ART ISSUES- Απόψεις και άρθρα για την Τέχνη και τον Πολιτισμό, την Φιλοσοφία και την Ιστορία, την Θρησκεία και την Επικαιρότητα
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ
ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΓΛΥΠΤΙΚΗ
ΔΙΕΘΝΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ
ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ
ΘΕΑΤΡΟ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ
ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ
ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ
ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ
ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
ΝΕΑ ΤΑΞΗ
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
Ο ΚΥΝΙΚΟΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821
ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΩΠΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ
ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΦΩΤΟΘΗΚΗ
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ
ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ
ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ
ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αγαπητέ Γεράσιμε! -Ειτε Σκύλλα, είτε Χάρυβδη μάλλον θά προκύψη (;) Λερναία Ύδρα καί μάλιστα λυσσασμένη σέ κατάσταση οίστρου... αυτό επιδιώκουν πάση θυσία τά μυτερόνυχα αρπακτικά τού κισ, οι φοροκλέφτες, οι φοροκλέπτες, οι πραγματικοί μας εγχώριοι ΔιΝάσΤες υπακούωντας στά αφεντικά τής ΝOVO ORDO SECLORUM.. Ομως τό διψασμένο (γιά ανθρώπινο αίμα) εννεακέφαλο αυρό θηρίο πρέπει νά οδηγhθή στήν Αμυμώνη πηγή καί τήν ώρα που θά ξεδιψά, δίκοπα τσεκούρια πρέπει νά τό καρατομήσουν. Ο Ευρυσθέας έδωσε τήν Εντολή, ορθά κοφτά. Ο Ηρακλής, κι ο Ιόλαος τί απέγιναν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε φίλε,
ΔιαγραφήΗ Λερναία Ύδρα, με βάση την αφήγηση της μυθολογίας οδηγήθηκε στον θάνατο, αφού πρώτα βέβαια σκόρπισε τον φόβο και τον πανικό. Η μυθολογία λοιπόν είναι αισιόδοξη για το τέλος του τέρατος και αποτυπώνει συμβολικά την καταστροφική κατάληξη του κύκλου της ανωμαλίας, που μπορεί να βρίσκει εφαρμογή σε όλες τις περιπτώσεις.
Το καλό με το κακό, είναι πως είναι αυτοκαταστροφικό. Χρειάζεται βέβαια και η δράση ενός Ηρακλή και ενός Ιολάου για να στριμώξουν το τέρας. Όμως σε αντίθεση με τη μυθολογία τέτοιοι ήρωες δεν βρίσκονται εύκολα στην πραγματική ζωή, παρά μόνο αν οι εποχές το επιτρέψουν. Η εποχή μας-έως τώρα-δεν άφηνε τέτοια περιθώρια, παρά αναδείκνυε τόνο τις υπο-μετριότητες. Όμως τώρα που όλα έχουν αλλάξει και που θα αλλάξουν δραματικότερα, ίσως οι συνθήκες επιτρέψουν να δούμε πάλι Άνδρες με το Α κεφαλαίο....
Ας αισιοδοξούμε επαγρυπνώντας....