ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Ο ιδιοφυής Πολ Γκογκέν μέσα από τα τολμηρά πορτρέτα του


Τιμάται από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με μια έκθεση αφιερωμένη στο ριζοσπαστικό μεταϊμπρεσιονιστικό έργο του

Κείμενο: ελc team

Γεννημένος στο Παρίσι το 1848 ο Πολ Γκογκέν τιμάται από την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου με μια έκθεση αφιερωμένη στο ριζοσπαστικό μεταϊμπρεσιονιστικό έργο του που θα διαρκέσει από τις 7 Οκτωβρίου 2019 έως τις 26 Ιανουαρίου 2020.

Στο επίκεντρο της έκθεσης Gauguin Portraits βρίσκονται 50 πορτραίτα που ζωγράφισε σε διάφορες περιόδους του έργου του και οι αυτοπροσωπογραφίες του, με τον Γκαμπριέλε Φινάντι, διευθυντή της Πινακοθήκης να λέει ότι η έκθεση είναι αφιερωμένη σε έναν από τους πιο νάρκισσους καλλιτέχνες, έναν καλλιτέχνη με μεγάλο μαγνητισμό και αυτοπεποίθηση.

Self portrait with spectacles

Οι πίνακες, τα σχέδια, τα γλυπτά και τα χαρακτικά της έκθεσης προέρχονται από διάσημα μουσεία, όπως του Ορσέ, της Εθνικής Πινακοθήκης της Ουάσινγκτον, του Καναδά, του Τόκιο και του Βασιλικού Μουσείου του Βελγίου. Στην έκθεση «Γκογκέν, προσωπογραφίες», που φιλοξενεί η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, τα πρόσωπα των έργων του που πολλές φορές κοιτάζουν επίμονα τον θεατή περιγράφουν και την καινοτόμο και επαναστατική πορεία του Γάλλου ζωγράφου που άλλαξε τον τρόπο της συμβατικής μέχρι τότε προσωπογραφίας σε ένα είδος τολμηρής και ριζοσπαστικής αναπαράστασης.

Πολλοί υποστηρίζουν σήμερα ότι ο Γκογκέν ήταν ένας εντυπωσιακά σύγχρονος καλλιτέχνης: ένας τερατώδης εκμεταλλευτής, ψεύτης, μάνατζερ του εαυτού του, που διέθετε εντυπωσιακό ταλέντο στο να προκαλεί συναισθήματα δέους και αισθησιασμού.

Ο ιδιοφυής καλλιτέχνης που σαλπάρισε από τη Μασσαλία στη Γαλλική Πολυνησία το 1891, ελπίζοντας ότι εκεί θα συναντούσε έναν πιο καθαρό και αγνό κόσμο, ζωγράφιζε την εξιδανικευμένη εικόνα μιας πρωτόγονης κοινωνίας που είχε στο μυαλό του, και όχι ό,τι έβλεπε γύρω του, πιστεύοντας πως έτσι τα έργα του θα ξεχώριζαν. Και είναι αλήθεια πως τα αισθησιακά έργα με τα έντονα χρώματα που δημιούργησε εκεί τα τελευταία 12 χρόνια της ζωής του είναι από τα πλέον αναγνωρίσιμα και σημαντικά στην ιστορία της σύγχρονης τέχνης.

Ο Γκογκέν έπλασε ένα μύθο για τον εαυτό του και ολόκληρη την τέχνη σαν πρωτοποριακός διαστρεβλωτής της αλήθειας όταν ζωγράφιζε κορίτσια και γυναίκες γυμνές ή πρωτόγονα ντυμένες, συνδυάζοντας στοιχεία από τη φαντασία του και ένα μακρινό παρελθόν.

Πολλοί υποστηρίζουν ότι ήταν ένας βίαιος, παιδόφιλος, παραδομένος στα πάθη του αλλά όπως δείχνουν οι τιμές των έργων του η περιπετειώδης ζωή του, οι έξεις τους, οι θυελλώδεις έρωτές του με τις ιθαγενείς γυναίκες, έχουν συμβάλλει σε μέγιστο βαθμό στη φήμη του ως καλλιτέχνη.

Portrait of Madelaine Bernard



 Portrait of a Young Woman, Vaite (Jeanne) Goupil



Portrait of woman against the Cezanne’s still life with apples



 Barbarian poems



 Brooding Woman


 Double portrait of a young girl (Mademoiselle Lafuite)



Girl with a Fan



 Tahitian Woman



 Tahitian woman with flower in her hair



 The Seed of the Areoi



Two tahitian women



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...