ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Οι μαθητευόμενοι μάγοι και η έλλειψη ιστορικής συνείδησης

Του Γιώργου Καραμπελιά

Παρακολουθούμε όλοι ως υπνωτισμένοι το θέαμα μιας κυβέρνησης ασχέτων και μαθητευόμενων μάγων να βυθίζει μέρα με τη μέρα σε μεγαλύτερο αδιέξοδο τη χώρα σε όλα τα πεδία, και έναν άβουλο πρωθυπουργό να παρακολουθεί ανίκανος να παρέμβει προς την μία ή την άλλη κατεύθυνση· παρακολουθούμε ταυτόχρονα το θέαμα μιας σταδιακής κατεδάφισης των οραμάτων του… αντιμνημονιακού κινήματος. Δεν θα επανέλθουμε όμως σε αυτά που έχουμε τονίσει πολλές φορές, (ad nauseam) την τελευταία περίοδο, αλλά θα προσπαθήσουμε να διευκρινίσουμε για μια ακόμα φορά το ιδεολογικό και πολιτικό υπόστρωμα αυτής της πολιτικής.

Όταν ανήκεις σε μια γενιά και μια ιδεολογική και πολιτική σχολή που τις τελευταίες δεκαετίες προσπάθησε να κατεδαφίσει την ιστορική συνείδηση του ελληνισμού, αρνείται τη συνέχεια του ελληνικού έθνους· σε ένα ρεύμα που αρνείται να αναγνωρίσει στην οθωμανική Τουρκία εκείνον τον παράγοντα που από τη μάχη του Ματζικέρτ το 1071 μέχρι την εισβολή στην Κύπρο και τις αδιάκοπες προκλήσεις έχει ως διαρκή διακηρυγμένο και μόνιμο στόχο του την κατοχή ή την υποταγή του «συνόρου» που αποτελεί η Ελλάδα.

Όταν από την άλλη πλευρά δεν έχεις καμία συνείδηση ότι η σχέση μας με την Δύση δεν είναι μια σχέση οργανική αλλά τακτική και αναγκαστική συμμαχία απέναντι στην εξ Ανατολών απειλή και πλέεις μέσα σε πελάγη ενός αφελούς ευρωκεντρισμού και δεν έχεις συνείδηση πως ο ελληνισμός είναι όντως, δυστυχώς, «ανάδελφος», αλλά αντίθετα έχεις ανατραφεί με όλες τις εξυπνάδες που λοιδορούσαν την τόσο καίρια έκφραση του πρόεδρου Σαρτζετάκη.

Όταν αγνοείς το γεγονός της βαθύτατης παρακμής στην οποία έχει εισέλθει εδώ και πολλά χρόνια ο ελληνισμός. 

Όταν αγνοείς πως το κεντρικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα είναι η δημογραφική της παρακμή η οποία εκτός από την πληθυσμιακή συρρίκνωση θα την μεταβάλει πολύ σύντομα σε χώρα γερόντων (ήδη ο μέσος όρος ηλικίας είναι 43 χρόνια) με όλες τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτό σε όλα τα πεδία, από την άμυνα, την παραγωγή έως το συνταξιοδοτικό και την αδυναμία να καλυφθούν οι «περιβόητες» συντάξεις.

Όταν κλείνεις τα μάτια μπροστά στη μεγάλη μετακίνηση των πληθυσμών που λαμβάνει χώρα από την Ανατολή προς τη Δύση, μετακίνηση η οποία είναι ενταγμένη και στη στρατηγική του μόνιμα απειλητικού γείτονα, τότε μπορείς να αναφέρεσαι στο ζήτημα των προσφύγων και των μεταναστών, μόνον ως ζήτημα «ανθρωπιστικό» και όχι ως ζήτημα που στο βάθος χρόνου μετατρέπεται σε ζήτημα εθνικής επιβίωσης.

Όταν δεν έχεις συνείδηση ότι μία πλήρης οικονομική και κοινωνική κατάρρευση της χώρας κινδυνεύει να σε οδηγήσει σε μια καθοδική σπείρα χωρίς επιστροφή.

