ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Έλληνες, οι έκπτωτοι πρίγκιπες του πνεύματος…

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Όταν επιτέλους θα συνειδητοποιήσει ο ελληνικός λαός μας, ότι είναι ένας έκπτωτος πρίγκιπας του πνεύματος και ένας ξεπεσμένος ευγενής της αληθινής αρχοντιάς, τότε ίσως να υπάρξει κάποια ελπίδα ανάκαμψης.
Όταν θα καταλάβει ο λαός μας, ότι συμπεριφέρεται σαν τον Άσωτο Υιό της πατρικής κληρονομιάς, που ζητάει τώρα να τον θρέψουν με ξυλοκέρατα οι πρώην βάρβαροι παρίες της ιστορίας και οι νεόκοποι αριστοκράτες ευρωπαίοι να τον έχουν για κλοτσοσκούφι. Αυτοί που έφαγαν ψωμί από το πνευματικό καρβέλι των πατέρων του, τότε, ίσως να ντραπεί λίγο για τον εαυτό του και να έρθει στα συγκαλά του.

Ίσως να πάρει τον δρόμο της επιστροφής στο σωτήριο οίκο της πατρικής αξιοπρέπειας και της πλούσιας κληρονομιάς του. Ίσως αποφασίσει να τιμήσει το όνομα των πατέρων του και το δικό του, φορώντας πάλι το δαχτυλίδι της ευγένειας στο δάκτυλο του. Την ευγένεια, που του αφαίρεσαν η αμάθεια, η σκληρή εκμετάλλευση και η δουλεία, ο μιμητισμός και η άγνοια, η ξενομανία και η αλλοτρίωση αιώνων.

Όταν ο λαός μας θα καταλάβει, πως η πολιτισμική και πνευματική αφύπνιση του, είναι η λύση για τα μεγάλα του προβλήματα κι όχι η οικονομία καθεαυτή, τότε, ίσως να ανοίξει ένα παράθυρο προς το μέλλον. Όταν θα αντιληφθεί, ότι τα μνημόνια δε μπορούν να τον σώσουν και πως αυτό που χρειάζεται, είναι πρώτα η Παιδεία (που τώρα διαλύεται για χάρη της οικονομίας) κι έπειτα η οικονομία, τότε μπορεί να θέσει τις σωστές προτεραιότητες.

Όταν θα νιώσει, πως η ευγένεια έχει να κάνει με την εσωτερική του ποιότητα κι όχι με τον εξωτερικό της πλούτο, τότε, θα απαρνηθεί τα δεσμά και τις φοβίες του. Θα μπορέσει να δει καθαρά, πως οι πλούσιοι της γης και της Ευρώπης δεν είναι καθόλου ευγενείς, ούτε είναι άξια πρότυπα. Αλλά είναι φτιασιδωμένες κοκότες και τάφοι κεκονιαμένοι. Παραδείγματα προς αποφυγή κι όχι προς μίμηση….

17 σχόλια:

  1. Ψεύδη… καί μνημονιακά
    - Αιώνες οι χάσκακες νεοελλαδίτες, ραγιάδες, ρωμιοί, βυζαντινόπληκτοι «τρέφονται» μέ ψεύδη, από γενιά σέ γενιά. Μέ μουλαρίσιο πείσμα η πρώτη, απαιτεί από τήν επόμενη νά τά κληρονομήσει. Μέ Ψεύδη εθνικά καί παιδαγωγικά, ψεύδη ιδεολογικά καί παρηγορητικά, κοινώς παραμυθιάσματα. Μέ ψεύδη καί απάτες πού ταυτίζονται απόλυτα μέ τά εφήμερα αλλά διαχρονικά (;) συμφέροντα τής εγχώριας κυρίως, ημεδαπής άρχουσας ομάδας (τζάκια, συμμορίες εφοπλιστών, μεγιστάνων τών μμε, άπληστων βιομηχάνων, οικογενειοκρατίες τυχοδιωκτών φοροκλεπτών κομματαρχών, κρατικοδίαιτα κρατικοθρησκευτικά ιερατεία, άρπαγες πράκτορες εισαγωγείς τροφονοθευτές, πολεμοκάπηλοι προδότες δοσίλογοι κοιλιόδουλοι μαυραγορήτες) καί τών ξένων προστατών φιλελλήνων προαγωγών αισχύστου είδους πατριδοκάπηλοι αρχαιολάτρες (κοινώς νταβατζήδες) ή συνενόχων της. Βρίθουν εξ άλλου οι χρήσιμοι ηλίθιοι ψηφοφόροι, κάθε φορά πού καλούνται στίς κάλπικες κάλπες τους. Μέ πιστευτά –δυστυχώς!- ψεύδη πού βαυκαλίζουν τίς επιθυμίες, τίς αθεμελίωτες βεβαιότητες καί τίς κενοδοξίες τού «κυρίαρχου» πλανεμένου λαού. Μέ ψεύδη πασίγνωστα, κατάφορα - καραμπινάτα- επίχρυσα. Μέ ψεύδη πού ευδοκιμούν στούς χερσότοπους τής πλάνης καί τής βαθειάς καί παχιάς άγνοιας, μέ ψεύδη αυτοφυή καί εισαγόμενα, ψεύδη προαιώνια, διαστρεβλωμένα ακόμη καί χθεσινών νωπών γεγονότων. Μέ Ψεύδη πού βαφτίζονται επιχειρήματα από απατεώνες, μεγάλους δημαγωγούς εξωραϊστές, πού γίνονται συνθήματα… λόγια παχιά καί λαγοί μέ πετραχήλια. Mέ ψεύδη ατιμώρητα καί κυρίως επιβραβευμένα μέ ανδριάντες, προτομές, πλατείες, ιδρύματα, διακρίσεις, τιμές «δημοσία δαπάνη», ονομασίες οδών (χάριν παραδείγματος: δέν υπάρχει στήν ελλαδική επικράτεια χωριό, κωμόπολις ή πόλις έστω μία οδός ή λεωφόρος πού, νά μήν φέρει τό όνομα μεγίστου εθνοδιαμελιστή (εθνάρχης αποκαλείται από τούς σημερινούς κοκκαλογλείφτες καί ευνουχισμένους στό σώμα καί στήν ψυχή, κόλακες καί μανδαρίνους τής εξουσίας) καταστροφέα τού Ελληνισμού καί τής Ιωνίας μας…. Μέχρι καί ο κρατικός «διεθνής» αερολιμένας φέρει τό εξελληνισμένο όνομα τού επαίσχυντου. Τό ψευδέστατο «ελλαδικό» εμετικό όνομα τής ξενόφερτης εξουσίας τών διαχρονικών μιαρών επικυρίαρχων πηγαινοέρχεται στό Αιγαίο Πέλαγος, μεταφέροντας είς τό εσωτερικόν τής Χώρας λαθροεισβολείς, μολύσματα πάσης φύσεως καί αθώα θύματα τής ίδιας αλλοδαπής συμμορίας.. πράττον φιλανθρωπικόν έργον.
    - Έτσι υπάρχει καί πορεύεται κατατρεγμένος καί διωκόμενος, καί ανά τήν Υφήλιον, από ψεύτες, προφήτες, σκοταδιστές, ο Αυτόχθων Ιθαγενής Οικουμενικός Ελληνισμός, η Ελλάδα μου, καί οι εναπομείναντες συν-Έλληνες της. Από τήν αιματόβρεχτη ρωμαιοκρατία τής πάξρομάνα, στήν πόρνη σταυροφορούσα φραγκοκρατία, από τήν σκοταδιστική οπισθοδρόμηση τής απάνθρωπης ανθελληνικής βυζαντινοκρατίας, τήν δουλοπρπή ραγιαδίστικη τουρκοκρατία καί στόν λεγόμενο ελεύθερο «εθνικό» δημοκρατικό βίο τής πάξαμερικάνα τής ισοπεδοτικής μαγδαληνής καί σαλώμης σιων.τ.π. Κι από κοντά νά συμπορεύονται ο δόλος, η πλάνη, η απάτη, τό ψεύδος ενός σκοταδιστικού ιερατείου νά εύχεται καί νά προσεύχεται, από αγάπη! ξεδιάντροπα πάντα καί παντού:… «υπέρ πάσης αρχής καί εξουσίας εν τώ κράτει ημών», σείοντας τόν φόβο και τόν ζόφο, τήν μεταθανάτιο τιμωρία. Δήλα δή, όποιος καί νά είναι στά πράγματα φτάνει οι κοιλάρες μας, τά σβέρκα μας, τα παλάτια, τά παγκάρια μας, τα μανουάλια, τά κερδοφόρα «ιερά» ψυχοσωτήρια μαντζιούνια, όπως οι γνάθοι, οι κάρες, τά σκηνώματα, τά ταριχευμένα πτώματα, οι δεξιές χείρες οσίων ..και άλλα κόκκαλα, οι τράπεζές μας νά είναι καλά. Η Ελλάδα μπροστά φασιστερά καί σύριζα αλλά, οι χορτάτοι μέ Ψεύδη ελλαδίτες στίς ουρές, άσιτοι καί πένητες, ρακένδυτοι επαίτες στά συσσίτια αγάπης, ψυχοπαθείς στά κατάμεστα άσυλα, παλιμπυγηδόν στά σκουπίδια, στίς αυτοχειρίες, νά γλείφουν τίς πληγές τού λαζάρου, καί νά προσδοκούν ανάσταση. Γνωστό, εξ άλλου, πώς τό Ψεύδος είναι η όποια θρησκεία τού μονισμού τών δούλων, τών σκλάβων καί τών αφεντικών, καί η Αλήθεια ο κάθε Θεός τών Ελεύθερων Ανθρώπων. Επομένως, η πραγματική σημερινή κρίση καί στήν Ελλάδα μας, δέν είναι μνημονιακή οικονομική. Είναι πρωτίστως κρίση Ελληνισμού.-
    Ωμεγάλφας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν υποθέσουμε Ωμεγάλφα,

