ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Δραχμή* Ελληνική αγαπημένη Δραχμούλα Μου, Καλώς να ορίσεις

Άρθρο αναγνώστη του Ιστολογίου

Μού έλειψες Δραχμούλα μου (από α΄ τρίμηνο τού 2002 μ.Χ. ) σε νοστάλγησα. Από τότε πού, μίκρυνε η Ζωή μου κατά 340,75... φορές, και πέταξα το πορτοφόλι μου..τί να το έκαμνα άλλως τε! Να βλέπω πιάνοντας τα καταραμένα τα ευρώ τους ασχήμιες, απάνθρωπες ανθελληνικές ακαταλαβίστικες ανύπαρκτες παραστάσεις, ούννων, βησιγότθων, βανδάλων αλλαρίχων, οστρογότθων, γαλατών, νορμανδών, στραυροφόρων, σλάβων και άλλων αλλοεθνών ευρωπέων; Να ανακατεύονται τα εντόσθιά μου, στις όποιες αναγκαστικές δοσοληψίες τους, χωρίς νόημα και ουσία από τότε.

Ναι Δραχμή, λατρεμένη μου Δραχμούλα. Από σήμερα, νοιώθω υπέροχα και Υπερήφανα. Από σήμερα δεν θα μπορώ να αγοράζω κρεβάτια από τα ικέα τους, ούτε εργαλεία από τα πράκτικερ τους, ούτε γρανίτες, ατσάλια, πλακάκια και μπογιές ισπανίας και αμερικής, μάρμαρα κίνας, θα έχω όμως τον ύπνο μου τα όνειρά μου, όπως για χιλιάδες χρόνια. Δεν θα μπορώ να πίνω νές, πουστλέ, ίλυ, νουνού, άλλες σκόνες, να τρώω γράσσα και άλλα λιπαρά ολλανδίας, γερμανίας, της μπενελούξ και χημικά ζουμιά από τα λίντλ και από τα άλλα πολυεθνικά πολυμπακάλικά τους για πρωϊνό, βραδυνό. Εχω το γάλα από τις προβατίνες και τις αίγες μου, το τυρί μου, το βούτηρό μου, το ζυμωτό ψωμί μου, τις ελιές, τα σκόρδα μου, τα λαχανικά του μπαχτσέ μου. Από σήμερα δεν θα μπορώ να «φοράω» κρέμες ημέρας, νυκτός, κολόνιες φρου-φρού αρώματα καί άλλα παρφουμαρίσματα. Έχω την δικιά μου Μοναδική Φυσική μυρουδιά, τον δικό μου ίδρωτα πού βρομάει βαρβατίλα κι άγανο καλοκαιριάτικο, όπως κι ο καθένας μας. Δεν θα μπορώ να ψωνίζω στριγκάκια, σουτιέν άντερ μπρά 1/16΄΄, κυλόττες, κουραδοκόφτες, φιρμάτα βρακιά και άλλα πλαστικά ράκη πολυτελείας τύπου λιβάϊς, ζάρα, μπέρσκα, ΡΑRΑNOIA,των παρανοϊκών οίκων μόδας τους από τα μιλάνα, παρίσια και φρανκφούρτες. Έχω, την Μάνα μου, την Γυναίκα μου, την Αδελφή μου, την Πηνελόπη Μας, τους αργαλειούς μας, την αξεπέραστη ακατάβλητη υφαντική μας Τέχνη. Δεν θα μπορώ να εχω ντομάτες χιλής, κεράσια βραζιλίας, καρπούζια ισπανίας, ιερόσυλα πρωζύμια βουλγαρίας και κίνας, πατάτες αιγύπτου, λεμόνια τουρκίας, σάρκες καί κρέατα αργεντινής & γαλλίας, υποδήματα ιταλίας & κίνας, τηλεοράσεις ταϊβάν, σιντιπλέϋερ μαλαισίας, ντιβιντί ηπα, χασίσια σκοπίων, αφγανιστάν, πακιστάν, μαριχουάνες και πόρνες ολλανδίας, ούτε τσόντες με κτηνοβασίες της αλλημανίας και του χόλυγουντ

