ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Ἰατρικὴ «βόμβα» στὶς ἔκφυλες ἀποδομήσεις

Πς λλις θ μποροσε ν χαρακτηρισθε ατρικ κθεση το «μερικανικο Κολλεγίου Παιδιάτρων» (θνικς ργανώ­σεως μ μέλη σ 47 Πολιτεες τς μερι­κς μ σκοπ τν προώθηση τς γείας κα εημερίας τν παιδιν) σχετικ μ τς «μφυλες Ταυτότητες» κα τ λεγόμενο «Κοινωνικ Φύλο» παρ ς βόμβα πο δια­λύει λες τς ρρωστημένες κφυλιστι­κς πεποιθήσεις περ ποδομήσεως τν μ­φυλων στερεοτύπων;

Μ πολλ χαρ κα ψυχικ νακούφιση γι τν κατάθεση γκυρου, σαφς πιστημονικο λόγου π ατρος ψηλς πιστημονικς περιωπς μεταφέρουμε συνοπτικ τς θέσεις το Κολλεγίου.

τίτλος τς σχετικς κθέσεως εναι: « δεολογία τν φύλων βλάπτει τ παιδιά». Σ᾿ ατν διαλαμβάνονται κα τ ξς (πιλεκτικά):

«Τ μερικανικ Κολλέγιο Παιδιάτρων προ­τρέπει τος παγγελματίες γείας, κ­παι­δευτικος κα νομοθέτες ν πορρίψουν λες τς πολιτικς πο προδιαθέτουν τ παιδι ν δεχθον ς φυσιολογικ μι ζω χημικς κα χειρουργικς πλαστοπροσωπίας το ντίθετου φύλου. Τ γεγονότα κα χι δεολογία καθορίζουν τν πραγματικότητα.

1. νθρώπινη σεξουαλικότητα εναι να ντικειμενικ βιολογικ δυαδικ γνώρισμα: Τ χρωμοσώματα ΧΥ κα ΧΧ εναι γενετικο δεκτες το ρσενικο κα θηλυκο ντιστοίχως κα χι γενετικο δεκτες κάποιας δια­ταραχς. Ο ξαιρετικ σπάνιες διαταραχς νάπτυξης φύλου (DSD) εναι λες ατρικς ναγνωρίσιμες ποκλίσεις π τ σεξουαλικ δυαδικ πρότυπο κα ρθς χουν χαρακτηριστε ς διαταραχς το νθρώπινου σχεδιασμο. Τ τομα μ δια­­ταραχς νάπτυξης φύλου (συχν ποκαλούμενα ς “διαφυλικά”) δν ποτελον τρίτο φύλο.

2. Κανες δν γεννιέται μ κοινωνικ φύλο (gender). λοι γεννιονται μ να βιολογικ φύλο. Τ κοινωνικ φύλο (πίγνωση κα ασθηση το αυτο μας ς ρσενικο θηλυκο) εναι μία κοινωνιολογικ κα ψυχολογικ ννοια· χι ντικειμενικ βιολογικ ννοια. Ο νθρωποι πο “ασθάνονται σν τ ντίθετο φύλο” “κάπου νδιάμεσα” δν ποτελον τ τρίτο φύλο. Παραμένουν βιολογικ νδρες βιολογικ γυνακες.

3. πεποίθηση νς τόμου τι ατς ατ εναι κάτι πο δν εναι, στν καλύτερη περίπτωση χαρακτηρίζεται ς σημάδι συγχυσμένης σκέψεως. δυσφορία γένους (GD), ναφερόμενη παλαιότερα ς διαταραχ ταυτότητας φύλου (GID), εναι μι ναγνωρισμένη ψυχικ διαταραχ κατ τν πι πρόσφατη κδοση το Διαγνωστικο κα Στατιστικο γχειριδίου τς μερικανικς Ψυχιατρικς νωσης (DSM-V). (…)

5. Σύμφωνα μ τ DSM-V τ 98% τν γοριν μ διαταραχ ταυτότητας φύλου κα τ 88% τν κοριτσιν μ διαταραχ ταυτότητας φύλου τελικ ποδέχονται τ βιολογικό τους φύλο, φο περάσουν μ φυσιολογικ τρόπο τν φηβεία.

