ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

Ο Κυνικός και οι φοροεισπράκτορες του Λίπους!

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Χαχαχαχαχα!
Το ακούσαμε και αυτό!
«Φόρος Λίπους!!!»

Από ενδιαφέρον για την υγεία σας, βρε παιδιά!!!
Σου λένε: Θέλεις κασέρι, κύριε μου, με  40% λιπαρά;;
Θέλεις σουβλάκια με γύρο, γαρδούμπες και λαχταριστό κοκκορέτσι;;
Επιθύμησες ποίτσες «πουτανέσκα» με τέσσερα τυριά, ή καμιά γουρουνοπούλα;;;
ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΦΟΡΟ ΛΙΠΟΥΣ ΚΥΡΙΕ!!!


Επειδή εμείς σε αγαπάμε και προσέχουμε την υγεία σου!
Μη κοιτάς εσύ, ζώο, που δεν το καταλαβαίνεις!!
Τρέχει μετά το PRETTY BRA, για να χωρέσει τις κυρίες που αρέσκονται στα λιπαρά, μέσα στους υπερμεγέθεις κορσέδες του!!
Γιατί, κορίτσια; Εμείς θέλουμε τις Ελληνίδες στυλάκια, μπας και πουλήσουμε κάποιες από εσάς στα αραβικά χαρέμια!

Έχει γεμίσει, λοιπόν, η Ελλάδα με παχύσαρκους!
Και πως θα σας εξοντώσουμε από την ασιτία, αν εσείς συνεχίζετε να παχαίνετε;;; Έ;;;
Μας καθυστερείτε!!!
Και μη κοιτάτε τον Πάγκαλο και τον Βενιζέλο!!
Αυτοί έχουν «ελευθέρας» στο λίπος, ίσα και όμοια είσαστε;;;
Αυτοί κάνουν πολλές «καύσεις»! Ενώ εσείς, είστε διαρκώς στον καναπέ!
Να κοιτάτε όμως τον Τόνι Μακαρόνι, τον Τζέφρι και την Μπιρμπίλω, που είναι μοντέλα για να παραδειγματίζεστε!!!

Χαχαχαχαχα!
Ωχ! Ώχ! Πρόσεχε Κυνικέ μου και μην πολυγελάς!
Διότι οσονούπω έρχεται φόρος και στο γέλιο!!
Γελάς;; Άρα είσαι καλά!
Και αφού είσαι καλά, τότε σίγουρα κάτι κρύβεις!!!
Και αφού κάτι κρύβεις, επειδή γελάς και άρα είσαι καλά, πάρε και έναν φόρο γέλιου!!!

Διότι εμείς σας θέλουμε αδύνατους και καταθλιπτικούς βρε!!
Έτσι είναι οι «υγιείς» άνθρωποι!!
Λοιπόν Κυνικέ, το γέλιο πάνω από τρία «Χαχαχα», αποτελεί τεκμήριο!!
Εσύ γέλασες «Χα» δέκα φορές, άρα επτά «Χα» παραπάνω.
Οπότε, τα 7«Χα» Χ 3 σεντς, μας κάνουν 21 λεπτά, που χρωστάς ήδη του Στουρνάρα!!!


