ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Σάββατο 5 Απριλίου 2014

Ο Κυνικός και το νέο «έπος» της Μπαλτακιάδας

του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Φίλοι μου, ζώα και πουλιά!
Μεγάλο ντόρο έκανε το βίντεο με τον Μπαλτάκο! Πρόκειται για ένα νέο «έπος», που μας επιφυλάσει και νέα επεισόδια, αν λάβουμε στα σοβαρά τις διαβεβαιώσεις των «δημιουργών» του. Μόνο που δεν βλέπω καμία κουβέντα να γίνεται επί της ουσίας του βίντεο. Αντίθετα, όλοι επικεντρώνονται στα σημεία που επιθυμεί το σύστημα, ανάλογα με τα συμφέροντα που εκφράζουν. Όπως εκείνοι, που αντί να κοιτάζουν το φεγγάρι βλέπουν το δάχτυλο που τους το δείχνει.

Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, το φεγγάρι-δηλαδή η ουσία- είναι αυτά που λέγονται στο βίντεο και όχι το αν ο Μπαλτάκος τα είχε καλά με τον Κασιδιάρη ή όχι, αν ήξερε ή δεν ήξερε για την κάμερα και άλλα ευφάνταστα και φαεινά, προς τα οποία κατευθύνουν την κοινή γνώμη, σε στυλ Σέρλοκ Χολμς οι διάφοροι καλοθελητάδες των ΜΜΕ.

Και από όλα όσα ειπώθηκαν στο βίντεο-διάλογο-αποκάλυψη, και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι, η νομοθετική εξουσία ελέγχεται από τον πρωθυπουργό, η εκτελεστική από τον πρωθυπουργό και η δικαστική εξουσία αποδεικνύεται πως είναι θεραπαινίδα φυσικά του πρωθυπουργού, θεωρώ πως η πιο σημαντική φράση του βίντεο, είναι αυτή που αποκαλύπτει, πως ο ίδιος ο πρωθυπουργός τελικά ελέγχεται από το Αμερικανικό σιωνιστικό συμβούλιο στο οποίο παραβρέθηκε, διαβεβαιώνοντας πως “έδεσε τη δουλειά” που του είχαν δώσει εντολή να τελειώσει.

Δηλαδή, το να συλληφθούν τα ηγετικά στελέχη της εγκληματικής οργάνωσης ΧΑ και πως την άλλη μέρα πήρε τηλέφωνο πανικόβλητος τον Δένδια και τον Αθανασίου με εκφράσεις όπως: με “κοροϊδέψατε” σε ελεύθερη μετάφραση με “ρεζιλέψατε” (στα πραγματικά αφεντικά), επειδή ο ανακριτής τους άφησε εντέλει ελεύθερους! Και πως να απολογηθεί τώρα στα αφεντικά του ο πρωθυπουργός;; Τι να τους πει, που αυτοί είναι οι Αγορές;;;;

Άρα, αφού όλες οι εξουσίες ελέγχονται (αυταπόδεικτα) από τον πρωθυπουργό και αφού ο πρωθυπουργός ελέγχεται (πάλι αυταπόδεικτα) από τα υπεραντλαντικά σιωνιστικά του αφεντικά, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς, ποιος τελικά κυβερνάει την Ελλάδα σε κάθε επίπεδο της δημόσιας ζωής και ποιος πραγματικά ελέγχει τις εξελίξεις στη δύσμοιρη χώρα μας! Αυτό είναι για μένα το πιο σημαντικό και η πηγή του κάθε κακού που μας ταλανίζει. Δηλαδή η ξένη επιρροή. Θα πει κανείς πως είναι παλιά και γνωστά πράγματα, αλλά όταν ομολογούνται κιόλας, όπως και να το κάνεις, αποκτούν άλλη διάσταση, πιο εφιαλτική. Παύουν να θεωρούνται πια "συνωμοσίες". Το τέρας του παρακράτους, μας δείχνει πια το αποκρουστικό πρόσωπο του.

Κλείνω λέγοντας, πως δεν πιστεύω πλέον τίποτα και κανέναν. Το “παιχνίδι” είναι πολύ ευφυές και σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι δύσκολο στο μέσο άνθρωπο να κάνει τους απαραίτητους λογικούς συνδυασμούς, προκειμένου να συνδέσει τους φαινομενικά αντιφατικούς μεταξύ τους όρους, και να φτάσει σε ένα λογικό συμπέρασμα-νόημα για αυτό που συμβαίνει.

Και αυτό, μόνο ένα πράγμα σημαίνει. Πως στο παιχνίδι αυτό “παίζουν” ΟΛΟΙ! Από άλλη ίσως πλευρά, από άλλο μετερίζι, με άλλη ταυτότητα και άλλο ρόλο, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία ούτε για τη δομή, ούτε για την εξέλιξη του παιχνιδιού, ούτε για το σκοπό του. Ούτε παρθένες υπάρχουν σε αυτό το παιχνίδι, ούτε “σωτήρες”. Μόνο “εμείς” και “αυτοί”.

Είδατε πως περνούν τελικά τα πολυνομοσχέδια που καταστρέφουν τη χώρα;; Οτιδήποτε και αν γίνεται;; Ποιος θα τους σταματήσει;; Κανείς!
Γιατί κανείς δεν θέλει πραγματικά να τους σταματήσει ...ενώ υπάρχουν τρόποι.

Και όταν λέω “εμείς", εννοώ τον δύσμοιρο και αφελή αυτό λαό. 
Εσάς, ζώα μου και πουλιά....


Σχέδιο: Μελάνι-χαρτί

Γ.Γ.Γ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...