Μού φτάνει το δικό μου ανακουφιστήριο. Δεν θα μπορώ να έχω μπόμπες, τάνκς κι αεροπλάνα, μυδράλια, πολυβόλα, κανόνια και άλλα σιδερικά από τά εργοστάσιά τους, όπως δεν θα μπορώ να προσκυνώ και την κάθε αιματοβαμμένη μαγδαληνή αμερικανιά τους. Μού φτάνουν τα Μνήματα, οι Τάφοι και τα Ηρώα των Προγόνων σου. Δεν θα μπορώ να στείλω εςέμες και άλλα χέσεμεσα με το κινητό,το αϊπάντ ή τάμπλετ. Θα έχω, όμως, την Καλημέρα μου με τον Γείτονα, τον Φίλο, τον Αδελφό μου, τον τρανό Ηλιο. Δεν θα μπορώ νά έχω συναγερμούς καναδά και πόρτες ασφαλείας αυστραλίας, κάμερες και φουσκωτούς σεκιουριτάδες, δεν μου χρειάζονται, ούτε οι πόρτες τους, ούτε οι σύρτες τους και τα ντουβάρια τους. Δεν θα μπορώ πάω τα σκυλάκια τους για μπάνιο, για περιποίηση, για κούρεμα και κορδελάκια, για βόλτα καί χέσιμο καί πικνίκ στα πάρκα με φρίσκις, ο φιλάνθρωπος. Προτιμώ τα Παιδιά μου έστω και σαν τεκμήρια διαβίωσης με αμκα, αφμ και με τεκμαρτό εισόδημα. Δέν θα μπορώ να πάρω τα φάρμακά μου από τους πράκτορές τους φαρμακοπώλες (αυτοί της σαντόζ τους λένε φαρμακοποιούς) έστω και τα ληγμένα γεννόσημά τους για να θεραπευτώ από τις τεχνητές τους αρρώστιες πού φύτεψαν στο κορμί μου, στο Είναι μου (έ κύριε επίτροπα μιζάνθρωπε αβραμόπουλε το 2009).Μέ εσένα Έχω την Ψυχή μου Ζωντανή και Γερή, αυτοί οι φαύλοι είναι άψυχοι. Δέν θα στήνομαι στις ουρές ανθρωποεμπόρων του μαμωνά, τού ίκα τους, του πεδύ τους, των πολυκλινικών κατ΄επίφασην ιατρείων τους, Έχω τα Ασκληπιεία μας, τον Ιπποκράτη μας, αυτά μού φτάνουν. Δεν θα μπορώ να παρακολουθήσω μία όπερα του πουτσίνι τους ή του μπρέχτ τους ή έστω του μπετόβεν τους, σε ήχο μι ελάσσονα πλάγιο του δευτέρου για διασκέδαση. Προτιμώ την Ψυχαγωγία μου. Έχω την Λύρα μου, την Ασκαυλό μου, τον Ζουρνά και το Νταούλι μου, έχω τα Τραγούδια μας, τους Χορούς Μας, τα γκρεμισμένα και καταχωμένα (προσωρινά!!!!) από τα βέβηλα χέρια τους Θέατρά μας, τους Βάκχους μας, τους Σειληνούς μας, τους Σατίρους μας, έχω τον Διόνυσο, τον Απόλλωνα, τις Μούσες Μας, τους Γάμους και τα Πανηγύρια μας. Δεν θα μπορώ να πιώ τις κοκακόλες τους, τις αμίτες τους, τις πράσινες νεράϊδες τους, τίς μαύρες μαργαρίτες τους, τις κονσέρβες νερά τους και άλλα κριθαροκίνητα ταριχευμένα τοξικά ζουμιά τους. Έχουμε τα γλυκά μας Περιβόλια, Αμπέλια και Μποστάνια. Δεν θα μπορώ να πάω στά ινστιτούτα ομορφιάς τους, της παχυσαρκίας τους, στα γυμναστήριά τους, στα ντοπαρίσματά τους και στα κολλαγόνα τους, ούτε στά κομμωτήριά τους για βαφές καί περτσινώματα στις μύτες, αυτιά, φρύδια χείλη και αλλού. Κρίμα..Δραχμούλα μου, δεν θα μπορώ να κάνω ούτε και δερματοστιξίες (ταττού) για να είμαι ίν. Κρίμα..κρίμα κι άδικο Δραχμούλα μου. Δεν θα μπορώ να τζογάρω στις τζογαδερί τους, στα γήπεδά τους, στις αρένες τους, να ρίχνω λέλουδα στις μπουζουκερί τους, στα σκυλάδικά τους, στα γαυγάδικά τους, στις σάχλες τους. Δεν θα μπορώ να επισκεφτώ (τουριστικώς) στημένος στις ουρές τους, τον ομιχλώδη σκοτεινό βορρά τους, να θαυμάσω έναντι παχυλού εισιτηρίου, τα φυλακτήρια τών κλεμμένων αρχαιοτήτων Μας, στα λούβρα, στα βερολίνα, στα γκλάφτεν γκλούφτεν μόναχά τους, στα παρίσια τους, στα βρετανικά και στις ρώμες τους.

Δεν θα μπορώ να μάθω τις γλώσσες τους, την απαιδεία τους, την αμορφωσιά τους, στα ανθελληνικά τους απάνθρωπα, εργαστήρια στραμπουλήγματος μυαλών και λαρύγγων, άς μάθουν αυτοί την Δική μου, εάν μπορούν οι μισητοί ζηλιάρηδες. Εξ άλλου οι δικές τους διάλεκτοι, είναι κλεψίτυπα Ελληνικά. Δεν θα μπορώ να πάω παραθαλάσσιες διακοπές, ως στεριανός, για να βρώ δροσιά στις κατουρημένες πισίνες τους, στις σαμπρέλες τους, και να φάω κατεψυγμένα ψάρια σενεγάλης, νά κολυμπάω ξέρω,μού φτάνει. Δέν θα μπορώ ως υπ-άνθρωπος να πάω Μύκονο, όπως κάνει το κάθε περήφανο γκέυ άθυρμα και καλλιτεχνικό σκύβαλο (μέρες πού είναι) και φρόκαλο όπως ο λάκης, η ελένη, ο φώτης, ο τρύφωνας, η σκορδοφαίη, ο γκλιτσλιάγκας όπως και το κάθε κουνιστό ίνδαλμα ή επώνυμο βλαχαδερό, ο κάθε ποδοσφαιρισταράς ή τραγουδισταράς, με μπάρμπα στην κορώνη και βίλα στην εκάλη ή έστω κατά πολιτεία μεριά. Εκεί όπου κείται ο τάφος, ο τύφος και το επιδοτούμενο επιχορηγούμενο ίδρυμα(και από εμένα με το ζόρι κατά τον νόμο τους )μεγίστου μουλαρόσπορου, πρώην κωφού, λιποτάκτη, θαμώνα των ηλυσίων, ευρωλιγούρη ευπατρίδη, και εθνάρχου. Δέν θα μπορώ να μετακινούμαι με απαστράπτοντα ι.χ. μερσέντες, με άουντι (audi= αυδή)πόρσε, όπελ, σκόντα και καγιέν με ή άνευ κοτσαδούρας. Γιατί να πληρώνω ντουμάνια, διόδια, τέλη κυκλοφορίας, κτέο, συνεργεία επισκευών, ασφάλιστρα, και άλλα τέλη με φπα πάντα, στα αχόρταγα άπληστα ταμεία τους. Ο λιάπης Δραχμή μου της γνωστής δυναστείας, πριν καιρό, μού έδειξε τον δρόμο, όπως κι τ΄ άλλα καλά παιδιά, της ίδιας καί παραπλήσιας δυναστείας και συνομοταξίας κατά καστρί καί αγράμπελης μεριά. Έχω το ποδήλατό μου, τα ποδάρια μου, τόν υπομονετικό Γάϊδαρό μου, τις κοπριές του, το κάρο μου, την Ελληνίδα πολυθρέφτρα Ύπαιθρο Γή μου. Αυτοί δραχμούλα μου, οι κακεντρεχείς και μνησίκακοι τί εχουν;