Σχέδιο: Μελάνι σε χαρτί

Γ.Γ.Γ.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Γεράσιμε.
    Κατ' αρχήν, χαίρομαι ιδιαίτερα που ανακάλυψα το ιστολόγιό σου.
    Σαν πολιτικός επιστήμων, χάρηκα και την τελευταία ανάρτηση του ιστολογίου.
    Δεν θεωρώ ότι πρέπει σε ένα ιστολόγιο εθνικού, κοινωνικού προβληματισμού και πολιτικού ενδιαφέροντος να γράφουν σώνει και ντε "ακαδημαϊκοί φωστήρες" (άλλωστε και αυτοί έχουν πια ξεφύγει από κάθε μέτρο και έλεγχο, ενώ πολλοί αναλαμβάνουν τον ρόλο της μυρηκαστικής τάξης, των απολογητών του καθεστώτος), αλλά να μπορεί να συνδιαλέγεται η κοινωνία.
    Άλλο το καλαμπούρι, άλλο το πείραγμα και άλλο πράγμα αυτό το καφριλίκι που και εσύ βίωσες.
    Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καμία ικανότητα προς την ζωγραφική, αλλά θαύμασα πραγματικά το σχετικό σου έργο.
    Μου αρέσει πολύ η ταξιδιάρικη και η αλληγορική τέχνη, (πχ με ενθουσίασε ο ιστορικός συμβολισμός της ελληνικής οικογένειας που δειπνίζει, με χριστιανική ορθόδοξη παράδοση και στο παραθύρι να προβάλλει ο Παρθενώνας).
    Κυρίως εστιάζω σε άρθρα πχ "η επέλαση των δημοσιολόγων" που διάβασα, αλλά και οι παρεμβάσεις του "Κυνικού".
    Συνδυάζεις την Τέχνη με τον πολιτικό προβληματισμό, οπότε είναι δεδομένη η φιλία μου προς το ιστολόγιό σου.
    -Στην πρόταση τώρα...
    Δεν ξέρω αν μπόρεσες να συννενοηθείς με την Φαίη (πραγματικά αδικείται εκεί που γράφει, της έχουν αμολήσει τα ...καλοκάγαθα παράσιτα, από όσο είδα εχθές), αλλά αν μπορέσετε, καλό θα ήταν να οργανώσετε έναν νέο ιστοχώρο, που να μπορούμε να σχολιάζουμε ως άνθρωποι.
    Όπως δεν γνωρίζω από ζωγραφική, έτσι δεν γνωρίζω και από blogging.
    Επομένως οι προτάσεις μου, απλά αφορούν σε μια γενική κατεύθυνση για εσάς που διατηρείτε ιστολόγια.
    Αρκεί να υπάρξει συνεργασία και ως πρώην συνσχολιαστές να συννεονοηθούμε ο ένας με τον άλλο και να μεταστεγαστούμε σε έναν χώρο ανόθευτο από παρασιτισμούς και εγκάθετους/διατεταγμένους κάφρους.
    Η γενική ιδέα (την οποία θα εξειδικεύσω αργότερα) έχει ως εξής:
    Υπόθεση 1. Ο ζωντανός διάλογος, προάγεται όταν ο άλλος έχει "όνομα", χωρίς όμως να χρειαστεί να ανοίξει νέο λογαριασμό.
    Το να σχολιάζει κανείς ως "ανώνυμος", απλά οδηγεί σε παράλληλους μονολόγους για το ευρύ κοινό.
    Θα σχολιάζει ως ανώνυνος αλλά μέσω ενός nick name και με το e-mail, που θα έχει αφήσει στις προϋποθέσεις (πχ όπως σχολιάζαμε στην "Ο").
    Υπόθεση 2. Διαρκής ροή σχολιασμού, ευκολία διαλόγου αλλά με συγκεκριμένους ελάχιστους και αυτονόητους περιορισμούς:
    -Όχι βρισίδια
    -Όχι παρασιτικά σχόλια (τρολάρισμα, πολλά σχόλια μονολεκτικά κτλ)
    Υπόθεση 3. Φιλοξενία άρθρων απλών, καθημερινών ανθρώπων, και πλάγια δημιουργία στηλών πχ (καλή ώρα) καλλιτεχνικά, επιστημονικά ενδιαφέροντα, θρησκευτικά κτλ...
    Επίσης -καθαρά αισθητικά- θεωρώ ότι ένα πιο "ανοιχτό" χρώμα πχ λευκό, θα ελκύει το μάτι καλύτερα και την διάθεση για σχολιασμό.
    Και πάλι γενικολογίες είναι αυτά που παραθέτω, απλά θέλω να δώσω το στίγμα των -ανεπεξέργαστων ακόμα-προτάσεων που θα κάνω.
    Το διαδίκτυο θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην μετάβαση από την μεταφεουδαλική "εκλόγιμη κοινοβουλευτική δικτατορία" σε ένα εγχείρημα αντιπροσώπευσης της κοινωνίας, χωρίς να διαχειρίζονται την "εντολή της" αυθαίρετα οι λεηλάτες της κομματοκρατίας και οι "αψεγάδιαστοι" φαρισαίοι απολογητές της.

    Υ.Γ
    Για την "ιστορία", ουδείς αναμάρτητος.
    Μόνο ο Θεός.
    Κάποιοι αναζητούν ψεγάδια σε συνανθρώπους τους, για να τους μειώσουν, κρυπτόμενοι πίσω από τη νοσηρή τους ιδιοτέλεια.
    Το μπλόγκιν δεν θέλει ούτε "αψεγάδιαστους" φαρισαίους, ούτε "κριτές".
    Όλοι μας κάπου έχουμε σφάλει, ως άνθρωποι, το θέμα είναι να μην είμαστε αμετανόητοι και ακόμα χειρότερα εντεταλμένοι προβοκάτορες (όπως αυτό το παράσιτο που σε εξύβριζε ελλείψει "ενσυναίσθησης" και αγωγής, αλλά και κυρίως, ελλείψει ντροπής).

