ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2022

Αλήθειες για τους Κέλτες...

 


Η Αυστριακή καταγωγή, οι αποκεφαλισμοί, ο Αστερίξ και οι αδυσώπητοι δρυίδες

Οι Κέλτες ήταν μια ξεχωριστή εθνοτική ομάδα αποτελούμενη από φυλές διαδεδομένες σε όλη την Ευρώπη. Μοιράζονταν παρόμοιες γλώσσες, παραδόσεις, θρησκείες και πολιτιστικές πρακτικές και ήταν γνωστοί για την αγριότητά τους στη μάχη.

Οι Ρωμαίοι τους θεωρούσαν βάρβαρους και αυτό φαίνεται και από το Galli, που τους έδωσαν: Μεταφράζεται σε βάρβαρος.

Αν και οι πρώτες αναφορές των Κελτών ήταν σε ρωμαϊκά κείμενα από τον 7ο αιώνα μ.Χ., ο κελτικός πολιτισμός πιστεύεται ότι εμφανίστηκε γύρω στο 1200 π.Χ.

Παρά την εικόνα που «φιλοτέχνησαν» οι Ρωμαίοι ως μια άγρια και κτηνώδη κοινωνία ακαλλιέργητων, ασυγκράτητων κακούργων, ο πολιτισμός τους ήταν περίπλοκος.

Το ιδιαίτερο καλλιτεχνικό τους ύφος έχει επιβιώσει στον 21ο αιώνα, όπως και κάποια απομεινάρια των παραδόσεων και της γλώσσας τους.

Ο τρόπος με τον οποίο οι Ρωμαίοι απεικόνισαν τους Κέλτες έχει επηρεάσει τις σύγχρονες απόψεις μας για την κοινωνία τους, όπως αποδεικνύεται από δημοφιλείς απεικονίσεις όπως τα κόμικς του Αστερίξ, αλλά υπάρχουν πολλά συναρπαστικά στοιχεία για την κελτική κοινωνία που δείχνουν μια διαφορετική πλευρά των Κελτών συνολικά.

Όμως, πολλές από τις ρωμαϊκές αφηγήσεις για τους Κέλτες είναι προπαγάνδα που είχε σχεδιαστεί για να προκαλέσουν μια εικόνα άγριων, τόσο για να δικαιολογήσουν τις αποτυχίες τους εναντίον ενός λαού που πολέμησε άγρια εναντίον τους όσο και για να κάνουν τις νίκες τους εναντίον τους ακόμη πιο ένδοξες.

Όμως, παρά αυτή την προπαγάνδα και την πρόκληση φόβου, υπάρχουν και ορισμένα στοιχεία αλήθειας:

Οι Κέλτες ήταν τρομακτικοί στη μάχη, και η πρακτική του κυνηγιού κεφαλιών ήταν κάτι που πρέπει να βοήθησε στην καλλιέργεια της εικόνας ενός βάρβαρου λαού που ενεργούσε σαν άγρια ζώα. Θα πρέπει να θυμόμαστε στην περίπτωση των Κελτών ότι η ιστορία γράφεται από τους νικητές.

Ήταν εύκολο για τους Ρωμαίους να διαγράψουν τα επιτεύγματα αυτής της πολύπλοκης κοινωνίας, ιδιαίτερα όταν οι ίδιοι προσπαθούσαν να αποφύγουν τους κυνηγούς κεφαλών!

Για τη συνέχεια εδώ:

https://ellinondiktyo.blogspot.com/2022/11/blog-post_25.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...