ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2015

Με χρόνο 500-1200% πάνω από το συλλαλητήριο του «ΟΧΙ» καλύφθηκε το συλλαλητήριο του «ΝΑΙ» σε 5 ιδιωτικά κανάλια

5 ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί (MEGA, ANT1, STAR, ALPHA, SKAI) επέλεξαν να προβάλλουν το συλλαλητήριο του «ΝΑΙ» στο δημοψήφισμα με ποσοστά χρόνου 500-1200% περισσότερο του συλλαλητηρίου για το «ΟΧΙ». Η ΕΡΤ ήταν το μόνο κανάλι που παρουσίασε ισόρροπα τα δυο συλλαλητήρια.






2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Γεράσιμε! -Ειτε Σκύλλα, είτε Χάρυβδη μάλλον θά προκύψη (;) Λερναία Ύδρα καί μάλιστα λυσσασμένη σέ κατάσταση οίστρου... αυτό επιδιώκουν πάση θυσία τά μυτερόνυχα αρπακτικά τού κισ, οι φοροκλέφτες, οι φοροκλέπτες, οι πραγματικοί μας εγχώριοι ΔιΝάσΤες υπακούωντας στά αφεντικά τής ΝOVO ORDO SECLORUM.. Ομως τό διψασμένο (γιά ανθρώπινο αίμα) εννεακέφαλο αυρό θηρίο πρέπει νά οδηγhθή στήν Αμυμώνη πηγή καί τήν ώρα που θά ξεδιψά, δίκοπα τσεκούρια πρέπει νά τό καρατομήσουν. Ο Ευρυσθέας έδωσε τήν Εντολή, ορθά κοφτά. Ο Ηρακλής, κι ο Ιόλαος τί απέγιναν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε φίλε,

      Η Λερναία Ύδρα, με βάση την αφήγηση της μυθολογίας οδηγήθηκε στον θάνατο, αφού πρώτα βέβαια σκόρπισε τον φόβο και τον πανικό. Η μυθολογία λοιπόν είναι αισιόδοξη για το τέλος του τέρατος και αποτυπώνει συμβολικά την καταστροφική κατάληξη του κύκλου της ανωμαλίας, που μπορεί να βρίσκει εφαρμογή σε όλες τις περιπτώσεις.
      Το καλό με το κακό, είναι πως είναι αυτοκαταστροφικό. Χρειάζεται βέβαια και η δράση ενός Ηρακλή και ενός Ιολάου για να στριμώξουν το τέρας. Όμως σε αντίθεση με τη μυθολογία τέτοιοι ήρωες δεν βρίσκονται εύκολα στην πραγματική ζωή, παρά μόνο αν οι εποχές το επιτρέψουν. Η εποχή μας-έως τώρα-δεν άφηνε τέτοια περιθώρια, παρά αναδείκνυε τόνο τις υπο-μετριότητες. Όμως τώρα που όλα έχουν αλλάξει και που θα αλλάξουν δραματικότερα, ίσως οι συνθήκες επιτρέψουν να δούμε πάλι Άνδρες με το Α κεφαλαίο....
      Ας αισιοδοξούμε επαγρυπνώντας....

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...