ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Το κυνικό λάστιχο της Ζωής

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Τελικά ρε συ Γάτε, η ουσία μιας είδησης, βρίσκεται πάντα πίσω από τις πρώτες γραμμές της. Όμως, ενώ όλοι ασχολούνται με τους τίτλους της κανένας δε νοιάζεται για την πλοκή της. Δηλαδή, για τις αρχικές αιτίες και τις αλληλουχίες εκείνες, που δημιούργησαν την ιστορία της είδησης.
Ακούω, για παράδειγμα, για το λάστιχο του αυτοκινήτου της Ζωής και πως εκείνη έβρισε, λέει, τον υπάλληλο του βενζινάδικου, επειδή αυτός δεν της το έφτιαξε! Και μάλιστα πως τον απείλησε με φράσεις του στυλ: «Ξέρεις ποια είμαι εγώ;», που απεχθάνεται ιδιαίτερα ο μέσος Έλληνας. (Αυτά ισχυρίζονται οι αναπαραγωγοί της είδησης). Όμως η είδηση, ως ιστορία, έχει και ένα ασχολίαστο βάθος, που προφανώς δεν ενδιαφέρει τους διακινητές της.

Σκέφτομαι, λοιπόν, πως αν η Ζωή ήθελε σώνει και καλά, να γνωρίζει ο υπάλληλος του βενζινάδικου ποια είναι, υπήρχε ο τρόπος. Θα έπρεπε να είχε πάει εξαρχής στη Β. Εύβοια με την προεδρική λιμουζίνα και όχι με το δικό της αυτοκίνητο! Που πας κυρία Ζωή μου μόνη σου και σου κλατάρει και το λάστιχο; Ολόκληρη πρόεδρος της βουλής και να τριγυρίζεις μόνη σε βουνά και σε λαγκάδια; Χωρίς τους καμιά δεκαριά παρατρεχάμενους, που δικαιούσαι να σε συνοδεύουν; Χωρίς έστω, να μας χρεώσεις 5.000€ για τα έξοδα της πασχαλινής σου εξόρμησης; Εμείς εκτιμούμε μόνο αυτό που το πληρώνουμε και όχι εκείνο που μας γλυτώνει από τα έξοδα! Δεν το έχεις καταλάβει ακόμα; Δεν πήρες παράδειγμα από τον Μεϊμαράκη και τον Πετσάλνικο, που ήταν καλοί και παραγωγικοί πρόεδροι και μας χρέωναν όλα τα τιμολόγια των μετακινήσεων τους, μαζί με τους καφέδες και τα μπισκότα;;

Επιπλέον, το ότι δεν πήρες την κρατική λιμουζίνα, είναι και η βασική αιτία της κατοπινής εξέλιξης της ιστορίας, που τελικά έγινε η είδηση. Ας πρόσεχες! Διότι, αν την είχες πάρει, δεν θα ήσουν αναγκασμένη να πας η ίδια στο βενζινάδικο για την επισκευή του ελαστικού, αλλά θα πήγαινε ο οδηγός σου. Έτσι, δεν θα είχες και την ευκαιρία να γνωρίσεις τον υπάλληλο που δε σε γνώριζε, ώστε να τον απειλήσεις μαθαίνοντας του ποια είσαι! Εσύ, όμως, αντί να πάρεις ένα απλό τηλέφωνο στο δήμαρχο, ή στον αστυνομικό διευθυντή της περιοχής, για να σου επισκευάσουν πάραυτα το ελαστικό, προτίμησες να πας μόνη σου στο βενζινάδικο για να αρπαχτείς με τον υπάλληλο παρουσία των αυτοπτών «μαρτύρων», που ανέμεναν διακαώς μια είδηση! Και εσύ πάλι πόση ατυχία! Ολόκληρη Εύβοια, πήγες και έπεσες βρε παιδί μου πάνω σε νεοδημοκράτες «μάρτυρες» και σε ωτακουστές!

Εμείς Γάτε μου, δεν είμαστε μπροστά στο συμβάν και το χέρι μας δεν το βάζουμε στο ευαγγέλιο για κανέναν. Μπορεί να έγινε έτσι όπως το λένε, μπορεί όμως και όχι. Όμως εμείς, δεν παραβλέπουμε το μείζον, για να προβάλλουμε το έλασσον. Μας ενδιαφέρει όλη η ιστορία και όχι μόνο ο τίτλος της είδησης.….

Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί

Γ.Γ.Γ

2 σχόλια:

  1. XΡΙΣTOΣ ΑΝΕΣΤΗ !

    Φίλε Γεράσιμε,μαζί με τις θερμές πασχάλιες ευχές μου δέξου και τα θερμά μου συγχαρητήρια για το ωραίο σημερινό σου σχέδιο και για το έξοχο κείμενο που το συνοδεύει !

    ο φίλος σου δάσκαλος από το...Ρήνο

    Επιτέλους ένας σχολιασμός αντικειμενικός και άξιος του γεγονότος, που το εκμεταλλεύθηκαν χωρίς ντροπή και στοιχειώδη λογική τα εντεταλμένα παπαγαλάκια της παραπληροφόρησης.
    Το φως της Αναστάσεως του Χριστού να μας φωτίζει όλους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη!

      Φίλε Γεώργιε, σε ευχαριστώ πολύ για τις ολόθερμες ευχές σου, τις οποίες και σου ανταποδίδω!

      Σχετικά τώρα με το κείμενο, έχω να πω ότι αποτυπώνει μια απλή λογική, που καθώς φαίνεται έχει εκλείψει πλέον από τη δημόσια ζωή μας. Και όταν και όπου η λογική εκλείπει, είναι βέβαιο πως την καταπνίγουν αλλότρια προς την αλήθεια κίνητρα.
      Παπαγαλάκια, καναρινάκια και καρδερίνες μας εκπλήσουν πάντα, όταν αντί για κελαηδισμούς και τιτιβίσματα, επιδίδονται σε κορακισμούς συμφερόντων..
      Να είσαι καλά φίλε μου και χάρηκα πολύ για την επικοινωνία μας!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...