Όταν αρνείσαι να δεις τι έχει συμβεί στη Βουλγαρία, η τη Σερβία εδώ και σχεδόν τριάντα χρόνια ή ακόμα χειρότερα τι συμβαίνει στη γειτονική Συρία.

Όταν εν ολίγοις έχεις ανατραφεί με μια ψευδοταξική ιδεολογία που υποτιμά συστηματικά την εθνική διάσταση και με μια ατομοκεντρική δυτική αντίληψη για την οποία σημασία έχει απλώς «να περνάμε καλά», και όλα αυτά σε ένα έθνος που αριθμεί πλέον μόνο δέκα εκατομμύρια πληθυσμό, τότε σου επιτρέπονται τα πάντα.

Τότε μπορείς πολύ εύκολα με απόλυτη έλλειψη συναίσθησης της ιστορικής και γεωπολιτικής πραγματικότητας, να παίζεις την κυβέρνηση και το θέαμα της δήθεν διακυβέρνησης.

Τότε σου επιτρέπεται να οδηγείς μια χώρα με τα μεγέθη και τις δυνατότητες της σύγχρονης Ελλάδας σε μια πολιτική αφασία, όπου καθημερινά καταρρέουν όλα τα οικονομικά δεδομένα αλλά και οι υποδομές της χώρας και όπου μέσω ενός απίστευτου μιθριδατισμού εθιζόμαστε και αρκούμαστε στο «κάθε μέρα και χειρότερα».

Συντήρηση ή όραμα;

Πολλοί μας έχουν επικρίνει τα τελευταία χρόνια ως υπερβολικά συντηρητικούς που δεν τολμούν να προχωρήσουν στις απαραίτητες «ρήξεις» έστω κι αν αυτό συνεπάγεται στην επιστροφή στη δραχμή ή ακόμα και την έξοδο από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Και αυτό συχνά, από εκείνους που όταν, πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια, έμπαινε η Ελλάδα στο ευρώ πανηγύριζαν ή σιωπούσαν, σε αντίθεση με εμάς που είχαμε ταχθεί όσο γίνεται πιο αποφασιστικά ενάντια σε μια τέτοια πολιτική.

Τι συμβαίνει λοιπόν σήμερα; Έχουμε επαναλάβει αναρίθμητες φορές πως η έξοδος από το ευρώ δεν είναι σήμερα επιλογή δική μας, μιας ισχυρής Ελλάδας ικανής να προχωρήσει σε νέες οικονομικές πολιτικές και νέες συμμαχίες, αλλά θα γίνει αναγκαστικώς ως εκδίωξή μας.

Κατά συνέπεια δεν μπορούμε να προσδοκούμε τίποτα το θετικό από αυτήν, διότι όχι μόνον με τις αλλεπάλληλες υποτιμήσεις, θα ρίξει ακόμα περισσότερο το ήδη δραματικά πεσμένο εισόδημα των Ελλήνων αλλά και κυρίως διότι θα οδηγήσει σε μια γεωπολιτική απομόνωση την χειρότερη δυνατή στιγμή στην περιοχή μας.

Είναι εντελώς χαρακτηριστικό ότι όλοι οι «πατριώτες» που υπερασπίζονται την έξοδο από το ευρώ, δεν σκέφτονται καθόλου τι πρόκειται να συμβεί με την Κύπρο εάν πάψει να βρίσκεται τουλάχιστον στην ίδια οικονομική ζώνη με την Ελλάδα, και απομείνει έρμαιο στις διαθέσεις της Τουρκίας και της Βρετανίας.

