ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Ο Κυνικός Αμφιπολίτης της Παλαγγιά

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Χαχαχα!
Η Παλαγγιά ξαναχτύπησε!
Έλεγα και εγώ, που να είχε πάει; Σε μαθήματα χορού;;
Άφησε λοιπόν το χασαποσέρβικο και το έριξε τώρα στο συρτάκι!


Δεν είναι δα και τόσο σπουδαίος, ρε παιδί μου, ο τάφος!
Αφού υπάρχουν και άλλοι τέτοιοι στην Αμφίπολη!
Δεν το ξέρατε;; Ορίστε, που το μάθατε!
Να!!! Μάτσο οι Καρυάτιδες και τα ψηφιδωτά!! Ξεχειλίζει ο τόπος!
Πρόκειται τελικά για μια πολυκατοικία νεκρών! Όπως η βουλή ένα πράγμα!
Όταν μπούκωσε όμως ο τάφος από τους πολλούς νεκρούς, έσκαψαν και λίγο παρακάτω για να θάψουν και τον απλό Αμφιπολίτη!
Αυτόν ντε, τον απλό πολίτη, που πέρναγε απέξω περαστικός! Αυτόν, που του άρεσε ο λόφος και είπε να ξαπλώσει για τον αιώνιο ύπνο στον απλό τάφο του, των 100 τ.μ!!
Πέταξε έξω, μάλιστα, ο κυνικός Αμφιπολίτης τα κόκαλα των άλλων νεκρών, για να μη τρίζουν από το κακό τους και τον ενοχλούν, όταν κοιμάται στην αιωνιότητα της απλότητας του!!
Να μη μπορεί να απλώσει και λίγο τα ποδαράκια του βρε αδελφέ;; Τι στον Δία! Ούτε στριμωγμένος μέσα στο Μετρό να ήταν!!
Δεν το καταλάβατε, μπρε;;;

Μάλιστα, αν είναι αλήθεια πως ήταν και 1,60 ύψος και πως δεν είχε μαλλιά,
ε τότε, ας ψάξουν οι «παλιοανθρωπολόγοι», μήπως ο Αμφιπολίτης είχε και καμιά κρεατοελιά στη μύτη!
Διότι έχω κάτι αιώνες, να δω τον Σημήτη!!

Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί
Γ.Γ.Γ

===============================
Άλλαξε άποψη με τα νέα δεδομένα η Όλγα Παλαγγιά για την Αμφίπολη.
Η καθηγήτρια εκτιμά πλέον ότι ο πυρήνας του τάφου είναι Μακεδονικός. Σημείωσε όμως ότι ο τάφος δεν έχει καμία σχέση με τον Αλέξανδρο και τους στρατηγούς του και τόνισε ότι ο τάφος είναι πιθανόν για κάποιον πολίτη του τέλους του 4ου ή και 3ου πχ αιώνα.
Δεν είναι και τόσο σπουδαίος ο συγκεκριμενος τάφος, έχουν βρεθεί και άλλοι ανάλογοι και μάλιστα στην ίδια την Αμφίπολη είπε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επεσήμανε πάντως μιλώντας στον ΣΚΑΪ ότι «στην αρχή έβαλαν πολλούς νεκρούς στον τάφο. Μετά δεν μπορούσαν να βάλουν άλλους και έσκαψαν παρακάτω – όπου βρέθηκε ο κιβωτιόσχημος».


6 σχόλια:

  1. Μάλιστα βρήκαμε την Πανελίστρια της Αρχαιολογίας, η Μις κάνω τον δικγορο του Διαβόλου για να σας σπάσω τα νεύρα, η Μις Παλληλαλια. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις εχει την σημασία ςτου η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Παντελή!

