ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Η ισλαμική «συνιστώσα» της Αριστεράς.

Jacques Julliard : « Qu'est-ce que l'islamo-gauchisme ? »

Γράφει ο Jacques Julliard.

Επόμενος τοις ενδόξοις συντρόφοις του» ο ανασχηματισθείς κ. Φίλης εξαπέλυσε, χρησιμοποιώντας το γνωστό νεοταξικό λεξιλόγιο, μύδρους κατά του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερώνυμου, επειδή εξέφρασε τους προβληματισμούς του και για την ανεξέλεγκτη εισροή μουσουλμάνων μεταναστών και προσφύγων καθώς και για το υπό ίδρυση μουσουλμανικό τέμενος.

Μισό αιώνα πριν, η Γαλλία δεν είχε κανένα πρόβλημα από την παρουσία μουσουλμάνων στο έδαφός της, πορευόταν βέβαιη για την αφομοιωτική δύναμη της Δημοκρατίας και του πολιτισμού της και τίποτε απολύτως δεν προοιώνιζε τις οδυνηρές εμπειρίες που ζουν σήμερα οι κάτοικοί της… Ο Ζακ Ζουλιάρ*, γράφει για τις εκλεκτικές συγγένειες Αριστεράς και Ισλάμ σε μια Γαλλία που ματώνει και η Δημοκρατία αδυνατεί να προστατεύσει τους πολίτες της…] Ε.Δ.Ν.

 =======

Εχουμε πρόβλημα ισλαμοαριστερισμού. Για ποιο λόγο και πώς μια δράκα λογίων της άκρας αριστεράς, ελάχιστοι αριθμητικά αλλά με ισχυρή επιρροή στα μέσα ενημέρωσης και στο χώρο των ανθρώπινων δικαιωμάτων, επέβαλαν μια πραγματική καθαγίαση του Ισλάμ στον γαλλικό πολιτικό χώρο; Μάλιστα, γιατί αυτοί οι λόγιοι, στην πλειονότητά τους αγνωστικιστές και αναρχικοί, καταλήφθηκαν από τέτοιο πάθος για την πιο κλειστή θρησκεία, την πλέον ταυτοτική και, στην ισλαμιστική της εκδοχή, την πλέον φιλοπόλεμη και την πλέον βίαιη στην επιφάνεια της γης; Γιατί αυτός ο παράξενος εκφοβισμός, διανθισμένος με πούπουλα ηθικής; Γιατί δεν μπορούμε να μιλούμε για το Ισλάμ χωρίς την παρουσία του συνηγόρου του;

 Το αποτέλεσμα προκαλεί κατάπληξη· είναι εξωφρενικό.  Γιατί, μόλις είδαμε, σε διάστημα δύο ή τριών ετών, την πλέον απίστευτη αντιστροφή σχεδόν όλων των διακριτικών χαρακτηριστικών της αριστεράς, αυτών με τα οποία παραδοσιακά εμφανίζεται και την αναγνωρίζουμε.

Πρώτο τη τάξει μεταξύ αυτών, η λαϊκότητα [σ.τ.μ.: ο χωρισμός Εκκλησιών και Κράτους]. Για χρόνια υπήρξε για την αριστερά το κατ’ εξοχήν σημείο αντίθεσης στη δεξιά. Και να που ξαφνικά, έγινε ύποπτη για ένα τμήμα της λόγιας άκρας αριστεράς, η οποία επανέλαβε ασύστολα για λογαριασμό της τις παλινωδίες του Σαρκοζί για την λεγόμενη «ανοιχτή λαϊκότητα».  Επειδή, από τη στιγμή που αρχίζει να ισχύει όχι μόνο για τον καθολικισμό αλλά και για το Ισλάμ, η λαϊκότητα για τον Πάπα εμφανίζεται ξαφνικά ανυπόφορη και μάλιστα αντιδραστική. Ακόμα χειρότερα, συνδέεται με ασαφείς υπαινιγμούς για αντεκδίκηση των Καθολικών! Μόλις η Εκκλησία την αποδέχθηκε, έγινε αποβλητέα!


