ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή, 2 Μαρτίου 2018

Facebook: Ζήτησε συγνώμη για τη λογοκρισία της Αφροδίτης του Βίλλεντορφ


Αντικείμενο λογοκρισίας από το Facebook έγινε το διάσημο αγαλματίδιο της γυμνής Αφροδίτης του Βίλλεντορφ, ηλικίας 30.000 ετών. Όπως ενημερώνει η ιστοσελίδα της DW, μετά την επισήμανση του περίφημου ειδωλίου ως «επικίνδυνα πορνογραφικού», η εταιρεία ζήτησε συγνώμη για το «λάθος» της.

Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, εκπρόσωπος του Facebook ζήτησε χθες, Πέμπτη 1η Μαρτίου, συγνώμη για τη λογοκρισία στην οποία προχώρησε η εταιρεία σε ανάρτηση εικόνας του αγαλματιδίου, ύψους 11 εκ., γνωστού ως Αφροδίτης του Βίλλεντορφ (Venus of Willendorf).

Η αντιπαράθεση ξεκίνησε τον Δεκέμβριο όταν η Laura Ghianda, Ιταλίδα ακτιβίστρια τέχνης ανάρτησε μια φωτογραφία του έργου στο Facebook, που έγινε viral, με την εταιρεία να προχωρά στη λογοκρισία της. Η Ghianda, αγανακτισμένη, έστελνε μηνύματα ότι «ο πόλεμος εναντίον του πολιτισμού και της σύγχρονης διανόησης δεν θα γινόταν ανεκτός».

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Βιέννης, όπου εκτίθεται το ειδώλιο, εξέφρασε χτες Τετάρτη την αγανάκτησή του, τονίζοντας ότι το Facebook δεν θα έπρεπε να απαγορεύσει ένα τέτοιο αρχαίο αντικείμενο λόγω «γυμνότητας», όπως και κανένα άλλο έργο τέχνης. «Δεν υπήρξε ποτέ καταγγελία από τους επισκέπτες σχετικά με τη γυμνότητα του αγαλματιδίου», δήλωσε ο διευθυντής του μουσείου Christian Köberl στο πρακτορείο ειδήσεων AFP, αναφέρει το δημοσίευμα.


Το αγαλματίδιο, σαφώς ένα σύμβολο γονιμότητας, ανακαλύφθηκε στο αυστριακό χωριό Βίλλεντορφ -από όπου και η ονομασία του- στις αρχές του 20ού αιώνα. Το έργο, ίσως το πιο χαρακτηριστικό έκθεμα του μουσείου, αποτελεί την πιο γνωστή προϊστορική απεικόνιση γυναίκας παγκοσμίως.

Σύμφωνα με την εκπρόσωπο του Facebook, είναι πολιτική της εταιρίας να μην επιτρέπει απεικονίσεις γυμνού, ακόμα και όταν αυτό υπονοείται. «Εντούτοις, κάνουμε μια εξαίρεση για αγάλματα, γι' αυτό και η ανάρτηση θα έπρεπε να είχε γίνει αποδεκτή», δήλωσε στο AFP.


Το Facebook έχει επανειλημμένως κατηγορηθεί για την απαγόρευση συγκεκριμένων αναρτήσεων, την ίδια στιγμή που επιτρέπει τη δημοσίευση άλλων, πιο αμφιλεγόμενων.

Γαλλικό δικαστήριο πρόκειται να αποφασίσει στις 15 Μαρτίου σχετικά με μια περίπτωση χρήστη του Facebook, ο λογαριασμός του οποίου έκλεισε μετά την ανάρτηση του πίνακα του ζωγράφου του 19ου αιώνα, Γκυστάβ Κουρμπέ., «Η Προέλευση του Κόσμου»L'Origine du monde»), επειδή απεικονίζει ένα γυναικείο αιδοίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...