργησε αναφορικά με τις αληθινές δυνατότητες της χώρας και τις ικανότητες του έμψυχου δυναμικού της. Το παρασκήνιο πίσω από την κατασκευή του αεροσκάφους σε ότι αφορά το κρατικό ενδιαφέρον, είναι απλά απογοητευτικό, όπως θα διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας το σχετικό άρθρο. Ισχύει, δηλαδή, αυτό που πάντα συμπεραίνουμε με θλίψη στις συζητήσεις μας, ότι « η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της».

Είναι πλέον φανερό, ότι αυτό το γραφειοκρατικό και παρασιτικό κράτος, με τις αδιάφορες και επιζήμιες στο διηνεκές της νεότερης ιστορίας του πολιτικές εξουσίες, δεν επιζητά στην πραγματικότητα την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του πολυεπίπεδου ερευνητικού μυαλού των Ελλήνων, αλλά έχει προκρίνει για την χώρα τον ρόλο ενός εξαρτώμενου παρία της Δύσης, του ζήτουλα και του άβουλου ακόλουθου των λεγόμενων «προηγμένων» χωρών. Εξαιτίας αυτού και η συστηματική, καταστροφική αποβιομηχάνιση της χώρας των τελευταίων δεκαετιών, η καλλιέργεια της άπληστης καταναλωτικής συνείδησης ξένων προϊόντων με δάνεια, η δημιουργία ενός πνεύματος ηττοπάθειας, ανεπάρκειας και συμπλεγμάτων στον Ελληνικό λαό, ότι δήθεν δεν είναι ικανός για τίποτα σε σχέση με τους δυτικούς «πρωτοπόρους».




Προφανώς, και αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία (άλλο νέο «φρούτο» για την αντιμετώπιση των εύλογων αντιδράσεων). Όταν δημιουργήθηκε η ΕΕ οι ισχυροί ηγέτες της αποφάσισαν και τον ρόλο που θα ανέθεταν σε κάθε χώρα-μέλος. Στην Ελλάδα, καθώς φαίνεται, διένειμαν τον ρόλο του γκαρσονιού της Ευρώπης και της καμαριέρας των Γερμανών συνταξιούχων. Κάθε, λοιπόν, σημαντική ιδιωτική πρωτοβουλία ανάπτυξης, κάθε καινοτομία που γεννά ο πολυμήχανος ελληνικός νους, στραγγαλίζεται εν τη γενέσει της από ένα κράτος εχθρικό απέναντι στον Έλληνα και στην ανάπτυξη, που ναι μεν την ευαγγελίζεται, αλλά είναι φανερό πως δεν την επιδιώκει. Διότι ανάπτυξη θα σήμαινε προκοπή, ανεξαρτητοποίηση, εθνική κυριαρχία, αυτοεκτίμηση και όλα αυτά δε συνάδουν με τον ρόλο του υποτακτικού και του εξαρτημένου που επιθυμούν για εμάς. Τα «κεφάλια» μας, οι λαμπροί επιστήμονες μας, εξάγονται στις χώρες της τεχνολογίας όπου διαπρέπουν με την οξύνοια που διαθέτουν, διότι το κράτος αυτό δεν είναι άξιο, ούτε επιθυμεί να τους αξιοποιήσει επί εθνική ωφελεία. Ταυτόχρονα το ίδιο κράτος, «εισάγει» αθρόα ανειδίκευτους Ασιάτες και Αφρικανούς με ανύπαρκτη μόρφωση, για να σκάβουν για τον Μπόμπολα και για τους ελληναράδες φραουλοπαραγωγούς, απαξιώνοντας έτσι και το μεροκάματο του Έλληνα εργάτη.