Δεν θα μπορώ να εκμεταλλεύομαι λαθροεισβολείς, άθλια πληρωμένα από τα αόρατα διευθυντήρια άρρωστα αποβράσματα, αθώες ψυχές, άθλιων εμπόρων σάρκας και ναρκωτικών, δέν είναι άδικο; Δεν θά μπορώ να έχω φιλιππινέζες, πακιστανούς δούλους, ινδούς υπηρέτες, αλβανούς γκάνστερ εραστές, τύπου απαγωγέα λεωφορείου Άντών΄ (εάν θυμάσαι στο Σχολάρι Θεσσαλονίκης), γωργιανούς «ομογενείς», δολοφόνους, ληστείες, φονικά ακατανόμαστες απατεωνιές. Όχι δεν θα μπορώ να έχω, και άλλα φθηνά εργατικά χέρια στις μανωλάδες μου, στις εποχικές μου μπίσνες, για να μπορώ να παίζω τάβλι και μπιρίμπα και να ρίχνω πασιέντζες. Δεν θα μπορώ να έχω κότερα, ελικόπτερα και θαλαμηγές, τζέτ, και άλλα βι άι πί, ρόλεξ, θυρίδες, αδάμαντες σβαρώφσκυ, πράντα και μπούλγκαρι, κρύσταλλα βοημίας , κρίμα..δέν θα μπορώ να αγοράζω πλαστικά γυαλιά ηλίου, σιντί και μπιχλιμπίδια από τον κάθε κακόμοιρο περιπλανώμενο συνεγαλέζο, κογκολέζο,μπανανέζο και άχθος αρούρης τζαμποκινέζο.

Κρίμα Δραχμούλα μου… κρίμα, δεν θα μπορώ να έχω καταθέσεις, άυλους τίτλους, μετοχές, δομημένα ομόλογα, ρέπος..νά φοροκλέπτω, να φοροδιαφεύγω με ή άνευ λίστας, ούτε να είμαι λήσταρχος, μέ την εγγύηση του παπαδήμιου, τού στουρνάρα, του κάθε τυρρανόσαυρου μητσοτάκη εθνοσωτήρα και άλλων έγκριτων αρχολίπαρων κηφήνων και κρατικών φορέων, βολεμένων εχθρών σου τύπου, ντόρας, ανισόρροπου άδωνη, βούδα κωστάκη, λαλιώτη, θεοχάρη, ποτάμη, στρίγγλας λάμιας σπυράκη, κουμουνιστή πολλαβαρηγκλέτσου, μπεκρούλιακα μπουτάρη, άνθιμαγιαστούρα του κάθε μαστούρα, χλεμπονιάρη καμήνη, χοντροκωλαρούς γαρουφαλιάς, πτυχιούχων περισπούδαστων παπαρολόγων, δημοσιολόγων και άλλων έγκλειστων στην γαλιάντρα, τύπου γερμένου άκη και ατσαλάκωτου παπαγεωργόπουλου κ.α. Αγαπάω Δραχμούλα μου τη Ζέστη μας, μισώ τα αίρκοντίσιονερ τους, τούς ψυγειοκαταψύκτες τους, μού αρέσει η ευκρασία Μας, ο Ζωδότης Ήλιος μας, τά γάργαρα τρεχούμενα νερά μας, τα δροσερά Πλατάνια μας, οι περήφανες σκιερές Οξιές Μας, τα Τζιτζίκια Μας, τα ζουμερά Περιβόλια Μας, ο Βασιλικός και ο ασβέστης μας, τα Δελφικά παραγγέλματα Μας.

Δραχμή μου, ένα πράγμα θα ΕΧΩ σίγουρα. Σού το υπόσχομαι, δεσμεύομαι εσαεί, απέναντί σου. Την Μαλακία μου. Ναι, Δραχμούλα μου, θα εξακολουθήσω να ΕΙΜΑΙ Μαλάκας. Διότι, αυτοί οι ιερόσυλοι πού σε κατήργησαν ντέ και καλά με το έτσι θέλουν και οι βέβηλοι πού καθημερινά σε Υβρίζουν προκαλώντας την ΄Αττην, δεν μπορούν να είναι ούτε μαλάκες για νά συγκριθούν καί μαζί σου. Ειρήσθω εν παρόδω, η Μαλακία προϋποθέτει Σωματική Ψυχική Υγεία καί προπάντων αρτιμέλεια. Πόσο μαλάκας μπορεί να είναι κάποιος σακάτης κι ανόητος άς πούμε γάπ, σημίτης, βενιζέλος, παμφάγος γουρουνοειδής πάγκαλος, λιάπης της κουάλαλουπούρ, τομπούλογλου, ή έστω τύπου λυσσασμένης ύαινας σε οίστρο σόϊ- μπλέ, μπεκρούλιακα ντράγκι ή άλλου χλεχλεσούλτς άπλυτου βουτηρομπεμπέ υπαλλήλου κουνιστού ντράγκυ υποταγμένου υποτακτικού της novo ordo seclorum,της γαμψομύτας σαύρας και της μανδαμχίτλερ αντζέλικαςμέρκελ, κουνιστού οπισωγλέντη ευρωπ(έ)ου και κτηνοβάτη κιτρινιάρη γερμανού ή φασίστριας λεπεν-ού; Όχι πές Μου, γλυκιά Δραχμούλα μου, δεν θά είμαι χαρούμενος κι ευτυχισμένος μαζί σου!

