ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Στο σπίτι του ξετσίπωτου δεν μπορούν να μιλούν για ηθική...

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Τάδε έφη, αν δεν το γνωρίζατε, ο αυτοσχέδιος υπουργός, κοινωνικός μεταρρυθμιστής και ηθικός αναμορφωτής κ. Φίλης. Τζάμπα τον πληρώνουμε να βόσκει στο υπουργικό λιβάδι τριφύλλι; Αυτός τα ξέρει όλα!
Σύμφωνα με αυτόν: «Η εκκλησία έχει συμβάλλει στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας»,  ενώ διερωτήθηκε «με ποιο μέρος ήταν στη χούντα και στην κατοχή;»

Φαίνεται, πως η Εκκλησία θα ψήφισε το τρίτο μνημόνιο, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ αντιστεκόταν στους δανειστές με μπροστάρη τον κ. Φίλη.
Η Εκκλησία είναι που αποδέχεται την κατοχή των γερμανών και του ΔΝΤ, όχι η κυβέρνηση. Η Εκκλησία ψηφίζει τις κατάπτυστες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και καταργεί δημοψηφίσματα, επειδή ήταν με την Χούντα. Αλλά προς Μαρξ, (όπως λέμε προς Θεού) ο Φίλης και το αριστερίστικο σινάφι του, που είναι «δημοκρατικό», κάνουν τα ακριβώς αντίθετα δίνοντας επικούς αγώνες αντίστασης και ξεπουλώντας τα πάντα.
Η Εκκλησία φταίει ακόμα και για τις δεκάδες χιλιάδες των αυτοχείρων και για τις 300.000 χιλιάδες των ξενιτεμένων νέων μας.
Η Εκκλησία καθιέρωσε τα γκέι-παρέιντ και τα σύμφωνα συμβίωσης ομοφυλοφίλων, δεν το ξέρατε; Αυτή οσονούπω θα νομιμοποιήσει και την παιδεραστία και κάθε ανήθικο αποκύημα του πολιτικώς ορθού.
Αυτή διέδωσε το μπουζικαριό, τα ελληνάδικα, τις λαμογιές, το δανεικώς ζειν και το ευκόλως πλουτίζειν με κάθε τρόπο.
Η Εκκλησία σπρώχνει τους ανθρώπους στην ανεργία, τις γυναίκες στην πορνεία, τους άνδρες στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά και όλους μαζί στην παρανομία, στην απελπισία και στην εγκατάλειψη.
Η Εκκλησία διαλύει την κοινωνική συνοχή με την αλλοίωση της δημογραφικής σύνθεσης του λαού και την αθρόα εισβολή του Ισλάμ.
Η Εκκλησία έχει συμβάλλει, λοιπόν, στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας. Όχι οι ενάρετοι και ηθικοί πολιτικοί, όπως ο πρώην ψάλτης κ. Φίλης και ο ΣΥΡΙΖΑ, στο βαθμό βεβαίως που του αναλογεί.

Φυσικά, μπέρδεψε σκόπιμα την ιεραρχία, που εκείνος εννοεί, με την Εκκλησία που είμαστε όλοι εμείς, τα κάποια εκατομμύρια του λαού. Είναι γνωστό όμως πως είναι άριστος στην σταλινική προπαγάνδα. Ωστόσο, αν η αναφορά του γινόταν για την ηθική έκπτωση της ιεραρχίας θα ήταν περισσότερο αποδεκτή.  Η έκπτωση αυτή αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η ιεραρχία είναι κατώτερη των περιστάσεων. Διότι, αν για κάτι ευθύνεται η ιεραρχία, είναι ότι άφησε τα πράγματα να φτάσουν έως εδώ. Τώρα ειδικά που η Ορθοδοξία είναι σε διωγμό από τον κ. Φίλη και τους ομοίους του.

Αλλά η ιεραρχία μοιάζει κι αυτή με την πολιτική εξουσία, δε διαφέρει σε τίποτα. Εκτός αυτού, είναι βαθιά διχασμένη εδώ και 8 αιώνες. Με το ένα μέρος της, το αποδεκτό από την πολιτική τάξη, δηλαδή το φιλενωτικό, εκσυγχρονιστικό και ετερόφωτο να υποτάσσεται στη Δύση και το άλλο μέρος της το αυτόφωτο, ανθενωτικό και ορθοδοξοκεντρικό, που θέλει να μείνει πιστό στην παράδοση. Το ίδιο συμβαίνει πάντα. Άλλοι ιεράρχες κοιτάζουν ποίων τα συμφέροντα θα υπηρετήσουν, ενώ άλλοι θυσιάζονται για το ποίμνιο τους. Απ’ όλα υπάρχουν, γιατί, λοιπόν, αυτή η γενίκευση; Τελικά, τι θα έπρεπε να είχε γίνει στην Κατοχή; Να έπαιρναν οι μητροπολίτες τα μπαζούκας, ή μήπως να οδηγούσαν τον άοπλο λαό στη σφαγή;
 

Ένας απλός ιερέας στην πρώτη γραμμή της αντίστασης

Μήπως γνωρίζει κάτι ο κ. Φίλης για τον ταπεινό παπά Πνευματικάκη στον Κρεββατά της Βιάννου, που τον σκότωσαν οι ναζί ανήμερα του Σταυρού, όταν βγήκε μπροστά με τον σταυρό στο χέρι για να σταματήσει το φονικό; Γνωρίζει ότι εκτός από τον Αρχιεπίσκοπο Χρύσανθο που δεν όρκισε την κατοχική κυβέρνηση, 14 Μητροπολίτες πήραν μέρος στην αντίσταση και 140 κληρικοί εκτελέσθηκαν από τους κατακτητές; Ότι τέλος δημιουργήθηκε η εθνικοαπελευθερωτική οργάνωση Παγκληρική Ένωση, με αποτέλεσμα να οργανωθούν στο ΕΑΜ πάνω από 3000 κληρικοί, ενώ υπολογίζεται πως πάνω από το 75% του εφημεριακού κλήρου πήρε ενεργητικά μέρος στον Αγώνα της Εθνικής Αντίστασης;

Την απάντηση βέβαια, του έδωσε ο σύντροφος του Μ. Γλέζος, που είπε με αφορμή τη δήλωση του υπουργού Παιδείας: «Όποιος καταφέρεται εναντίον της Εκκλησίας για τη δήθεν αδράνειά της στη διάρκεια της Κατοχής βλασφημεί. Όταν ο Στρατηγός Σταυράκος, διοικητής στρατιωτικός των Αθηνών και της Αττικής, κάλεσε τους δημάρχους, τις αρχές και τους περιφερειάρχες να έρθουν στους Αμπελοκήπους για να παραδώσει τα κλειδιά της πόλης στους κατακτητές, ο Αρχιεπίσκοπος τότε αρνήθηκε και δήλωσε ότι η "Εκκλησία παρίσταται στην απελευθέρωση των λαών και όχι στη σκλαβιά τους". Η πρώτη αντίσταση στην Ελλάδα έγινε από την Εκκλησία. Είναι να κλαίει και να γελάει κανείς (με αυτά που λέει ο κ. Φίλης)» κατέληξε.
 

Δύο Ρουμελιώτες ιερείς, συναγωνιστές στον ΕΛΑΣ, ο παπά-Χολέβας και ο παπά-Ανυπόμονος

Άλλωστε, ήδη από τις 10 Δεκεμβρίου του 1985, ο άνθρωπος που μαζί με τον Απόστολο Σάντα, κατέβασε τη Γερμανική σημαία από την Ακρόπολη, ο Μανόλης Γλέζος, μιλώντας σε εκδήλωση της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου των Αθηνών, έδωσε την απάντηση στο πιο πάνω ερώτημα, του κ. Φίλη κλείνοντας τα στόματα των κακόβουλων προπαγανδιστών. Αφού τόνισε ότι μια μερίδα ανθρώπων αποφάσισε τη συνεργασία με τους κατακτητές και μια άλλη υιοθέτησε την ουδετερότητα, είπε ότι «ο τρίτος δρόμος ήταν η αντίσταση. Αυτόν επέλεξαν αφενός τμήμα της αστικής τάξης και του αστικού πολιτικού κόσμου καθώς και η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού… Ο Κλήρος, κομμάτι κι αυτός του Ελληνικού λαού, συμμερίστηκε την τελευταία επιλογή».

Ο 'Αρης Βελουχιώτης και ο πάτερ-Ανυπόμονος στη Λαμία
μετά την  επίσημη δοξολογία για την Απελευθέρωση

Ο Μανόλης Γλέζος προσκόμισε πλήθος στοιχεία για τη δράση του Κλήρου στην Αντίσταση, μίλησε για τους 14 Μητροπολίτες και εκατοντάδες Ιερείς που πλαισίωσαν το ΕΑΜ, για τους εκτελεσμένους Κληρικούς, τα κατεστραμμένα Μοναστήρια, τις ομηρίες, τις φυλακίσεις και εκτοπίσεις κληρικών. Ανέφερε, μάλιστα, ότι πάνω απ’ το 50% των κληρικών ήταν επίσημα μέλη της μαζικότερης αντιστασιακής οργάνωσης, της «Εθνικής Αλληλεγγύης».

Στο σπίτι του ξετσίπωτου δεν μπορούν να μιλούν για ηθική, διότι θα πέσει το ταβάνι και θα τους πλακώσει…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...