ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020

Στην Μαρμαρίδα, απέναντι από την Σύμη, «ψάρεψαν» χάλκινο άγαλμα ύψους 2 μέτρων

Ένα γυναικείο χάλκινο άγαλμα, μήκους 2 μέτρων και βάρους 300 κιλών, ήταν στερεωμένο στα δίχτυα των ψαράδων στη Μαρμαρίς. Το αρχαίο χάλκινο άγαλμα παραδόθηκε στη Διεύθυνση Μουσείου Μαρμαρίς για εξέταση.

Ψαράδες έριξαν δίχτυα έξω από τα τουρκικά χωρικά ύδατα στο Κόλπο της Σύμης  αρκετά χιλιόμετρα ανοικτά της περιοχής των ακτών της Μαρμαρίδος στην περιοχή αυτή της Μ. Άσίας .

 


 


Την αυγή, άρχισαν να τραβούν τα δίχτυα τους που έριξαν σε βάθος 50 μέτρων. Συνειδητοποιώντας ότι το δίχτυ ήταν αρκετά βαρύ, οι ψαράδες πίστευαν ότι υπήρχαν πολλά θαλασσινά. Το δίκτυ ανασύρθηκε κατόπιν μακρών προσπαθειών. Ψαράδες που περιμέναν θαλασσινά στα δίχτυα τους έμειναν έκπληκτοι βλέποντας ένα άγαλμα να αναδύεται.

 


Τοποθέτησαν  το άγαλμα στην βάρκα τους ενημέρωσαν ραδιοφωνικά τις αρχές. την ακτοφυλακή, η οποία με τη σειρά της ενημέρωσε τη διεύθυνση Μουσείου Μαρμαρίδος και οι αρχαιολόγοι στάλθηκαν για να εξετάσουν το άγαλμα.



Αποδείχθηκε γυναικείο χάλκινο άγαλμα ύψους περίπου δύο μέτρων και βάρους 300 κιλών. Το άγαλμα, το οποίο δεν έχει χρονολογηθεί ακόμη, τοποθετήθηκε σε όχημα με γερανό και μεταφέρθηκε στο Μουσείο Μαρμαρίς για περαιτέρω εξέταση και συντήρηση. 


Το χάλκινο γυναικείο άγαλμα παραδόθηκε στη Διεύθυνση Μουσείου Μαρμαρίς για εξέταση.

Οι αρχαιολόγοι δεν παρείχαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το θέμα και αναφέρθηκαν στις επίσημες δηλώσεις που θα γίνουν από το Υπουργείο μετά τις έρευνες.

 

ΕΝΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΧΑΛΚΙΝΟ ΑΓΑΛΜΑ

 

Ρωμαϊκή περίοδος

Χάλκινο εικονιστικό άγαλμα της αυτοκράτειρας Ιουλίας Ακυλίας Σεβήρας, από τη Σπάρτη Λακωνίας. 221-222 μ.Χ. -ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

 


ΑΡΙΣΤΕΡΑ -Η γυναίκα φορά χιτώνα και ιμάτιο. Στο κεφάλι θα έφερε στεφάνη. Ο τύπος της κόμμωσης, χαρακτηριστικός για τη δυναστεία των Σεβήρων, σε συδυασμό με την απόδοση των εκτεταμένων κακώσεων σε damnatio memoriae (μεταθανάτια ποινή που επέφερε την καταστροφή των απεικονίσεων και την απάλειψη του ονόματος του καταδικασμένου), είχε οδηγήσει παλαιότερα στην ταύτιση της εικονιζόμενης με γυναίκες της δυναστείας των Σεβήρων, οι οποίες υπέστησαν τη συγκεκριμένη ποινή. Η Ιουλία Ακυλία ήταν η δεύτερη και στη συνέχεια η τέταρτη και τελευταία σύζυγος του αυτοκράτορα Ελαγάβαλου (218-222 μ.Χ.). Για την αυτοκράτειρα αυτή δεν μαρτυρείται damnatio memoriae. Η κακή κατάσταση του εικονιστικού αγάλματος οφείλεται, σύμφωνα με τα ανασκαφικά δεδομένα, στην κατάρρευση, λόγω πυρκαγιάς, του κτιρίου μέσα στο οποίο είχε ιδρυθεί. ΔΕΞΙΑ : ΤΟ ΝΕΟ ΕΥΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΛΠΟ ΤΗΣ ΣΥΜΗΣ

ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΜΩΝ

https://ellinondiktyo.blogspot.com/2020/11/2.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...