Αντί, λοιπόν, να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια (όπως έκανε η Ιταλία) και στην κυριολεξία να την απογειώσουν, αντίθετα την αποθάρρυναν και την εμπόδισαν. Με μια γενναία επιχορήγηση, αν υπήρχε φιλότιμο και ένα πραγματικό ελληνικό κράτος, το αεροσκάφος αυτό θα μπορούσε να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Δεν τους ενδιαφέρει όμως η κατασκευή ελληνικού αεροσκάφους και ας ενδιαφέρονται για αυτό ακόμα και οι Αμερικάνοι! Ούτε πατίνι, ούτε ποδήλατο, να μην κατασκευάζεται στην Ελλάδα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα και αεροσκάφη! Να μην αποκτήσει, λοιπόν, η Πολεμική Αεροπορία με ένα ασήμαντο κόστος ελάχιστων χιλιάδων ευρώ, ένα στόλο αεροσκαφών για ελαφρές αποστολές, από κατασκοπευτικά και ψεκαστικά, μέχρι και για την αερομεταφορά ασθενών από το ΕΚΑΒ! Όχι!! Γιατί πως θα βγαίνουν έπειτα οι «μίζες» από την αγορά πανάκριβων ξένων ελικοπτέρων;; Στο μεταξύ, η Τουρκία κατασκευάζει οχήματα, τεθωρακισμένα και επιδιώκει να μπει με αξιώσεις στο κλαμπ των τεχνολογικά προηγμένων χωρών. Το γεγονός πως αυτή η ανάσχεση της αληθινής ανάπτυξης της χώρας προέρχεται από την ίδια την κατεστημένη πολιτική τάξη και μάλιστα σκοπίμως, ας μην αφήνει σε κανέναν πλέον οποιαδήποτε αμφιβολία. Η πολιτική ανικανότητα στην Ελλάδα δεν είναι συνωμοσία, είναι μια απλή αλήθεια…


========================

Mέσα από το απίστευτο ή το αδύνατο και τις διάφορες δικαιολογίες της μετριότητας, που έχουν ενσκήψει στη χώρα μας βγαίνει το δυνατό και το εφικτό και το διεθνές παραδεκτό!
Tο πρώτο ΕΛΛΗΝΙΚΟ αεροσκάφος (ΑΡΧΩΝ 1)  «ARCHON SF 1» συγκεκριμένου τύπου (που μοιάζει με STEALTH) κάνει τον ΚΟΣΜΟ να παραμιλά!

Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο ο «Άρχων» (κατασκευής Φλώρινας), όχι μόνο έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες αλλά και πωλείται σε ικανοποιητική συσκευασία πλέον.

Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ και το σχετικό ρεπορτάζ:






Πρόκειται για ένα υπερελαφρό αεροσκάφος μόλις 200 κιλά, με κινητήρα μόλις 46 ίππων, μονοθέσιο, που μοιάζει με μαχητικό (άλλωστε τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αεροναυπηγικής ) με πολλές καινοτόμους σχεδιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα (οι λεπτομέρειες του σχεδίου του τείνει σε τεχνολογία STEALTH) και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά email και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά.
Ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται!

Ο Γιώργος Ηλιόπουλος, ο κατασκευαστής από την Φλώρινα, δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας. Απλά είναι Αστυνομικός με πάθος και μεράκι όμως για την αεροπλοία. Είναι και ο πρόεδρος της αερολέσχης Φλώρινας!

Η Πολεμική Αεροπορία, του επεφύλαξε θερμή υποδοχή αλλά μέχρι εκεί, γιατί το κράτος που θα έπρεπε να έχει ήδη κινηθεί, απλά δεν κινήθηκε.

Φανταστείτε, ότι για να πάρει άδεια να πετάξει από τις Ελληνικές αρχές είδε και απόειδε ο κατασκευαστής, με αποτέλεσμα να απευθυνθεί στην Ιταλία. Ναι, στην Ιταλία, γιαυτό και τα διακριτικά »νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα »Ι-Α281»!
Αμερικανικές εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για εμπορική αξιοποίηση του αεροπλάνου.

Να πάμε όμως και στο ιστορικό της αεροναυπηγικής στη Φλώρινα, από τον Γιώργο Ηλιόπουλο:

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά, κάποιος του έδωσε την ιδέα να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.

1) Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου.

Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του «Λυγκιστή», όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροπλάνου, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.

Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1εκ. ευρώ.




Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του, του έλεγε να συνεχίσει.

2) Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή.

3) Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων», όπως το ονόμασε, έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες!

