ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Ἀπίστευτο θράσος ἀπό τήν Independent. Χαρακτηρίζει τα Μάρμαρα του Παρθενώνα…Μάρμαρα της βρετανίας!

Τα Μάρμαρα του Παρθενώνα έγιναν… Μάρμαρα της βρετανίας για τον Independent, που με αφορμή την τοποθέτηση του George Clooney, για την επιστροφή τους στην Ελλάδα, αμφισβητεί ακόμη και ότι τα έκλεψε ο λόρδος έλγιν!


«Ο George Clooney πιστεύει πως η βρετανία πρέπει να χάσει τα Μάρμαρά της» είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος της βρετανικής εφημερίδας, μετά τη δημόσια τοποθέτηση του Αμερικανού σταρ, στο περιθώριο συνέντευξης Τύπου στο φεστιβάλ του Βερολίνου, πως το σωστό θα ήταν να γυρίσουν τα Μάρμαρα του Παρθενώνα στην Ελλάδα.

Ο συντάκτης του άρθρου αμφισβητεί ακόμη και το ότι ο Έλγιν «έβγαλε» παράνομα τα Μάρμαρα από την Ελλάδα. «Κάποιοι ισχυρίζονται ότι ο Έλγιν πήρε τα Μάρμαρα από τον Παρθενώνα χωρίς άδεια», γράφει.

Ο επικεφαλής της Επιτροπής Πολιτισμού Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού, τζον γουΐτινγκέϊλ, μιλά στην εφημερίδα και ούτε λίγο ούτε πολύ κατηγορεί τον γνωστό ηθοποιό πως…δεν ξέρει τι λέει!

«Είμαι θαυμαστής του Τζορτζ Κλούνεϊ, αλλά σέβομαι το γεγονός ότι πιθανώς δεν γνωρίζει την ιστορία των ελγίνειων Μαρμάρων και το νόμιμο δικαίωμα που έχει η βρετανία για αυτά. Είναι Αμερικανός. Υποθέτω ότι δεν ξέρει γιατί η βρετανία απέκτησε τα ελγίνεια Μάρμαρα. Υπάρχει η ισχυρή άποψη ότι πρέπει να παραμείνουν στη βρετανία», λέει.

7 σχόλια:

  1. Υπάρχει επίσης και η ισχύρη άποψη ότι οι Βρετάνοι είναι πειρατές...Ας ρώτησει ο αρθρογράφος τους Ισπανούς και τους Γάλλους αν θέλει π.χ. τι λένε οι Ίσπανοι για τον Drake ή οι Γάλλοι για την Albion perrfide.Μηπώς επίσης θα ήταν μια καλή ιδέα να διάβασει το σχετικό ποιήμα του Lord Byron για την αρπαγή των Μαρμάρων.,,,Μπά ούτε και ο Lord Byron ήξερε τι έλεγε...Θα ηθέλα κάποια μέρα κάποιος να τους "βουτήξει" τα πετράδια του στέματος "για να τα προστατέψει" να δούμε αν θα τους αρέσει τοτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χρήστο!

      Όπως τα λες είναι!
      Ληστές, κλέφτες, αρχαιοκάπηλοι, με ασήμαντη ιστορία. Κομπλεξικοί!
      Τα μόνα "αρχαία" που έχουν να επιδείξουν, είναι το καθίκι της Ελισάβετ και το μαχαίρι του Τζακ του αντεροβγάλτη!

      Διαγραφή
  2. Και κάτι βραχάκια στο Στοουνχέντζ στο οποία έκαναν ανθρωποθύσιες ενίοτε...
    ΥΓ Για το πόσο κομπλέξικοι ειναι το έχω διαπιστώσει απο προσωπική καθημερίνη εμπείρια τα τελευταία χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ++++
      Βασίζομαι στην προσωπική σου εμπειρία, αλλά και στην εμπειρία όλων όσων έχουν ζήσει στην ανήλιαγη χώρα τους.
      Και εντάξει τον Κλούνεϊ δεν τον ακούν, γιατί είναι λέει αμερικάνος, δεν ξέρει αυτός!
      Μα τότε, γιατί δεν ακούν τον Λόρδο Μπάιρον που είναι δικός τους και που τους έχει σκυλοβρίσει;;; Και που έχει περάσει τον Έλγιν από γενιές δεκατέσσερεις;;;

      Το ποίημα αυτό γράφηκε τον Μάρτιο του 1811 στην Αθήνα, κατά τη διάρκεια του πρώτου ταξιδιού τού 23χρονου ποιητή στην Ελλάδα.

      Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

      «Ω θνητέ, – έτσι μου είπε – της ντροπής σου αυτό το χρώμα
      Βρετανός μου λέει να ’σαι, όνομα ανδρείου ακόμα
      μέχρι χτες λαού, ελευθέρου, με ωραία πεπρωμένα,
      τώρα περιφρονημένου, και ιδίως από μένα.
      Η Παλλάδα πρώτος θα ’ναι της πατρίδας σου εχθρός·
      την αιτία θες να μάθεις; Κοίτα γύρω σου κι εμπρός.
      Έχω δει πολλούς πολέμους κι ερημώσεις να πληθαίνουν
      κι άλλες τόσες τυραννίες να ανεβοκατεβαίνουν.
      Απ’ του Τούρκου τη μανία γλίτωσα και του Βανδάλου,
      μα η χώρα σου έναν κλέφτη μου ’χει στείλει πιο μεγάλο.
      Κοίτα, άδειος ο ναός μου, κατοικία ρημαγμένη,
      και στοχάσου τι μιζέρια είναι γύρω απλωμένη.
      Τούτα ο Κέκροπας, κι εκείνα τα ’χε ο Περικλής στολίσει,
      κι ο Αδριανός τις Μούσες για να τις παρηγορήσει,
      και ευγνωμονώ και όσους το ναό μου έχουν χτίσει,
      μα ο Αλάριχος κι ο Έλγιν μ’ έχουν άγρια συλήσει.
      Και σαν να ’πρεπε ο κόσμος το κατόρθωμα να μάθει,
      ο Ελγίνος στο ναό μου πάει και τα’ όνομά του γράφει,
      σα να νοιάστηκε η Παλλάδα να δοξάσει τ’ όνομά του,
      κάτω η υπογραφή του, πάνω το κατόρθωμά του.
      Κι ο απόγονος των Πίκτων είναι φημισμένος όσο
      ειν’ ο αρχηγός των Γότθων, πιθανόν και άλλο τόσο.
      Αλλ’ ο Αλάριχος τα πάντα είχε αγρίως καταστρέψει
      με το δίκιο του πολέμου, μα ο ‘Ελγιν για να κλέψει
      όσα οι βάρβαροι αφήσαν, που ’τανε απ’ ό,τι εκείνος
      είναι βάρβαρος πιο λίγο, γιατί το ’κανε ο Ελγίνος;
      Το ’κανε όπως τη λεία παρατάει το λιοντάρι
      και ακολουθεί ο λύκος ή ο τσάκαλος να πάρει
      και να γλείψει κάποια σάρκα που απόμεινε ακόμα
      απ’ του λιονταριού ή του λύκου το αχόρταγο το στόμα.
      Αλλά των θεών το κρίμα τους κακούργους θα τους πιάσει.
      Κοίτα τι ο Έλγιν πήρε, κοίτα και τι έχει χάσει.
      Τ’ όνομά του μ’ άλλο ένα το ναό μου τον λερώνει
      και το φως της να το ρίξει η Αρτέμιδα θυμώνει.
      Αν και έχει η Αφροδίτη τη μισή ντροπή ξεπλύνει,
      η Παλλάδα όμως δεν πρέπει χωρίς γδικιωμό να μείνει».

      .............................
      Ώ, καταραμένη να ’ναι η ζωή του και ο τάφος
      και οργή να συνοδεύει το ιερόσυλό του πάθος.
      Τ’ όνομά του η Ιστορία δίπλα σ’ εκεινού θα γράψει
      του τρελού, που της Εφέσου το ναό ’χε κατακάψει.
      Κι η κατάρα μου πιο πέρα απ’ τον τάφο να τον πάει
      και το μίσος αιωνίως και τους δυο να κυνηγάει.
      Ο Ηρόστρατος και ο Έλγιν, και οι δυο ατιμασμένοι,
      μα ο δεύτερος πιο μαύρος απ’ τον πρώτο θ’ απομένει.

      Διαγραφή
    2. Παντώς αν κρίνουμε από ότι τι συνέβη στον λόρδο τοτυ Ελγίν μέτα την αρπαγή αν όχι για "κατάρα της Αθήνας" για "Θεία Δίκη" μπορούμε να μιλάμε οπώσδήποτε σύμφώνα με την ταπείνη μου άποψη...
      ΥΓ Είχα διαβάσει σε μια εφημερίδα πρίν χρόνια ότι ο απογόνος είχε δήλωσει ότι όταν ηθέλε να επισκεφτεί την Ελλάδα είχε διαβατήριο σε άλλο όνομα...

      Διαγραφή
    3. Σωστά! Άλλωστε, ακόμη και το πλοίο με τα κλεμμένα αρχαία βυθίστηκε έξω από τα Κύθηρα. Δεν είναι καθόλου παράξενο, ότι ο απόγονος νιώθει ένα αίσθημα ενοχής, για αυτό που διέπραξε ο πρόγονος του.

      Όμως η Βρετανία έχει αναδειχθεί στο νούμερο ένα επίσημο κλεπταποδόχο της ιστορίας.....τέτοιος λαός, τέτοια ήθη....

      Διαγραφή
  3. Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι αυτή η υποθέση με τα «Μάρμαρα» είναι μια ευκαίρια για τον “Independent” να πουλήσει «Βρετανικό πατριωτισμό» κάτι για το οποίο δεν αποτελεί συνήθες χαρακτηριστικό του εν λόγω εντύπου (σκέψου κάτι κοντά στον παλαιό «Ιό» της «Ελευθεροτυπίας») και πιθανόν για τον συγγραφέα του άρθρου να αποφύγει το Ρ45 και την απόλυση. Εξ άλλου για το έντυπο του Ρόμπερτ Φίσκ μιλάμε, και σε περίπτωση που δεν σου θύμιζει κάτι αυτό το όνομα από τον Ινφογνομώνα ας μου επιτρέψεις να σου υπενθυμίσω ότι ήταν από τους υποστηρικτές των «κακόμοιρών» μουσουλμάνων της Βοσνίας και ότι πάρα την υποστήριξη των Σέρβων στο Κοσσυφοπέδιο, ΄ή στάση του στην παρούσα κρίση στην Ουκρανία είναι χαρακτηριστικά επαμφοτερίζουσα….

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...