ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Η Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή της Μέκκας

ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ

Η ειρηνική αλλά και εριστική συνύπαρξη απαιτούν αμοιβαιότητα. Ετσι, εάν το Σεβαστόν Υπουργείον της μη Εθνικής μας Παιδείας (έκοψαν το «Εθνικής» και το Σύνταγμα, που το προβλέπει), αν ιδρύσει τμήμα Μουσουλμανικής Θεολογίας στη Θεολογική Θεσσαλονίκης, έτσι κι η Σαουδική Αραβία: το ίδιο στη Μέκκα. Ή, έστω, στη Μεδίνα. Κι όχι στην Πόλη, λόγω Χάλκης, όπως βλακωδώς μας λέει το Σεβαστόν μας τής Μη παιδείας, διότι, λέει, μας εκβιάζουν οι Τουρκαλάδες! (Η έκφρασή μου αυτή είναι πολιτικώς μη ορθή, αλλά Ορθία).

Η Χάλκη είναι εσωτερικό τουρκοτουρκικό αγκάθι για τους Νεο-Οθωμανούς, και απλώς αναδεικνύει το κτηνώδες της κεμαλικής αρβύλας. Η Ψωροκώσταινα δεν έχει καμμία δουλειά ν' ανακατευθεί, εκεί. Αρα; Αρα, η αμοιβαιότης μόνον μεταξύ Θεσσαλονίκης, που διαθέτει το παγκόσμιο κύρος για την Ορθόδοξη θεολογία της, και της Μέκκας, που διαθέτει την ιερή Πέτρα και τα πετροδολλάριά της. Τόσο ηρέμως ήμερα, ακόμη και για τον ενεστώτα γραμματέα του Υπουργείου μας της Μη Εθνικής Παιδείας. Αμοιβαιότης Μέκκας-Θεσσαλονίκης.

Αυτά τα νηπιώδη και άλλα επικινδυνώδη, δεν τα κατέγραψε ένα «ρεπορτάζ», όπως αναγράφεται εκεί, στο φύλλο της 29-30 Μαρτίου φετεινού, των εκκρίτων «ΤΑ ΝΕΑ». Ρεπορτάζ ή αγγλιστί «πευθήν», σημαίνει ότι ο-η ρεπόρτερ είναι εκεί, παρούσα-παρών και τα καταγράφει χωρίς δικά του σχόλια. Τα σχόλιά του, αλλού, όχι στο «ρεπορτάζ» - πευθήνα. Ετσι, τοιουτοτρόπως.

Τον κανόνα όμως αυτόν, δεν τον ετήρησε η έκκριτος εφημερίς «ΤΑ ΝΕΑ», του ως άνω ειρημένου της φύλλου. Διότι υπό την υπόμνησιν (τετυπωμένην) «ρεπορτάζ», άρα είμαι παρών-παρούσα, εκεί, Κυρία Ρεπορτερίνα-Πευθήν τις, ονόματι Αριστοτελία Πελώνη, κατέγραψε -αφού ήταν παρούσα (;)- αλλά κατέγραψε αναμφιρήστως ως τυλφοκωφή ή και ως κακήν έχουσα την βουλήν της. Διότι, εκεί στην «εκδήλωση» της 18ης Φεβρουαρίου, ήμουν και εγώ, εκ των κεντρικών ομιλητών. Η πευθώ-ρεπορτάζ όμως της εν λόγω εκκρίτου εφημερίδος, εκκρίνει διά της γραφίδος τής ως άνω Κυρίας (ή δεσποινίδος;), σχήματα γραπτού λόγου, ασυντάκτου τάξεως, τα οποία προσβάλλουν βαρέως τα ευαίσθητα και κυρίως τα αναίσθητα προσωπικά μου δεδομένα. Κι επειδή μ' αυτά έχω να φυτοζωήσω στα νυν αρξάμενα γεράματά μου, υπογραμμίζω στο δίπολον Κυρία - Εφημερίς, τα εξής:

1 Το δίπολον εφημερίς «ΤΑ ΝΕΑ» - Κυρία Πευθήν-ρεπόρτερ, γράφει ένα πρώτο ψέμα: η «εκδήλωση» στη Θεολογική σχολή Θεσσαλονίκης έγινε στις 18 Φεβρουαρίου, άρα πριν κι όχι «μετά την σχετική απόφαση του Τμήματος Θεολογίας», όπως ψευδώς αναγράφεται από το επίδικον ρεπορτάζ-πευθήνα, εκεί παρόν (!). Η απόφαση του Τμήματος απεφασίσθη στις 7 Μαρτίου! Πρώτο, λοιπόν, χοντρό ψέμα. Και εναρκτήριόν της! Δόλιον;

2Το μάθημα του καθηγητού Σιάσου, βεβαίως δεν είναι «με υποχρεωτική παρακολούθηση», όπως δολίως αναγράφεται από το δίπολον. Ο Λάμπρος Σάσος, λαμπρός αριστοτελιστής, έρχεται κατ' ευθείαν γραμμήν από την Κλεφτουριά της Ρούμελής του, κι έχει τόση σχέση με «συμπαθούντες της Χρυσής Αυγής», όπως γράφει η πεύσις της παρούσης (;) ρεπορτίνας-πευθήνας, όσο και η κυρία ρεπορτίνα με την αλήθεια τής εν τη εκδηλώσει παρουσίας της.

3Τώρα στα πιο δικά μου: από τα εκτρωματικά ελληνικά, ή της Κυρίας πευθήνας ή και της εφημερίδας της, φαίνεται συντακτικώς, πως, αφού «συμμετείχε και» ο τάδε, αλλά συμμετείχε και ο Κώστας Γ. Ζουράρις, αγνώστων -κατά την Κυρία- λοιπών στοιχείων, άρα και ο Κώστας Ζουράρις, που «συμμετείχε» ως κεντρικός ομιλητής, ανήκει σ' αυτούς που «οργάνωσαν ημερίδα». Κι αυτοί είναι «η ομάδα των αντιδρώντων, συμπαθούντες της Χρυσής Αυγής και των ιδεών της». Ναι! Ο Κώστας Ζουράρις! Κι όχι η κυβερνητική «συνιστώσα» της Χρυσής Αυγής, ή του Σαμαρά-Μπαλτάκου!

Λοιπόν, Κυρία πευθήνα και εφημερίς: Εσείς, κι όχι εγώ, μετά από τα εξηντατόσα μου χρόνια του πολιτικού μου βίου, οφείλετε να αποδείξετε ότι είμαι ελέφας. Ως εξής: θα γράψετε, εις την αυτήν θέσιν σας, με τα αυτά, έστω και αστοιχείωτα στοιχεία σας ότι:

α) ο Κώστας Γ. Ζουράρις, αγνώστων λοιπών στοιχείων, έχει -από τα γεννοφάσκια του- σχέση μόνο με τον «Ριζοσπάστη» και την «Αυγή». «Αυγή» σκέτα. Ούτε Χρυσή, ούτε Γαλάζια, ούτε Φαιοπρασίνην. Και καταδικάστηκε από στρατοδικείο χουντοεθνικοφρόνων στρατοδικών Καβάλας. Τότε! Λοιπόν, πολιτικώς ανεπίψογε εφημεροπευθήνα, τα σχόλιά σου κατ' ευθείαν εις το κατώτερον του στεατοπυγικού υποσυστήματος, ως αυτό διατίθεται από τον κάθε Ελληνα Αντάρτη, όταν τον κατασυκοφαντούν.

β) Πριν από τριάντα χρόνια, πάνω - κάτω, ο μακαριστός Μανόλης Αναγνωστάκης κι η αφεντιά μου, ως μάρτυρες κατηγορίας, αποκαταστήσαμε την τιμή τής συντρόφισσάς μας, της υπέροχης Ζώγιας Χρονάκη. Το ισχυρόν Συγκρότημα, τότε, πευθήν και εφημερίς, καταδικάστηκε.

Αναμένω λοιπόν αποκατάστασιν ή επανάληψιν.

Και, γνώτω η δεξιά σου, αυτά που αγνοεί η μη αριστερά σου:

Μετά από τριάντα χρόνια, είμαι χειρότερος. Χείρων πυρίκαυστος.



Πηγή:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...