    α) ότι η Αλήθεια δεν υπάρχει στον Χριστιανισμό και δεν έχει καμία σχέση με τον Ελληνισμό
    β) το Βυζάντιο δεν έχει καμιά σχέση με την Ελλάδα και τους Έλληνες (μια άποψή που τυχαίνει να έχει π.χ. η Ε.Ε. , ο σύριζα)
    γ) το ιερατείο (το τωρινό σωστά;) είναι μόνο κοιλάρες, παγκάρια, μανουάλια, νά προσδοκούν ανάσταση κ.λ.π.
    δ) οι νεοελλαδίτες είναι αυτοί που περιγράφεις
    και τέλος αυτό που γράφεις: ”Επομένως, η πραγματική σημερινή κρίση καί στήν Ελλάδα μας, δέν είναι μνημονιακή οικονομική. Είναι πρωτίστως κρίση Ελληνισμού.” (- καταλήγοντας βασιζόμενος στο α,β,γ,δ-)

    Ερώτηση,
    στην τελευταία σου φράση το “ καί στήν Ελλάδα μας” τι σημαίνει; μήπως σημαίνει ότι εκτός από την Ελλάδα μας υπάρχει και αλλού οικονομική κρίση; και αν υπάρχει οικονομική κρίση που οφείλεται αυτό Ωμεγάλφα;
    Δηλαδή η ΗΠΑ, μια ευρωπαική – αφρικάνικη - νότιας Αμερικής - ασιάτικη χώρα γιατί έχει οικονομική κρίση; ή δεν έχει; Έχουν και αυτοί κρίση Ελληνισμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σας αγαπητοί φίλοι!
    Τα ερωτήματα που θέτει στον Ωμεγάλφα ο ανώνυμος φίλος, θα μπορούσαν να είναι και δικά μου και σε ένα βαθμό με έχει καλύψει.
    Περιμένω με ενδιαφέρον την απάντηση του Ωμεγάλφα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συνήθως, όταν βάζεις δύσκολα, σε όσους έχουν γαλουχηθεί δυτικότροπα, αιφνιδιάζονται και δεν παίρνεις απάντηση. (Δεν αναφέρομαι στον Ωμέγαλφα και θα με εκπλήξει , όταν απαντήσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. - Αγαπητοί μου Γεράσιμε καί Ανώνυμοι ..Φίλοι συν-Ελληνες, οι ΕΛ-ΛΗΝΕΣ - εννοώ το Πνεύμα τους καί τήν Λογική τους – καλούνται πολύ σύντομα νά δώσουν ΟΡΙΣΤΙΚΗ καί αμετάκλητη λύση στά μύρια όσα σωρευμένα προβλήματα, τής ανυπόφορα πάσχουσας Ελλαδικής μας Κοινωνίας. Ξέρω ακούγεται ακραίο, έως «τραβηγμένο». Όμως, υπάρχει μία άλλη εντελώς διαφορετική Αλήθεια, εκτός από αυτήν πού θέλουν οι υπηρέτες τής χαζαροσιωντπ νά μάς επιβάλουν, αυτήν τήν λαλήσασαν διά τών προφητών τους.
    Τί δέν καταλαβαίνετε, λοιπόν; Ότι κάποτε πρέπει επιτέλους νά στεφανωθεί η Αρετή, η Ανδρεία η Απλότητα, η Λιτή Ζωή μας! κι όχι νά κουκουλώνεται η όποια παρά φύσει κοινωνική ισοπέδωση, ανωμαλία καί αταξία. Επιβάλλεται, πρίν νά είναι αργά (;) νά ξανασταθούμε στά δικά μας ποδάρια μέ τίς δικές μας Ελληνικές Αξίες. Πού είναι το κάλλος, η ευμορφία, η αρμονία, τό μέτρο, η Ελληνική μας Λεβεντιά; Τά Δελφικά Παραγγέλματα μάς τό βροντοφωνάζουν. «΄Ο Άναξ, ού τό Μαντείον έστι, τό έν Δελφοίς, ούτε λέγει, ούτε κρύπτει, αλλά σημαίνει». « Ό Άναξ, είς τόν όποίον ανήκει, τό είς τούς Δελφούς Μαντείον, ούτε αποκαλύπτει τά πράγματα, ούτε τά αποκρύπτει, αλλά μόνον δίδει σημάδια περί αυτών». ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ. Τά γνωρίζετε Αλήθεια; Δέν βλέπετε τήν σημερινή φρικτή καί τραγική κατάσταση τής παρά φύσει ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Ζωής μας, σέ όλες της τίς δραστηριότητες καί εκφάνσεις της;
    - Φίλοι μου, πότε λέτε Καλημέρα στόν Ζωοδότη Ήλιο μας καί στόν Γείτονα; όταν ζείτε -καί πιθαναγκασμένοι ίσως- στά σκοτάδια τής σφηκοφωλιάς (πές τού άστεως!) τής πολυκατοικίας σας; Μέ τί τρέφεστε; Αναρωτηθήκατε ποτέ σας ότι, τό γάλα(η πλέον τοξική τροφή τού σημερινού ενήλικα) στήν κούπα σας, είναι εισαγόμενο ασβεστόνερο! από αρρωστημένα ευτυχισμένα γελαδερά γελάδια καί μόνο, τού σκοτεινού βορρά τής μπενελούξ, καί πώς τό Ιερό Ψωμί μας κατάντησε νά είναι κρισκρισκαραμολέγκος; σέ ζελατίνες μέ βελτιωτικά καί τοξικά χημικά; Δέν βλέπετε γύρω σας τά ταχυφαγεία, τά πιτόγυρα, τήν γενικευμένη σαρκοφαγία; τίς παχυσαρκίες, τίς καρδιοπάθειες, τίς καρκινογενέσεις, τίς τερατογενέσεις..τίς χοληστρερίνες; Τί πίνετε γιά τήν δίψα; Νερό κονσέρβα ασφαλώς! εχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>>>>>>>>Ότι, δηλαδή, μάς προβάλλει η τηλεκαννίβαλη καί οι κράχτες της. (Ειρήσθω εν παρόδω: ότι επιδοτείται καί διαφημίζεται μάς καταστρέφει!) Πού είναι τό Ιερόν Ύδωρ ή τα γάργαρα τρεχούμενα ΄Αχεα (΄Υδατα) τού Ομήρου μας; Ασφαλώς έχουν κατασυκοφαντηθεί πρός δόξαν τών άπληστων κερδώων εμφιαλωτών… καί Ζήτωσαν τά κάθε –όπουλος, η κινέζικη, η μεξικάνικη, η ιβηρική καί η αφροασιατική κουζίνα τών εξωνημένων, τού σκαρμούτσου, τού λαζάρου τών εμετικών λίντλ. Μέ τί ενδύεστε; Νεοέλληνες. Μέ ράκη πολυτελείας, κοινώς κακάσχημα αποκρουστικά καί σιχαμερά ξεσκισμένα επώνυμα τζίν παρτάλια. Τί φυσικό ήχο ακούμε ολημερίς; Γδούπους, ουρλιαχτά, ρόκ, θράς, χέβυ μέταλ ..