Εγώ, λοιπόν, Δραχμούλα μου και Αρτιμελής Είμαι και Σωματική Υγεία έχω, (προς το παρόν)άρα μπορώ και να φαντασιώνομαι, να ονειρεύομαι, να....καί νά μαλακίζομαι, προκειμένου να κατευνάσω–μαλακώσω καί ησυχάσω, το εν στύση ευρισκόμενο (κατά περίπτωση)Οργανό Μου. Αλλοίμονο ποιούς, τι, και πότε, θα έχω Φαντασιωθεί, θα τούς έχω μπροστά σου, ίνα επιφέρεις ως άλλη Νέμεσις , την των τοιούτων καθαρμάτων, κάθαρσιν.
Λοιπόν, Πλούσια Δραχμή μου, Καλώς να ορίσεις ..σέ περιμένω.. ο φτωχός.

Ο παντοτινός, Μαλάκας Φίλος Σου …μη πεπτωκώς Πολίτης.-

*Δράγμα: εκ των δέσις + άγμα > δέσαγμα > δέραγμα > δράγμα. Δένω, δηλαδή, μέσα στο χέρι αυτό που πρόκειται να κόψω- κυρίως όσο ο θεριστής δύναται να περιλάβει στο αριστερό του χέρι, διότι με το δεξί του επιδέξια δρέπει και θερίζει κατά τον μήνα θεριστή (τρύγο) τον σίτο < ιστό. Δραγμή, δαρχνά (ρα>αρ, γ>χ), δράξ, δραχμή, δράγδην, δραγματεύω, δραγμεύω, δραγμίς, δραγμός, δραξιά, δράσσομαι (γσ>σσ), αδράχνω (α, επιτατ.), αδραχτά, αδραχτικός, αδράζω (γι>ζ), άδραγμα.


Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί

του Γερ. Γ. Γερολυμάτου
(δανεισμένο για την περίσταση)

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμε φίλε του Ιστολογίου και αθρογράφε καλημέρα!
    Μάλλον θα χρειαστεί να περιμένεις (νουμε) λίγο καιρό για την Δραχμούλα μας.
    Η λεηλασία της Ελλάδας και του λαού της δεν έχει ακόμα τελειώσει, αφού έχουν
    απομείνει κάτι "ψιλά" για να αρπάξουν.
    Μόλις η αφαίμαξη-ληστεία ολοκληρωθεί, τότε η απόλυτη φτώχεια θα είναι ο μόνιμος επισκέπτης στην χώρα μας .....

    Υγίαινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς, Αγαπητέ Γεράσημε, έχεις απόλυτο δίκαιο...καί Καλημέρα.

