ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Τενεκέδες αγάνωτοι και κύμβαλα αλαλάζοντα....

Πίνακας: Νίκου Εγγονόπουλου
του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Γιατί «κύριε» Λιάκο, να μην έχω κι εγώ τα δικαιώματα που έχουν όλοι οι άλλοι; Για ποιο λόγο, ενώ όλοι κατ΄εσέ έχουν το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού, εγώ να μην το έχω; Γιατί, ενώ αναγνωρίζεις πρόθυμα στους άλλους το δικαίωμα αυτό, εμένα μου το αρνείσαι; Πως γίνεται να περνάς από την αυστηρή «επιστημονική» σου κριτική το δικαίωμα μου να πιστεύω ότι είμαι Έλληνας;

Τελικά «κύριε», ποιος σε διόρισε κριτή και επιτιμητή της επιθυμίας μου, να πιστεύω ό,τι γουστάρω για τον εαυτό μου; Κι αν εγώ πιστεύω ότι είμαι Έλληνας και δηλώνω τέτοιος, εσένα τι σε νοιάζει; Τι ζόρι τραβάς; Είμαι αυτό που θέλω να είμαι. Αναγνωρίζεις δηλαδή ως δικαίωμα την ιστορική παραχάραξη των σλάβων σκοπιανών, όταν προσδιορίζονται ως «Μακεδόνες», αλλά σε εμένα κάνεις τον δύσκολο όταν δηλώνω Έλληνας, αν κι έχω όλα τα δίκια της Ιστορίας! Όμως, ακόμα κι αν δεν ήμουν, αφού θέλω να αυτοπροσδιορίζομαι έτσι, εσύ οφείλεις να σέβεσαι το δικαίωμα μου αυτό, όπως κάνεις και για τους άλλους. Πόσο μάλλον που είμαι Έλληνας και μπορώ να σου απευθύνομαι στην αδιαλείπτως ζωντανή ελληνική γλώσσα. Κι εσύ μπορεί μεν να πιστεύεις πως είσαι «καθηγητής», όπως και η Ρεπούση, αλλά, αν δεν προκαλούσες με τις δηλώσεις σου, δεν θα σου χάλαγα την εσφαλμένη εντύπωση αποκαλύπτοντας σου την όλη αλήθεια. Ότι είσαι απλά ένας τενεκές αγάνωτος, τσιράκι του Σημίτη, για να μην πω κάτι χειρότερο περί εντεταλμένης αποστολής.

Και συγκρίνεις, αν δεν ταυτίζεις, τους Μακεδονομάχους με τους Ταλιμπάν. Θεωρείς τη Γενοκτονία των Ποντίων μια κακή στιγμή της καλής πολυεθνικής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (μάλιστα εισηγείσαι την απάλειψη του όρου «Τουρκοκρατία») και ενώ αντιλαμβάνεσαι πλήρως την εθνική συνέχεια των Κινέζων ή των Εβραίων, με την εθνική συνέχεια των Ελλήνων παρουσιάζεις κάποια αντιληπτική δυσκολία. Ε, βέβαια! Όλοι οι άλλοι είναι εθνικά συνεχείς, εκτός από εμάς τους Έλληνες! Δεν μας λες όμως, πότε και πως εξαφανιστήκανε οι Έλληνες, αφού κατά την δική σου «ιστορική» και «επιστημονική» άποψη, εμείς δεν είμαστε Έλληνες, αλλά όμως οι σλάβοι είναι «Μακεδόνες»; Μήπως εξαφανίστηκαν οι Έλληνες από κάποιο πυρηνικό χτύπημα, ή μήπως πέθαναν μαζικά από σκορβούτο, ή από μαγουλάδες; Την απάντηση όμως, σου δίνει ο Ν. Εγγονόπουλος με τον πίνακα του που αξίζει όσο χίλιες λέξεις.

Σε θαυμάζει, λοιπόν, ο πρωθυπουργός κ. Τσίπρας, ενώ είναι να απορεί κανείς, πως δεν σε κάνει και υπουργό παραπαιδείας, να στραβώνεις τους Έλληνες, αφού έχεις ξεπεράσει κατά πολύ και τον Φίλη που προσπαθεί μεν, αλλά δεν σε φτάνει! Παρακάμπτω δε, τις αναθεωρητικές και εθνομηδενιστικές θεωρίες σου, για να σου πω τελειώνοντας το εξής. Αν εγώ θέλω να πιστεύω ότι είμαι Έλληνας, ή αρειανός, εσένα δεν σου πέφτει κανένας λόγος! Μου αρκεί που εγώ αισθάνομαι Έλληνας και είναι δικαίωμα μου αναφαίρετο! Τέλος, δεν εξάντλησα χάριν κοσμιότητας το πλούσιο απόθεμα των «κοσμητικών» επιθέτων, που μου παρέχει το ελληνικό μου λεξιλόγιο, ώστε να φιλοτεχνήσω ακόμα πιο παραστατικά την περίπτωση σου!

Άιντε, γιατί έχετε ξεπεράσει πλέον κάθε όριο πρόκλησης και προσβολής!

1 σχόλιο:

  1. -Μήν απορείς αγαπητέ Γεράσιμε καί αναρωτιέσαι. Τό ανθρωποειδές αυτό - όπως καί οι ομογάλακτοί του - προέρχεται από κάποια στοά δρά καί συμπεριφέρεται ευβρισκόμενο εν διατεταγμένη υπηρεσία. Δέν γνωρίζει ποιός τού τήν έχωσε(στήν κυριολεξία) διότι φορούσε μανδύα καί κουκούλα..μά ούτε καί ο επιβήτωρ γνώριζε ποιόν βατεύει διότι κι αυτός ο επιβαινόμενος ήταν τό ίδιο αμφιεσμένος. Η φωτογράφιση - στρατολόγιση - καί όλα τά συναφή στοιχεία είναι στά χέρια τών εξουσιαστών εντολοδόχων. ΑΥΤΆ χωρίς κουκούλα... καί καλά ξεμπερδέματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...