ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Ο Ιάπωνας ζωγράφος Tosa Mitsuoki ( 土佐光起 1617 - 1691)

Ο Tosa Mitsuoki διαδέχθηκε τον πατέρα του, Tosa Mitsunori (1583-1638), ως επικεφαλής της σχολής Tosa και μετέφερε την σχολή στο Κιότο, μετά από περίπου 50 χρόνια στο Sakai. Όταν το σχολείο εγκαταστάθηκε στο Sakai, ο Mitsunori ζωγράφιζε για τους αστούς.

Το σχολείο δεν ήταν τόσο παραγωγικό όσο ήταν κάποτε, όταν ο Mitsunobu, ο οποίος ζωγράφισε πολλούς ωραίους παπύρους (1434-1525) διεύθυνε το σχολείο. Ο Mitsuoki μετακινήθηκε από το Sakai με τον πατέρα του το 1634, στην πόλη του Κιότο. Εκεί, ήλπιζε να αναβιώσει το σχολείο Tosa ώστε να κερδίσει ξανά το κύρος του στην Αυλή του Κιότο. Γύρω στο 1654 κέρδισε μια θέση ως ζωγράφος της Αυλής (edokoro azukari) που για πολλά χρόνια η παράδοση ήθελε να κατέχεται από την οικογένεια Tosa, αλλά ήταν στην κατοχή της σχολής Kano από τα τέλη της περιόδου Muromachi (1338-1573).
 

Εικονογράφηση για το έπος Genji Monogatari, το κλασικό έργο της ιαπωνικής λογοτεχνίας του 11ου αιώνα, που θεωρείται και το πρώτο ψυχολογικό μυθιστόρημα παγκοσμίως

Το 1654, ο Mitsuoki αποκατέστησε με επιτυχία την οικογενειακή σχολή όταν κέρδισε τον τίτλο του azukari edokoro, που σημαίνει "το κεφάλι του γραφείου ζωγραφικής στην Αυλή". Έτσι το σχολείο Tosa ήταν για άλλη μια φορά η κυρίαρχη σχολή στην Αυλή. Το σχολείο ευημερούσε καθ 'όλη τη Edo περίοδο, κατά τη διάρκεια των ετών 1600 έως 1868. Ο Mitsuoki μπορεί να θεωρηθεί ως ο τελευταίος πρωτοποριακός ζωγράφος της σχολής Tosa. Τον διαδέχθηκε μια μακρά σειρά ζωγράφων, ξεκινώντας με το γιο του, Mitsunari (1646-1710). Πολλοί από τους διαδόχους του χρησιμοποίησαν τις ίδιες τεχνικές και το ύφος της ζωγραφικής όπως ο Mitsuoki, η οποία σταδιακά οδήγησε τα έργα τους σε επαναλήψεις καθ 'όλη τη διάρκεια της περιόδου Έντο. Η έλλειψη καινοτομίας είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία πολλών παπύρων που θα μπορούσαν να θεωρηθούν ότι έγιναν από τον ίδιο τον Mitsuoki. Μια άλλη σχολή σε ισχύ περίπου την ίδια περίοδο που ονομάστηκε Kanō school, άνθισε ακριβώς όπως οι διάδοχοί της σχολής Tosa.

Genji Monogatari

Genji Monogatari

Ανθισμένες κερασιές και φθινοπωρινοί σφένδαμοι με κρεμασμένα ποιήματα



Βιοτέχνες

Βιοτέχνες

Δύο σκηνές από το έπος Genji Monogatari, "το δέντρο-σκούπα" και "τα νέα χόρτα"


Νυχτερινή πορεία εκατό δαιμόνων

Νυχτερινή πορεία εκατό δαιμόνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...