      Συμφωνώ και επαυξάνω!
      Άλλο πράγμα είναι η σοβαρή επιστημονική άποψη-πρόταση, ακόμα και αν αποδειχθεί τελικά λανθασμένη και άλλο είναι η "επιστημονική" ανοησία του κάθε ψωνισμένου! Θα έπρεπε να υπάρχει σαφής διάκριση σε αυτό, πόσο μάλλον όταν η "ανοησία" κρύβει και σκοπιμότητες και δεν είναι τόσο αφελής όσο θα ήθελε να περνιέται.
      140 την στήριξαν με υπογραφές και δυστυχώς διδάσκει!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα σας,

    και συγχαρητήρια για το καυστικό σας χιούμορ και το ταλέντο σας στη συγγραφή.
    Πιστεύω ότι η χειρότερη τιμωρία για τέτοιου είδους ανθρώπους όπως η εν λόγω κυρία είναι η αδιαφορία. Αυτή προφανώς θα πει και θα κάνει τα πάντα για λίγη δημοσιότητα. Ε λοιπόν, ας μην της δίνουν αυτή τη δημοσιότητα και ας μην ασχολείται κανείς μαζί της.

    Επίσης, δεν καταλαβαίνω, γιατί (αν ισχύουν αυτά που διάβασα στο διαδίκτυο), άνθρωποι που εκφράζουν απόψεις σαν αυτές της εν λόγω κυρίας, ανήκουν (έστω μόνο ιδεολογικά) σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Αυτό με κάνει να σκέφτομαι ότι μάλλον τους ασκεί κάποια συγκεκριμένη επιρροή ο χώρος αυτός. Και με κάνει να αναρωτιέμαι, γιατί τέτοιος φανατισμός, γιατί σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής και της καθημερινότητας, να πρέπει να κραυγάζει η πολιτική πεποίθηση ενός ανθρώπου; γιατί πρέπει σώνει και ντε να ανήκει κανείς σε μια "ομάδα" και να μη βλέπει τίποτα άλλο γύρω του; γιατί πρέπει να καταταγούμε σε παρατάξεις; ολυμπιακοί-παναθηναϊκοί, δεξιοί-αριστεροί, αθηναίοι-θεσσαλονικείς, κλπ κλπ…Δεν γίνεται να είμαστε λίγο απ' όλα; να καταλαβαίνουμε ότι κάθε παράταξη, κάθε ομάδα, κάθε πολιτική πεποίθηση έχει τα καλά και τα κακά; να κρατάμε τα καλά από το καθε τι και να διώχνουμε τα κακά;

    Μάλλον πρόκειται για κάποια έμφυτη ανάγκη του ανθρώπου να νιώθει ότι ανήκει κάπου, σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων…Γιατί όμως δεν αρκεί που ανήκουμε π.χ. όλοι στο ανθρώπινο είδος; και αυτό μας διακρίνει από τα υπόλοιπα ζωντανά όντα, άρα είμαστε μια ομάδα! Δεν ξέρω, μάλλον το παρα-πήγα μακριά το θέμα…

    Ελένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Ελένη,

      Το παραπήγατε μακριά το θέμα, αλλά είναι και το θέμα πολύ ταξιδιάρικο από μόνο του, οπότε καλά κάνατε!

      Τα ερωτήματα σας είναι πολλά και σημαντικά και απαντούνται μόνο με την φράση "κομματισμός-μισαλλοδοξία". Δηλαδή η γάγγραινα που τρώει τα σπλάχνα της Ελλάδας και που αδυνατίζει τους Έλληνες κατακερματίζοντας τη συλλογική δύναμη τους. Οι απαντήσεις που ζητάτε μπορούν να δοθούν μόνο από σώφρονες και νηφάλιους ανθρώπους και όχι από οπαδούς που δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη του φανατισμού τους.

      Το πρόβλημα της Παλλαγγιά ή ο αυτοσκοπός της, δεν είναι νομίζω η δημοσιότητα. Η δημοσιότητα είναι απλά το μέσο για να εκπληρώσει την αποστολή της. Η αποστολή της είναι να προκαλέσει μια σύγχυση αντιφάσεων και αμφιβολιών στο ευρύ κοινό, που δεν πολυκαταλαβαίνει τα περί αρχαιολογίας, ώστε να απαξιωθεί όσο γίνεται το γεγονός της ανασκαφής.

      Φυσικά ευθύνονται και οι δημοσιογράφοι, αφού ήταν γνωστή ήδη από το 2008, όταν με ένα συνεργάτη της σκοπιανό αρχαιολόγο, προσπάθησε με άρθρο τότε να αμφισβητήσει ακόμα και την Βεργίνα και τον Ανδρόνικο!

