ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Πώς ήταν οι παλέτες των σπουδαιότερων ζωγράφων

“Vincent van Gogh,” 2007. © Matthias Schaller
Ο Matthias Schaller φωτογραφίζει τις παλέτες των σημαντικότερων δημιουργών στην Ιστορία της σύγχρονης Τεχνης και το αποτέλεσμα είναι σχεδόν ψυχογραφικό.

Ο φωτογράφος Matthias Schaller πέρασε τα τελευταία οκτώ χρόνια, καταγράφοντας τις παλέτες μερικών απο τους σπουδαιότερους ζωγράφους στην Ιστορία της Τέχνης -του Βαν Γκογκ, του Ματίς, του Πικάσο και του Μπέικον, για να αναφέρουμε κάποιους. Μέχρι σήμερα έχει φωτογραφίσει περισσότερες από 200 παλέτες 70 καλλιτεχνών, τις οποίες βρίσκει από πληροφορίες που του δίνουν ιστορικοί τέχνης, φίλοι που έτυχε να δουν κάποια απ' αυτές σε κάποια έκθεση ή από τα ιδρύματα των ίδιων των καλλιτεχνών.  

Ο Schaller είναι αυστηρός στη μεθοδολογία του και αντιμετωπίζει κάθε παλέτα ως κλινικό δείγμα. Αυτό που αναδύεται από τις φωτογραφίες του είναι το αφηρημένο πορτρέτο του κάθε καλλιτέχνη- κάθε παλέτα δείχνει τον τρόπο που χρησιμοποιεί το χρώμα ο ζωγράφος, την πινελιά του και την αίσθησή του για τον χώρο. «Μου αρέσουν τα αντικείμενα ή οι χώροι που μπορώ να χρησιμοποιήσω μεταφορικά για να μιλήσω σχετικά με κάτι που δεν βλέπουμε, αλλά όλοι έχουμε στο μυαλό μας μέσα από την εκπαίδευσή μας». λέει ο Schaller.  

Οι επισκέπτες της φετινής Μπιενάλε Βενετίας έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν από κοντά, τις παλέτες πολλών αγαπημένων καλλιτεχνών, στο Giorgio Cini Foundation, όπου πραγματοποιείται έκθεση με μεγάλης κλίμακας εικόνες του Schaller. Η σειρά τιτλοφορείται "Das Meisterstück" και αυτόν τον μήνα κυκλοφορεί η μονογραφία της.  

Η έκθεση "Das Meisterstück" θα παρουσιαστεί μέχρι τις 7 Ιουνίου στο Giorgio Cini Foundation στο νησί του San Giorgio Maggiore, στη Βενετία. Περισσότερες πληροφορίες στο cini.it. Πληροφορίες για τη μονογραφία "Das Meisterstück" στο matthiasschaller.com.

“Francis Bacon,” 2007. © Matthias Schaller


“Marc Chagall,” 2013. © Matthias Schaller


“Edgar Degas,” 2013. © Matthias Schaller


“Yves Klein,” 2008. © Matthias Schaller


“Joan Miró,” 2007. © Matthias Schaller


“Henri Matisse,” 2007. © Matthias Schaller


 “Claude Monet,” 2007. © Matthias Schaller


“J.M.W. Turner,” 2013. © Matthias Schaller


“Edvard Munch,” 2008. © Matthias Schaller


 “Pierre-Auguste Renoir,” 2007. © Matthias Schaller


 “Pablo Picasso,” 2007. © Matthias Schaller


“Cy Twombly,” 2007. © Matthias Schaller

Πηγή:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...