τό κακό κάθε ηχητικό συναπάντημα, μαρσαρίσματα, φρεναρίσματα, τρακαρίσματα, αιματοκυλίσματα, συμφορές, όλεθροι…καί ξέρεις ποιός είμαι ΄γώ ρρρρέ μακάκα! Δέν βλέπετε τά περτσίνια καί τίς γενικευμένες δερματοστιξίες; (ταττού) στούς νέους μας. Αναρωτηθήκατε ποτέ σας ότι είμαστε συγκάτοικοι τών κατσαρίδων, τών αρουραίων, τών υπονόμων, τών χωματερών καί τών ξεχειλισμένων κάδων απορριμάτων; τών πάσης φύσεως χιλιάδων λαθροεισβολέων τής δύστυχης αφροασίας, τής Υπατίας, τής κας Τασίας. Δέν βλέπετε ότι μάς «κυβερνούν» οι εναλλασσόμενες γελοίες εκφυλισμένες μετριότητες, οι αντιαξίες καί τά ρηχά επώνυμα ή έστω διάσημα σκύβαλα τών κίναιδων τής απροσκάλεστης καί ξενόφερτης βαυαρόσπορης οικογενειοκρατίας; Δέν βλέπετε τούς φλούφληδες βουτηρομπεμπέδες τού Κολωνακίου, τών βορείων προαστίων; πού μάς μοστράρονται καί μάς προβάλλονται ως πρότυπα; Δέν βλέπετε τά δίδυμα τών πρωϊνάδικων; καί τούς μονίμους εκλεκτούς καλεσμένους τους, τούς αναλυτές σοφολόγους νά κράζουν γιά τό απόλυτο τίποτα; Δέν βλέπετε τήν απόλυτη καταστροφή τής Ελληνικής Υπαίθρου μας, καί τών Χωριών μας; καί μέσω της «κακιάς» πρώην ΑΤΕ; καί τήν αύξηση- προκαταβολικώς- τών ασφαλιστικών εισφορών των Αγροτών μας; Μά τόσο όργίλο Μίσος σέ ότι Φυσικό έχει εναπομείνει..τόσο Μίσος! Δέν βλέπετε τά κλειστά Σχολεία μας; Δέν βλέπετε τούς φοροκλέπτες; τήν ίδια ώρα πού ξεδιάντροπα εμάς «όλους» μάς αποκαλούν οι «λίσταρχοι» απατεώνες πολυτελείας, τά γκόλντεν μπόϋς, φοροφυγάδες; Δέν βλέπετε τά επιδοτούμενα κατάμεστα άσυλα άταφων πτωμάτων από δειλούς τής Ζωής; εχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. >>>>>>>>>>Δέν βλέπετε τόν εξευτελισμό καί τήν εκπόρνευση τής Κοινωνίας μας, τής Ελληνίδας Γυναίκας, Μάνας, Αδελφής, Ερωμένης, Φίλης, Γειτόνισσάς Μας; διά μέσου τής ελένης, τής πόπης, τής όλγας, τής δήμητρας τής αγράμπελης, τού φώτη, τής μαρίας, τού λάκη, στού σταρομπουχέσα, τής ναταλίας, τής νανάς, τής τατιάνας.. καί τού κάθε παράσιτου γύναιου τής μυκόνου καί τής αράχωβας, τών «κουνιστών» καί τών κατινάδικων; Δέν βλέπετε τίς ουρές στά ΑΤιΜα, στίς δ.ο.υ, στούς ενφιάδες, στίς δεή, στά βόδια φόν; στούς οαέδ; στούς εοππυ; στά κοιμητήρια; Δέν βλέπετε τόν θείο τού χουλιγκάνου τής κερκίδας, τής τζογαδερί; Δέν βλέπετε τήν εκποίηση τής Εθνικής, Κρατικής μας Δημόσιας περιουσίας καί τό ξεπούλημά της; (ΟΤΕ, ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΕΓΝΑΤΙΑ, ΙΟΝΙΟΣ, διόδια, ΟΣΕ κλπ κλπ, μήπως έρχεται η σειρά τών ποταμών μας, λιμνών μας, παραλιών μας καί κάθε Υδάτινου πόρου Μας;). Δέν βλέπετε τήν γενικευμένη κακοποίηση τής Οικουμενικής Ανθρώπινης Γονιμοποιού Ελληνικής Μας Γλώσσας; (Γραπτός, έντυπος Λόγος, Προφορικός Λόγος, γκρίκλις, λατινογραφές καί από επίσημα προσώπατα; τά βιβλία τού Δημοτικού ή γενικότερα τής α-παιδείας «μας», τά πτυχία πού …κόπις πέϊστ κτώνται;). Δέν βλέπετε τήν κατάργηση ή την παραχάραξη τής Ιστορίας μας; Δέν βλέπετε καί τόν βιασμό τής Ψυχής τών Παιδιών μας, μέ τό νά υποχρεούνται να μάθουν ξένες γλώσσες, πρίν μάθουν νά ομιλούν τήν Μητρική μας, καί γιά μελλοντική πιθανή πρόσληψη στήν υπηρεσία καθαριότητος τού δήμου! Καμαρώστε τά ιλουστρασιόν λάϊφ στάϊλ περιοδικά σας, μέ τά καθολικώς προβαλλόμενα φρόκαλα, τά πρωτοσέλιδα τών εφημερίδων σας, ιδιαιτέρως τών «αθλητικών» ή παρακολουθείστε μία τηλεοπτική - ραδιοφωνική εκπομπή λόγου ή προσπαθήστε νά ανταλλάξετε λόγο-συζήτηση μέ καθημερινούς «λαϊκούς» ανθρώπους. Αλήθεια καταλαβαίνετε κάτι από τά λεγόμενά τους; Δέν βλέπετε τήν γενικευμένη φιλοζωϊα δηλαδή σκυλολατρεία; έχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >>>>>>>>>>Δέν βλέπετε τήν ισοπέδωση τών κοινωνικών ιστών μας, τόν καννιβαλισμό καί τό κομμάτιασμα τής Κοινωνίας μας; μέ τά πολλά κόμματα. (πυλώνες τής ψευδεπίγραφης δημοκρατίας τά αποκαλούν οι αυτόκλητοι επιδοτούμενοι πατριδοσωτήρες). Δέν βλέπετε τίς ουρές στά συσσίτια τής «αγάπης τους;». Δέν ακούτε τί λόγια ξεστομίζονται κατά τό μυστήριο τής βάπτισης τών νηπίων μας (κατήχηση), ή τού μυστηρίου τού Γάμου, ποιούς καλούνται νά ομοιάσουν οι μελλόνυμφοι; νεοέλληνες. Δέν ακούτε τά επτάκις αναθέματα (κατάρες) πού εκπορεύονται μέ μπόλικα ένρινα τερριρέμ τήν Κυριακή τής Ορθοδοξίας κατά τών αλητήριων μισαρών «ειδωλολατρών» καί σημερινών ανυποψίαστων νεο-Ελλήνων!.........γιατί όχι Ιδεολατρών;!
    Εάν όχι, καί ωσάν έμμεση απάντηση μου στά ερωτήματα σας, ύστερα από τά παραπάνω-συγνώμη εάν σάς κούρασα- σάς επισυνάπτω - τμηματικά για τεχνικούς λόγους - τά παρακάτω, μάλλον ισχύοντα! μέχρι καί σήμερα, μέ όλη μου τήν ειλικρίνεια:

    Το κλείσιμο της Σχολής των Αθηνών
    - Ο Ιουστινιανός, θέλοντας να ξεριζώσει τελείως τα υπολείμματα της «ειδωλολατρίας», έκλεισε, το 529 μ.σ.χ.χ. την περίφημη φιλοσοφική σχολή των Αθηνών, την τελευταία δηλαδή έπαλξη της εξασθενημένης «ειδωλολατρίας», της οποίας η παρακμή είχε ήδη αρχίσει από τότε που ο Θεοδόσιος Β', τον 5ο αιώνα, οργάνωσε το Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης. Πολλοί από τους καθηγητές της σχολής εξορίστηκαν και η περιουσία της κατασχέθηκε. Όπως γράφει ένας ιστορικός, «τον ίδιο χρόνο που ο Άγιος Βενέδικτος κατέστρεψε το τελευταίο «ειδωλολατρικό» άσυλο στην Ιταλία, το ναό του Απόλλωνα, στο άλσος του Monte Cassino, καταστράφηκε στην Ελλάδα το προπύργιο της κλασικής «ειδωλολατρίας». Από την ημέρα που έκλεισε η Σχολή των Αθηνών, η πόλη αυτή έχασε οριστικά την παλιά της σπουδαιότητα, ως εκπολιτιστικό κέντρο και μεταβλήθηκε σε μια πόλη δευτερεύουσας σημασίας. Μερικοί από τους φιλόσοφους της σχολής αποφάσισαν να μεταναστεύσουν στην Περσία, όπου, όπως είχαν ακούσει, ο Χοσρόης ενδιαφερόταν για τη φιλοσοφία. Εκεί έγιναν δεκτοί με πολύ συμπάθεια, αλλά η ζωή στην ξένη αυτή χώρα ήταν αφόρητη για τους Έλληνες, τους οποίους ο Χοσρόης αποφάσισε να στείλει πίσω στην Ελλάδα, αφού προηγουμένως συμφώνησε με τον Ιουστινιανό να μη διωχθούν ούτε να υποχρεωθούν με τη βία να δεχθούν τη χριστιανική πίστη. Ο Ιουστινιανός κράτησε την υπόσχεσή του και οι «ειδωλολάτρες» φιλόσοφοι πέρασαν την υπόλοιποι ζωή τους στη Βυζαντινή Αυτοκρατορία ειρηνικά και χωρίς διωγμούς. Ο Ιουστινιανός δεν πέτυχε να ξεριζώσει τελείως την «ειδωλολατρία», η οποία συνέχισε να υπάρχει κρυφά σε απομακρυσμένα μέρη.. όμως, αργότερα…. >>>>>>>>>έχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι νόμοι των Βυζαντινών για τους Έλληνες, υπηκόους της αυτοκρατορίας.
    "Θεσπίζουμε αυτούς τους νόμους για τους αλιτήριους Έλληνες"(Η δήλωση αυτή ακυρώνει αυτομάτως όλους τους ισχυρισμούς, περί της συνέχειας του ελληνικού πολιτισμού από τους Βυζαντινούς). Ο Ιουστινιάνειος Κώδικας (Codex Iustinianus) αποτελούσε σύνθεση αυτοκρατορικών νόμων από την εποχή του Αδριανού έως και του Ιουστινιανού, καθώς επίσης και μια αναθεώρηση παλαιότερων νομικών συγγραμμάτων, που είχαν εκδοθεί από Ρωμαίους αυτοκράτορες.
    Στόχος ήταν η θέσπιση ενός ενιαίου κώδικα, ο οποίος θα ήταν δυνατό να μελετηθεί και να εφαρμοστεί, αφού μέχρι την εποχή του Ιουστινιανού (αρχές 6ου αιώνα) η οργάνωση του Ρωμαϊκού Δικαίου βρισκόταν σε χαώδη κατάσταση. Ο Ιουστινιάνειος Κώδικας ήταν το πρώτο μέρος του συνολικού κώδικα, ο οποίος ονομάστηκε κατά τον 16ο αιώνα Corpus Iuris Civilis.