    - Τά σχέδια τρομο νόμων και με προαπαιτούμενα, πού ετοίμασε για πολλοστή φορά η άρρωστη κεφάλα των τεχνοκρατών των θεσμών, υπαλλήλων της novus ordo, πρόκειται για μεγίστη Ύβρη. Και όσο αργεί να έρθει το Εθνικό* μας Νόμισμα, θα ζήσουμε, μάλλον, πολλές ακόμη απερίγραπτες τραγικές καταστάσεις και δράματα…(και θα δίνεται χρόνος εν τω άμα στους ηθικούς αυτουργούς υπόδικους εγκληματίες να την «κάνουν» γι΄αλλού, με ελαφριά πηδηματάκια). Τον απόλυτο έλεγχο της Ζωής μας και της Ελευθερίας μας, από τους αδίστακτους λιγδιάρηδες, διεθνείς ιμπεράτορες εθνοδιαμελιστές και τους εγχώριους γιέσμαν υποτακτικούς τους στην διατροφή, ενέργεια, συγκοινωνία, επικοινωνία και τον συνωστισμό άταφων «πτωμάτων» στα άστεα (πόλεις σφηκοφωλιές).Κι αν δέν κάνετε αυτά, εδώ και τώρα, κοιτάξτε τι παθαίνουν οι «κακοί» Σύριοι από το ισλαμικό κράτος (ποιο κράτος ρέ ταλιμπάν;)και μας κουνούν το δάκτυλο απειλητικά, με φρικτές εικόνες στα τηλεβίζια τους. Mε την πιστοποίηση, ταυτοποίηση, πιστωτική πλαστική καρτοποίηση (με πλαστικό πλασματικό χρήμα, άρα αέρας κοπανιστός, των λογισμικών διαδικών π.χ. 001 00110 0001010 0111001 101100101 κ.λπ κ.λπ των άπληστων τοκογλύφων τραπεζών του συστήματός τους). ΄Ολοι μας πρέπει νά γίνουμε νούμερα, του ΙΒΑΝ, του ΡΙΝ, του ΑΜΚΑ, του ΑΦΜ, του ΑΔΤ. για να τρεφόμαστε από εκεί, τόσο, έτσι, τότε, από τά κάθε χημικά λίντλ τους, με νεστλέ, γκούντες, μίλνερ, γράσα, καραμολέγκους, ελίτες, νίκες, υφαντήδες, κρέτεςφαρμς, πολτοποιημένες σάρκες, αμίτες, κοκακόλες και να πίνουμε τις κονσέρβες νερά τους. Φυσικά, πάντα για το καλό μας. Νούμερα, μεταφορικά και θα παραμείνουμε στην κυριολεξία νούμερα, χωρίς καμία αντίδραση, αφού έρχεται η χαριστική βολή καί στην Γεωργία μας, Κτηνοτροφία μας, Δενδροκομία μας, Μελισσοκομία μας, Αλιεία μας, η απόλυτη ερήμωση της Υπαίθρου. Η απόλυτη εξάρτηση- μέ δεμένο καπίστρι και χαλινάρι στο λαιμό- από τα διευθυντήρια της καταραμένης πόρνης μαγδαληνής ευρώπης τους. Πολλά Χωριά μας είναι ήδη φαντάσματα, αρκετά ερημώνονται και πολλά θα τα σβήσουν από το χάρτη …και του «Καλλικράτη» τους, για να μην ξεχνιόμαστε, μια και καλή.>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. >>>>>>Διότι, η μεγάλη απάτη και το μέγα ψεύδος, με την αυτοδιοίκηση από το 1998 του «Καποδίστριά» τους - πού μόνο αυτοδιοίκηση δεν είναι- παίζεται καί με τό εξής απλό και κομψό παράδειγμα. Για να πέραση η πίστωση αγοράς ειδών καθαριότητος (..και το σκατόχαρτο) του Χί κ. Δημάρχου, του Χί δημοτικού συμβουλίου, του Χί παρέδρου, στα οριστικά έξοδα(εξόφληση προμηθευτού)του Δήμου, πρέπει να το εγκρίνη και να το υπογράψη, εκτός των άλλων της ιεραρχίας υπηρεσιακών παραγόντων, και ο αξιότιμος κ. υπουργός αποκέντρωσης και δημόσιας διοίκησης, του υδροκέφαλου κρατιδίου των Αθηνών. Της υπερσυγκέντρωσης των εξουσιών και του πληθυσμού, στην χαβούζα της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας (παγκόσμια πρωτοτυπία, κράτος να εχη δύο πρωτεύουσες!!!!!). ΄Ερχεται ακόμη η αρπαγή της Μάνας Γής μας, μέσω της «κακής» πρώην ΑΤΕ και νύν «καλής» Πειραιώς +ΑΤΕ + Γενική +, +,ΤΑΙΠΕΔ και ΕΛΣΤΑΤ από τα ίδια αδίστακτα αρπακτικά λόμπυ της μαγδαληνής ευρώπης τους, λόγω των ήδη υπερχρεωμένων αγροτών, κτηνοτρόφων, χωρικών. Ή επίσης, εκείνο το πάλαι ποτέ «Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα», μόνο πικρό μειδίαμα προκαλεί όπως, και το άλλο τωρινό τηλεοπτικό εξωραϊστικό τους πρόγραμμα «μένουμε Ελλάδα» γεμάτο αποβλακωτικά εμετικά εικονοπλαστικά και μόνον, καλούδια, των φλούφληδων του στουντίου του μεγάρου τους, της Αγίας Παρασκευής τους. Τόν είδατε τόν καράφλα πρώην φλούφλη τους, πού μας προέκυψε εθνοσωτήρας ποτάμης; Όχι, παίζουμε.. Φαντάσου τι πάρτι γίνεται με τα άλλα… αποκεντρωτικά, αυτοδιοικητικά και άλλα εξωραϊστικά επίσης, «Κυριακές στο Χωριό» και φιλάνθρωπες μ.κ.ο. Ανόητοι, κοιμισμένοι Χωρικοί.. των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε. Τα μηνύματα και σημάδια πού έχουν προηγηθεί αθόρυβα, σιγανά, ταπεινά, και εφαρμόζονται είναι: τά επιλεκτικά δέλεαρ τών Αγροτικών επιδοτήσεων κατά στρέμμα, έμμεσα και σε μη αγρότες και κατόχους Γαιών,(χιλιάδες στρέμματα γής «ανήκουν» σε πρώην χωρικούς πού μετανάστευσαν έξω από το 1960, πολλές χιλιάδες σε εσωτερικούς μετανάστες, τα πακέτα ντελόρ{κλεμμένα από άλλους λαούς εν τώ άμα}. >>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. >>>>>>>Τα περισσότερα ποσά, τα λεηλάτησαν και κατασπάραξαν, τα ίδια εγχώρια ημεδαπά μυτερόνυχα αρπακτικά, πρό πάντων εθνικόφρονα. Όπως κατασπάραξαν ενωρίτερα το σχέδιο μάρσαλ (άλλη «φιλελληνική» αλληλέγγυα απάτη! κι αυτή του δόγματος τρούμαν) και έστειλαν δυστυχισμένες Ελληνοπούλες και Ελληνόπουλα, τότε, τό ΄50 -΄65, καραβιές στις αυστραλίες, ηπα και καναδά. Και καραβάνια βαγονιών, στα κρεματόρια της μπενελούξ και γερμανίας…και κλάμα κι άχου ο Καζαντζίδης στο σταθμό του μονάχου ..μέ το ψωμί της ξενιτιάς να είναι πικρό… όπως, και το διαβατήριο, πικρό σαν δηλητήριο.. και άλλα μυξοκλαψουρίσματα. Αφού, χρησιμοποίησε τα πιστοποιητικά «κοινωνικών» φρονημάτων, ψυχικής υγείας και αρτιμέλειας, τά ανθελληνικά απάνθρωπα πρασινογάλαζα, γαλαζοπράσινα, κοκκινοπράσινα της οικουμενικιάς τους, κομματόσκυλά της, κατά τόπους και χωριό. Τους πανούργους αγροτοπατέρες, παλιούς κοτζαμπάσηδες, τους ανόητους, άξεστους, αγράμματους, αγροίκους χοντροκοιλαράδες πλέον, αφελείς χωρικούς μας η λούμπεν ελίτ, τής πάντα αστικής απάνθρωπης ανθελληνικής βολεμένης τάξης του κολωνακίου, του ψυχικού και της εκάλης τους). Ποιός δεν θυμάται τα υποκινούμενα μπλόκα της βιοκαρπέτ, του αρχικουμούνα «τσιφλικά» Μπούτα, των Μικροθηβών, της Χαλάστρας κ.α. Οι εξευτελιστικές τιμές τών παραγομένων αγροτικών προϊόντων, από άπληστους κερδώους μεσάζοντες και μεταπράτες. Οι ελάχιστες συντάξεις γήρατος, τά τεχνάσματα τών σπογγωδών εγκεφαλοπαθειών τών βοοειδών, διοξινών & γρίπης τών πτηνών καί τών χοίρων, τα άπληστα ληστρικά καρτέλ σιτηρών, γάλακτος, κρεάτων, ελαιολάδου. Η «επιδοτούμενη» επιβολή μονοκαλλιεργειών, τό ξεπάτωμα τών οικόσιτων καί συνανθρωπευομένων ζώων, τό ξερίζωμα τής παραδοσιακής Οικιακής Οικονομίας μας, τών παραδοσιακών επαγγελμάτων. Επίσης, το βόλεμα και οι διορισμοί κατά χιλιάδες χιλιάδων στο δημόσιο, άσχετων ανίδεων απαίδευτων χωρικών και χιλιάδες χιλιάδων ως οπύ, επόπ στις ένοπλες δυνάμεις ως μισθοφόροι, φυσικά με αντάλλαγμα την ψήφο πάντα, στους κυρίους και κυρίες του κομματιασμένου τσίρκου τους κυνοβουλίου της ψευδεπίγραφης δημοκρατικιάς δημοκρατίας τους.>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. >>>>>>> Οι επίδοξοι τσιφλικάδες τού κάθε κιλελέρ σε πλήρη δράση, εξέλιξη και στύση. Οι τεμπελχανάδες (πρώην χωρικοί και νύν νεοαστοί πένητες βλαχαδερά) συνταξιούχοι δ.υ. καί στις ουρές των ατμ τους. Οι βιοτεχνίες, εργοστάσια επεξεργασίας αγροτικών προϊόντων(ΕΒΖ) κλειστά..Οι νεόπτωχοι ραγιάδες να απολαμβάνουν αραχλαντάν και μεγαλοπρεπώς, τον σουλεϊμάν τον μεγαλοπρεπή, η χαρτζιλικωμένη (προσωρινά)νεολαία να ξημεροβραδιάζεται στα κλάμπς, στα μπίτς μπάρ, στα ουρλιαχτά, στα ξεβρακώματα, στα χασίσια, στα αχαλίνωτα πουταναριά και στους γδούπους τους πού τούς λένε μουσική, να λούζεται τα φραπέδια τους, τα ποτάκια και σφηνάκια τους, ή στή φυγή για το άγνωστο. Τα άσυλα ψυχοπαθών να είναι κορεσμένα, όπως και οι φυλακές, τα νοσοκομεία, τα «χαμόγελα» των παιδιών υπερπλήρη, όπως και τα νεκροταφεία… μετά τις αυτοχειρίες.
    Λοιπόν, Δραχμή και πάλι Δραχμή εδώ και ΤΩΡΑ, και όποιος αντέξει. Επιστροφή στα Πατρικά άδεια κουφάρια Χωριά μας, στις νερομάνες βρύσες μας, στα περιβόλια μας, στα μποστάνια μας. στα τζιτζικίσματα. Νά ξανανάψουν οι φούρνοι μας να ψήσουν Ψωμί, να μοσχοβολήσουν οι Γειτονιές, η Ελλάδα μας. Να ξαναπάρουν μπροστά οι νερόμυλοι.. Στό όργωμα, λοιπόν, της Γής μας με αλέτρι, με τον κυρ-Μέντιο, φτυάρι, σκαλιστήρι, δικράνι και δρεπάνι.. σήκωμα τα μανίκια καί εργασία, κόπος και ιδρώτας για την Ζήση για την Αξιοπρέπεια (Αγώ+δεί>πρέπει>στο κατά Φύσιν). Να πάρουμε την Πατρίδα πίσω, να κάνουμε διαχείριση του Πλούτου μας, να ξαναγεννηθούμε, να γίνουμε Έλληνες Άνθρωποι. Να κάνουμε Εθνικό ποτό το Κρασί μας κι όχι τά ουϊσκια τους, Εθνικό φρούτο τα σταφύλια μας, τά σύκα μας, κι όχι τίς μπανάνες τους και τούς ανανάδες τους. Νά ξαναγίνουμε Λεβέντες κι όχι ραγιάδες για το χαράτσι, περίγελως και επαίτες των ευρωπ(έ)ων {με κούφια μέζεα} και των Αρχαίων μας Προγόνων παλιάτσοι. Να ξαναφτιάξουμε την Αυτάρκειά μας, να μαζέψουμε τα κομμάτια μας, να φτιάξουμε το Είναι μας, την Οικιακή μας Οικονομία*, να φτύσουμε στα μούτρα τους, τις δολερές επιδοτήσεις τους, τίς κλεμμένες από εμάς κι από άλλους.>>>>>>>>>