      Οι 140 υπογραφές που την υποστήριζαν, στην αποδεδειγμένα λανθασμένη της γνώμη περί ρωμαϊκού μνημείου, ανήκουν ευρύτερα στον αριστερό χώρο, όπως ίσως και η ίδια, δεν το γνωρίζω, αλλά θα μου φαινόταν απόλυτα φυσιολογικό. Ο πολιτικο-ιδεολογικός χώρος αυτός, τα έχει χαλάσει προ πολλού με την έννοια της πατρίδας, που δεν την πιστεύει, ούτε την υποστηρίζει. Άλλωστε για πολλούς εξ αυτών "Μακεδονία" =Σκόπια!

      Για εμένα προσωπικά, η επιστημονική της άποψη έχει την αξία της πορδής ενός γαϊδάρου! Πως μπορεί κάποιος να δίνει σημασία στην άποψη ενός ανθρώπου, που ήδη μια φορά έχει διαψευστεί πανηγυρικά για τις ανοησίες του; Αν κάποιος σας έλεγε ψέμματα μια φορά, θα τον πιστεύατε και μια δεύτερη;; Όταν μάλιστα, ούτε συγνώμη σας έχει ζητήσει για το πρώτο του ψέμμα, αλλά αντίθετα με περίσσιο θράσος και με ολοφάνερα υποκρυπτόμενη σκοπιμότητα, έρχεται και για δεύτερη φορά να ασελγήσει πάνω στην λογική μας;;

      Δυστυχώς, βρήκε και η αρχαιολογία την δική της Ρεπούση!

      Να είστε καλά και ευχαριστώ για την επικοινωνία1

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς αυτό είναι που με φοβίζει στον ελληνικό λαό. Ότι αν βγει ξανά ο ΓΑΠ και πει λεφτά υπάρχουν, θα τον ξαναφηφίσει. Φάνηκε και από τη θερμή υποδοχή που έλαβε στην Κρήτη παρόλο που υποδούλωσε την χώρα για τα επόμενα 60+ χρόνια.

      Αυτό οφείλεται στην έλλειψη κριτικής και γνώσης, κάτι που φρόντισαν να κάνουν οι υπεύθυνοι αλλοιώνοντας την παιδεία.Δώστους άρτο και θεάματα και άστους να κοιμούνται. Για αυτό πάντοτε επιμένω ότι το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνει ο Έλληνας είναι να πετάξει την τηλεόραση και να ανοίξει κανένα βιβλίο.

      ΥΓ: Είχα απαντήσει εκ νέου και στο άρθρο "Η ανάγκη για μια νέα Ελληνικότητα...", αλλά δεν καταχωρήθηκε δυστυχώς το σχόλιο.

      Ευάγγελος

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα αγαπητέ Ευάγγελε!

      Το να ξαναβγει ο ΓΑΠ να πει ότι λεφτά υπάρχουν, είναι απίθανο. Το πιο πιθανό είναι να βγει ένας άλλος "ΓΑΠ" σε στυλ Ανδρέα και με λευκό πολιτικό μητρώο. Η έλλειψη κριτικής σκέψης συμφωνώ πως οφείλεται στην υποβάθμιση της παιδείας και στην προβολή ανάξιων και ανούσιων προτύπων.
      Όταν πολλοί Έλληνες γνωρίζουν με το νι και με το σίγμα, ποια ήταν η εντεκάδα του Παναθηναικο-ολυμπιακού το 1970, αλλά αγνοούν πότε έγινε η μάχη του Μαραθώνα, ή πόσοι ήταν οι βαλκανικοί πόλεμοι, τότε το μέλλον μας προοιωνίζεται ομιχλώδες και δυσοίωνο. Η εξουσία δεν χρειάζεται ενεργούς και σκεπτόμενους πολίτες, παρά μόνο ζόμπι που τρώνε και δουλεύουν και που απασχολούν το μυαλό τους με τα σκουπίδια που τους χορηγεί η τηλεόραση, με τις ευλογίες της εξουσίας και δια των διαπλεκόμενων μαζί της καναλαρχών-εργολάβων.

      Υγ: Λυπάμαι για το σχόλιο που δεν καταχωρήθηκε. Ώρες-ώρες το σύστημα του μπλογκ φαίνεται πως κάνει τα δικά του ..

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...