ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Νικόλαος Σωτηρόπουλος: Ο Βαρθολομαίος είναι ο μεγαλύτερος αιρεσιάρχης όλων των αιώνων.

Ο αείμνηστος Νικόλαος Σωτηρόπουλος σε συνέντευξη.
.. Θα πω κάτι που να μην το θεωρήσετε υπερβολικό. Ζυγίζω τα λόγια μου αλλιώς θα ήμουν στις φυλακές. Λοιπόν. Απ’ όλους τους αιρετικούς -διαβάζουμε εκκλησιαστική ιστορία- .. μέχρι τον σημερινό αιώνα 21ο αιώνα, δεν υπήρξε αιρετικός τόσο μεγάλος όσο ο Βαρθολομαίος.
Γιατί.

Εγκρίνει τις αιρέσεις και τις ονομάζει «εκκλησίες»  ενώ η Γραφή λέει, μία Εκκλησία ίδρυσε ο Χριστός, Αυτή που κατέχει την αλήθεια. Και αυτό δεν ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως; Πιστεύω εις Μίαν Αγίαν Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.

Εγκρίνει τα βαπτίσματα των ετεροδόξων, των αιρετικών, ενώ ο Παύλος λέει εν βάπτισμα. Και το Σύμβολο της Πίστεως τι λέει; Ομολογώ εν βάπτισμα. Αυτός παραδέχεται τα βαπτίσματα των αιρετικών.

Υποτιμάει τους Πατέρες της Εκκλησίας, τους μεγάλους, τους Αγίους, τους θαυματουργούς, που και τα Ιερά τους Λείψανα ευωδιάζουν. Και τι λέει; Ότι οι Πατέρες … δεν είχαν αγάπη, είχαν φανατισμό, είχαν φονταμενταλισμό και απέτυχαν στο έργο τους, είναι πλέον εξοφλημένοι. Και έρχονται τώρα αυτοί οι σύγχρονοι πατέρες, οι οποίοι έχουν πολληηή αγάπη, αγαπούν τους κακοδόξους και μισούν τους Ορθοδόξους, να διορθώσουν τα πράγματα και να κάνουν μία ιδανική Χριστιανική κοινωνία!! Λοιπόν. Είναι εναντίον των Πατέρων. Γίνεται λόγος για μεταπατερική θεολογία ή αντιπατερική θεολογία.

Και προχωράει εκεί που δεν προχώρησε κανείς αιρετικός του παρελθόντος. ..

Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες, οι οποίες είναι δημιουργήματα δαιμόνων, που λέει η Αγία Γραφή· οι θεοί των εθνών, τα είδωλα των εθνών .. Εγκρίνει και τις άλλες θρησκείες και τι λέει; Ότι και οι άλλες θρησκείες είναι «σεβαστές», η λέξη είναι δική του, είναι «σεβάσμιες», η λέξη είναι δική του, και είναι δρόμοι σωτηρίας, οδηγούν και οι άλλες θρησκείες στη σωτηρία. Ενώ η Γραφή λέει μόνον ο Χριστός και η πίστη στο Χριστό εξασφαλίζει τη σωτηρία. Και λέει ότι ο ίδιος Θεός λατρεύεται απ’ όλους τους λαούς όλων των θρησκειών με άλλο τρόπο.

Ε, όλα αυτά δεν τα είπε ποτέ κανείς. Είναι ο μεγαλύτερος αιρετικός όλων των αιώνων, πολύ μεγαλύτερος από τους άλλους αιρετικούς. Ο οικουμενισμός βαδίζει παράλληλα με τη νέα εποχή, νέα τάξη πραγμάτων, παγκοσμιοποίηση και λοιπά.


– Ίσως αυτά ακούγονται βαριά λίγο για τον Πατριάρχη, γιατί λένε πολλοί ότι εκείνος αντιμετωπίζει άλλα προβλήματα εκεί που είναι στην Τουρκία στην Κωνσταντινούπολη. Ότι κάνει αυτήν την πολιτική ας πούμε του οικουμενισμού όπως είπατε, για να διατηρήσει το Πατριαρχείο, τα προνόμια που έχει και να μην εξαφανιστεί. Ισχύει αυτό;

