ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2023

Έκκληση από Γαλλική πόλη στη Μαντόνα για παραχώρηση ενός πίνακα που χάθηκε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Η δήμαρχος της πόλης Αμιέν, στη βόρεια Γαλλία, έκανε έκκληση στην Μαντόνα να δανείσει στο μουσείο της ένα πίνακα που η τραγουδίστρια είχε αγοράσει το 1989 για 1,3 εκ. δολάρια μέσω του διεθνούς Οίκου δημοπρασιών Sotheby’s.

Η δήμαρχος θεωρεί ότι αυτός ο πίνακας πιθανότατα είναι η ζωγραφιά Diane et Endymion, του Jérôme-Martin Langlois (circa 1822) που εξαφανίστηκε από το μουσείο το 1918 κατά τη διάρκεια βομβαρδισμού στον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Μια μήνυση κατατέθηκε το 2015 από το Μουσείο του Picardie (Picardie, ιστορική περιφέρεια με πρωτεύουσα το Αmiens) αλλά η υπόθεση δεν προχωράει.

Ο πίνακας «Άρτεμις και Ενδυμίων» του Jérôme-Martin Langlois αναγνωρίστηκε από ένα ειδικό με καταγωγή από το Αμιέν όταν διάβασε το 2015 ένα ρεπορτάζ για την Μαντόνα στο γαλλικό περιοδικό Paris Match που έγινε στο σπίτι της. Φωτογραφήθηκε με φόντο μεγάλο πίνακα ζωγραφικής που εμφανίζει τη γυμνή Άρτεμις να πετάει προς τον βοσκό Ενδυμίωνα, μια σκηνή της αρχαίας μυθολογίας.

O συγκεκριμένος πίνακας ήταν δάνειο του Μουσείου του Λούβρου προπολεμικά αλλά στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο που ρήμαξε την βόρεια Γαλλία, χάθηκαν τα ίχνη του.

Χωρίς να γνωρίζει η δήμαρχος του Αμιέν αν πρόκειται για το πρωτότυπο, το έργο ήταν παραγγελία το 1817 για το Παλάτι των Βερσαλλιών αλλά κατέληξε στο Λούβρο κι από εκεί το δανείστηκε το Μουσείο Καλών Τεχνών του Αμιέν, το μετέπειτα Μουσείο Πικαρντί (Picardie).

Ειδικοί πιστεύουν ότι πιθανότητα πρόκειται για άλλη εκδοχή του ίδιου έργου από τον ίδιο τον ζωγράφο, χωρίς υπογραφή ή/και σφραγίδα αλλά είναι το μόνο που φέρεται να διατηρείται.

Η δήμαρχος Brigitte Fouré αποφάσισε να απευθυνθεί στην Μαντόνα μέσω βίντεο στο Facebook στις 16 Ιανουαρίου:

«Δεν αμφισβητούμε με κανέναν τρόπο την νόμιμη αγορά αυτού του έργου αλλά, για να καταλάβετε, είμαστε υποψήφιοι για την “Ευρωπαϊκή Πολιτιστική Πρωτεύουσα” το 2028. Λοιπόν θα ήθελα να μας δανείσετε τον πίνακα σας ώστε οι κάτοικοι του Αμιέν να μπορέσουν να ξαναβρούν το έργο και να το απολαύσουν. Σας ευχαριστώ για την προσοχή που θα δείξετε» είναι το μήνυμα της δημάρχου Μπριζίτ Φουρέ που εκτίμησε ότι ήταν ο πιο άμεσος και εύκολος τρόπος να επικοινωνήσει με την Μαντόνα.

Πηγή: ErtNews

http://anaskafi.blogspot.com/2023/01/blog-post_27.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...