6. Τ παιδι προεφηβικς λικίας πο χρησιμοποιον ρμόνες, πο μπλοκάρουν τν φηβεία προκειμένου ν ποδυθον τ ντίθετο φύλο, θ χρειαστον ρμόνες “δια­σταύρωσης φύλου” σ προχωρημένη ­φη­βεία. συνδυασμς ατς δηγε σ μόνιμη στειρότητα. Τ παιδι ατ δν θ μπορέσουν ποτ ν συλλάβουν γενετικς δικά τους παιδι οτε κα μέσ τεχνητς γονιμοποίησης. πιπλέον, ο ρμόνες δια­σταύρωσης φύλου (τεστοστερόνη κα ο­στρογόνα) συνδέονται μ κινδύνους καρ­δια­κν παθήσεων, ψηλς ρτηριακς πιέ­σεως, θρόμβων το αματος, γκεφαλικο, σακχαρώδους διαβήτου κα καρκίνου.

7. Τ ποσοστ ατοκτονιν εναι 20 φο­ρς ψηλότερα σ φήβους πο χρησιμοποιον ρμόνες διασταύρωσης φύλου κα ποβάλλονται σ γχείρηση λλαγς φύλου.

8. Τ νὰ κάνεις τὰ παιδιὰ νὰ πιστεύουν ὅτι μία ζωὴ χημικῆς καὶ χειρουργικῆς μίμησης τοῦ ἀντίθετου φύλου εἶναι φυσιολογικὴ καὶ ὑγιὴς συνιστᾶ κακοποίηση τοῦ παιδιοῦ».

«Κακοποίηση τοῦ παιδιοῦ», κύριοι τοῦ Ὑ­πουργείου Παιδείας. Αὐτὸ προκαλεῖ ἡ Θεματική σας Ἑβδομάδα. Καὶ ἡ γνωμάτευση αὐτὴ δὲν προέρχεται ἀπὸ «συντηρητικοὺς ὁμοφοβικοὺς ρατσιστές», ἀλλὰ ἀπὸ διακεκριμένους εἰδικοὺς ἐπιστήμονες τῆς Ἰα­τρι­κῆς. Ἐπιτέλους ἂς συνέλθουμε ὡς ἔθνος. Ἂς πετάξουμε ἀπὸ ἐπάνω μας τὰ ράκη κάποιων ὑπερκρατικῶν διαφθορέων, πού, ἐπειδὴ διαθέτουν χρῆμα, μποροῦν νὰ ἐξαγοράζουν συνειδήσεις καὶ νὰ ὁδηγοῦν τὶς κοινωνίες σὲ ὁλοσχερὴ ἀποδόμηση. Ὡς ἔ­θνος μὲ πολιτισμικὴ ταυτότητα ἀπὸ τὶς ἰσχυρότερες διεθνῶς, διαθέτουμε ὅλα ἐ­κεῖ­να τὰ ἐχέγγυα, τὸν ζωντανὸ λόγο τοῦ Θεοῦ, τὴν ἁγία μας Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ τὴν ἀτίμητη ἱστορική μας κληρονομιά, ποὺ θὰ ἐξασφαλίσουν ὑγεία καὶ σταθερότητα στὸ παγ­κόσμιο γίγνεσθαι. Τὰ νέα βλαστάρια αὐ­τῆς τῆς πατρίδας διαθέτουν ἐθνικὸ γενετι­κὸ ὑλικὸ πολὺ ἰσχυρό. Μὴν τὸ ἀποδυναμώνουμε. Μὴν τὸ ἀποδομήσουμε μὲ ἀλ­λότριες πρακτικές. Μὲ μιὰ ὑγιὴ Παιδεία, στηριγμένη στὴν πολιτιστική μας κληρονο­μιά, θὰ μπορέσουμε νὰ ὀρθοποδήσουμε ὡς ἔθνος καὶ νὰ μεγαλουργήσουμε καὶ πάλι στὴν παγκόσμια ἱστορικὴ καὶ πολιτικὴ σκηνή.

Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”
 Πηγή ΑΚΤΙΝΕΣ

Αρχική δημοσίευση Μάρτιος 2016, Ενημερώθηκε τον Αύγουστο του 2016, Ενημερώθηκε τον Ιανουάριο του 2017
MichelleA. Cretella, M.D.Πρόεδρος του Αμερικανικού Κολλεγίου Παιδιάτρων
Quentin Van Meter, M.D. Αντιπρόεδρος του Αμερικανικού Κολλεγίου ΠαιδιάτρωνΠαιδο-ενδοκρινολόγος
Paul McHugh, M.D.Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστημίου Ψυχιατρικής της Ιατρικής Σχολής Johns Hopkins και πρώην Επικεφαλής Ψυχίατρος στο νοσοκομείο Johns Hopkins
Αμερικανικό Κολλέγιο Παιδιάτρων – Ιανουάριος 2017 – www.ACPeds.org]
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...