Λοιπόν. Ο Χριστός ήξερε ότι εβαδίζει προς τον Σταυρό αλλά δεν έκανε διπλωματία. Ο Χριστιανός δεν έχει διγλωσσία, δεν έχει διψυχία, δεν έχει διπλωματία, λέει το σωστό κι αν δεν πει το σωστό, είτε από φόβο είτε από άλλες σκοπιμότητες, είναι προδότης της αλήθειας. Εάν σκέπτονταν έτσι οι Χριστιανοί των παρελθόντων αιώνων, αλλά και της εποχής μας, που μαρτύρησαν, δεν θα μαρτυρούσαν. Θα έλεγαν, εμείς δεν έχουμε σχέση με τον Χριστό. Θα έλεγαν -μυστικά- τον έχουμε στην καρδιά μας τον Χριστό, ας πούμε ότι δεν [Τον] έχουμε μην μας κυνηγούν και μας σφαγιάζουν. Δεν θα είχαμε Μάρτυρες και Αγίους εάν σκέφτονταν έτσι.

Αλλά δεν σκέπτεται έτσι [ο Βαρθολομαίος], ούτε το κάνει αυτό για να αρέσκει στους αλλοθρήσκους και τους αλλοεθνείς. Το κάνει διότι έχει πνεύμα πλάνης, ενέργεια δαιμονική μέσα του. Αυτά λέει ο Απόστολος Παύλος. Όσοι εκφράζονται έτσι έχουν πνεύμα πλάνης, δαιμονική ενέργεια.

– Άρα να υποθέσω ότι εσείς συμφωνείτε με την διακοπή του μνημοσύνου που έχει επιβάλλει η Μονή Εσφιγμένου στο Άγιο Όρος και με τη γενικότερη στάση της σε αυτό το θέμα;

Ε, βεβαίως. Εγώ φρονώ ότι έχει παραγίνει το κακό και όλοι οι καλοί επίσκοποι, οι επίσκοποι, έπρεπε να είχαν παύσει το μνημόσυνο του αρχιοικουμενιστού και αρχιπροδότη της Πίστεως, του Πατριάρχου Βαρθολομαίου. Όλοι έπρεπε να είχαν παύσει το μνημόσυνό του. Δυστυχώς, τον υποδέχονται και του προσφέρουν μεσσιακές τιμές και δόξες. …

Αναφέρατε και το όνομα του Δημητριάδος. Ο Δημητριάδος είναι θα λέγαμε όπως ο Ζηζιούλας, δεξιό όργανο του Βαρθολομαίου.

– Προαλείφεται για επόμενος Αρχιεπίσκοπος;

Μπορεί να τον προαλείφει ο διάβολος, δεν ξέρω.

– Είναι αυτός που έκανε την μεταπατερική σχολή ‘θεολογίας’ του Βόλου ..



Απομαγνητοφώνηση Φαίη για το ιστολόγιο ΑΒΕΡΩΦ

Πηγή βίντεο Kosmas – Agrinio

5 σχόλια:

  1. https://katanixis.blogspot.gr/2017/04/blog-post_961.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ντιριντάχτα.
    Ο Σωτηρόπουλος έχει ασφαλείς ερμηνείες του Χριστού για το πώς πρέπει να ασκείται η δογματική μέσα από την πολιτική τέχνη κι εσείς αναδημοσιεύτε.
    Δεν ξέρω για αιρεσιάρχη, αλλά τον μεγαλύτερο παπάρα των 20 αιώνων χριστιανισμού καθισμένο στην μπερζέρα τον βλέπω.
    Ντιριντάχτα (δις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3 Μαΐου 2017 - 3:32 π.μ.