    Κώδικας Ιουστινιανού, αποσπάσματα.
    Ο Ιουστινιανός Α'.
    Το έργο αυτό αποτέλεσε ουσιαστικά μια συστηματικοποίηση του υλικού παλαιότερων κωδίκων και νόμων, προσπαθώντας να αφαιρέσει τις αντιφάσεις που είχαν, χωρίς όμως τελικά να τις εξαλείψει πλήρως. Μετά από τρία χρόνια ο νέος Κώδικας δημοσιεύθηκε και ονομάστηκε Digestum ή Πανδέκτης και χρησιμοποιήθηκε αμέσως από τους νομικούς της αυτοκρατορίας. Το 534 έγινε νέα έκδοση, που της αποδόθηκε η ονομασία Νεαραί (Novelae) και αποτέλεσε συμπλήρωμα της αρχικής προσπάθειας. Αυτό συνέβη λόγω των νομικών μεταρρυθμίσεων του Ιουστινιανού. Οι περισσότεροι από τους νέους νόμους του Ιουστινιανού (σε αντίθεση με τον Κώδικα, τον Πανδέκτη και τις Εισηγήσεις, που ήταν γραμμένοι στα Λατινικά) γράφτηκαν στα Ελληνικά.
    Οι λόγοι δημιουργίας
    Εμπνευστής του έργου αυτού ήταν ο στενός συνεργάτης του Ιουστινιανού, Τριβωνιανός, ο οποίος και ανέλαβε τη σύνθεση αυτού του τολμηρού εγχειρήματος. Τον Απρίλιο του 529 ολοκληρώθηκε αυτή η προσπάθεια, η οποία κατέληξε στον Κώδικα του Ιουστινιανού ή Codex Iustinianus. Χωριζόταν σε δέκα βιβλία (ΝΕΑΡΑΙ) και αποτέλεσε πλέον τον αυθεντικό! Κώδικα Νόμων της Αυτοκρατορίας.
    Η σπουδαιότητα του κώδικα
    Η σπουδαιότητα του έργου, πέραν της μεγάλης απλοποίησης των νόμων του ρωμαϊκού δικαίου, έγκειται στο ότι ουσιαστικά αποτέλεσε μια εναρμόνιση των θεσμών »»»»Πολιτείας και Εκκλησίας»»» . Μέσα στο έργο αυτό φαίνεται ξεκάθαρα η επιρροή της πολιτικής θεολογίας της Εκκλησίας, αφού ουσιαστικά αποτέλεσε την καταστατική βάση της πολιτικής θεωρίας του Βυζαντίου, όπως αυτές κυρίως αποδόθηκαν στα διατάγματα της ΣΤ΄ Νεαράς. Στα κείμενα καθίσταται εμφανές πως η ορθή και προσήκουσα άσκηση της πολιτικής εξουσίας προϋποθέτει τον κοινό σεβασμό του θείου νόμου. Επίσης στις ίδιες διατάξεις εμφανίζονται πλήθος νόμων που εφαρμόζονταν στη ζωή της Εκκλησίας να εντάσσονται στους νόμους του κράτους, με ιδιαίτερη βάση στους κανόνες των Οικουμενικών συνόδων, οι οποίοι θα εφαρμόζονταν ως «τάξιν νόμων». Η καταστατική αυτή βάση σύγκλισης των δύο θεσμών, απέρεε από την ένταξη του Χριστιανισμού στις θεμελιακές δομές της νέας ρωμαϊκής κοσμοθεώρησης και ο Ιουστινιάνειος κώδικας θα παρέμενε το κέντρο αυτής της σύγκλισης, σε όλη την βυζαντινή εποχή. Σε πολιτειακό επίπεδο ο κώδικας αναδεικνύει τη θέση του αυτοκράτορα ως απόλυτου μονάρχη με απεριόριστη νομοθετική, εκτελεστική και δικαστική εξουσία. >>>>>>>>>>>έχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >>>>>>>>>>>>Μερικοί από τους κώδικες
    «Επειδή μερικοί συνελήφθησαν (αν και αξιώθηκαν το χριστιανικό βάπτισμα) διακατεχόμενοι από την πλάνη των ανόσιων μυσαρών Ελλήνων, να διαπράττουν εκείνα που δικαιολογημένα εξοργίζουν τον φιλάνθρωπο (βιβλικό) θεό (μας)... Αυτοί θα υποβληθούν στην αντίστοιχη τιμωρία και μάλιστα με πνεύμα επιείκειας... αν επιμείνουν στην πλάνη των Ελλήνων, θα υποβληθούν στην έσχατη των ποινών. Αν δεν έχουν αξιωθεί ακόμα το σεβαστό βάπτισμα, θα πρέπει να παρουσιαστούν στις ιερότατες εκκλησίες μας, μαζί με τις συζύγους και τα παιδία τους και μαζί με όλους του οίκου τους, για να διδαχθούν την αληθινή πίστη των χριστιανών. Αφού διδαχθούν και αποβάλουν την πλάνη που τους διακατείχε προηγουμένως, θα πρέπει να ζητήσουν το σωτήριο βάπτισμα. Διαφορετικά ας γνωρίζουν ότι αν παραμελήσουν να το κάνουν (να ζητήσουν δηλαδή μόνοι τους το σωτήριο βάπτισμα!) δεν θα έχουν κανένα πολιτικό δικαίωμα, ούτε θα τους επιτραπεί να είναι ιδιοκτήτες περιούσιας, ούτε κινητής, ούτε ακίνητης. Θα τους αφαιρεθούν τα πάντα και θα εγκαταλειφθούν στην ένδεια και επιπλέον, θα υποβληθούν στις έσχατες τιμωρίες. Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νόσο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες. Αν (λοιπόν) φανεί κάποιος τέτοιος άνθρωπος και δεν τρέξει στις άγιες εκκλησίες μας, μαζί με όλους τους συγγενείς και τους οικείους του, θα τιμωρηθεί με τις προαναφερθείσες ποινές. Θεσπίζουμε δε και νόμο, σύμφωνα με τον οποίο τα παιδία, όταν είναι σε μικρή ηλικία, θα πρέπει να βαπτίζονται αμέσως και χωρίς αναβολή, (υποχρεωτικός νηπιοβαπτισμός!) όσοι δε είναι μεγαλύτεροι στην ηλικία, πρέπει να συχνάζουν στις ιερότατες εκκλησίες μας και να διδάσκονται τις θείες γραφές και τους θείους (βιβλικούς) κανόνες. Αφού δε εννοήσουν και αποβάλουν την παλαιά (αρχαιοελληνική) πλάνη, θα μπορέσουν να δεχθούν το βάπτισμα και στη συνέχεια να διαφυλάξουν την αληθινή πίστη των ορθόδοξων χριστιανών. Όσοι δε έχουν κάποιο στρατιωτικό ή άλλο αξίωμα, ή μεγάλη περιούσια και για να κρατήσουν τα προσχήματα (προσποιούμενοι τους πιστούς) ήλθαν ή πρόκειται να έλθουν να βαπτισθούν, αλλά αφήνουν τις γυναίκες τους και τα παιδιά τους και τα υπόλοιπα μέλη του οίκου τους μέσα στην ελληνική πλάνη, διατάσουμε να δημευθεί η περιούσια τους, να αποκλεισθούν από τα πολιτικά δικαιώματά τους και να υποβληθούν σε αντάξιες τιμωρίες, αφού είναι φανερό ότι πήραν το βάπτισμα χωρίς καθαρή πίστη. Θεσπίζουμε αυτούς τους νόμους για τους αλητήριους Έλληνες».
    ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10.9
