ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

Ελληνικά ειδώλια βρέθηκαν στα Αρχαία Μύρα στην Μ. Ασία


Τ
α Μύρα ήταν αρχαία Ελληνική πόλη της Λυκίας ( παλ. ονομασία  Ἀλόπη ) στη Μικρά Ασία, στη θέση της σημερινής μικρής πόλης Kale  της επαρχίας της Αττάλειας . Η ονομασία προερχόταν από τον ποταμό Μύρο. Από τα Μύρα ήταν η καταγωγή του Αγίου Νικολάου. Αν και ορισμένοι μελετητές εξισώνουν τη Μύρα με την πόλη Mira στην Arzawa , δεν υπάρχει καμία απόδειξη για τη σύνδεση.

Αναφορά στην Λυκία γίνεται στην Ιλιάδα, όταν ο Πάτροκλος σκοτώνει τον εξέχοντα ήρωα της, τον Σαρπηδόνα. Εκεί επεμβαίνει ο Δίας (στίχοι Π 663-683)[3] και δίνει εντολή στον Απόλλωνα για την ανάληψη του νεκρού Σαρπηδόνα από το πεδίο της μάχης και τη μεταφορά του στην πατρική Λυκία. Επίσης υπάρχει τεκμηριωμένη γραπτή αναφορά για τη Μύρα προτού καταχωριστεί ως μέλος της Λυκιακής Συνομοσπονδίας (168 π.Χ. - 43 μ.Χ.). σύμφωνα με τον Στράβωνα (14: 665) ήταν μια από τις μεγαλύτερες πόλεις της συμμαχίας.

Οι αρχαίοι Έλληνες πολίτες λάτρευαν την Άρτεμη Ειλειθυία, η οποία ήταν η προστάτιδα θεά της πόλης. Ο Δίας η Αθηνά και η Τύχη ήταν επίσης σεβαστές. Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος γράφει ότι στη Μύρα υπήρχε η πηγή του Απόλλωνα που ονομάζεται Curium και όταν καλούν τρεις φορές από το σωλήνα εκροής της πηγής τα ψάρια έρχονται για να δώσουν ορθολογικές απαντήσεις. Κατά τη Ρωμαϊκή περίοδο, η Μύρα αποτελούσε μέρος του Κοινού του ελληνόφωνου κόσμου που αγκάλιασε γρήγορα τον Χριστιανισμό. Ένας από τους πρώτους Έλληνες επισκόπους του ήταν ο Άγιος Νικόλαος .

Τα ερείπια της Λυκίας και της Ρωμαϊκής πόλης καλύπτονται κυρίως από αλλούβια λάσπη. Η Ακρόπολη στο οροπέδιο, το ρωμαϊκό θέατρο και τα ρωμαϊκά λουτρά έχουν ανασκαφεί εν μέρει. Το ημικυκλικό θέατρο καταστράφηκε από σεισμό το 141, αλλά ξαναχτίστηκε μετά.

 


 Πάνω από 50 πήλινα ειδώλια έχουν βρεθεί στην αρχαία Ελληνική πόλη των Μύρων

 Πάνω από 50 πήλινα ειδώλια έχουν βρεθεί στην αρχαία Ελληνική πόλη των Μύρων στην περιοχή της νότιας επαρχίας της Αττάλειας της Μικράς Ασίας, που αποτελούνται από μερικώς διατηρημένα πήλινα ειδώλια, με θεές, θεούς, κριάρια και ιππείς και επιγραφές με όρκους από τον 1ο και 2ο αιώνα π.Χ. που έχουν ενθουσιάσει τον επιστημονικό κόσμο.

Στις ανασκαφές των Μύρων που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα αποκάλυψαν περισσότερα από 50 ειδώλια, τα οποία χρονολογούνται από 2.000 έως 2.200 χρόνια πριν. Ο κύριος στόχος των ανασκαφών του 2020 ήταν να αποκαλυφθούν τα μυστικά του θεάτρου της Ρωμαϊκής εποχής, κατά τη διάρκεια των θεατρικών ανασκαφών στην αρχαία πόλη των Μύρων κατά την αναζήτηση των πρώτων στοιχείων πριν από το ρωμαϊκό θέατρο, αποκαλύφθηκαν επίσης τα τείχη των ελληνιστικών εποχών. Κατά τη διάρκεια των ανασκαφικών έργων τους οι επήλυδες βρήκαν ένα μικρό θέατρο που παρέμεινε κάτω από το ρωμαϊκό θέατρο κατά την ελληνιστική περίοδο και μεγάλο αριθμό πήλινων αγαλμάτων, διάφορα κεραμικά, χάλκινα, μολύβδινα και ασημένια αντικείμενα που ήταν διάσπαρτα σε αυτόν τον χώρο.

Για την πλούσια ποικιλία των ειδωλίων των γυναικών, των ανδρών, των παιδιών, των θεών, των θεών, των κριαριών, των ιππέων, των φρούτων, των γυναικών με παιδιά και των επιγραφών με όρκους οι επήλυδες ανασκαφείς αναφέρουν... Είναι σαν να αναστήθηκαν οι άνθρωποι των Μύρων έτρεξαν μαζί και έφτασαν στο σήμερα. Άθικτα και πλήρεις, υπάρχουν εκατοντάδες περισσότερα κομμάτια ειδυλλίων που ανήκουν στη συλλογή, η οποία περιλαμβάνει σήμερα 40-50 κομμάτια.

Όταν τα σπασμένα κομμάτια ενωθούν, θα υπάρχουν και περισσότερα ειδώλια. Τα ειδώλια χαρακτηρίζουν την καθημερινή ζωή. Το γεγονός ότι οι βαφές τους διατηρούνται εν μέρει, μας δείχνει το χρώμα των ρούχων που φορούσαν την εποχή τους.

Η δημιουργία αυτής της πλούσιας συλλογής μιας εξαιρετικής ποικιλίας ειδωλίων μας δείχνει επίσης την τεχνολογία εκείνης της εποχής και την ελληνική τέχνη του αγαλματίδιου. Δίνει πλούσια στοιχεία για το τι υπήρχε τον 1ο και 2ο αιώνα π.Χ. στη Ελληνική πόλη  Μύρα.

Τα κόκκινα, μπλε και ροζ χρώματα χρησιμοποιήθηκαν σε διαφορετικές αποχρώσεις σε ειδώλια από πηλό. Μερικά από τα έργα, που ανακαλύφθηκαν μαζί για πρώτη φορά, όπως η πλούσια αυτή συλλογή, παρέχει σημαντικές πληροφορίες για την τέχνη, τον πολιτισμό και τις πεποιθήσεις του περίοδο εκείνη για αυτό είναι πολύ σημαντικά τα μοναδικά έργα που βλέπουμε για πρώτη φορά.Τα αντικείμενα θα εκτίθενται στο Μουσείο Πολιτισμών της Λυκίας

http://ellinondiktyo.blogspot.com/2020/09/blog-post_84.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...