ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

Εννίων, ο διάσημος Έλληνας υαλουργός της αρχαιότητας

ΕΝΝΙΩΝ ΕΠΟΙΗΣΕΝ

Από τους πρώτους καλλιτέχνες που δημιούργησε εμπορικό σήμα κατατεθέν

Ο Έλληνας καλλιτέχνης υαλουργός Εννίωνας εργάστηκε περίπου από το 1 έως 50 μ.Χ. .Η υπογραφή του είναι γνωστή σε πάνω από τριάντα διασωθέντα αντικείμενα αλλά, και πολλά άλλα έργα αποδίδονται σ 'αυτόν με βάση τα χαρακτηριστικά των έργων.


Δημιούργησε με την τεχνική του φυσητού γυαλιού, όπου με διόγκωση του μορφώματος του θερμού γυαλιού σε ένα καλούπι, το γυαλί πιέζεται έναντι των εσωτερικών επιφανειών της μήτρας και λαμβάνει το σχήμα της, μαζί με οποιαδήποτε διακόσμηση φέρει η μήτρα.

Αυτή η νέα διαδικασία της εποχής επέτρεψε το σκεύος που πρόκειται να διακοσμηθεί να έχει διάφορα λεπτομερή και εξαίρετα σχήματα, αλλά και τη δημιουργία πολλαπλών αντιγράφων του ίδιου σκεύους. Σαφή, και ακριβή είναι τα σχέδια του Εννίωνα που τον διακρίνουν για την εξαιρετική δουλειά του.

Αυτός επίσης ελαχιστοποιεί την προβολή των γραμμών και ραβδώσεων που προκαλούνται από τις ραφές που έχει το καλούπι.

Μερικές φορές η μεγαλοφυΐα του Εννίωνα παραβλέπεται, γιατί ήταν ένας από τους πρώτους καλλιτέχνες που ανέπτυξε ένα εμπορικό σήμα, […ΕΝΝΙΩΝ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ..Και μάλιστα υπάρχει σε μερικά αντικείμενα μια δεύτερη επιγραφή που αναφέρει… [ … ΜΝΗΘΗ Ο ΑΓΟΡΑΖΩΝ…] Να θυμάται ο αγοραστής αυτού του αντικειμένου …!!!....

Η τοποθεσία του εργαστηρίου του τίθεται σε συζήτηση, εν μέρει επειδή το έργο του βρίσκεται σε όλη τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.



Αναγράφει [….ΕΝΝΙΩΝ ΕΠΟΙΕΙ …] Γνωρίζουμε 20 αντικείμενα  του έλληνα αυτού τεχνίτη και επίσης γνωρίζουμε 130 ονόματα άλλων υαλουργών από την αρχαιότητα, αλλά αυτός είναι ο διασημότερος.

Μερικοί μελετητές πιστεύουν ότι εργάστηκε στη Σιδώνα στο σύγχρονο Λίβανο, (ΔΕΝ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ) ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι εργάστηκε στη βόρεια Ιταλία. Οι επιγραφές που συχνά χρησιμοποιούνται ως διάκοσμος μπορεί να παρέχει μια ένδειξη, λένε …..Μα βέβαια γράφει ελληνικά …!!!


