Χειρότερες
από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο είναι οι επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών, σύμφωνα με
έκθεση της Κομισιόν, από την οποία προκύπτει πως το 27,3% υστερεί στην
ανάγνωση, ενώ σε ποσοστό μεγαλύτερο του 30% έχουν χαμηλές επιδόσεις στα
μαθηματικά, στην έκθεση και στις φυσικές επιστήμες.
Στην ίδια έκθεση, που
δημοσιεύει η Καθημερινή, αποτυπώνεται ιδιαίτερα χαμηλή συμμετοχή, μόλις 4,5% σε
προγράμματα δια βίου μάθησης και κατάρτισης, ενώ γίνεται ειδική αναφορά στους
15χρονους μαθητές που εξακολουθούν να διατρέχουν τον κίνδυνο εκπαιδευτικής
φτώχειας. Στην Ελλάδα το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται σε 32%, όταν ο μέσος
όρος στις χώρες της ΕΕ κυμαίνεται περίπου στο 20%.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα
με την έκθεση, το 35,8% των μαθητών έχει χαμηλή επίδοση στα Μαθηματικά, ενώ το
2009 το ποσοστό ήταν 30,4% με τον μέσο όρο της ΕΕ να είναι στο 22,2%.
Το 32,7% των μαθητών
έχει χαμηλή επίδοση στις φυσικές επιστήμες, ενώ ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι
20,6% με το ελληνικό ποσοστό να έχει αυξηθεί από το 25,3% του 2009.
Χαμηλή επίδοση στην
ανάγνωση καταγράφεται στο 27,3% των μαθητών, όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι
19,7% και το αντίστοιχο ελληνικό ποσοστό του 2009 ήταν 21,3%.
Αντίθετα, η Ελλάδα
βρίσκεται σε πολύ καλύτερη θέση από την Ευρώπη στην πρόωρη εγκατάλειψη των
σπουδών από φοιτητές ηλικίας 18-24 ετών με ποσοστό 4,7% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος
όρος είναι 10,6%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου