ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

ΒΕΛΓΙΟ: «Σταυρωμένη αγελάδα» στο κέντρο καθολικής εκκλησίας

Οι καθολικοί πιστοί μιας βελγικής πόλης είναι εξοργισμένοι επειδή μια αγελάδα σε  σταυρό έχει ανεγερθεί ως «έργο τέχνης» στο κέντρο μιας καθολικής εκκλησίας. Προτρέπουν τον τοπικό επίσκοπο να απομακρύνει το απεχθές «έργο» και να κάνει δημόσιες προσευχές για αποκατάσταση του χώρου.

Το έργο "τέχνης" του Tom Herck θα βρίσκεται στον μικρό ενοριακό ναό του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή του Kuttekoven, στη φλαμανδική πόλη Borgloonί μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου.

Την περασμένη Κυριακή μια ομάδα αρκετών δεκάδων Καθολικών ήρθε να προσευχηθεί και να διαμαρτυρηθεί μπροστά στο ναό όπου εξακολουθούν να γίνονται περιστασιακά λειτουργίες ζητώντας από τον τοπικό επίσκοπο Mgsr. Patrick Hoogmartens, να παρέμβει.

Ο «καλλιτέχνης», που πέρασε την εξαντλητική διαδικασία της πραγματικής πρόσδεσης του πτώματος μιας 500 κιλών αγελάδας σε ένα σταυρό πριν την καλύψει με σιλικόνη (!), εξήγησε ότι στόχος του «έργου» είναι η κριτική στη σύγχρονη σπατάλη.
  

Οι συμμετέχοντες πιστοί στην ειρηνική διαδήλωση καταδίκασαν δύο γεγονότα που έχουν σχέση με το «έργο»: μια προσπάθεια απομάκρυνσης της λεγόμενης "ιερής αγελάδας" από βανδάλους που έσπασαν ένα παράθυρο από βιτρό και προσπάθησαν να κόψουν τα σχοινιά με τα οποία κρέμεται με ένα μαχαίρι, καθώς και έναν εμπρησμό σε ένα κοντινό παλιό μεσαιωνικό παρεκκλήσι – που σήμερα λειτουργεί ως δημοτικό μουσείο - που περιέχει και άλλα τέτοια «εκθέματα».

Οι πιστοί λένε ότι η τοπική επισκοπή έχει αργήσει να δράσει κατά της βλάσφημου «έργου» στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, στην οποία εξακολουθούν να γίνονται  θρησκευτικές λειτουργίες. Λένε ότι η «σταυρωμένη αγελάδα» είναι μια «σατανική εικόνα και μια αηδιαστική προσβολή του Θεού και του καθολικισμού».

"Είμαστε απογοητευμένοι από τον Patrick Hoogmartens. Δεν έχει κάνει τίποτα γιατί θέλει να αποφύγει την αντιπαράθεση. Είναι τρομοκρατημένος από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήρθαμε να προσευχηθούμε εδώ, διότι η πίστη μας ατιμάζεται", δήλωσε ο Dries Goethals.

Τελικά, η μητρόπολη του Hasselt ως απάντηση αρκέστηκε να εκδώσει μία δήλωση που μεταξύ άλλων, έλεγε: «Είμαστε πάντα έτοιμοι να συνεργαστούμε σε διάλογο με έργα τέχνης σε μια εκκλησία και μπορούμε σίγουρα να εκτιμήσουμε το χιούμορ. Αλλά μια αγελάδα στο σταυρό όπου κρεμάστηκε ο Χριστός, αυτό είναι κάτι που μας ξεπερνάει…». Την δήλωση δεν ακολούθησε καμία ενέργεια.



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / πηγή

2 σχόλια:

  1. Ο «καλλιτέχνης» επέλεξε ένα χριστιανικό τόπο λατρείας για να κάνει κριτική στη σύγχρονη σπατάλη.
    Μια πολυεθνική εταιρεία, ένα McDONALD'S, ένα πολυκατάστημα και πάει λέγοντας για τον «καλλιτέχνη» δεν είναι κατάλληλα μέρη για να κάνει κριτική στη σύγχρονη σπατάλη, ενώ ένας χριστιανικός τόπος λατρείας είναι. Ενδιαφέρων..

    Επίσης ο «καλλιτέχνης» δεν επέλεξε ένα τζαμί ή Μουσουλμανικό Τέμενος για να κάνει κριτική στη σύγχρονη σπατάλη, με το πτώμα μιας 500 κιλών αγελάδας, καθότι ως γνωστόν δεν είναι ρατσιστής και αντίστοιχα δεν επέλεξε μια Συναγωγή καθότι ως γνωστόν δεν είναι αντισημίτης.
    Ενδιαφέρων..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος

      Δεν έχω παρά να συμφωνήσω. Ο πολύ "ενδιαφέρων" αυτός τύπος, που δηλώνει "καλλιτέχνης" τρομάρα του, βρήκε την εύκολη λύση για να αυτοπροβάλλει την επιχορηγούμενη ασθένεια του, σε ένα χριστιανικό τόπο λατρείας.
      Σε ένα μουσουλμανικό τέμενος, απλά θα ήταν ο ίδιος στη θέση της αγελάδας, γδαρμένος και κρεμασμένος με τα αχαμνά του στο στόμα.....

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...