Υπάρχει άραγε μια εναλλακτική πολιτική στην περίπτωση μιας τέτοιας εξόδου; Μπορούμε να στηριχθούμε μήπως στη Ρωσία; Είναι σαφές ότι το ερώτημα παραμένει μάλλον θεωρητικό. Διότι η Ελλάδα είναι απόλυτα εξαρτημένη από τις εισαγωγές και τις εμπορικές σχέσεις της με τη Δύση, «βγάζει το ψωμί της» από τον τουρισμό που κατά 80% προέρχεται από δυτικές χώρες, η δε Ρωσία σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν διατεθειμένη να έρθει σε ρήξη με τη Γερμανία ή με την Τουρκία με τις οποίες διατηρεί τεράστιες οικονομικές σχέσεις. Επιπλέον, οι γειτονικές μας βαλκανικές χώρες ιδιαίτερα η Ρουμανία και η Βουλγαρία, δεν ανήκουν πλέον στο φιλορωσικό στρατόπεδο αλλά είναι αντίπαλές της. Καταλαβαίνουμε επομένως, ότι η αναγκαία βελτίωση των σχέσεών μας με τη Ρωσία και η στήριξή μας σε αυτήν σε πολλά θέματα ενεργειακό, αμυντικό κ.λπ., έχει προφανή και αδιαμφισβήτητα όρια. Και πρέπει να ενταχθεί σε μια μεσομακροπρόθεσμη προοπτική μιας ανεξάρτητης και πολυδιάστατης εξωτερικής πολιτικής.

Το ίδιο κατά μείζονα ρόλο ισχύει με την Κίνα. Η Κίνα μπορεί να είναι σύμμαχός μας αλλά μακρινή και αδύνατο να μας στηρίξει αποφασιστικά στα εθνικά και γεωπολιτικά μας προβλήματα.

Εμείς έχουμε ιστορική συνείδηση της χώρας μας και για τη χώρα μας. Γνωρίζουμε ότι ο σημερινός ελληνισμός στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι το τελευταίο ιστορικό υπόλειμμα ενός μεγάλου έθνους και ενός μεγάλου πολιτισμού στη δυσκολότερη στιγμή της ιστορίας της. Γιατί αν κάποτε δεν είχαμε κράτος είχαμε οικονομική υπεροχή σε όλη την Ανατολική Μεσόγειο τη Μικρά Ασία και τα Βαλκάνια, είχαμε πληθυσμό και ισχυρή δημογραφία, οι γιαγιάδες μας γεννούσαν δέκα ή δεκαπέντε παιδιά, είχαμε πολιτισμική υπεροχή. Σήμερα συρρικνωνόμαστε έχουμε χάσει κάθε παραγωγική αυτεξουσιότητα έχουμε γίνει πολιτισμικοί νάνοι, ενώ ο μεγάλος μας αντίπαλος ενισχύεται σε όλα τα πεδία.

Στον προηγούμενο αιώνα διαπράξαμε δύο μεγάλα εθνικά εγκλήματα, με δύο εμφυλίους χάσαμε τη Μικρά Ασία, τη Σμύρνη και την Πόλη ως κέντρα τους ελληνισμού και με τον δεύτερο και τραγικότερο εμφύλιο (1944-1949) χάσαμε την Κύπρο, την Βόρειο Ήπειρο και την οικονομική και πολιτική μας αυτεξουσιότητα.

Σήμερα είμαστε στο κατώφλι μιας νέας μεγάλης εθνικής καταστροφής. Αν έστω και σήμερα, την ύστατη στιγμή, δεν κατανοήσουμε ότι ο ελληνισμός αποτελεί «απειλούμενο είδος» προς εξαφάνιση και πρέπει να προστατευτεί από εμάς τους ίδιους, τότε κινδυνεύουμε σε αυτόν τον αιώνα να πάψουμε να υπάρχουμε ως αυτόνομο πολιτειακό υποκείμενο και να σκορπίσουμε στους πέντε δρόμους σαν τους Αρμενίους ή ακόμα περισσότερο τους Λιβανέζους, ενώ ο ιστορικός χώρος της Ελλάδας θα μεταβληθεί σε έναν απλό χώρο ταμπόν μεταξύ ισλαμικής Ανατολής και Δύσης.

Γι’ αυτούς τους λόγους είμαστε απολύτως «συντηρητικοί», δηλαδή θέλουμε να διασωθεί ο υπαρκτός ελληνισμός και για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός μιας διπλής τακτικής πάνω στην οποία πολλές φορές έχουμε επιμείνει μέχρι σήμερα. Μια τακτική «ανταρτοπόλεμου» στη διαπραγμάτευση με τους τοκογλύφους και τη γερμανική Ευρώπη ώστε να αποφύγουμε το πένθιμο σόλο, μέχρις ότου αποκτήσουμε περισσότερους συμμάχους στο εσωτερικό της Ευρώπης και να ενισχυθούμε ώστε να μπορέσουμε μεσοπρόθεσμα να καταργήσουμε ένα μεγάλο μέρος του χρέους.

