ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

Το Ισλάμ προ των πυλών – Η τωρινή Ευρώπη δεν το βλέπει;

Άρθρο του ιστορικού και συγγραφέα,
Σαράντου Ι. Καργάκου
γραφα στ προηγούμενο ρθρο μου τι π 10ετίες λη ξωτερικ κα μυντικ μας πολιτικ στηρίζεται σ’ να σύστημα κακομελετημένων κα σφαλμένων κτιμήσεων. λεγε μ μβρίθεια πιγκουΐνου Κων/νος Καραμανλς τι νταξ μας στν ΕΟΚ ρχικ, κα μετ στν Ε.Ε., διασφαλίζει τ σύνορ μας προς νατολάς. «Τύφλες κα μαρα φάσκελα», πο λέγαμε στ Μάνη.
τουρκικ εσβολ εχε ρχίσει πρ πολλο, λλ’ χι μ τν τρόπο πο γινε στν Κύπρο. Μς εχε προειδοποιήσει –κα μάλιστα δ στν θήνα– πανέξυπνος Τορκος πολιτικός ζάλ: «Θ σς κατακτήσουμε πληθυσμιακά». δη στ Θράκη χει πέλθει πληθυσμιακ νατροπή. Τώρα ατ πεκτείνεται στ νησι το ρχιπελάγους κα πρς τν θήνα.

Κι ν ο καλύτεροι λληνες φεύγουν γι τ ξωτερικ, χρα γεμίζει π σιατικ κα φρικανικ πληθυσμό. πόλεμος, λένε ο εδήμονες, κα φτώχεια εναι ατ πο σπρώχνουν λα ατ τ στίφη πρς μς. Κουραφέξαλα! χω γυρίσει λη τήν Αθιοπία κα χω γράψει μεγάλο βιβλίο γι’ ατ («Αθιοπία: Μι λλάδα στν φρική»-κδ. Σιδέρης). Λίγες χρες γνώρισαν τόση φρίκη πολέμου, τόση ξηρασία, τόση φτώχεια, τόσο μέγεθος πείνας. Οτε κα στ Μπενάρες τς νδίας οτε στ παλαι Δελχ συνάντησα τόσο μέγεθος δυστυχίας. Κα πορ: Γιατ δν ρχονται π τν Αθιοπία τ καραβάνια τς πελπισίας λλ ρχονται π τ φγανιστν, τ Πακιστν, τ Συρία, τν Τυνησία κα τ Μαρόκο; Βρκα στ Σκάλα τς Λακωνίας Μαροκιν πο ταν π τν κοσμοξάκουστη Καζαμπλάνκα πο βλέπει στν τλαντικό! Πολλ μπορε κανες ν σκεφθε. Ο περισσότεροι νθρωποι τς Αθιοπίας εναι Χριστιανο Κόπτες. Ατο πο φθάνουν δ εναι Μουσουλμάνοι διαφόρων τάσεων, κυρίως Σουνίτες κα Σιίτες. δικ τους προώθηση, πο γίνεται μ ποπτες χρηματοδοτήσεις, σκοπε στν σλαμοποίηση τς Ερώπης. Μ πρτο πειραματόζωο τν λλάδα.

Κατανο τν φόβο τς Βιέννης. Δύο φορς ο θωμανοί φθασαν πρ τν πυλν της. Τν πρώτη φορ τ 1529, ταν να πλήθος «κιντζί» π τν Μιχάλογλου κα τν σουλτάνο Σουλεϊμν τν Μεγαλοπρεπ περιέσφιξαν τν πόλη π παντο, κόμη κα μ στολίσκο π τν Δούναβη. λλά πέτυχαν. Γι δεύτερη φορ πεχείρησαν Κατάληψη τ 1683 π τν γεσία το Καρ-Μουσταφ Κιοπρουλ. πόλη σώθηκε τν τελευταία στιγμ χάρη στν πέμβαση το πολωνικο ππικο πο νίκησε τος Τούρκους λίγο ξω π τ Βιέννη, στ λόφο το Κάλλενμπεργκ. Στ λεγόμενο «πλοστάσιο τν στν» (Bürgerliches Zeughaus) μπορε πισκέπτης ν δε τη σπάθα το Τούρκου γ, ρχηγο τν γενίτσαρων κατ τν πολιορκία το 1683, μι μεγάλη κόκκινη θωμανικ σημαία, τ κρανίο το Καρ-Μουσταφ κα τ μεταξένιο σχοιν τς γχόνης του μ δύο ρητ το Κορανίου.

λλά, ν ο Μουσουλμάνοι κατακλύσουν τν λλάδα, πως γινε σταδιακ τν 14ο κα 15ο αώνα, τίποτε δν θ μπορέσει ν νακόψει τν προέλασ τους. δη στν Βαλκανική χουν δημιουργήσει σχυρά προγεφυρώματα: Στν λβανία, στ Βοσνία, στν ρζεγοβίνη λλ κα στ Σκόπια κα στν Βουλγαρία. Πίσω π μεγάλα δρύματα σλαμικν σπουδν βρίσκεται Τουρκία κα Σαουδική Αραβία. Τό ραμα το Νταβούτογλου γι νασύσταση τς θωμανικς Ατοκρατορίας σ μερικ χρόνια θ’ ρχίσει ν σαρκώνεται. λα τ κατομμύρια Μουσουλμάνων, πο χρόνο μ χρόνο θ αξάνεται σν τν μμο τς θαλάσσης, θ τεθον π τν προστασία τς νέας θωμανικής Ατοκρατορίας. Θ εναι ο προφυλακς της, Πέμπτη Φάλαγγα μέσα στν Ερώπη. Ερώπη στ μέσα το 15ου αώνα διέπραξε τ βλακεία ν μν στείλει βοήθεια στν κινδυνεύουσα Βασιλεύουσα. τσι Πορθητής τὴν κατέλαβε τὸ 1453. Ἄν ζοῦσε κάτι περισσότερο ἀπό 10 χρόνια, θὰ εἶχε καταλάβει τὴν Ἰταλία καὰ μετὰ ὁ δρόμος θὰ ἦταν ἀνοιχτὸς γιὰ τὴ λοιπή Εὐρώπη. Αὐτὸ ἡ τωρινή Εὐρώπη δὲν τὸ βλέπει;

http://www.exapsalmos.gr/2016/10/12/s-kargakos-istorikos-islam-pro-ton-pylon-torini-evropi-den-vlepi/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...