Επόμενο ήταν να γίνει ύποπτη και η Δημοκρατία με τη σειρά της. Δεν είναι αυτή [η Δημοκρατία] μια συνυποδήλωση σχεδόν ταυτοτική, «πατρογονική» λένε οι πλέον ενθουσιώδεις, για να μην πούμε ρατσιστική; Δεν είναι το τελευταίο οχυρό της δυτικής παγκοσμιότητας εναντίον της επιβεβαίωσης όλων των μειονοτήτων; Δεν είναι θεμελιωμένη σε αυτό που ενώνει τους ανθρώπους παρά σε αυτό που τους χωρίζει; Μείζον έγκλημα για τους υποστηρικτές του κοινοτισμού. Μένει ακόμα ένας ένοχος, ο τελευταίος: ο ίδιος ο λαός! Η απόρριψη του λαού από τους μποέμ αντικομφορμιστές, είτε είναι μετριοπαθείς, τύπου Terra Nova ή εξτρεμιστές, ισλαμοαριστερού τύπου, είναι ένα πολιτικό γεγονός μεγάλης σημασίας, κατάλληλο να μεταμορφώσει, σύμφωνα με τη φαεινή διατύπωση του Λεόν Μπλουμ, ένα ταξικό κόμμα σε κόμμα παρακατιανών (un parti de classe en parti de déclassés).

Yπάρχει κάτι το ασυνήθιστο στον μουσουλμανικό νεοκληρικαλισμό που έχει κυριεύσει ένα τμήμα της διανόησης. Επειδή, όπως ισχυρίζονται, το Ισλάμ είναι το κόμμα των φτωχών; Δεν πιστεύω σε μια τέτοια αλλαγή προλεταριάτου. Εξάλλου, πάτε να δείτε στη Σαουδική Αραβία αν το Ισλάμ είναι η θρησκεία των φτωχών. Διαπιστώνω μάλλον ότι ο ισλαμοαριστερισμός γεννήθηκε την ημέρα που ο ισλαμισμός έγινε συνιστώσα της τυφλής τρομοκρατίας και της σφαγής.


Γιατί αυτή η αντιστροφή; Επειδή η διανόηση έγινε από τις αρχές του 20ού αιώνα, το πραγματικό κόμμα της βίας. Αν προτιμά την Επανάσταση αντί της μεταρρύθμισης είναι όχι γιατί αρνείται αλλά επειδή συντάσσεται με τη βία.  O Σαρτρ λυπόταν που η γαλλική Επανάσταση δεν έστησε περισσότερες λαιμητόμους. Αν έπρεπε να καταρτίσω έναν κατάλογο των Γάλλων λογίων που κατά τον 20ό αιώνα ασπάστηκαν οι μεν τη φασιστική βία, οι δε την κομμουνιστική δεν θα μου έφτανε μια σελίδα. Προτιμώ να παραθέσω τα ονόματα κάποιων οι οποίοι πάντοτε έδωσαν μαρτυρία υπέρ της δημοκρατίας και έσωσαν την τιμή του επαγγέλματος: Καμύ, Μωριάκ, Αρόν. Είναι και κάποιο άλλοι. Αφήνω στους ψυχολόγους και τους ψυχαναλυτές να βρουν, ποια δεν ξέρω και γω αντίδραση συμψηφισμού, μια ερμηνεία αυτής της έλξης του αίματος στους ανθρώπους της πένας και του λόγου, με μια λέξη την προτίμησή τους για τη βία.

Η άλλη εξήγηση, που υπαινίχθηκα ήδη, είναι ότι θεωρούν καθήκον τους  να προκαλούν το μίσος κατά του χριστιανισμού. Είναι περίεργο να βλέπεις αυτές τις ευαίσθητες ψυχές να αγωνιούν για την αύξηση της υποτιθέμενης «ισλαμοφοβίας», η οποία δεν προκάλεσε ποτέ έναν θάνατο, εκτός από τους πολέμους που κάνουν οι μουσουλμάνοι μεταξύ τους, όταν για τις διώξεις με θύματα χιλιάδες χριστιανούς στο κόσμο δεν βγάζουν ούτε έναν αναστεναγμό. Είναι περίεργο το ότι η προφητική κίνηση του Πάπα Φραγκίσκου να φέρει συμβολικά από τη Λέσβο τρεις οικογένειες μουσουλμάνων μεταναστών δεν απέσπασε ούτε ένα χειροκρότημά τους. Εγκατέλειψαν τη λαϊκότητα αλλά διατήρησαν τον αντικληρικαλισμό. Ακόμα χειρότερα, τον αντιχριστιανισμό.