Ταυτόχρονα για να έχει νόημα και ο ανταρτοπόλεμος πρέπει να ξέρουμε ποιος είναι ο στρατηγικός μας στόχος. Αυτό δηλαδή που απουσιάζει εντελώς από τη σκέψη και την στρατηγική(!) της παρούσας κυβέρνησης, η οποία εξαντλείται απλώς στο να αποφύγουμε τα χειρότερα και «να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις». Ο ανταρτοπόλεμος έχει νόημα όταν τον εντάσσεις σε ένα όραμα για τη νέα Ελλάδα. Ένα όραμα που έχουμε χαρακτηρίσει εκσυγχρονισμό της παράδοσης, δηλαδή δημογραφική ανάκαμψη, ενδογενή παραγωγική ανασυγκρότηση, αμυντική θωράκιση, κοινωνική δικαιοσύνη, πολιτισμική αναγέννηση και αμεσοδημοκρατικούς θεσμούς.

Αλλά για όλα αυτά είναι απαραίτητο αυτό που λείπει από την ασύντακτη κυβέρνηση και τον άβουλο πρωθυπουργό, μια ιστορική συνείδηση της πατρίδας και του έθνους, μια γνώση του «από πού ερχόμαστε», για να μπορούμε να έχουμε συναίσθηση και για το τι μας λείπει και για το που πηγαίνουμε!


5 σχόλια:

  1. Το ελλαδικό τσίρκο*… εν σωτηρίω ετη 2015 μ.χ.χ.
    -Εάν έχετε πάει ποτέ σε κάποιο τσίρκο, λέω καί γράφω εάν… θα έχετε ενδεχομένως παρατηρήσει τους ελέφαντες, να τους έχουν δεμένους με απλά σχοινιά σε μικρά πασαλάκια, πίσω, στά «παρασκήνια». Ίσως ακόμη να έχετε σκεφτεί: γιατί οι ελέφαντες μένουν δεμένοι τόσο λιτά, αφού με μια απλή κίνησή τους, μπορούν να ξεφύγουν από το αδύναμο παλούκι τους; Οι όποιες πιθανές απόπειρες «απόδρασης» αποβαίνουν μάταιες.
    Η απάντηση πιθανόν! να είναι η εξής: Όταν είναι ακόμα μικρό το ελεφαντάκι (ολίγων μηνών πού συλλαμβάνεται) καί που προορίζεται να το εκμεταλλευτούν στην μετέπειτα ζωή του, οι δαμαστές του, το δένουν σε ένα μικρό πασαλάκι με ένα απλό σχοινί, ή έστω με μία μόνο χοντρή αλυσίδα, καί από το ένα πόδι μάλιστα!. Όμως το ελεφαντάκι είναι μικρό, δεν έχει την απαραίτητη δύναμη, και παρά τις προσπάθειες που κάνει δεν καταφέρνει να απελευθερωθεί από τα δεσμά του. Η πρακτική αυτή συνεχίζεται για αρκετό καιρό, μέχρι που σε κάποια στιγμή, το ελεφαντάκι μεγαλώνοντας, παύει πλέον να αντιδρά. Αφού του προσφέρονται τα άκρως απαραίτητα για την ζήση του, νηπιόθεν. Οι δαμαστές του κατάφεραν να «γράψουν» ανεξίτηλα μια για πάντα στη μνήμη του, την συνήθεια αυτή, ότι δηλαδή, ποτέ δεν θα μπορέσει να «ελευθερωθεί» από τα δεσμά του, δεν έχει κανέναν λόγο άλλωστε!
    Όταν, αργότερα γίνει τεράστιος καί ογκώδης ελέφαντας (όπως καί οι άλλοι του τσίρκου πού έπαθαν το ίδιο, νωρίτερα) που θα μπορούσε με τη δύναμή του, όχι μόνο να ξεφύγει, αλλά να παρασύρει και να γκρεμίσει ολόκληρο το τσίρκο των δαμαστών του, είναι πλέον ανίκανος καί ανήμπορος. Έρμαιο, λοιπόν, ο Ελέφαντας στις ορέξεις, στις επιθυμίες καί στα κελεύσματα του δαμαστή του τσίρκου, χάριν του θεάματος καί του κέρδους. Ότι συμβαίνει με τον ελέφαντα του τσίρκου, του πιο πάνω παραδείγματος, το ίδιο απαράλλαχτα συμβαίνει με τον Ελληνικό Λαό. Ο Λαός, δεμένος σφιχτά στο πασαλάκι του! Είναι αλυσοδεμένος στο μικρό πασαλάκι από το οποίο, τον έχουν πείσει ότι, δεν μπορεί να ξεφύγει. Οι μέθοδοι που έχει χρησιμοποιήσει το σύστημα προς αυτή την κατεύθυνση είναι πολλές, και καθημερινώς εφαρμόζονται όλο και πιο σύγχρονες. Από παλιά ο Λαός είχε ενταχθεί στην πολιτική αυτή, όχι μέσα από κάποιες δημοκρατικές (δήμος + κρατεί) διαδικασίες, αλλά μέσα από τα δίκτυα πολιτικής (αόρατης μα υπαρκτής) πατρωνίας και εκλογικής πελατείας, από τα οποία δεν μπορούσε να ξεφύγει κανένας πολίτης, αν δεν ήθελε να βρεθεί στο περιθώριο. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. >>>>>>>>>>>>>>> Όλοι, λοιπόν, οι πολίτες έγιναν παράκλητοι ικέτες, καί επαίτες μερικών διεφθαρμένων ολιγαρχικών πολιτικών, αμφιβόλου ήθους καί ηθικής οικογενειών, που αναπαρήγαγαν καί εξέθρεψαν τους εξουσιαστές μας (δαμαστές μας, λέγε δανειστές) σε μια ενορχηστρωμένη πολιτική αντιπαράθεση για να μας φανατίζουν και να μας εντάσσουν σε αντίπαλα στρατόπεδα. Αντί λοιπόν, ο Λαός να τους πάρει στο κυνήγι, ή να τους περιφρονήσει μπλέχτηκε σε ένα τεράστιο γραφειοκρατικό σύστημα που του έστησαν σκόπιμα οι θηριοδαμαστές για να τον εκμεταλλεύονται.
    Με τον καιρό γράφτηκε στο λαϊκό υποσυνείδητο, καί με τη βοήθεια και του κομματικού συνδικαλισμού,(σκανδαλισμού) ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αποτίναξης αυτού του συστήματος, στο οποίο και τελικά υπέκυψε. Στις μέρες μας, την καταστολή της κοινωνίας, ανέλαβαν οι συνεκμεταλλευτές των λαϊκών κόπων, οι κρατικοδίαιτοι πολιτικοί πάτρωνες, καί μέσα από τα έντυπα, ραδιοτηλεοπτικά Μέσα Μ.Ε. τους. Στήνουν τις κομματικές φιέστες καί αντιπαραθέσεις, μας κρατάνε σε αντίπαλα στρατόπεδα, εφαρμόζουν την τακτική του «διαίρει και βασίλευε» και αποφασίζουν αυτοί πότε, πού, καί με ποιόν τρόπο θα δοθεί η εξουσία, με το αζημίωτο φυσικά, αφού πάντοτε μοιράζονται κατ’ αναλογίαν τα ποσοστά των μιζών, για χρόνια τώρα! Ειδικά σήμερα, μέσα στην κρίση (κυρίως ηθικών αξιών) για την οποία οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι, μας τρομοκρατούν και μας πείθουν: Ότι, θα πρέπει να εξαθλιωθούμε πλήρως, προκειμένου να πληρωθούν τα δάνεια, που οι ίδιοι ερήμην μας, συνάψαν λεηλάτησαν καί κατασπάραξαν. Ότι, πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να μην αναζητήσουμε υπευθύνους καί να οδηγηθούν εκεί πού πρέπει. Θράσος πού το έχουν οι αθεόφοβοι!; Ότι, μόνο το ίδιο το σάπιο και διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα που μας οδήγησε εδώ, το ίδιο και με τους ίδιους άπληστους ανθρώπους θα μας οδηγήσει καί μέσα στην κρίση. Με το αζημίωτο φυσικά. Δηλαδή, οι ίδιοι ευνούχοι αόμματοι, θα οδηγήσουν ευνουχισμένους τυφλούς. >>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. >>>>>>>> - Ναι, λοιπόν. Εμείς θα μείνουμε εκεί, στο πασαλάκι μας δεμένοι, χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι μπορούμε με μια κίνηση να διαλύσουμε το τσίρκο τους και τους δαμαστές του. Δεν μιλάμε για κοινωνική εξέγερση. Αυτή ίσως έρθει, ούτως ή άλλως, κάποτε από μόνη της, από ανάγκη αργά ή γρήγορα. Γιατί, για κάτι τέτοιο είμαστε παντελώς ανίκανοι πλέον. Αν ήμασταν Μποτσουάνα, Μπανανία ή Ισημερινός, θα είχαμε κάποια ελπίδα. Εδώ μιλάμε ότι έχουμε υποστεί πλήρη λοβοτομή εγκεφάλου καί ευνουχισμό, μέχρι μυελού των οστέων. Εδώ μιλάμε ότι έρχονται, χάριν παραδείγματος, οι ούνοι ξυγκοφάγοι φακιδιάρηδες του ομιχλώδους βορρά καί οι λοιποί ντιντίδες ως κατακτητές καί ΔυΝάσΤες χωρίς βόμβες καί τάνκς, αλλά, με γυαλιστερές γραβάτες καί χαρτοφύλακες καί οι εγχώριοι φαύλοι χοντροκοιλαράδες παμφάγοι υποτακτικοί τους, τούς παραχωρούν καί εκχωρούν γήν καί ύδωρ (καί κατ’ επέκταση καί εμείς μέ την ψήφο μας;;;)λένε!!!, καί κάνουν κωλοτούμπες.
    Έρχονται οι Τούρκοι με τα καράβια τους έξω από τό Σούνιο όποτε θέλουν, περνούν με τα αεροπλάνα τους πάνω από τα νησιά μας, στηΘράκη μας κατεβάζουν συνδυασμό στις αυτοδιοικητικές εκλογές, μάς παραδίδουν μάλιστα και μαθήματα γεωγραφίας λέγοντας πώς το Καστελόριζο ανήκει στη Μεσόγειο!, οι Σκοπιανοί, χρόνια τώρα, πλαστογραφούν, καπηλεύονται, σφετερίζονται, εμπορεύονται την Ιστορία μας, μέχρι καί γιγαντιαίο ανδριάντα του Μεγάλου Αλέξανδρου μας ετοιμάζονται να στήσουν οσονούπω στα Σκόπια, και εμάς; Εμάς, τους ανόητους, άβουλους, άλογους μαρλμποροφραπεδόπληκτους μας έχουν καθηλωμένους βαθειά, χαλλλαρά καί δεμένους στους καναπέδες μας- με ντελίβερι ουϊσκάκι καί ξηροκάρπι – στα τηλεοπτικά τους λεπροκομεία, στα τσιόκ γκιουζέλ μπιλιούρια καί ερωτιλίκια της λάγνας ανατολής, στα αχαλίνωτα καί χωρίς αιδώ εμποροπορνοβοσκεία της ξετσίπωτης μαγδαληνής εσπερίας, στους μαϊμουδομάγειρες, στις μαϊουδομαγείρισσες, στα αισχρά κατινάδικα της τηλετύφλας, στα γήπεδα καί στους τζόγους, στα βοθρολύματα της τηλεκαραβάνας, στις εθνικές αυτομαζοχιστικές αλτσιαντηροβλακείες, στα μολυσματικά σκουπιδένια πάσης φύσεως δανειοσυντήρητα θεάματα, προκειμένου να μην διαταραχθεί το «έγκριτο» κλεπτοκρατικό τους σύστημα και χάσουν την εξουσία, την μάσα, καί τα ενθηλακώματα.>>>>>>>>>>>>>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. >>>>>>>>>>>>Μιλάμε όμως, καί για κάτι πολύ πιο χειρότερο! Υπάρχει και χειρότερο; Μα η καθημερινότητά μας, το φανερώνει κυνικά εκ του πρακτέου περίτρανα!. Ληστείες, φόνοι, κλεψιές, ναρκωτικά, η φρίκη των κατάμεστων ασύλων καί φυλακών, οι αρρώστιες, οι έγκριτοι «λήσταρχοι» φοροφυγάδες, οι αισχροκέρδειες, οι δεκάδες χιλιάδων άνεργοι, άεργοι, τα κλειστά καταστήματα, η σκυλολατρεία -κάποιοι ανώμαλοι τήν αποκαλούν φιλοζωία -καλά να κρατεί, η άνευ ελέγχου πλέον εγκληματική συμπεριφορά «οικονομικών μεταναστών», αφροασιατών – μογγόλων κιτρινιάρηδων καί λοιπών «λαθρομεταναστών» ή λαθροεισβολέων καί εγχωρίων – ελληναράδων κατά τα άλλα! – δουλεμπόρων, οι λογίς – λογίς απατεωνιές μολύνουν την συνοχή μας, το είναι μας, την κοινωνία μας.
    Ένας απόπατος, χωρίς πάτο. ‘Ένας βούρκος, χειρότερος κι από γουρουνοστάσι. Η υποτέλεια καί η οσφυοκαμψία στο μεγαλείο τους. Οι φαύλοι μαλιστάνθρωποι να ρεύονται την παραχορτασίλα τους, καί τα «έγκριτα» εξουσιαστικά ιερατεία να δικαιολογούν, να επικροτούν τήν χρόνια σχιζοφρενική συμπεριφορά καί να επιβραβεύουν μάλιστα την όποια παρά φύσει, ανώμαλη και ανήθικη πράξη! Η παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων ανύπαρκτη, άγνωστη καί σάν λέξη ακόμη. Αρκεί εκείνο το γελοίο.. «έρευνα σε βάθος». Το τσαλάκωμα της Ελληνικής λεβεντιάς μας καί το ξεχαρβάλωμα τής κοινωνίας μας, δεν πάει παρακάτω. Η στάση του επιβήτορα να καθορίζεται πλέον, άκουσον – άκουσον !!! από τον επιβαινόμενο. Το παλούκι φαίνεται να έχει σφηνωθεί για τα καλά, καί στο μυαλό μας. Δυστυχώς! Η απόλυτος ελεφαντίαση σε πλήρη δράση!!! Έως ότου…… έσεται ήμαρ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Κίρκος* > τσίρκος >τσίρκο. Ο Θειοφόρος Όμηρος το αναφέρει ως είδος γερακιού. Οπως το κρίκος (ρι>ιρ), κύκλος, δακτύλιος, είδος λύκου. Το πτηνό αυτό φέρει κυρτό ράμφος και κυρτά νύχια, κιρκινέζι, κιρκόω, κίρκινος, κιρκήσια, κιρκηλασία (ελαύνω), κιρκαία, κέρκινος (ι>ε), Κίρκη, περιβαλλομένη από λύκους , λέοντες και άλλα θηρία.
    υ.γ. Αγαπητε Γεράσιμε, προώθησέ του όπως μπορείς.. ευχαριστώ.-
    Ανωνυμος, αλλά υπαρκτός ...πρός τό παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε φίλε καλημέρα!

      Χειμαρώδης ο λόγος σου και εύστοχος, τόσο για τις αιτίες που έχουν προκαλέσει τη σημερινή, αλλά από πολλών χρόνων υφέρπουσα παρακμή της νεοελληνικής κοινωνίας και του δημόσιου βίου, όσο και για την γλαφυρή περιγραφή της κάθε μορφής παθογένειας της.
      Με βρίσκεις σύμφωνο.
      Θα σκεφτώ με ποιον τρόπο θα μπορούσα να το προωθήσω, όπως μου ζήτησες.
      Σε ευχαριστώ για την επικοινωνία!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...