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>>>>>>>Να ξαναπούμε Καλημέρα στον Ήλιο μας. Φτάνει πιά, νισάφι, αρκετά λαγοκαρδίσαμε. Καί όλους αυτούς, τους χρόνιους τεμπέληδες, ριψάσπιδες, τους «έγκριτους» λήσταρχους απατεώνες, τους οκνηρούς ταβλαδόρους, τους εκτρεφομένους στο πρυτανείο, τούς άπληστους λυσσασμένους ευρωλιγούρηδες «πεππολιστισμένους», τους συνταγματολόγους παπαρολόγους, τους χαρτογιακάδες περισπούδαστους, τους ασελγομανείς τακονουκρούστες γραβατάκηδες ή ού, στην περιφρόνια, στήν καταφρόνια στην αιώνιο καταδίκη τους, στον Καιάδα…πρίν να την «κάνουν». Τώρα, λοιπόν, ήρθε η ώρα. Όχι άλλη αναβολή και πίστωση χρόνου, σέ αυτούς πού μάς οδήγησαν ενσυνείδητα σέ αυτήν τήν κατάντια. Τά υπόλοιπα θα έρθουν από μόνα τους, ως φυσική συνέπεια. Διότι: η Γη ευ πάσχουσα, ευ ποιεί (άν η Γη ευεργετείται μέ τήν καλλιέργειά της, ευεργετεί τόν άνθρωπο. «καλώς δέ κακείνος είπεν ός έφη τήν Γεωργίαν Μητέρα καί τροφόν τών άλλων τεχνών είναι, καί αι άλλαι πάσαι τέχναι καί κατά Γήν καί κατά Θάλατταν, όπου δ΄ άν αγκασθή η Γή χερσεύειν, αποσβέννυνται καί αι άλλαι τέχναι». Ελεύθερη απόδοση: (καλά μίλησε καί έκείνος πού είπε ότι, η Γεωργία είναι Μητέρα καί τροφοδότρια τών άλλων επαγγελμάτων διότι, όταν η Γεωργία πηγαίνει καλά, δυναμώνουν καί όλα τά άλλα επαγγέλματα καί σέ στεριά καί σέ θάλασσα, ενώ όπου αναγκαστικά η Γή μείνει χέρσα, μαραζώνουν καί τά άλλα επαγγέλματα). Ξενοφώντος, απόσπασμα – Οικονομικός.

