ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Το πέτρινο κεφάλι της Γουατεμάλας που η ιστορία θέλει να ξεχάσει

Πριν από πάνω από μισό αιώνα, βαθιά στις ζούγκλες της Γουατεμάλα, ένα γιγαντιαίο πέτρινο κεφάλι αποκαλύφθηκε. Το κεφάλι είχε ωραία χαρακτηριστικά, λεπτά χείλη και μεγάλη μύτη και το πρόσωπο του στρεφόταν ψηλά στον ουρανό. Παραδόξως, το πρόσωπο είχε να επιδείξει Καυκάσια χαρακτηριστικά που δεν ήταν σύμφωνα με οποιοδήποτε από τα χαρακτηριστικά των προ-ισπανόφωνων φυλών της Αμερικής. Η ανακάλυψη προσέλκυσε γρήγορα την προσοχή, αλλά εξίσου γρήγορα γλίστρησε μακριά μέσα στις ξεχασμένες σελίδες της ιστορίας.

Η είδηση της ανακάλυψης εμφανίστηκε για πρώτη φορά, όταν ο Δρ Oscar Rafael Padilla Lara, ένας δόκτορας της φιλοσοφίας, δικηγόρος και συμβολαιογράφος, έλαβε μια φωτογραφία του κεφαλιού το 1987 μαζί με μια περιγραφή ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1950 από τον ιδιοκτήτη της γης, όπου βρέθηκε το κεφάλι και ότι βρισκόταν «κάπου στις ζούγκλες της Γουατεμάλα».

Η φωτογραφία και η ιστορία τυπώθηκαν σε ένα μικρό άρθρο στο ενημερωτικό δελτίο «Ancient Skies», από το οποίο το πήρε και διάβασε ο γνωστός εξερευνητής και συγγραφέας David Hatcher Childress, ένας από τους δημιουργούς και συγγραφείς μας στο Ancient-Origins.net, ο οποίος στη συνέχεια προσπάθησε να ανακαλύψει περισσότερα για το μυστηριώδες πέτρινο κεφάλι. Εντόπισε τον Δρ Padilla, ο οποίος ανέφερε ότι βρήκε τους ιδιοκτήτες της περιοχής, την οικογένεια Biener, στην οποία βρέθηκε ο μονόλιθος. Η τοποθεσία ήταν 10 χιλιόμετρα από ένα μικρό χωριό στη La Democrazia στα νότια της Γουατεμάλας.

Ωστόσο, ο Δρ Padilla είπε ότι ήταν σε απόγνωση, όταν έφτασε στην περιοχή και διαπίστωσε ότι η τοποθεσία είχε καταστραφεί: «Καταστράφηκε από τους επαναστάτες περίπου πριν από δέκα χρόνια. Είχαμε εντοπίσει το άγαλμα πολύ αργά. Είχε χρησιμοποιηθεί ως στόχος για ασκήσεις αντικυβερνητικών ανταρτών. Αυτό το είχε παραμορφώσει εντελώς, κάπως σαν τον τρόπο που η Σφίγγα στην Αίγυπτο είχε τη μύτη της σπασμένη από τους πυροβολισμούς των Τούρκων, μόνο που εδώ ήταν χειρότερα», είπε. Τα μάτια, η μύτη και το στόμα είχαν εξαφανιστεί εντελώς. Ο Padilla ήταν σε θέση να μετρήσει το ύψος του μεταξύ 4 και 6 μέτρων, με το κεφάλι να στηρίζεται σε λαιμό. Το ότι ο Padilla δεν είχε επιστρέψει και πάλι στην περιοχή, οφειλόταν στις ένοπλες συγκρούσεις μεταξύ των κυβερνητικών δυνάμεων και των δυνάμεων των ανταρτών στην περιοχή.

Η καταστροφή του κεφαλιού σήμαινε πως αυτή η ιστορία πέθανε με ένα γρήγορο θάνατο, έως ότου αναδύθηκε ξανά πριν από μερικά χρόνια από κινηματογραφιστές στο φιλμ «Αποκαλύψεις των Μάγιας το 2012 και μετέπειτα», που χρησιμοποίησαν την φωτογραφία για να ισχυριστούν ότι εξωγήινοι έχουν έρθει σε επαφή με παλαιότερους πολιτισμούς. Ο παραγωγός δημοσίευσε ένα έγγραφο που γράφτηκε από τον αρχαιολόγο Hector E Majia από τη Γουατεμάλα, ο οποίος έγραψε: «Βεβαιώνω ότι το μνημείο δεν παρουσιάζει τα χαρακτηριστικά των Μάγια, Ναχουάτλ, Ολμέκα ή οποιουδήποτε άλλου προ-ισπανόφωνου πολιτισμού. Δημιουργήθηκε από έναν εξαιρετικό και ανώτερο πολιτισμό με τρομερή γνώση, του οποίου δεν υπάρχει κανένα αρχείο της ύπαρξης σε αυτόν τον πλανήτη».