    «Διατάζουμε τους άρχοντές μας, αλλά και όσους διδάσκονται από τους θεοφιλέστατους επισκόπους, να αναζητούν σύμφωνα με τον νόμο όλες τις περιπτώσεις ασέβειας υπέρ της ελληνικής θρησκείας, έτσι ώστε να μην συμβαίνουν, αλλά και αν συμβαίνουν, να τιμωρούνται... Κανείς να μην έχει το δικαίωμα να κληροδοτεί με διαθήκη (περιούσιες) ή να χαρίζει με δωρεά οτιδήποτε, σε πρόσωπα ή τόπους που έχουν επισημανθεί ότι διαπράττουν την ασέβεια του ελληνισμού... όσα δίδονται ή κληροδοτούνται μ' αυτόν τον τρόπο θα αφαιρούνται. Με την παρούσα ευσεβή νομοθεσία (διατάζουμε επίσης) να διατηρηθούν σε ισχύ όλες οι τιμωρίες με τις οποίες οι προηγούμενοι (χριστιανοί) βασιλείς είχαν απειλήσει να τιμωρήσουν την ελληνική πλάνη, με τις οποίες (τιμωρίες!) προσπαθούσαν να διασφαλίσουν την ορθόδοξη πίστη» εχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >>>>>>>>>>>>>>>>>ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10
    «Να κλείσουν όλοι οι ναοί σε όλες τις πόλεις και σε όλους τους τόπους της οικουμένης... Αν κάποιος με οποιαδήποτε δύναμη παραβεί (αυτό τον νόμο) θα τιμωρηθεί με αποκεφαλισμό»
    Αυτοκράτορες: Θεοδόσιος και Βαλεντινιανός προς Ισίδωρον Έπαρχο του Πραιτωρίου.14/ Νοέμβριου 435
    «Διατάσουμε, όλα τα ιερά και οι ναοί (των Ελλήνων) όσα βρίσκονται ακόμα άθικτα, να καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και να εξαγνιστούν με την ύψωση του σημείου της σεβαστής χριστιανικής θρησκείας... αν με επαρκείς αποδείξεις ενώπιον ικανού δικαστή, εμφανιστεί κάποιος που έχει παραβλέψει αυτό τον νόμο, θα τιμωρηθεί με την ποινή του θανάτου»
    (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11: αυτοκράτωρ Κωνστάντιος Α' προς Ταύρο. Έπαρχος του Πραιτωρίου, Δεκέμβριος 534 μ.Χ.)
    « Τέτοιου είδους πράξεις(ειδωλολατρίας) αν εξακολουθούν να συμβαίνουν(η καταγγελθεί ότι συμβαίνουν) ακόμα και σε κάποιο λιβάδι ή σπίτι, το λιβάδι ή το σπίτι αυτό θα προσαρτηθεί ταμείο των ιερωτάτων ανδρών(δηλαδή των Ιερέων της Χριστιανικής Εκκλησίας) ενώ ο ιδιοκτήτης τους, που έδωσε τη συγκατάθεσή του να μιανθεί ο τόπος, θα αποπεμφθεί από το(οποιοδήποτε) αξίωμά του, θα χάσει την περιουσία του και αφού υποστεί βασανισμό με μεταλλικά όργανα, θα οδηγηθεί σε διαρκή εξορία». (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11.8, αυτοκράτορες Λέων και Ανθέμιος προς Διόσκουρον, Έπαρχος του πραιτωρίου. Παρεδόθη το 472 μ.Χ.)
    «Διατάσσουμε τους άρχοντές μας, αλλά και όσους διδάσκονται από τους θεοφιλέστατους επισκόπους, να αναζητούν σύμφωνα με το νόμο όλες τις περιπτώσεις ασέβειας υπέρ της Ελληνικής θρησκείας έτσι ώστε να μη συμβαίνουν, αλλά και αν συμβαίνουν να τιμωρούνται. Κανείς να μην έχει το δικαίωμα να κληροδοτεί με διαθήκη(περιουσίες) ή να χαρίζει με δωρεά οτιδήποτε σε πρόσωπα ή τόπους, που έχουν επισημανθεί ότι διαπράττουν την ασέβεια του Ελληνισμού. Όσα δίδονται ή κληροδοτούνται μ' αυτόν τον τρόπο θα αφαιρούνται. Με την παρούσα ευσεβή νομοθεσία να διατηρηθούν σε ισχύ όλες οι τιμωρίες, με τις οποίες οι προηγούμενοι βασιλείς είχαν απειλήσει να τιμωρήσουν την Ελληνική πλάνη, με τις οποίες προσπαθούσαν(οι προγενέστεροι χριστιανοί βασιλείς) να διασφαλίσουν την Ορθόδοξη πίστη. (Ιουστινιάνειος Κώδικας 1.11.9 επίσης Β1,1,19 και Νομοκανών 6,3. Ο συγκεκριμένος νόμος θεωρείται νομοθέτημα του Ιουστινιανού).- εχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εξαιρετικά καί γιά Ανώνυμος28 Σεπτεμβρίου 2015 - 5:02 μ.μ.>>>>>>>>>>>>>>υ.γ. Οικονομία δηλαδή: Οίκος* + Νομή* = η διευθέτηση καί η τακτοποίηση τά τού Οίκου (αγαθά, εφόδια, μέσα) κατά τό διάφορον, καί σύμφωνα μέ τήν εκάστοτε διατιθέμενη Νομή, ούτως ώστε νά μή λείπει τίποτε (αυτάρκεια) μά ούτε καί νά περισσεύει τίποτε γιατί, θά λείπει από αλλού. Από τότε όμως, πού η κατ΄επίφαση Οικονομία (τό χρήμα καί ο παραγόμενος πλούτος, δηλαδή, περιέπεσε ή περιήλθε μέ δόλο στά χέρια τών άπληστων μυτερόνυχων εμπόρων του, τής ελεύθερης λεγόμενης αγοράς (τραπεζίτες, τοκογλύφοι, εκβιαστές, οικονομικοί δολοφόνοι, οικονομολόγοι παπαρολόγοι καί σοφοί κλπ), υπάρχει πρόβλημα παντού καί πάντοτε σύμφωνα μέ τά διευθυντήριά τους, τά συμφέροντά καί τίς ορέξεις τους, προκειμένου νά εξουσιάζουν τούς πάντες. ΄Ολα τ΄ άλλα (πολιτικά συστήματα τών – ισμών) περισπούδαστα είναι εκ τού πονηρού, άχρηστες καί περιττές πολυτέλειες. έχει καί συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. >>>>>>>>>>>>>Νομή* εκ τού νέμω. Ο Θειοφόρος Όμηρος εκτός του νέμω αναφέρει τα εξής παράγωγά του: νομεύς = ποιμένας, νομεύων = ποιμαίνων και νομός = ο τόπος της βοσκής. Νέμω δε στον Όμηρο σημαίνει, βόσκω, ποιμαίνω. Επίσης όταν αναφέρει το νέμω με την έννοια του διανέμω, διαμοιράζω, περισσότερο το αναφέρει επί ποτού και φαγητού. Φαίνεται, λοιπόν, ότι η αρχική σημασία του νέμω αφορά στην κτηνοτροφία. Το νε- (του νέμω) από το νέω (με την σημασία του πηγαίνω και επιστρέφω (όπως το κοπάδι προς βοσκή, νέομαι). Το -μω, σε χρονικούς τύπους γίνεται -μη (νεμήσω), -μα (ενει-μα-μην), από την ρίζα μα- (μάμμα, μαζός, μασάομαι), η οποία, έχει σχέση με την διατροφή. Το νέμω, δηλαδή, αρχικώς δήλωνε την αγωγή του κοπαδιού προς βοσκή. Από την σημασία δε αυτή πηγάζει και η έννοια του καρπούμαι (γάλα, κρέας, μαλλί) και του κατοικώ διότι, η βοσκή σήμαινε κατοχή και κυριότητα της γης. Επίσης οι έννοιες του διαιρώ και διανέμω έχουν να κάνουν με τους βοσκότοπους. Ζήτημα ως και σήμερα υπαρκτό και δυσεπίλυτο, το οποίο εξαναγκάζει τους κυβερνώντες σε θέσπιση νόμων και νομών- διανέμω, μοιράζω, απονέμω, κατέχω, διοικώ, κυβερνώ, κατοικώ, νομίζω, θεωρώ, βόσκω, περιποιούμαι, βόσκομαι, καταναλίσκω, καταστρέφω (ιδίως τα κατσίκια). νέμος, Νεμέα (χώρα με βοσκότοπους), Νέμειος, Νέμεος, Νεμεαίος, Νεμειακός, Νεμεήτης, Νεμειήτης, Νεμεάς, Νεμέασι, Νέμεα, Νέμεια, Νεμεονίκαι, Νέμειον, νέμεα, νεμέθω, νέμησις, νεμητός, νέμεσις, Νέμεσις, νεμέτωρ, νεμεσάω, Νεμέσεια, Νεμεσείον, Νεμέσια, νεμητής, νεμεσήμων, νεμεσητέος, νεμεσήτης, νεμητός, νεμεσητικός, νεμεσητός, νεμεσίζομαι, νεμεσσάω, νεμεσσητός, νέμεσσις.

