ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Αριστερόστροφοι καθηγητές- ακρωτηριαστές των μαθητικών συνειδήσεων


«Δάσκαλε σαρδανάπαλε», που «νόμους δίδασκες και νόμους δεν εκράτεις».

Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Έχω φίλους δάσκαλους και καθηγητές που ίσως θα λυπήσω. Όμως έχω την παρηγοριά, ότι αυτοί δεν ανήκουν στην κατηγορία εκείνων που θα περιγράψω και έτσι θα τύχω της κατανόησης τους.

Με αφορμή την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και την παρέλαση για την εθνική εορτή μας, πληροφορηθήκαμε, όχι και τόσο έκπληκτοι είναι η αλήθεια, ότι σε τρεις τουλάχιστον περιπτώσεις, δυο σε ΓΕΛ του Γέρακα στην Αθήνα και μια σε ένα Λύκειο της Θεσσαλονίκης, έγιναν παρατηρήσεις από καθηγητές και πως έξι μαθητές τιμωρήθηκαν δια αποβολής σαν αλήτες, για τα πατριωτικά τους φρονήματα. Επειδή είχαν την διάθεση να διακηρύξουν την ελληνικότητα της Μακεδονίας, ψάλλοντας το «Μακεδονία ξακουστή», ως να επρόκειτο για τους καθηγητές τους για κάποιο απαγορευμένο φασιστικό άσμα!

Αναρωτιέμαι, πώς κατάντησαν έτσι οι δάσκαλοι και οι καθηγητές; Πώς έφτασαν σε αυτό το μαύρο χάλι; Θυμάμαι, πως ο καθηγητής κατείχε κάποτε το ανώτερο αξίωμα στη συνείδηση του μαθητή και του απλού κοσμάκη. Έχαιρε μεγάλου σεβασμού. Ασκούσε ένα λειτούργημα και ο ίδιος ήταν ένας λειτουργός σχεδόν θείος! Στο ελληνικό χωριό ήταν πρώτος ο παπάς και έπειτα ο δάσκαλος. Θυμάμαι με δέος τον πρώτο μου Φιλόλογο καθηγητή που μας μύησε στους Έλληνες κλασικούς συγγραφείς και συγκινούμαι. Αιωνία του η μνήμη! Έφτιαξε ανθρώπους. Γιατί αυτό είναι ο δάσκαλος, «διαμορφωτής» προσωπικοτήτων. Είναι ο δεύτερος πνευματικός πατέρας, ή η μητέρα. Τι έχει φταίξει λοιπόν, ώστε σήμερα πολλοί από τους καθηγητές της ΜΕ και της ΑΕ από διαπρύσιοι λειτουργοί της γνώσης, να έχουν εκπέσει του λειτουργήματος τους; Να έχουν γίνει άτονοι, βαριεστημένοι υπάλληλοι, που αντί να διαπλάθουν ολοκληρωμένες προσωπικότητες προς όφελος της κοινωνίας, αυτοί αντίθετα τις ευνουχίζουν; Διότι περί ευνουχισμού και κατασκευής άβουλων και άκριτων όντων πρόκειται αυτό που συμβαίνει πλέον στην παιδεία.

Ξέρουμε τι φταίει και ας το πούμε. Η εισβολή στα πανεπιστήμια και στις Παιδαγωγικές σχολές της φθοροποιού ψευτοαριστερής και ψευδοπροοδευτικής νοοτροπίας ενάντια στη γνώση, στον κόπο, στην αριστεία. Στρατιές ανεύθυνων, ημίτυφλων και ακατάλληλων καθηγητών με μπόλικη αντεθνική ιδεοληψία, αλλά με ελάχιστη όρεξη και γνώση παρήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες από τα καλούπια του εθνομηδενισμού και της μαρξιστικής καχεξίας. Όλοι αυτοί στελέχωσαν τις θέσεις των διδασκόντων, δηλητηριάζοντας εν είδει ανατροφοδοτούμενου φαύλου κύκλου το σώμα της παιδείας. Έτσι, τυφλοί, τυφλών οδηγοί γενόμενοι αμφότεροι εις βόθρον πεσούνται.

Αυτά τα τυφλά και ασθενή όντα με την ζημιογόνα για την παιδεία δράση τους και με την αριστερή αρτηριοσκλήρωση τους, αποφάσισαν να τιμωρήσουν την πατριωτική υγεία των νέων ανθρώπων. Κατώτεροι των περιστάσεων, αντί να διδαχθούν από την ηθική και ψυχική ανωτερότητα των μαθητών τους, προτίμησαν να τους τιμωρήσουν. Αυτοί οι ίδιοι επίσης ασκούν τρομοκρατία και πίεση σε όσους συνάδελφους τους τιμούν ακόμα το καθηγητικό λειτούργημα και αποτελούν την αισιόδοξη εξαίρεση στον εσμό των ευνουχιστών και των ακρωτηριαστών των μαθητικών συνειδήσεων. Και αντί να αποβληθούν δια παντός από τα σχολεία αυτοί οι καταστροφείς, οι εκτελεστές της εκπαιδευτικής μας τραγωδίας, αντίθετα καταδιώκουν τις ελεύθερες μαθητικές ψυχές, ανταμειβόμενοι με προαγωγές και θέσεις από ένα κράτος νταβατζή της μειοδοσίας. Είναι δε τόσο ανόητοι, που ξεχνούν οι κάποτε κυνηγημένοι αριστεροί που τώρα έγιναν καθεστώς, ότι όσο πιο πολύ καταδιώκεις και απαγορεύεις κάτι, τόσο πιο πολύ το δυναμώνεις .

Απέβαλλαν τους γενναίους μαθητές οι δειλοί και ανάξιοι καθηγητές τους, επειδή έψαλλαν το «Μακεδονία ξακουστή». Κανείς όμως δε έκρινε σκόπιμο να απολύσει και τη στρατιωτική μπάντα που έπαιζε διαρκώς στην παρέλαση το ίδιο εμβατήριο. Ούτε να ακροαστεί την θέληση του απλού λαού. Ας είμαστε όμως αισιόδοξοι με το γεγονός, ότι βρέθηκαν τόσοι πατριώτες μαθητές να πάνε κόντρα στο εθνομηδενιστικό κύμα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...