    Εύχομαι να μπορέσετε να συνεργαστείτε με την Φαίη και με άλλους, και αν προκύψει κάτι να μας κοινοποιηθεί, προκειμένου να βρούμε την υγεία μας και να σχολιάζουμε ανθρώπινα τα ζητήματα που μας απασχολούν ως κοινωνία.

    Ευχαριστώ θερμά για την επικοινωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ φίλε Personal Opinion

      Συμφωνώ σχεδόν με όλα από όσα αναφέρθηκες και σε ευχαριστώ ειλικρινά για τα καλά σου λόγια. Σε θεωρώ φίλο του ιστολογίου μου και ιδεολογικό συνοδοιπόρο.
      Πράγματι το διαδίκτυο θα διαδραματίσει σπουδαίο ρόλο στην εξέλιξη των πραγμάτων στο μέλλον και ήδη το κάνει και στο παρόν. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που όλοι εμείς συμμετέχουμε σε αυτό, προκειμένου να ενημερωθούμε, να ανταλλάξουμε ιδέες και προτάσεις και στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό, να παρεμβαίνουμε στις εξελίξεις μέσω της αλληλεπιδραστικής δύναμης που το διαδίκτυο διαθέτει.
      Προς το παρόν το διαδίκτυο διέπεται από μια σχετική δημοκρατικότητα, που επιτρέπει στον καθέναν την έκφραση του λόγου, είτε με τρόπο δημιουργικό-όπως εμείς θα επιθυμούσαμε-, είτε ακόμη και με την πρόθεση κακόβουλων και αρνητικών παρεμβάσεων, όπως αυτές τις οποίες γνωρίζουμε.
      Έρχομαι τώρα στο προκείμενο της πρότασης σου, που είναι όντως πιο σαφής και κατανοητή, τόσο ως προς τους λόγους της, όσο και ως προς την πραγμάτωση της. Αναφέρεσαι λοιπόν στη δημιουργία ενός νέου ιστοχώρου, απαλλαγμένου από τις παθογένειες των μεγάλων μπλογκ, όπου τη θέση των στείρων και ανόητων αντιπαραθέσεων, θα πρέπει να πάρει ο εποικοδομητικός και γόνιμος διάλογος.

      Δεν έχω συζητήσει οτιδήποτε σχετικό με αυτό, με την Φαίη ή με κάποιον άλλο. Από όσο γνωρίζω, για τους ίδιους λόγους με αυτούς που προβάλλεις και εσύ, μια ομάδα σχολιαστών ξεκίνησαν ένα νέο ιστολόγιο το ΑΒΕΡΩΦ. Γενικά, έχουν φτιαχτεί διάφοροι ιστότοποι στην προσπάθεια να προσφέρουν στους σχολιαστές τους τον κατάλληλο χώρο για γόνιμο διάλογο. Τι ακριβώς έχουν καταφέρει δεν το γνωρίζω. Κάποιοι από αυτούς ίσως λειτουργούν σαν κλειστά "Κλάμπ", περνώντας στην αντίπερα όχθη. Θέλω να πω, ότι ακόμη και σε αυτό υπάρχει πάντα ο κίνδυνος της απομόνωσης σε "παρεϊστικες" λογικές και σε κάποιου είδους ελιτισμό. Φυσικά δεν εννοώ ότι έχεις κάτι τέτοιο στα υπόψιν, απλά επισημαίνω τους κινδύνους.