Η ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΦΕΤΕΡΙΣΜΟΥ

Σε ομιλίες αλλά και σε αναρτήσεις, μερικοί Εβραίοι καθηγητές αναφέρουν… Αν και το όνομά του μπορεί να είναι σημιτικής προέλευσης (…!!!), ο ίδιος υπέγραψε στην ελληνική γλώσσα, τη γλώσσα της ανατολικής Μεσογείου, όχι της Ιταλίας. Η πόλη της Σιδώνας, όπου μπορεί να έχει εργαστεί, (…!!!) ....είχε όλες τις πρώτες ύλες για την κατασκευή του γυαλιού και σημαντικές εμπορικές συνδέσεις……(…!!! ).......Απίστευτα επιχειρήματα από σοβαρούς καθηγητές….!!) Όλα αυτά βέβαια χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο παράθεσης απόδειξης ή έστω ένδειξης….. Δηλαδή οι ελληνικές επιγραφές που βρέθηκαν στην Ιταλική τι ήταν;....Περισσότερες ελληνικές επιγραφές βρέθηκαν σε όλο το ανασκαφικό εύρος παρά λατινικές, κάτι που τεχνηέντως, παρεμπιπτόντως αναφέρουμε ότι, αποκρύβεται από πολλούς. Η Σιδώνα δεν δείχνει τίποτα που να τον συνδέει, αλλά και το Ελληνικό του όνομα όπως και η περιοχή ήταν κατοικούμενη από Έλληνες αιώνες τώρα και ως ελληνική επικράτεια. Επίσης σε άλλα μέρη δεν είχε υλικά να φτιάξει γυαλί; …Άκρατες ανοησίες που ανοιχτά πλέον, διάφορα εβραϊκά κέντρα θέλουν να δείξουν ότι το γυαλί είναι εβραϊκή υπόθεση…!!! Αστεία πράγματα που συμβαίνει συχνά στην ιστορική έρευνα…. .ΝΤΡΟΠΗ.



Ο Διονυσιακός κισσός διάκοσμος ελληνικός και κατόπιν του ελληνορωμαϊκού κόσμου στοιχείο. Το επίθεμα που περικλείει την ελληνική πρόταση ΜΝΗΘΗ Ο ΑΓΟΡΑΖΩΝ είναι ελληνικής και ρωμαϊκής και ρωμέϊκης μορφής απόδοση εκείνης της εποχής.

Έχουμε άλλο παράδειγμα Εβραίου ή Φοίνικα, οι οποίοι  καμία σχέση δεν έχουν με τους Εβραίους ,που μερικοί προσπαθούν να συνδέσουν, ή Αιγυπτίου, να χρησιμοποιούν τέτοια ελληνική μορφολογική απόδοση σε αυτό το εμπορικό συναλλακτικό περιβάλλον;….Φυσικά όχι γιατί κάθε λαός ήθελε να επιβάλλει και να εμπορεύεται δικά του πράγματα και όχι ξένα που δεν γνώριζε και δεν μπορούσε να συναγωνισθεί.

Έχουμε στοιχεία με τέτοιου είδους συναλλαγή με το πελατειακό του περιβάλλον από κανέναν από αυτούς τους λαούς; Όχι.

Έχουμε αποδείξεις εβραϊκού  εργαστηρίου ή τεχνίτη  πουθενά στην περιοχή ή στην δυτική Μεσόγειο να παράγει τέτοιου είδους ποιοτικό ή έστω λίγο χειρότερο εμπορικό συναλλακτικό εμπόρευμα πουθενά στην Ευρώπη ή αλλού; Όχι΄



Τα σχέδια του έχουν καθαρά στοιχεία διακόσμου του ελληνικού πολιτισμού.

Έξαλλου το σχήμα και οι μορφές που αποδίδονται και είναι του Έλληνα Εννίωνα δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα σχήματα των φιαλών και άλλων αντικειμένων που παράγονται στην Μ. Ανατολή…!!!
Καλά ο Εννίωνας μόνο αυτά τα αντικείμενα έφτιαχνε, δεν κατασκεύαζε  κάτι που να είχε εβραϊκά η άλλα στοιχεία εάν είχε καταγωγή από εκεί; Είναι δυνατόν;

Πώς λοιπόν συνδέουν οι Εβραίοι καθηγητές το λαό τους με το γυαλί ,ως τους καλύτερους.; και  συνδέουν επίσης τον Εννιώνα με αυτό;  ….. τΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΑΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ...;....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΤΡΟΠΗ.

Όποιας εθνικής ή εθνολογικής καταγωγής να ήταν ο Εννίωνας είχε ελληνοπρεπή υπόσταση και αυτό το διαλαλούσε με σήμα κατατεθέν μάλιστα…!!!

Ακολουθούν οι φωτογραφίες του διάσημου  Έλληνα καλλιτέχνη Εννίωνα με  αντικείμενα από τις συλλογές και τα μουσεία τέχνης σε όλο τον κόσμο.







































Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...