    υ.γ. Μέ εξαιρετική αγάπη το παρακάτω υ.γ. αφιερωμένο, και στους άνοες ημεδαπούς εγχώριους τεχνοκράτες οικονομολόγους του κάθε –ισμού (καπιταλισμού, μαρξισμού, σοσιαλισμού, φασισμού κ.λπ. κ.λπ.. )υλισμού, παράνομου πλουτισμού.
    Έθω= πρκμ. εί-ωθ-α και έ-ωθ-α (κείται αντί ενεστώτος), υπερσυντ. ει-ώθ-ειν. Τα ει- και ε- είναι εκ του ειμί, δηλαδή ωθ-ώ εντός μου (ειμί) = συνηθίζω, έχω συνηθίσει- είμαι συνηθισμένος, συνηθίζω, έχω την συνήθεια. Eίωθα, έωθα, έθος, εθήμων, εθημοσύνη, εθίζω, ειθίζω, εθικός, έθιμος, έθιμον, έθιμα, έθισμα, εθισμός, εθιστός, ειωθότως, εθάς, αήθης (α, στερητ.), αηθίζομαι, αήθεια, αηθίη, αηθέσσω, αηθέω, έθνος, εθνάρχης, εθναρχία, εθνικός*, εθνίτης, ομοεθνία, ομοεθνής, εθνικότης. Ήθος = έθω, ε>η- συνήθης διαμονή, ενδιαίτημα, έθος, συνήθεια, έθιμο, χαρακτήρας, επί τρόπων. ηθικός, ηθικεύομαι, ηθικολογώ, ηθικολογία, ηθικολόγος, ηθικότης, ηθοποιέω, ηθοποιία, ηθοποιός, ηθάς, ηθείος, ηθαίος, ευήθης, ευήθεια, ήθεϊ, ήτορ (θ>τ), συνηθίζω, συνήθεια, συνήθειο, συνήθης, συνήθως.>>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. >>>>>>>>>>>>>>>>
    Οίκος= σάκος ( = προστασία), σακός ( = οικία) > σόκος (α>ο) > σοίκος (ο>οι) > οίκος, Fοίκος σε αρχαία επιγραφή- οικία, κατοικία, οίκημα, δωμάτιο, θάλαμος, ναός, ιερό, φωλιά, τρώγλη, τρύπα, σπήλαιο, περιουσία, οικογένεια. οίκαδις, οίκαδε, οίκονδε, οικία, οικο-, οικάριον, οικειακός, οικειο-, οικείος, οικειότης, οικείω, οικείωμα, οικειωματικός, οικείωσις, εξοικείωσις, οικειοτέον, οικειωτικός, οικετεία, οικετεύω, οικέτης, οικετία, οικετίδιον, οικετιεύς, οικετικός, οικετίς, οικεύς, οικέω, οικηακός, οικειούμενος, οικηϊεόμενος, οικήιος, οικηιότης, οικηιόω, οικείως, οίκημα, οικηματικός, οικημένα, οικήσιμος, οίκησις, οικήτειρα, οικητήρ, οικητήριον, οικητήριος, οικητής, οικητικός, οικητός, οικήτωρ, οικιακός, οικιάτας, οικιάτης, οικίδδειν, οικίδιον, οικίδιος, οικιήτης, οικίον, οίκισις, οικισκάριον, οικίσκη, οικίσκος, οικισμός, οικίζω, οικιστήρ, οικιστής, οικιστικός, οικιτιεύς, οικο-, οίκοθεν, οικοδομώ (δομή), οικοδόμος, οικοδόμησις, οικοδομή, οικοδομικός, οικονομείον (νέμω), οικονομέω, οικονομία, οικονόμος, οικονόμισσα, οικονομημένως, οικοπεδικός (πέδον), οικόπεδον, οικουρέω (ούρος), οικουρία, οικουρικός, οικούριος, οικουρός, οικουρότης, οιχώρος (οικουρός, κ>χ, ου>ω), οικουμένη (οικο- + ομ-ού + εν = ένα > οικοομένη > οικουμένη, ο>υ), οικουμενικός, ενοικίζω, ενοίκησις, ενοικιάζω, ενοικίασις, ενοίκιον, ενοικιοστάσιον (ίστημι), νοικιάζω, νοίκι, νοικοκύρης, ανοικίζω (ανά), ανοίκισις, ανοικισμός, συνοικέω, συνοικία, συνοικείωσις, συνοικεσία, συνοικέσιον, σύνοικος, συνοικιστήρ, συνοικίδιον.
    Νέμω >Ο Όμηρος εκτός του νέμω αναφέρει τα εξής παράγωγά του: νομεύς = ποιμένας, νομεύων = ποιμαίνων και νομός = ο τόπος της βοσκής. Νέμω δε στον Όμηρο σημαίνει, βόσκω, ποιμαίνω. Επίσης, όταν αναφέρει το νέμω με την έννοια του διανέμω, διαμοιράζω, περισσότερο το αναφέρει επί ποτού και φαγητού. Φαίνεται λοιπόν ότι η αρχική σημασία του νέμω αφορά στην κτηνοτροφία. Το νε- (του νέμω) από το νέω με την σημασία του πηγαίνω και επιστρέφω (όπως το κοπάδι προς βοσκή). Το -μω, σε χρονικούς τύπους γίνεται -μη (νεμήσω), -μα (ενει-μα-μην), από την ρίζα μα- (μάμμα, μαζός, μασάομαι), η οποία, έχει σχέση με την διατροφή. Το νέμω, δηλαδή, αρχικώς δήλωνε την αγωγή του κοπαδιού προς βοσκή. Από την σημασία δε αυτή πηγάζει και η έννοια του καρπούμαι (γάλα, κρέας, μαλλί) και του κατοικώ διότι η βοσκή σήμαινε κατοχή και κυριότητα της γης. Επίσης οι έννοιες του διαιρώ και διανέμω έχουν να κάνουν με τους βοσκότοπους. Ζήτημα ως και σήμερα υπαρκτό και δυσεπίλυτο, το οποίο εξαναγκάζει τους κυβερνώντες σε θέσπιση νόμων και νομών- διανέμω, μοιράζω, απονέμω, κατέχω, διοικώ, κυβερνώ, κατοικώ, νομίζω, θεωρώ, βόσκω, περιποιούμαι, βόσκομαι, καταναλίσκω, καταστρέφω (ιδίως τα κατσίκια). Νέμος, Νεμέα (χώρα με βοσκότοπους), Νέμειος, Νέμεος, Νεμεαίος, Νεμειακός, Νεμεήτης, Νεμειήτης, Νεμεάς, Νεμέασι, Νέμεα, Νέμεια, Νεμεονίκαι, Νέμειον, νέμεα, νεμέθω, νέμησις, νεμητός, νέμεσις, Νέμεσις, νεμέτωρ, νεμεσάω, Νεμέσεια, Νεμεσείον, Νεμέσια, νεμητής, νεμεσήμων, νεμεσητέος, νεμεσήτης, νεμητός, νεμεσητικός, νεμεσητός, νεμεσίζομαι, νεμεσσάω,νεμεσσητός, νέμεσσις.