    Λοιπόν;;; Τά όποια συμπεράσματα, ερωτήματα, ….Φίλοι μου, δικά σας.
    Αυτά…. Ούφ!!!!!! Μέ Δύναμη καί Φώς …Φώς Ελληνικό γράφω, καί τέλος.-
    Ωμεγάλφας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει. Εδώ έχουμε μία φυλετιστική (ρατσιστική) εκδοχή της ιστορίας, βασισμένη σε φυλετικούς διαχωρισμούς, ως το πρώτο κριτήριο της ανάλυσης. Αυτό δεν ήταν ποτέ ελληνική σκέψη.
    Από κει και πέρα, έχουμε "λογοτεχνία", ξεκινώντας από τους ΕΛ-ληνες, που, προφανώς, σύμφωνα με τη νέα "μυθολογία", ήρθαν από άλλο πλανήτη, για να κυβερνήσουν τη "γαία". Πρόκειται για την εβραϊκή λογική του "περιούσιου λαού", σε άλλη εκδοχή, συμπληρωμένη από τα φυλετικά- ρατσιστικά δόγματα του 19ου και 20ου αιώνα, που άνθισαν στην φράγκικη - γερμανική Ευρώπη.
    Οι λανθασμένες και αναπόδεικτες αφετηρίες συμπαρασύρουν όλα τα άλλα.
    Το μόνο πραγματικό γεγονός είναι οι επιλεκτικές αναφορές σε αποφάσεις των Ρωμαίων Αυτοκρατόρων, οι οποίες χρεώνονται στους χριστιανούς, γενικά, κι όχι στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορική λογική, περί δικαίου. Και λέω "επιλεκτικές", γιατί η διαχρονική συμπεριφορά των ηγετών της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας αποτελείται και από φως και από σκότος. Ξεχνάμε ότι στην ύστερη περίοδο, ξεκινώντας από τον 9ο αιώνα, η Δύση άρχισε να αποκαλεί την Ανατολική Αυτοκρατορία, "Γραικούς"(υποτιμητικά), δηλαδή "Έλληνες", που απεμπόλησαν την λατινική γλώσσα. Αποκρύπτει τη διάσωση και διαφύλαξη της αρχαιοελληνικής γραμματείας και ποίησης(Παλατινή Ανθολογία, Μυριόβιβλος κλπ). Ξεχνάμε ότι ο "εθνικός" Γεώργιος ή Πλήθων Γεμιστός, στην τελευταία περίοδο της Ανατολικής Αυτοκρατορίας, έλαβε μέρος στην καταδικασμένη να αποτύχει Σύνοδο της Φερράρας - Φλωρεντίας, για να υπερασπιστεί το ανατολικό χριστιανικό δόγμα. Κάνουμε ότι δεν βλέπουμε ότι τα "Δελφικά παραγγέλματα" μπορούν να λειτουργήσουν (και λειτουργούν), κάτω από συνθήκες Εκκλησίας. Λειψή και επιλεκτική ιστορία δεν είναι ιστορία.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η συνέχεια της ελληνικότητας βρίσκεται στη λέξη "Εκκλησία", στη σημασία και ετυμολογία της. Από την Εκκλησία του Δήμου περάσαμε, στην περίοδο της παρακμής της δημοκρατίας και της εμφάνισης της αυτοκρατορίας, στη δημιουργία της Εκκλησίας των πιστών, με ιδρυτή τον Ιησού. Ο Ιησούς στα ευαγγέλια δεν εμφανίζεται ως ιδρυτής θρησκείας, αλλά ως ιδρυτής και κεφαλή - παράδειγμα Εκκλησίας. Για τη μετάλλαξη του εκκλησιαστικού γεγονότος σε θρησκεία, θα πρέπει να ανατρέξουμε στο βιβλίο του Χρήστου Γιανναρά "Ενάντια στη θρησκεία" -αν και η καλύτερη πηγή είναι τα ευαγγέλια. Πουθενά σε αυτά και ιδιαίτερα στις "Πράξεις των Αποστόλων" δεν αναφέρεται η ύπαρξη "ιερέων" ή "αρχιερέων" εντός της Εκκλησιαστικής ζωής. Υπήρχαν διάκονοι(υπηρέτες), πρεσβύτεροι(γεροντότεροι) και επίσκοποι(επιβλέποντες).
    Η μετάλλαξη, η οποία επέφερε την κατάργηση της αρχαιοελληνικής σημασίας της Εκκλησίας(σύνολο ανθρώπων) και την μετατροπή της σημασίας της λέξης σε "κτήριο"και "ιεραρχικό οργανισμό", ευνοεί τους επικριτές και τους "πεφωτισμένους", με "Φως", όπως το βλέπει ο συνωμοσιολόγος "Πολέμαρχος" του σκοταδιστικού και ρατσιστικού "φωτός" και του "ενεργού ύδατος".
    Κι ερχόμαστε στο σήμερα. Πληθώρα "σωτήρων" κατακεραυνώνουν αυτό που ζούμε, αλλά η απάντηση είναι "μία από τα ίδια". Κατακεραυνώνουν τον κατατεμαχισμό της κοινωνίας, που επιφέρουν τα κόμματα, δημιουργώντας κόμματα, τα οποία ονομάζουν "πολιτικό φορέα" και προετοιμάζονται για κάθοδο στις εκλογές, με εξασφαλισμένη, κατά πρόσφατη δήλωση του "πολέμαρχου", τη χρηματοδότηση των υποψηφίων. Διαιρούν τους Έλληνες σε "αυτόχθονες" και μη, όχι με όρους πολιτισμικούς(Πας μη Έλλην βάρβαρος), αλλά με όρους φυλετικούς και με βάση το dna. Πας μη προσηλυτισμένος στη θεωρία των διαπλανητικών Ελ και της εξωγήινης προέλευσης της ελληνικής γλώσσας, και μη ορκισμένος "στον Ζευς-Δία" , πίνοντας από το "ενεργό ύδωρ" είναι χαζαροσιωνιστής.
    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΥΓ. Από τις πολλές σημασίες και παράγωγα του ρήματος "νέμω" δεν προκύπτει το πιο σημαντικό -όχι τυχαία-: Ποιος νέμει; Ποιος μοιράζει και ποιος δημιουργεί τους νόμους;
    Η αρχαιοελληνική πράξη και γραμματεία έχει απαντήσει: Ο λαός συγκροτημένος σε Εκκλησία του Δήμου.
    Οι Πράξεις των Αποστόλων έχουν επίσης απαντήσει, με την αποκληθείσα -κακώς- "Αποστολική" Σύνοδο, η οποία ήταν Σύνοδος όλης της τότε μικρής Εκκλησίας στην Ιερουσαλήμ. Με την αρχαιοελληνική-εκκλησιαστική μέθοδο της κλήρωσης επελέγη ο αντικαταστάτης του Ιούδα, παρευρέθη όλο το σώμα των χριστιανών της Ιερουσαλήμ, οι Απόστολοι και απεσταλμένοι-προφανώς επιλεγμένοι ή εκλεγμένοι- των πιο απομακρυσμένων εκκλησιών. Στο όνομα της Ενότητας, αποφάσισαν ότι δεν ισχύει ο Νόμος του Μωυσή, δηλ. ο Νόμος του Θεού, στο θέμα της περιτομής για τους εξ εθνικών χριστιανούς. Η Εκκλησία, το σύνολο των πιστών, αποφάσισε να τροποποιήσει το Νόμο!!!
    Αυτά, γιατί αυτό που χαρακτήριζε και πρέπει να χαρακτηρίζει την Εκκλησία είναι η Ενότητα των ανθρώπων στην οποία συμμετέχουν όλοι όσοι θέλουν να λειτουργήσουν, δημοκρατικά και αγαπητικά. Ο Αριστοτέλης θεώρησε ότι η βάση της Δημοκρατίας - Εκκλησίας του Δήμου ήταν η Φιλία. Ο Χριστός έθεσε ως βάση της Εκκλησίας του την Αγάπη(Θεός αγάπη έστι).
    ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΔΙΑΙΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΙΚΟ.
    Μία γνώμη(δόξα) είπα και ο μόνος αρμόδιος να την μετατρέψει σε απόφαση(δόγμα) είναι ο λαός , συγκροτημένος σε Εκκλησία. Αυτό είναι το σημερινό έλλειμμα που μας καθιστά ανήμπορους. Το έλλειμμα της εκκλησίας. Όποια κι αν είναι η προσωπική μας άποψη, αγαπώντας και φιλώντας ο ένας τον άλλον, πρέπει να επανεγκαταστήσουμε την Εκκλησία, ως δυνατή σχέση ανθρώπων.
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ -ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
    Τα υπόλοιπα είναι για να περνάμε την ώρα μας και για να επιδεικνύουμε τις προσωπικές μας γνώσεις ή την προσωπική μας άγνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητοί φίλοι Ωμεγάλφα και Odyssey