Οσο για μένα θα εξακολουθώ να πιστεύω περισσότερο από ποτέ στη Δημοκρατία, στο λαό, στη λαϊκότητα, στους Μακαρισμούς και δεν θα αφήσω ποτέ να λένε ότι αυτή εδώ η αριστερά είναι η αριστερά.

* Αμετανόητος αριστερός κατά δήλωσή του, από τους κορυφαίους Γάλλους λογίους, αρθρογράφος του Nouvel Observateur μέχρι το 2010, όταν και παραιτήθηκε διαφωνώντας με τη γραμμή του περιοδικού  και σήμερα του Μarianne, έχει εκδώσει σειρά δοκιμίων. Ενδεικτικά αναφέρουμε, Τα γαλλικά αριστερά κινήματα (2012), Το σοκ Σιμόν Βέιλ (2014), Το σχολείο: τελειωμένη ιστορία (2015).

Μετάφραση: Ευάγγελος Νιάνιος

Πηγή:




3 σχόλια:

  1. Περί του:
    «Εχουμε πρόβλημα ισλαμοαριστερισμού. Για ποιο λόγο και πώς μια δράκα λογίων της άκρας αριστεράς, ελάχιστοι αριθμητικά αλλά με ισχυρή επιρροή στα μέσα ενημέρωσης και στο χώρο των ανθρώπινων δικαιωμάτων, επέβαλαν μια πραγματική καθαγίαση του Ισλάμ στον γαλλικό πολιτικό χώρο;»

    Το πρόβλημα είναι η παγκοσμιοποίηση και η αριστερά ή ισλαμοαριστερά του άρθρου (και όχι μόνο), είναι ένα από τα όπλα της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

    Αναρωτιέται ο αρθρογράφος:
    “ πώς μια δράκα λογίων της άκρας αριστεράς, ελάχιστοι αριθμητικά αλλά με ισχυρή επιρροή στα μέσα ενημέρωσης και στο χώρο των ανθρώπινων δικαιωμάτων, επέβαλαν μια πραγματική καθαγίαση του Ισλάμ στον γαλλικό πολιτικό χώρο; (στην προκειμένη περίπτωση)”.

    Αφελής ερώτηση γιατί η αλήθεια είναι πως δεν επέβαλαν οι λόγιοι της άκρας αριστεράς ( καθαγίαση του Ισλάμ στον γαλλικό -και όχι μόνο- πολιτικό χώρο) αλλά τα μμε προβάλουν-επιβάλουν την παγκοσμιοποίηση μέσω αυτών..