Ωστόσο, πέρα από το να βοηθήσει την αιτία της ύπαρξης και την έρευνα για τον μονόλιθο, η έκδοση αυτή χρησίμευσε μόνο στο να επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα, ρίχνοντας όλη την ιστορία στα χέρια ενός δικαιολογημένα σκεπτικού ακροατηρίου που πίστεψε ότι ήταν όλα απλά ένα διαφημιστικό κόλπο. Ακόμη και η ίδια η επιστολή έχει τεθεί υπό αμφισβήτηση με μερικούς να λένε ότι δεν είναι γνήσια.

Παρ 'όλα αυτά, φαίνεται ότι το γιγαντιαίο κεφάλι υπήρξε και δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι η αρχική φωτογραφία δεν είναι αυθεντική ή ότι οι ισχυρισμοί του Δρ Padilla ήταν ψευδείς. Έτσι, αν υποτεθεί ότι ήταν αληθινό, τα ερωτήματα παραμένουν: Από πού προέρχεται; Ποιος το έκανε; και γιατί;

Η περιοχή όπου αναφέρθηκε να έχει βρεθεί το πέτρινο κεφάλι, το Δημοκρατία, στην πραγματικότητα φημίζεται ήδη για τα πέτρινα κεφάλια που κοιτάζουν επίσης προς τον ουρανό, όπως ακριβώς αυτό που βρέθηκε στη ζούγκλα. Αυτά είναι γνωστό ότι έχουν δημιουργηθεί από τον πολιτισμό των Ολμέκων, που άνθισε μεταξύ του 1400 και του 400 π.Χ.. Η ενδοχώρα των Ολμέκων ήταν η περιοχή στις πεδιάδες του Κόλπου του Μεξικού, ωστόσο, έργα τέχνης στο στυλ των Ολμέκων, με σχέδια, μνημεία, αλλά και την εικονογραφία τους έχουν βρεθεί σε τόπους εκατοντάδες χιλιόμετρα έξω από την ενδοχώρα των Ολμέκων, συμπεριλαμβανομένης της La Democrazia .

Παρ 'όλα αυτά, το πέτρινο κεφάλι που απεικονίζεται στη φωτογραφία του 1950 δεν έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ή το στυλ των κεφαλιών των Ολμέκων. Ο αείμνηστος Φίλιππος Coppens, Βέλγος συγγραφέας, ραδιοφωνικός παραγωγός και τηλεοπτικός σχολιαστής επί θεμάτων της εναλλακτικής ιστορίας, έθεσε το ερώτημα εάν η κεφαλή «είναι μια ανωμαλία της περιόδου των Ολμέκων, ή αν είναι μέρος ενός άλλου - άγνωστου - πολιτισμού που προηγήθηκε ή ακολούθησε τους Ολμέκους, και των οποίων το μόνο τεχνούργημα που έχει εντοπιστεί μέχρι σήμερα είναι το κεφάλι του Padilla».

Άλλα ερωτήματα που τέθηκαν αφορούν το κατά πόσον η δομή ήταν απλά ένα μόνο κεφάλι, ή αν υπήρχε ένα σώμα από κάτω, όπως και τα αγάλματα της Νήσου του Πάσχα, και αν το πέτρινο κεφάλι συνδέεται με τις άλλες δομές της περιοχής. Θα ήταν καλό να γνωρίζουμε τις απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα, αλλά δυστυχώς φαίνεται πως η δημοσιότητα γύρω από την ταινία «Αποκάλυψη των Μάγια το 2012 και μετέπειτα» χρησίμευσε μόνο για να θάψει την ανακάλυψη του κεφαλιού βαθύτερα μέσα στις σελίδες της ιστορίας. Ας ελπίσουμε ότι ένας φιλόδοξος εξερευνητής, θα αναλάβει την ιστορία για άλλη μια φορά και να διερευνήσει περαιτέρω για να βρει την αλήθεια σχετικά με αυτό το αινιγματικό μνημείο.

April  Holloway



(σ. Περί Τέχνης ο Λόγος. Καλό θα ήταν οπωσδήποτε, πριν οποιαδήποτε άλλη αναφορά σε εξωγήινους πολιτισμούς κι άλλες εξωπραγματικέ σκέψεις, να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο της γήινης πραγματικότητας, του να έχουν δηλαδή επισκεφθεί την Νότιο Αμερική οι αρχαίοι Έλληνες σε κάποιο άγνωστο χρόνο του παρελθόντος, μιας και οι σχετικές αναφορές και τα αρχαιολογικά στοιχεία που συνεχώς ανακαλύπτονται, καθιστούν όλες αυτές τις ενδείξεις κάτι παραπάνω από απλές «συμπτώσεις»).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...