ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2016

Οι κυνικοί επικαρπωτές της ανθρωπότητας

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Φίλοι μου ζώα και πουλιά,
Για να μπορέσει να δει κάποιος, τι συμβαίνει ιστορικά με την ανθρωπότητα, χρειάζονται απλά λόγια κι ένα ακόμα φυσικότερο παράδειγμα. Φανταστείτε, λοιπόν, μια εικόνα.
Μπροστά σας εξαπλώνεται ως τον ορίζοντα ένας απέραντος κάμπος με σπαρμένο στάρι και κάθε λογής κήποι και μποστάνια. Όλα βρίσκονται σ’ ένα χυμώδη οργασμό ωριμότητας, έτοιμα να δώσουν τους καρπούς τους. Έντομα και πουλιά πετούν μέσα στην ομορφιά της γαλήνης.

Τώρα, όμως, η εικόνα αλλάζει. Εμφανίζεται ξαφνικά ένα πλήθος θεριζοαλωνιστικών μηχανών κι άλλων θορυβωδών φορτηγών και μηχανημάτων, που αρχίζουν να διαγουμίζουν τον κάμπο, κόβοντας και τσαλαπατώντας στο πέρασμα τους το κάθε τι. Αρπακτικά χέρια αποσπούν τους καρπούς με βία, κλαδιά σπάζουν και βλαστάρια τσακίζονται. Είναι αυτοί που ήρθαν για να μαζέψουν τη σοδειά.

Αν τώρα, στη θέση του κάμπου βάλουμε την ανθρωπότητα με όλη την ποικιλία της και στη θέση των καρπών βάλουμε την αξία που παράγεται από τον κόπο της εργασίας και της δημιουργίας της, τότε, θα αντιληφθούμε ότι τον ρόλο των επικαρπωτών της, τον παίζουν οι αεθνικοί επικυρίαρχοι και πως οι θεριζοαλωνιστικές μηχανές είναι οι πόλεμοι τους. Αυτοί οι ληστές είναι, που επιστρέφουν πάντα στην ώρα τους για να αρπάξουν τη σοδειά. Αυτό είναι η ανθρωπότητα για τους επικυρίαρχους. Ένας κερδοφόρος κάμπος, που με μιαν αυθαίρετη ιδιοκτησιακή αντίληψη επ΄αυτού, τον πλιατσικολογούν, μόλις επέλθει ο χρονικός κύκλος της ωρίμανσης, που οι ίδιοι έχουν θέσει την διάρκεια του.

Όλα έχουν μια περιοδικότητα, έτσι κι αυτό. Αφήνουν να περάσουν μια-δυο γενιές, να θρέψει καλά ο κάμπος κι έπειτα για να μαζέψουν τη σοδειά τους δημιουργούν μια κρίση κι ένα νέο παγκόσμιο πόλεμο. Χωρίς να σπείρουν, θερίζουν τους κόπους των άλλων, με την ισχύ του δυνατού που παίρνει ετσιθελικά το μερτικό του, όπως ο τσιφλικάς τη σοδειά του κολλήγου.

Αφήνουν πρώτα τη «μαρίδα» να μπει στο Χρηματιστήριο κι αφού περιμένουν κάμποσο να γεμίσει το δίχτυ, έπειτα το σηκώνουν ξαφνικά και την ψήνουν στα κάρβουνα. Το αποτέλεσμα είναι πάντα το ίδιο, μόνο ο τρόπος αλλάζει που ληστεύεται κάθε φορά η σοδειά της ανθρωπότητας...

Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί
Γ.Γ.Γ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...