Κι όχι μόνον αυτό, το νέο μοντέλο πουλιέται ήδη!


4 σχόλια:

  1. Α) Εχω ένα "κόλλημα" με τα αεροσκάφη για αυτό διαβάζω και τον Ινφογνομώνα
    Β) Το βίντεο και οι φωτογραφίες είναι απλά ΜΟΥΡΛΙΑ!
    Γ) "Αλλού " είδα ότι "ορισμένοι" "ξεχνούν" ότι υπήρξαν αεροπλάνα από απλά υλικά π.χ. "Μοσκίτο"
    Δ) Το ευχαριστήθηκα το άρθρο όσο λίγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ

      Καλημέρα Χρήστο!
      Αναφέρεται ξεκάθαρα πως ο κατασκευαστής χρησιμοποίησε αεροπορικό αλουμίνιο και όχι "τσίγκους" και λαμαρίνες που θέλουν κάποιοι να λένε.
      Πρόκειται για κλασική μιζέρια, ή σκόπιμη απαξίωση κάθε προσπάθειας..
      Κατά τα άλλα χαίρομαι που ευχαριστήθηκες το άρθρο, όπως και εγώ.
      Ήταν μια καλή είδηση μέσα σε έναν κυκεώνα κακών νέων που μας προβληματίζουν....

      Να είσαι καλά και ευχαριστώ για την επικοινωνία....

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Απέλλη και έχεις δίκιο να τονίζεις το ότι ο κατασκευαστής χρησιμοποίησε υλικό κατάλληλο για αεροπλάνα...ήταν μια λεπτομέρεια που μου διέφυγε,,,κατά τα αλλά έχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις ότι κάποιοι μας θέλουν μόνο γκαρσόνια και ορισένοι βαυκαλίζονται με την ιδέα ότι θα είναι τα αρχι-γκαρσόνια και για αυτό "τρέμουν" ότι αν αρχίσουμε να "ξυπνάμε" θα χάσουν την σειρά τους για αυτό και απαξιώνουν ότι πάει να ξεχωρίσει...
    ΥΓ Είχα το πρωί μια ενδιαφέρουσα συζήτηση (μέσω Facebook) με ΄ένα φίλο μου στο Πανεπιστήμιο του Reading ονόματι μου Zahid Khan ο οποίος τυγχάνει να είναι παράλληλα να είναι επισμηναγός στην Ινδική Πολεμική Αεροπορία για το θέμα του αεροπλάνου...Από την μια μου είπε ότι το εν λόγω αεροπλάνο θα μπορούσε να έχει πληθώρα χρήσεων και για ειρήνη αλλά και για πόλεμο και από την άλλη λόγω του "στέλθ" (συγνώμη για τον ξένο όρο) σχεδιασμού του θα ήταν δύσκολα ανιχνεύσιμο στο ραντάρ.Για να επεκτείνω την επιχειρηματολογία του θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω αεροσκάφος για όσες αποστολές είναι εφικτό και με την ανάλογη χρηματοδότηση να το εξελίξουμε περαιτέρω (αντί να αγοράζουμε ξένα με ότι συνεπάγεται κάτι τέτοιο όχι μόνο για την οικονομία μας αλλά και δυνητικά για εθνική μας κυριαρχία π.χ. ήταν τυχαίο ότι οι Αυστρό- Ούγγροι στις αρχές του αιώνα είχαν "φαγωθεί" να αναγκάσουν τους Σέρβους να αγοράσουν τα δικά τους πυροβόλα (Skoda) και όχι τα Γαλλικά πυροβόλα των 75 χιλ. (Sneider); Τέλος θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε το εν λόγω αεροσκάφος ως θέμέλιο λίθο για την ΔΙΚΗ ΜΑΣ αεροπορική βιομηχανία καθώς σε τελική ανάλυση κάπως έτσι ξέκινησαν ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.
    ΥΓ2 Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω την εν λόγω στιχομυθία με τον Επισμηναγό (είναι στα Αγγλικά) για να βγάλεις και εσύ τα συμπεράσματα σου...Καλά να περνάς καλή μέρα και καλή επιτυχία στην έκθεση σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...