    Κατανοητή η ένσταση περί του προσώπου για το οποίο έχετε σαφώς μια αρνητική άποψη σύμφωνα με τα γραφόμενα σας. Αν δεν σας αρέσει ο Σωτηρόπουλος υπάρχουν και άλλοι που λένε ακριβώς τα ίδια. Ωστόσο, το θέμα δεν είναι ο Σωτηρόπουλος, αλλά ο Βαρθολομαίος. Ο Σωτηρόπουλος είναι μόνο ένας από τους πολλούς άλλους έγκριτους θεολόγους-κληρικούς, που έχουν την ιδια γνώμη για τον Πατριάρχη. Ακόμα και αν πετάξουμε τον Σωτηρόπουλο στα σκουπίδια, ο αρνητικός ρόλος του Βαρθολομαίου και οι αιρετικές του επιλογές, δεν πρόκειται να αλλάξουν όσον αφορά την Ορθοδοξία.
    Για τον Σωτηρόπουλο βέβαια γνωρίζετε ότι είναι αυτός που λέτε ότι είναι, όμως για τον Πατριάρχη παραδόξως επικαλείστε άγνοια για το κατά πόσο είναι αιρεσιάρχης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι αν λένε κι άλλοι αυτά που λέει ο Σωτηρόπουλος, αυτό τι σημαίνει; Και το 100% να το πει, αυτό τι σημαίνει; Ότι αληθεύει;
    Σε καμιά περίπτωση, αν αυτό πιστεύετε, τότε μπερδεύετε την πλειοψηφία με την αλήθεια και επείγει να ξεμπερδευτείτε.
    Το ότι είμαι επηρεασμένος αρνητικά λοιπόν κατά του Σωτηρόπουλου, είναι ένα αυθαίρετο δικό σας συμπέρασμα και το ειρωνικό σχόλιο μπορούσε να μπερδέψει, το ομολογώ και το αποσύρω.

    Πάμε τώρα στα περί "αιρεσιάρχη". Αυτή είναι μια μομφή που αν προέρχεται από άθεους είναι ανούσια. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί, παρατηρείστε μόνον ότι πολλοί άθεοι κατηγορούν τον κλήρο με όρους πίστης. Αν προέρχεται από χριστιανούς, αυτοί έχουν μπερδέψει τον χριστιανισμό με το θρήσκευμα του εθνικού κράτους. Το τελευταίο έχει προτεσταντικά, άρα ιδεολογικά χαρακτηριστικά και μπορείτε να δείτε ότι ο προτεσταντισμός προήλθε από μια αντιχριστιανική στόχευση, παρόλο που η Εκκλησία της Ρώμης τον καιρό εκείνο, δεν μπορεί να χαρακτηριστεί "Χριστιανική".
    Θα μου πείτε τώρα ότι έρχομαι στα λόγια σας και ότι ο Βαρθολομαίος κάνει παρέα με "χριστιανούς", άρα και ο ίδιος δεν είναι πραγματικός χριστιανός. Λάθος. Το τι είναι και δεν είναι ο συγκεκριμένος Πατριάρχης δεν το ξέρω. Μπορώ να το πιστεύω, όχι να το αποδείξω, ούτε να το φωνάζω δημόσια. Εναντίον προσώπου και εναντίον θεσμού δεν καταφέρομαι. Εναντίον προσώπου το "απαγορεύει" ο Χριστός. Εναντίον του θεσμού της Εκκλησίας το απαγορεύει και η συνείδησή μου.

    Με τις αναρτήσεις και τις αιτιάσεις σας κάνετε κόμμα εντός της Εκκλησίας. Αντιφάσκετε, διότι ο χριστιανισμός δεν είναι πολιτική δύναμη σαν αυτές που τον μάχονται για να έχει ανάγκη πολιτικού συνηγόρου ή κατηγόρου. Ο χριστιανισμός που υπερασπίζεστε δεν μ' ενδιαφέρει και η άποψή μου είναι ότι δεν είναι χριστιανισμός. Είναι η κοσμική, ηθικολογική του αμφίεση που σε μεγάλο ποσοστό επιβλήθηκε στο ελληνικό κράτος από την δύναμη που το εξουσίαζε.
    Άρα, και το ότι είμαι θετικά διακείμενος και ανενημέρωτος υπερασπιστής του Πατριάρχη κι αυτό στο μυαλό σας μόνον βρίσκεται.

    Τι μένει; Μένει το ερώτημα "τι κάνει ο Βαρθολομαίος με όλους αυτούς;". Αυτό με βάση την λογική και τα στοιχεία που έχουμε, δεν εξηγείται. Γιατί, όλα τα άλλα που συμβαίνουν στην πολιτική εξηγούνται; Κάποτε θα εξηγηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3 Μαΐου 2017 - 4:27 μ.μ.

      Στο μυαλό μου δηλαδή βρίσκονται όλα, αλλά στο δικό σας τίποτα;
      Τέλος πάντων, κατάλαβα! Και το τι καταλαβαίνει κανείς, όπως γνωρίζετε, είναι προσωπική του υπόθεση.
      Αυτό ισχύει και για τους δυο....

      Καλή συνέχεια να έχετε...

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...