ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ φυσιοκρατικὴ ἀντίληψις

1. Το θεμέλιο του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού ήταν η Φυσιοκρατική Αντίληψη.

2. Η απόκτηση της Φυσιοκρατικής Αντίληψης επιτυγχάνετο από όλους μέσω της γνώσης της ετυμολογίας των λέξεων της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας.


3. Οι λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας δεν σημειώνουν μόνο, όπως κάνουν όλες οι λέξεις όλων των γλωσσών συμπεριλαμβανομένων των Νέων Ελληνικών. 

Οι Λέξεις της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας σημαίνουν, δηλαδή σου λένε το φυσιοκρατικό περιεχόμενο της λέξης ή/και σε προκαλούν να το μάθεις. 

4. Η Φυσιοκρατική Αντίληψη είναι η βάση, το θεμέλιο της Επιστημονικής Σκέψης, κατ’αρχήν της Μηχανιστικής που είναι η βάση της Αναλυτικής Κριτικής Σκέψης και μετά της Ουσιαστικής με την συστηματική γνώση της Γεωμετρίας, της Φυσικής και των Μαθηματικών η οποία επιτρέπει την ανέλιξη της Συνθετικής, Ερευνητικής και Εφευρετικής Σκέψης.

Οι γυναίκες στην Αρχαία Ελλάδα ήταν επιφορτισμένες με την ανάπτυξη της Φυσιοκρατικής Αντίληψης στα παιδιά τους. Επομένως γνώριζαν την ετυμολογία των Αρχαίων Ελληνικών Λέξεων, διέθεταν οι ίδιες Φυσιοκρατική Αντίληψη και Αναλυτική Κριτική Σκέψη, είχαν τουλάχιστον Μηχανιστική Επιστημονική Σκέψη και πολλές από αυτές είχαν Ουσιαστική Επιστημονική Σκέψη.

Δίνω λίγα παραδείγματα του πως η γνώση της ετυμολογίας των λέξεων οδηγούσε στην απόκτηση της Φυσιοκρατικής Αντίληψης.

1. Η λέξη πυραμίς.
Πυραμίς = Πυρ + αμίς =ενέργεια + δοχείο = ενέργεια + συλλέκτης = Συλλέκτης Ενέργειας. Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΤΙ είναι ενέργεια; Τι είναι συλλέκτης; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;

2 Η λέξη στεομάχιον (στομάχι).
Οστεομάχιον = το όργανο του σώματος που μπορεί να μάχεται ακόμη και οστά. Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;

3. Η λέξη ξέλιξις.
Εξέλιξη = εκ της έλικος. Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΟΙΑΣ έλικος; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;

Κλπ., κλπ., κλπ.

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις διαμόρφωναν την Φυσιοκρατική Αντίληψη του ερωτούντος…

Έτσι στην ηλικία [4. Η λέξη λικία.  Ηλικία. Ήλιος + κίω = ήλιος + γυρίζω γύρω από = ήλιος + περιστρέφομαι. Ήτοι όταν ρωτάς τι ηλικία είσαι, ουσιαστικά ρωτάς πόσες περιστροφές γύρω από τον ήλιο έχεις κάνει. Αυτόματα η ίδια η λέξη προκαλούσε τις ερωτήσεις: ΠΟΙΑΣ περιστροφής; ΠΩΣ και ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό;] ίσως των 15 ετών, τα παιδιά είχαν ήδη αποκτήσει Φυσιοκρατική Αντίληψη και μία ισχυρότατη ανάγκη να γνωρίζουν καθώς και μία στάση ζωής που οδηγούσε στην απόκτηση της επιστημονικής σκέψης…

Το θάψιμο και η δολοφονία του Ελληνικού Πολιτισμού δεν περιορίστηκε μόνο στις πόλεις, στα αρχιτεκτονικά έργα, στα πολιτιστικά έργα (θέατρα), στα τεχνικά έργα, στα μνημεία κλπ., ούτε στην ασύλληπτου μεγέθους διαχρονική γενοκτονία των Ελλήνων που συνεχίζεται σήμερα, ούτε στην Ελληνική Γραμματεία…
Το θάψιμο και η δολοφονία του Ελληνικού Πολιτισμού, καθώς και η γενοκτονία των Ελλήνων ήταν και είναι διαχρονικά, η πρώτη προτεραιότητα της Συμμορίας.

Γιάννης Κατσούλης

Πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...