ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021

«Άλωση» κάνουν μόνο οι κατακτητές Τούρκοι. Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες απελευθερώνουν...


Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Είναι τουλάχιστον προκλητικό να βλέπει κανείς τηλεοπτικά κανάλια, όπως π.χ. το ΣΚΑΙ, να επιχειρούν να γίνουν δάσκαλοι της ιστορίας του 1821, με κάποιες ωριαίες εκπομπές ανάμεσα στα τουρκικά σίριαλ που παρουσιάζουν. Αυτή η "αντικειμενικότητα" της δήθεν επιστημονικής θεώρησης της ιστορίας, που εκπροσωπείται και υπογράφεται από διάφορους αναθεωρητές καθηγητές και διανοούμενους του εθνομηδενισμού, προσφέρεται να "διαφωτίσει" τους Έλληνες σχετικά με τα εγκλήματα των αγωνιστών του 1821 απέναντι στους Οθωμανούς.

Έτσι, στην επέτειο προχθές του 1821, οι Έλληνες πληροφορούνταν για τη "γενοκτονία' των Τούρκων της Τριπολιτσάς από τους επαναστάτες, για τη "μαύρη σελίδα" της ιστορίας, για τη σφαγή αθώων αμάχων και για ο,τιδήποτε θα μπορούσε να απαξιώσει τελικά το ίδιο το γεγονός της εθνεγερσίας και της μεγαλειώδους σημασίας της απελευθέρωσης της πόλης, μέσω ενός δυσάρεστου και πράγματι απεχθούς γεγονότος, που υπερτονίζεται μόνο και μόνο για να αμαυρωθεί η αίγλη της επανάστασης.

Υπό τη διεύθυνση του δημοσιογράφου Α. Πρωτοσάλτε και με την παρουσία του διακεκριμένου πλην όμως και σεσημασμένου Ελιαμεπίτη καθ. Θ. Βερέμη, που επιστρέφει στον «τόπο του πρώτου εγκλήματος» (Ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΙ για το 1821, όπου σύμφωνα με αυτόν οι Έλληνες περνούσαν καλά με τους Οθωμανούς), καταγγέλλεται η «θηριωδία των Ελλήνων» και η σφαγή των 40.000 Τούρκων του Μοριά στην «άλωση της Τριπολιτσάς»! Συνεπικουρικά δε έγινε στην Τουρκία και δήλωση του Γκρίζου Λύκου Μπαχτσελί, που συμφωνεί μαζί τους, αναφερόμενος σε «γενοκτονία τουρκική» από τους Έλληνες, το «τίμημα» της οποίας θα το πληρώσουμε εμείς οι νεοέλληνες! Είναι ενδεικτικό, ότι μια ώρα εκπομπής για το 1821, αφιέρωσε το μισό χρόνο της για να θυμίσει τα εγκλήματα των Ελλήνων!

Για τους αιώνες της  οθωμανικής καταπίεσης και της τυραννίας που όπλισαν τα χέρια των αγωνιστών, δεν λένε κουβέντα. Κανένα έγκλημα, βεβαίως, δεν δικαιώνει τη βία του, όμως ένα έγκλημα μπορεί να φωτιστεί για να κατανοηθεί η αιτία του. Σε αντίθεση με τα εγκλήματα και τις εν ψυχρώ γενοκτονίες που διέπραξαν οι Τούρκοι απέναντι σε λαούς που ζήτησαν την ελευθερία τους, τα εγκλήματα των λαών που επαναστάτησαν απέναντι στους δυνάστες τους, έχουν τουλάχιστον το ελαφρυντικό της αγανακτισμένης ψυχής.

Φυσικά, οι αυτοφυείς και αυτόκλητοι υπερασπιστές των τουρκικών δικαιωμάτων, ουδεμία αναφορά κάνουν στην αιτιώδη αλληλουχία που εξέθρεψε το ελληνικό μίσος απέναντι στους Οθωμανούς Τούρκους και εξέφρασε την αδυσώπητη επιθυμία για αυτοδικία. Διότι πριν και μετά την Τριπολιτσά, δεκάδες σφαγές Ελλήνων από τους Τούρκους έλαβαν χώρα. Η υπενθύμιση τους είναι χρήσιμη για την αιτιακή κατανόηση της σφαγής στην Τρίπολη, όσο και για το γεγονός ότι σε έναν πόλεμο τα πάθη εξάπτονται από κάθε πλευρά.

Έτσι, ήδη από τα «Ορλωφικά» το 1770, 50.000 Έλληνες σφάχτηκαν στο Μοριά από Τουρκαλβανούς. Σφαγές στην Κωνσταντινούπολη και απαγχονισμός του Πατριάρχη (10 Απριλίου 1821), είχαν ως αποτέλεσμα τη σφαγή, το βασανισμό ή τη φυγή χιλιάδων Ελλήνων. Η Σφαγή της Σαμοθράκης (1 Σεπτεμβρίου 1821) από τις 15.000 κατοίκους της Σαμοθράκης γλίτωσαν μόνο 33 οικογένειες…Να μιλήσουμε για τη σφαγή της Κάσου, για τη σφαγή της Νάουσας, ή για τη σφαγή της Χίου;; Μιλάμε για πολλαπλάσιους αριθμούς  Ελλήνων σφαγιασθέντων και ανασκολοπισθέντων σε σύγκριση με τους Τούρκους της Τριπολιτσάς. Οι ιστορικοί «διαφωτιστές» θα μας πουν κάτι για τα δικαιώματα των Ελλήνων και για τις καθ΄έξιν τουρκικές γενοκτονίες;

Και κάτι τελευταίο. Δεν είναι η «άλωση» της Τριπολιτσάς, αλλά η απελευθέρωση της, μιας και η πόλη δεν ιδρύθηκε από τους Τούρκους, αλλά η ιστορία της ξεκινάει ως ενός μικρού χωρίου από τον 9ο αιώνα. Όπως ακριβώς δεν έγινε «άλωση» της Θεσσαλονίκης το 1912, αλλά απελευθέρωση της, μιας και είναι ελληνίδα πόλη για πάνω από 2.000 χρόνια. Όπως, αν ποτέ δώσει ο Θεός και φτάσουμε στην Πόλη, ούτε τότε δεν θα πρόκειται για «άλωση» αλλά για απελευθέρωση της. «Αλωση» κάνουν μόνο οι κατακτητές Τούρκοι. Οι νόμιμοι ιδιοκτήτες απελευθερώνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...