    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ -ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

    Το παραπάνω με καλύπτει απόλυτα και συμφωνώ συνολικά με την τοποθέτηση του Odyssey και ειδικά με το:

    Αυτό είναι το σημερινό έλλειμμα που μας καθιστά ανήμπορους. Το έλλειμμα της εκκλησίας. Όποια κι αν είναι η προσωπική μας άποψη, αγαπώντας και φιλώντας ο ένας τον άλλον, πρέπει να επανεγκαταστήσουμε την Εκκλησία, ως δυνατή σχέση ανθρώπων.

    Που ταυτόχρονα αποτελεί και μια πρόταση στα τόσα προβλήματα που προκαλεί αυτή ακριβώς η έλλειψη της αγαπητικής συλλογικότητας. Προβλήματα που έχουν προκύψει είτε ως αποτέλεσμα του άκρατου ατομισμού που έχει επιφέρει η αλόγιστη αποδοχή των ιδεών της νεωτερικότητας στην κοινωνία, είτε ως συνέπεια του στείρου και διαχειριστικού κληρικαλισμού στα εντός της Εκκλησίας, που έχει τελικά αποκόψει το Πνεύμα από το σώμα και έχει προκρίνει τον τύπο από την ουσία. Πολλά μπορεί να πει κανείς. Είναι πάντως γεγονός, πως από τον 4ο μ.Χ αιώνα και έπειτα, ο Εκκλησιαστικός Χριστιανισμός έχει μετατρέψει το ζωντανό χριστιανικό μήνυμα της Αγάπης σε θρησκευτικό σύστημα, ενώ στην πραγματικότητα θα έπρεπε να βιώνεται σαν ένας τρόπος ζωής. Παρόλα αυτά, είναι τελείως διαφορετικό στο όνομα της εκκλησιαστικής ιεραρχίας και του κληρικαλισμού με τα τόσα λάθη, να χτυπιέται η ίδια η χριστιανική διδασκαλία, που αν εφαρμοζόταν στην πράξη, τίποτα από όσα περιγράφει ως φαινόμενα της παθογένειας ο Ωμεγάλφας, δεν θα συνέβαιναν. Πάντα είναι οι άνθρωποι που αποτυγχάνουν κι όχι οι Ιδέες. Πιστεύω λοιπόν, πως αδικεί την Εκκλησία.
    Σχετικά τώρα με όσα περιέγραψε ο Ωμεγάλφας ως κοινωνικά συμπτώματα και αποτέλεσματα, αποδίδοντας τα όμως σε άλλη αιτία, δύσκολα μπορεί να διαφωνήσει κανείς. Εκτός όπως είπα για την αιτία που τα προκαλεί και που αν μπορούσα να την περιγράψω με μια-δυο λέξεις, θα έλεγα πως είναι η ασέβεια και η απώλεια της αίσθησης του ιερού στο σύγχρονο άνθρωπο, που συμπεριλαμβάνει ΚΑΙ τον ίδιο.
    Κατά τα άλλα, δεν βλέπω ο Ωμεγάλφας να προτείνει κάποια λύση πέρα από την περιγραφή των προβλημάτων. Εκτός κι αν προκρίνει ως λύση το άλμα 2.000 χρόνων προς τα πίσω. Από την άλλη, τα πράγματα δεν ήταν στην αρχαία Ελλάδα τόσο ιδεαλιστικά και μυθοποιημένα, όσο φαίνονται σήμερα, αλλά με πάσα ειλικρίνεια θα έπρεπε να αναζητά κανείς τις μαύρες σελίδες, τις αντιθέσεις και τα πάμπολλα προβλήματα των ανθρώπων της εποχής εκείνης. Δεν είναι δηλαδή πως φύγαμε από έναν "παράδεισο" για να πάμε σε μια "Κόλαση'.
    Τέλος, έχω κουραστεί και βαριέμαι αφόρητα όλα αυτά τα κόπυ πέιστ που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τελευταία από οπαδούς της εθνικής θρησκείας και που έχουν ως σκοπό να παρουσιάσουν τους "κακούς" Χριστιανούς και τους "καλούς" Έλληνες-θύματα, αποσιωπώντας βεβαίως την αληθινή έννοια που είχε τότε η λέξη "Έλληνας" (θρησκευτικός κι όχι καταγωγικός προσδιορισμός), όπως και το ότι πολλοί Χριστιανοί ήταν Έλληνες που είχαν υπάρξει θύματα επί τρεις αιώνες, αλλά και πως οι γράφοντες εναντίον των "Ελλήνων" ήταν και εκείνοι Έλληνες στην καταγωγή, όπως π.χ ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης που είχε μαρτυρικό θάνατο (απλά ήταν πιστοί της νέας θρησκείας) και δεν ήταν φυσικά εξωγήινοι.
    Αυτά από εμένα και σας ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...