    - Γιατί άραγε οι New York Times διαφημίζουν τους «αυθόρμητους επαναστάτες» του Ρουβίκωνα; Τυχαίο; Τους ήξεραν και από εχθές (που υπάρχουν Έλληνες που αγνοούν την ύπαρξή τους και δεν είναι λίγοι αυτοί) και τους πήραν και συνέντευξη;
    - Γιατί οι μουσουλμάνοι των Βαλκανίων (μουσουλμανικό τόξο που κόβει την Ρωσία από την μεσόγειο και τις Βαλκανικές χώρες -ορθόδοξες οι πιο πολλές-) είναι πάντα οι καλοί αλλά οι υπόλοιποι (εκτός Βαλκανίων) είναι οι κακοί-τρομακράτες;
    - Γιατί έχουμε μουσουλμανοποίηση όλης της Ευρώπης; Από τους αριστερούς μόνο γίνετε αυτό; Οι αριστεροί μόνο χτυπάν τους ιθαγενείς-Χριστιανισμό-έθνος; OXI δηλαδή το σύστημα (που εκφράζουν και οι μια δράκα λόγιοι της άκρας αριστεράς);
    - Ξεχνάμε τα περί «συνωστισμού» στο λιμάνι της Σμύρνης; Επί δεξιάς δεν έγινε αυτό και σήμερα η δεξιά (ΝΔ) δεν βγάζει αφίσα χωρίς τον σταυρό στο κοντάρι στην σημαία; την σημαία που και οι δεξιοί δεν είχαν πεί πως είναι ένα πανί και γιατί όχι να μην καίγεται;
    - Η ακροδεξιά (χρυσή αυγή) δεν ποινικοποίησε την σημαία και την έκανε ταυτόσημο του φασισμού; και να κινδυνεύει και η σωματική ακεραιότητα σου άμα την κρατάς;
    - Αυτοί που γράφουν τα βιβλία ιστορίας (και όχι μόνο) τι βύσμα έχουν που κυβερνήσεις πάνε και έρχονται δεκαετίες τώρα αλλά αυτοί παραμένουν στρατιωτάκια ακούνητα, ακίνητα και αγέλαστα; Α και πάντα προβαλλόμενα και με ισχυρή επιρροή στα μέσα ενημέρωσης...
    - Και άντε πές πως τα παιδάκια είναι “διανοούμενοι” και έχουν κάνει και ένα σαββατοκύριακό στην Γυάρο-Μακρόνησο, τότε πως εξηγείται η προβολή από τα μέσα ενημέρωσης της εμμονής των άθεων (10 άτομα είναι) περί της έλευση του Αγίου Φωτός στην Ελλάδα από τα Ιεροσόλυμα;
    - Ο αντιρατσιστικός νόμος μόνο στην Ελλάδα έγινε-δημιουργήθηκε ή ταυτόχρονος σε όλη την Ευρώπη (για τους ιθαγενείς πάντα);
    - Γιατί δεν συλλαμβάνονται από την εξουσία (δεν μπορεί;) οι “αντιεξουσιαστές” κουκουλοφόροι μπαχαλάκηδες; Τυχαία πυρπολούν το φυλάκιο του Άγνωστου Στρατιώτη... τυχαία καίνε Ελληνικές σημαίες και χτυπούν όποιον την κρατά...
    - Πέφτει ξύλο στον Βόλο ανάμεσα σε ΑΕΚτζήδες και ΠΑΟΚτσήδες και οι ΠΑΟΚτσήδες (αντίφα ΠΑΟΚ) καίνε την Ελληνική σημαία (όχι της ΑΕΚ). Τυχαία;
    - Ο εποικισμός της Ελλάδας με αλλοεθνείς μουσουλμάνους από τους αριστερούς γίνεται μόνο; Ξεχνάμε επί δεξιάς που μέσα στην βουλή ο υπουργός παυλόπουλος είχε πει για τους λαθρομετανάστες “ευχαριστούμε που επιλέξατε την Ελλάδα”. Μιλάμε για μουσουλμάνους έποικους αλλά ξεχνάμε π.χ. τους Αλβανούς (και όχι μόνο)...
    - Όταν στοχοποιούνται οι μουσουλμάνοι ποιός εκλεκτός λαός μένει εκτός κάδρου (και είναι οι καλοί της υπόθεσης);
    - Ξεχνάμε το Σχέδιο Coudenhove-Kalergi; Την gay agenda; Την Πανθρησκεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνέχεια,

    Δύο στρατόπεδα υπάρχουν, αυτοί που είναι υπέρ της παγκοσμιοποίησης και αυτοί που είναι κατά.
    Γνωστός ο σκοπός (We need global governance, global financial governance, and we need it fast) αλλά και ο στόχος (ιθαγενείς-Χριστιανισμός-έθνος-οικογένεια) της παγκοσμιοποίησης.
    Και για να επιτύχη τον σκοπό της η «καλή» παγκοσμιοποίηση πού νοιάζεται γιά τό καλό μας! που φροντίζει για μας, πριν από εμάς χωρίς εμάς….κι αυτή, μόνο .. «μασάς»!!! να έχει φτιάξει-δημιουργήσει πολλά μαγαζάκια με ιδεολογικές αποχρώσεις για όλα τα γούστα..

    Οπότε δεν έχουμε πρόβλημα μόνο ισλαμοαριστερισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25 Μαΐου 2017 - 6:53 μ.μ.

    Καλημέρα! Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω καθόλου με το καθαρό σκεπτικό σου. έτσι ακριβώς είναι. Όλες οι "πολιτικές" παρατάξεις προσδεδεμένες στο άρμα της Νέας Τάξης εξυπηρετούν μόνο τα κομματικά συμφέροντα τους και την εξουσία που τους διασφαλίζει η υπακοή στα κελεύσματα του εκτός κάδρου "εκλεκτού" λαού. Απλά ο Jacques Julliard, ως αριστερός που είναι επικεντρώνει την προσοχή του σε αυτό που τον ενδιαφέρει ιδεολογικά περισσότερο. Δηλαδή στη μετάλλαξη της αριστεράς και προφανώς απευθύνεται σε ένα ανάλογο κοινό. Δεν φαντάζομαι ότι θα εξαιρούσε από το παζλ και την νεοφιλελεύθερη δεξιά σε άλλη περίπτωση.
    Καλή συνέχεια και ευχαριστώ για το σχολιασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...