      Προσωπικά, δε διαθέτω τις γνώσεις της πληροφορικής που απαιτούνται. Το δικό μου ιστολόγιο το έφτιαξα με την βοήθεια ενός φίλου που ήταν σχετικός και απλά το διαχειρίζομαι στις βασικές του λειτουργίες. Από την άλλη, δε νομίζω ότι έχω άμεσα και τη δυνατότητα της οργάνωσης ενός τέτοιου χώρου και από την άποψη του διαθέσιμου χρόνου, αφού ήδη το δικό μου ιστολόγιο εξαντλεί τον λιγοστό χρόνο που θα μπορούσα να προσφέρω. Ευνόητο είναι, πως αν ένας τέτοιος χώρος μπορούσε να δημιουργηθεί, θα συμμετείχα ευχαρίστως..
      Σκέφτομαι ακόμη, πως το ΠΕΡΙ ΤΕΧΝΗΣ Ο ΛΟΓΟΣ, θα μπορούσε και το επιζητώ, να φιλοξενήσει αναγνώστες όπως εσύ και όπως οι υπόλοιποι φίλοι που με τιμούν με τη σοβαρή παρουσία τους (Χρ. Βούλγαρης, Στέργιος Ζυγουράς κ.α.). Βέβαια, η θεματολογία του είναι προσανατολισμένη στην Τέχνη και στον Πολιτισμό, αλλά υπάρχουν πάντα και τα ιστορικά και πολιτικά θέματα που μπορούν να συζητιώνται. Ολυμπία, φυσικά δεν είναι, με την τόσο μεγάλη επισκεψιμότητα της, αλλά πιστεύω ότι έχει κερδίσει με την ποιότητα του την εκτίμηση εκείνων που πρέπει.

      Μιλώντας για αυτό, πρέπει να σου πω, ότι σκοπεύω να επιστρέψω κάποια στιγμή στο Ο, αφού η αποχώρηση μου ήταν προσωρινή (εν βρασμώ ψυχής που λένε), μιας και δεν θα πρέπει τελικά να αφήνουμε κανένα να παίζει μπάλα και παιχνίδια στη δική μας θέση. Από ότι διάβασα αποχώρησες και εσύ για τους δικούς σου δικαιολογημένους λόγους. Απλά, ίσως θα πρέπει να αγνοήσουμε παντελώς τους Κάφρους και να αναζητήσουμε τους "ομοίους ημάς αεί πελάζοντας", συντρόφους και φίλους και αδελφές ψυχές.

      υγ:σχετικά με αυτό: Επίσης -καθαρά αισθητικά- θεωρώ ότι ένα πιο "ανοιχτό" χρώμα πχ λευκό, θα ελκύει το μάτι καλύτερα και την διάθεση για σχολιασμό.
      η επιλογή του σκούρου γκρι, έγινε με μοναδικό κριτήριο την ανάδειξη των χρωμάτων των έργων πάνω στο σκούρο φόντο. Δεν είναι πανάκεια όμως, και προβληματίζομαι ότι ίσως κάποια στιγμή θα χρειαστεί να το αλλάξω.

      Σε ευχαριστώ και πάλι αγαπητέ φίλε!
      Προσβλέπω δε, και σε μια νέα επικοινωνία μας

      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Καλό μεσημέρι φίλε Γεράσιμε, ήσουν κατατοπιστικότατος σε όσα ανέφερες και φυσικά συμφωνώ απόλυτα.
    Και για τον κίνδυνο του ελιτισμού, και για το ότι συνέλαβες τι ήθελα να πω (πχ το ΑΒΕΡΩΦ έχει αυτά τα "τεχνικά" χαρακηριστικά που προσπάθησα να περιγράψω,από μια πρόχειρη ματιά που έριξα, αν και δεν γνωρίζω το πνεύμα του).
    Μόνο μια μικρή αυτο-διόρθωση να κάνω για αποφυγή παρεξηγήσεων:
    Το χρώμα στο ιστολόγιό σου πολύ καλώς είναι σκούρο γκρι και εν προκειμένω "τραβάει" το μάτι, για καλύτερη ανάδειξη του έργου αλλά και ανάγνωση από τους επισκέπτες.
    Απλώς αναφερόμουν σε μια υπόθεση εργασίας με τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
    Αντιλαμβάνομαι τον περιορισμένο σου χρόνο και τπν κατανοώ ασυζητητί.
    Χαίρομαι που θα επιστρέψει ο "Κυνικός" γιατί πραγματικά έδινε "χρώμα" σε ένα άοσμο και άγευστο περιβάλλον και "έδεναν" ωραία.

    Προσωπικά, επειδή τεκμηριωμένα δεν μπορώ να ανταποκριθώ φυσιολογικά σε αυτό τον κανιβαλισμό των σχολίων και με παρεκτρέπει από τις αρχικές μου προθέσεις, θα πάψω να σχολιάζω αλλά θα παρακολουθώ τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες αναρτήσεις του ιστολογίου σου.

    Επίσης να είσαι καλά και πάντα δημιουργικός και ανθρώπινος, Γεράσιμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...