ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Ο Λαρισαίος που αγιογράφησε την πρώτη ορθόδοξη εκκλησία στον... Βόρειο Πόλο (φωτό)

Ο Λαρισαίος Κώστας Θεοδώρου είχε το προνόμιο να αγιογραφήσει την πρώτη ορθόδοξη εκκλησία στον Βόρειο Πόλο, αυτή της Ελληνικής Κοινότητας, στη μακρινή και παγωμένη Αλάσκα. Όμως δεν σταμάτησε εκεί. Με την αφοσίωση και το μεράκι που τον διακρίνει έκανε τις αγιογραφίες και στην εκκλησία της ρωσικής κοινότητας, αλλά και στην εκκλησία μιας ορθόδοξης φυλής Εσκιμώων!


Ο κ. Θεοδώρου μίλησε (πρόσφατα) για το ξεχωριστό του ταξίδι και για τον ιδιαίτερο τόπο σε ραδιοφωνικό σταθμό.




Παντού υπάρχει ένας Έλληνας...

Πρώτη φορά πήγε στην Αλάσκα, πριν από τέσσερα χρόνια, ανταποκρινόμενος στην έκκληση που έκανε από τηλεοράσεως η δραστήρια Ελληνική Κοινότητα, η οποία, όπως είπε, αριθμεί περί τα 250 μέλη. "Παντού υπάρχει ένας Έλληνας" ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πρόσθεσε, δε, ότι επέλεξε να πάει με δικά του έξοδα. "Εγώ το είδα πατριωτικά και θρησκευτικά" τόνισε.




Η παρουσία του εκεί έγινε δεκτή με ενθουσιασμό, όχι μόνο από τους Έλληνες, αλλά και από άλλες μικρότερες κοινότητες Ορθοδόξων, όπως οι Ρουμάνοι, οι Βούλγαροι, οι Παλαιστίνιοι, οι οποίες πλαισιώνουν την εκκλησία. Όπως είπε, όταν έκανε τις αγιογραφίες στην Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, στο Άνκορατζ της Αλάσκας, "η εκκλησία δεν είχε δάπεδο ακόμη, ήταν τέτοιος μεγάλος ο ενθουσιασμός".

Η ελληνική ομογένεια λειτούργησε ως γέφυρα ένωσης με άλλες εθνότητες, οπότε ακολούθησαν η ρωσική εκκλησία του αγίου Τύχωνα και τον Ιούλιο, η εκκλησία της Γέννησης της Θεοτόκου, των Εσκιμώων, στο νησί Τσενέγκα.




Παγώνει η μπογιά;

Στην ερώτηση των Νίκου Γιώτη και Φάνη Γρηγοριάδη πώς κατορθώνει και δουλεύει στην ..ανεβασμένη για τα δεδομένα της Αλάσκας θερμοκρασία των -10 βαθμών Κελσίου και εάν παγώνει η μπογιά, επισήμανε ότι οι συνθήκες εργασίας δεν είναι και τόσο τραγικές.

"Σκεφτείτε ότι εμείς δουλεύουμε σε έναν κλειστό χώρο. Η θέρμανση είναι αρκετή. Κτίρια που μπορεί να λειτουργούν μια φορά την εβδομάδα, για μια ώρα- δύο φανταστείτε ότι όλη την υπόλοιπη εβδομάδα η θέρμανση δουλεύει ακατάπαυστα" είπε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...