ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016

20 εικονογραφήσεις του Henri Toulouse-Lautrec

Αφίσες, προγράμματα παραστάσεων, σκίτσα και διαφημίσεις του εργατικότατου Γάλλου καλλιτέχνη από τη συλλογή του Μουσείου Βαν Γκογκ

Οι αφίσες που φιλοτέχνησε ο Lautrec θεωρούνται από τις σημαντικότερες της εποχής του. Η αξία του Γάλλου καλλιτέχνη που έδωσε εικόνα στη νυχτερινή ζωή του Παρισιού της εποχής και διαμόρφωσε με το ξεχωριστό του ύφος ολόκληρες γενιές καλλιτεχνών, αναγνωρίστηκε στη σημαντική μελέτη του συγγραφέα André Mellerio, ο οποίος κατέγραψε τους σημαντικότερους χαράκτες της εποχής του στη μελέτη La Lithographie originale en couleurs.

Ο Mellerio εξήρε το μοναδικό τρόπο που ο Lautrec απεικόνισε την καθημερινή ζωή της εποχής που έζησε με ένα πρωτότυπο και δυνατό ύφος αλλά και τη λαμπρή μαεστρία του και την εξαιρετική γνώση της τεχνικής της έγχρωμης λιθογραφίας. Ο Lautrec κατόρθωσε με τη δουλειά του να μετατρέψει τις ταπεινές αφίσες των θεαμάτων σε «υψηλή τέχνη ».

Ο Mellerio θεωρεί την πρώτη αφίσα του Lautrec για το Moulin Rouge με τις μεγάλες επιφάνειες έντονων χρωμάτων, την έντονη εκφραστικότητα των προσώπων και την τολμηρή θεματολογία υποδειγματική μιας τέχνης που αργότερα επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από αυτόν. Ο Mellerio θεωρεί πως τα συγκεκριμένα έργα του Lautrec είναι σημαντικότερα από τη ζωγραφική του. Το Μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ διαθέτει μια σπάνια συλλογή με αφίσες και άλλα χαρακτικά της εποχής, τα οποία σπάνια εκθέτει λόγο της ευαίσθητης κατάστασής τους. Τα διαθέτει όμως όλα σε ψηφιακή μορφή. Αυτά είναι είκοσι έργα του Lautrec από τη συλλογή:  

H εξαγριωμένη αγελάδα. Henri de Toulouse-Lautrec, 1896. Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Αφίσα για την έκδοση και την έκθεση της σειράς Elles που φιλοτέχνησε ο καλλιτέχνης. 
Henri de Toulouse-Lautrec, Παρίσι, 1896. Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Αφίσα για την επαναλειτουργία του Καφέ Le Divan Japonais. Henri de Toulouse-Lautrec. 
Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Γυναίκα παλιάτσος που κάθεται. Από τη σειρά Elles. Henri de Toulouse-Lautrec, 1896. 
Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Αφίσα για το Le Moulin Rouge. Henri de Toulouse-Lautrec, 1891. 
Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Αφίσα για τις εμφανίσεις του Αριστείδη Μπριάν στο Καφέ Eldorado. 
Henri de Toulouse-Lautrec, 1892.  Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Εξώφυλλο παρτιτούρας για έργο του Eugène Lemercier. Henri de Toulouse-Lautrec, 1893. 
Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Η Μαντάμ Abdala. Henri de Toulouse-Lautrec, 1893. Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Ο Αριστείδης Μπριάν. Henri de Toulouse-Lautrec, 1893. Μουσείο Βαν Γκογκ, Άμστερνταμ

Εικονογράφηση για το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης Le Missionnaire του Marcel Luguet
 (Théâtre Libre, 25 Απριλίου 1894). Henri de Toulouse-Lautrec, 1894

Εικονογράφηση για το πρόγραμμα της θεατρικής παράστασης L'argent του Emile Fabre 
(Théâtre Libre, 5 Μαίου 1895).  Henri de Toulouse-Lautrec, 1895

Στο Café-concert (Au café-concert). Henri de Toulouse-Lautrec, 1894

Ο αναβάτης (Le jockey). Henri de Toulouse-Lautrec, 1899

Αφίσα για την Αμερικανική τουρνέ της May Milton. Henri de Toulouse-Lautrec, 1895

Αφίσα για την κυκλοφορία του περιοδικού La Revue blanche. Henri de Toulouse-Lautrec, 1895

Αφίσα για το βιβλίο "Η βασίλισσα της απόλαυσης" του Victor Joze. Henri de Toulouse-Lautrec, 1892

Debauchery (Débauche), Henri de Toulouse-Lautrec, 1896

 Ο Albert Caudieux. Henri de Toulouse-Lautrec, 1893

Γυναίκα με κορσέ. Από τη σειρά Elles. Henri de Toulouse-Lautrec, 1896

Η Sybil Sanderson. Henri de Toulouse-Lautrec, 1913

Eπιμέλεια: THE LIFO TEAM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...