ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Ἐκπαιδευτική λοβοτομή

ποιος γονιός χει ατά τά χρόνια παιδί στό δημοτικό σχολεο, χει πάρει καί μία γεύση το τί σημαίνει δημόσια λληνική κπαίδευση. ν σχολήθηκε λίγο μέ τά διαβάσματα το παιδιο του θά διαπίστωσε τήν καταβαραθρωμένη ποιότητα τν βιβλίων, τό “περίεργο” πνεμα τν προγραμμάτων σπουδν καί τά καζάντια τν μοντέρνων παιδαγωγικν μεθόδων. Παράλληλα θά διαπίστωσε τι συχνά καί ο διοι ο δάσκαλοι στέκονται μέ τήν διαν μηχανία πέναντι σέ σα τούς ρχονται πό τήν πλευρά το πουργείου.

φτώχεια δέν φορ μόνο τήν ποσότητα τν πληροφοριν πού ποκομίζει τό παιδί στό σχολεο λλά καί τήν σύνολη ψυχοπνευματική του νάπτυξη. Μέσα στό κυριολεκτικά τρομακτικό ατό τοπίο νακοινώθηκαν καί ο ργουελικοί σχεδιασμοί Φίλη – Λιάκου.

Μέχρι πρόσφατα, μολογ τήν μαρτία μου, πίστευα κι γώ πώς πρόκειται γιά μιά πορεία νησυχητική μέν, ναπόδραστη δέ. ποδίδοντας τόν κατήφορο στά χαρακτηριστικά το καιρο μας (κυριαρχία τς εκόνας, μετάβαση σέ διαφορετική ποχή μέ καινούργιες νάγκες, λογική τς σσονος προσπάθειας, πουσία παγγελματικν προοπτικν…) πίστευα πώς πλς χώρα μας κολουθε νομοτελειακά μιά παγκόσμια κφυλιστική τάση. Μέχρι πού ρθα σέ παφή μέ τά σχολικά γχειρίδια τς γλώσσας καί μέ τίς πόψεις τν σχεδιαστν τν προγραμμάτων σπουδν.

Τά τρέχοντα βιβλία φτιάχτηκαν πί σημιτικοκσυγχρονισμοκριβς στό ποδομητικό πνεμα τς θλιας κείνης περιόδου. Τά τέσσερα πό τά ξι βιβλία γλώσσας γράφτηκαν πό μάδες μέ πικεφαλς πανεπιστημιακό: στς Α΄ τάξης λένη Καρατζόλα, στς Β΄ Ζωή Γαβριηλίδου καί στίς τάξεις Ε΄ καί Στ΄ ννα ορδανίδου. λες συναντνται (καί) στήν πιστημονική μάδα πού πλαισίωσε τό χρυσοτόκο (27 κατ. ερώ!) Πρόγραμμα κπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων το λληνοφοβικο διδύμου Φραγκουδάκη – Δραγώνα, πρόγραμμα πού στήν πτή, σχολική πραγματικότητα …δινεν ρος καί τεκεν μν.

Τό πνεμα πού διαρρέει τήν στοιχειώδη κπαίδευση μέ βάση τό Πρόγραμμα Σπουδν τό συνέχουν διαπολιτισμικότητα, διαθεματικότητα, μαθητοκεντρισμός, μαδικότητα. ωλες δέες νός συρμο πού ποδομε τίς θνικές κοινωνίες κόντρα στήν συνταγματική πιταγή γιά νάπτυξη τς θνικς καί θρησκευτικς συνείδησης”. Δέν θά μιλήσω γιά προχειρότητα, νοησία, δεοληψία, εναι δύνατον νά περιγραφε πραγματικότητα. λλωστε, καθώς στή χώρα μας δέν πάρχει καμμία θεσμική ποτίμηση ποιασδήποτε κπαιδευτικς μεταβολς, καθένας χει τή γνώμη του. μως ποιός μπορε νά δηλώνει σήμερα ετυχής μέ τήν ψυχοπνευματική καθήλωση τν παιδιν;

2 σχόλια:

  1. ...πού τό περίεργο;! Αφού, από συστάσεως τού Ελλαδικού κράτους(1830-1832) καί πάντοτε, ένδεκα (11)- εάν σάς λέει κάτι ο αριθμός - εγκάθετοι ανθέλληνες παράσιτοι, αποστάτες καί μιαροί καθορίζουν εγκυκλίως!σέ τί καί μέ ποιόν τρόπο θά εκ-παιδευτούν τά Ελληνόπουλα. Τό τραγικότρο όλων είναι πώς οι δεμένοι μέ τό λουράκι τής πείνας Δάσκαλοι (μας) δασκαλίζουν χρόνια τώρα, σέ σιδερόφρακτα οικήματα (προθάλαμοι φυλακών) σκοτεινά,αποκρουστικά, βρομερά,τρισάθλια απάνθρωπα ντουβάρια,πού σχολεία τά λένε.Εννοείται πώς δεκάδες εκατοντάδες Σχολεία στήν Υπαιθρο Χώρα είναι κλειστά καί ερημώνονται! Αγνοούν οι "ανόητοι" (δάσκαλοι) καί οι νεόφτωχοι νεοελλαδίτες τί σημαίνει Σχολείο!τί Παιδεία, τί Μάθηση,τί Αγωγή,τί Αρετή,τί Φιλότιμο,τί σημαίνει Ελληνική Αξία...τί τέλος πάντων Ζωή καί Ευδαιμονία! Περισσότερα;!!!!>>> ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,
    Δ.ΛΙΑΝΤΙΝΗ ....Ιδέ ο δάσκαλος.....«Όταν δεν υπάρχει γύρω μας τίποτα το αληθινό, πώς να υποψιαστούμε ότι όλα είναι ψεύτικα;» Δημήτρης Λιαντίνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Τίποτα το περίεργο, αλλά μάλλον αναμενόμενο. Η λοβοτομή έχει διάρκεια και "συνέπεια".
      Καλό Σ/Κ φίλε μου!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...