ΠΡΟΣΩΠΑ

ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΤΥΜΒΟΥ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΓΕΡ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΑΡΘΡΑ-ΔΟΚΙΜΙΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗ ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 12ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 13ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 14ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 15ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 16ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 17ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 18ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ ΘΕΑΤΡΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ-ΜΕΛΕΤΗ- Γ. Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑ ΛΟΓΟΤΡΟΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ-ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΜΥΘΟΙ & ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ Ο ΚΥΝΙΚΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟ 1821 ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΙ ΠΟΙΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΗΡΩΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥ 1821 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΕΧΝΕΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΗ ΤΗς ΑΦΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΤΕΧΝΗ-ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΕΧΝΗ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΤΕΧΝΗ-ΤΗΣ ΑΣΙΑΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΦΩΤΟΘΗΚΗ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ

Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023

Σπουδαία ανακάλυψη στην Ιταλία: Βρέθηκε νέος πίνακας του Ραφαήλ – «Θυμίζει τη Μαρία Μαγδαληνή» (φωτο)

Είναι ζωγραφισμένος σε πάνελ από ξύλο λεύκας διαστάσεων 46 επί 34 εκατοστών

Σε μία σπουδαία ανακάλυψη προχώρησαν μελετητές καθώς στο πλαίσιο διεθνούς Συνεδρίου που διεξάγεται στην Πέργκολα, μια πόλη στην κεντρική επαρχία της Ιταλίας Πέζαρο και Ουρμπίνο, παρουσίασαν έναν νέο πίνακα του σπουδαίου ζωγράφου της Αναγέννησης Ραφαέλο Σάντσιο ντα Ουρμπίνο ευρύτερα γνωστού ως Ραφαήλ.

Σύμφωνα με τους μελετητές αυτός ο νέος πίνακας απεικονίζει τη Μαρία Μαγδαληνή με το πρόσωπο της Κιάρα Φαντσέλι, συζύγου του Ιταλού ζωγράφου της Αναγέννησης Πιέτρο Περουτζίνο.


Είναι ζωγραφισμένος σε πάνελ από ξύλο λεύκας διαστάσεων 46 επί 34 εκατοστών.

Χρονολογείται από το 1504, ανήκει σε ξένη ιδιωτική συλλογή και οι μελετητές απέδωσαν το έργο στον Ραφαήλ.

Στο συνέδριο με τίτλο «Ιδανική Ομορφιά – Το όραμα της τελειότητας του Ραφαέλο Σάντσιο» παρουσιάστηκε μία νέα επιστημονική μελέτη για το έργο που φέρει τίτλο «η Μαγδαληνή του Ραφαήλ, όταν ο μαθητής ξεπερνά τον δάσκαλο», η οποία αναμένεται να δημοσιευτεί στο περιοδικό «Open Science, Art and Science».

Ανάμεσα στους ειδικούς που μίλησαν ήταν η Μητέρα Μαρία Σεσίλια Βισεντίν, μία παπική καθηγήτρια, η οποία εξειδικεύεται στη θρησκευτική εικονογράφηση, η Αναλίζα Ντι Μαρία από τους κορυφαίους ειδικούς σχετικά με τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι και στην ιταλική Αναγέννηση, ο επίτιμος καθηγητής του Πανεπιστημίου της Σορβόνης και ειδικός σε νεοπλατωνικό περιεχόμενο, Ζαν-Σαρλ Πομερόλ, καθώς και ο ερευνητής και γλύπτης, Αντρέα ντα Μοντεφέλτρο.

Η απόδοση στον Ραφαήλ έγινε χάρη σε μερικές μελέτες που πραγματοποιήθηκαν από το Πανεπιστήμιο του Πομερίνο.

Οι μελετητές είχαν ως δεδομένο πως υπάρχει ήδη ένα πορτραίτο της Μαρίας Μαγδαληνής, το οποίο δημιούργησε ο Περουτζίνο και βρίσκεται στη Γκαλερί Palatina και ένα άλλο που αποδίδεται στο εργαστήριο του ζωγράφου και βρίσκεται στη Villa Borghese. Έτσι το έργο του Ραφαήλ, ο οποίος ήταν μαθητής του Περουτζίνο μπορεί να ήταν ακόμα προγενέστερο.

Επιπρόσθετα η εκδοχή της Μαρίας Μαγδαληνής του Ραφαήλ θεωρείται ανώτερης ποιότητας από στιλιστικής και τεχνικής άποψης εξαιτίας της αρμονίας της σύνθεσης και της κλίσης η οποία υπογραμμίζει την επιρροή του Λεονάρντο Ντα Βίντσι στο νεαρό ζωγράφο από το Ουρμπίνο.

Τέλος, στη μελέτη σύμφωνα με το Sky.it αναλύονται επίσης οι μαθηματικές αναλογίες που χρησιμοποιούσε ο Ραφαήλ.

Μάλιστα σύμφωνα με την Αναλίζα Ντι Μαρία ο πίνακας σηματοδοτεί ένα σημείο καμπής για τον «ζωγράφο από το Ουρμπίνο, ο οποίος βρήκε τη δική του γλώσσα» και «απελευθέρωσε τον εαυτό του από το στυλ του Περουτζίνο».

Scoperto un nuovo dipinto di Raffaello: è una Maddalena.

È stato scoperto un nuovo dipinto di Raffaello Sanzio. Si tratta di una Maddalena con il volto di Chiara Fancelli, moglie del Perugino. L’opera, su tavola di pioppo di dimensioni 46 cm per 34 cm, del 1504, appartenente a… pic.twitter.com/PxM1MBIrxr

— Poesia (@Poesiaitalia) September 17, 2023

https://www.pronews.gr/politismos/spoudaia-anakalypsi-stin-italia-vrethike-neos-pinakas-tou-rafail-thymizei-ti-maria-magdalini-foto/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...