    Νόμος > νέμω, ε>ο- ό,τι έχει απονεμηθεί ή δοθεί κατ’ αναλογία, ό,τι κατέχει κάποιος ή μεταχειρίζεται, χρήση, συνήθεια και κάθε τι το οποίο λόγω συνήθειας γίνεται νόμος, κάθε νόμος της πολιτείας, απόφαση, διαταγή, μουσικός ρυθμός, ήχος, είδος παλαιού άσματος. νόμαιος, νομάρχης, νομαρχία, νόμαρχος, Νόμας, Νομάς, νομεισφορά, νομειτεύεσθαι, νόμια, νομήματα, νομικός, νόμιμος, νομιστί, νομοαίολος, νομο-, νομοθεσία, νομοθετέω, νομοθετώ, νομοθέτης, νομοθέτημα, νομοποιός, νομωδός (άδω), νωμάω (ο>ω), νώμησις, νωμήτωρ, νωμητής, νωμεύς.
    Αυτά καί νύν υπέρ Πάντων ο Αγών.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ++++++

      Τι άλλο να προσθέσω;;
      Χειμαρώδης ο λόγος σου και αποκαλυπτικός της κατάστασης μας.
      Τώρα πια έχουμε μια νέα "συμφωνία" και το βύθισμα συνεχίζεται.
      Εμείς αποκλείεται μέσα στον χρόνο της υπόλοιπης ζωής μας να δούμε ανάκαμψη.
      Η επόμενη γενιά, ίσως, αλλά και πάλι τίποτα δεν θα έχει μείνει από την Ελλάδα που γνωρίσαμε.
      Διατηρώ την χλωμή ελπίδα, πως ο λαός του ΟΧΙ, σύντομα θα αγωνιστεί, διότι το πράγμα θα αποδειχθεί αδιέξοδο.
      Να είσαι καλά αγαπητέ!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...